Hej, har ikke flere penge til at spille poker for i denne månede, da jeg har brugt alt på rejser olign. Jeg ville derfor høre om der var nogen der turde låne mig 50 dollar på PokerStars. Jeg vil så spille i 2,5 time fra kl 23.30, og rykke op i level hver gang jeg kan betale max. buy in. vil så starte på nl50!. kl 02, hvis jeg forhåbentligt stadig er igang, deler vi pengene 75-25 til den der turde stake mig.?
Håber der er en interreseret som tør?
Vh dillerflush
Nogen der låne mig 50 dollar?
8 indlæg på pokernet.. så tror du selv på den der!
gå en tur i området og find nogle 240 flasker, så skulle den være der.
@ Lillie8 indlæg på pokernet.. så tror du selv på den der!
gå en tur i området og find nogle 240 flasker, så skulle den være der.
Jeg lærer af at læse herinde, føler ikke jeg har noget at give endnu. Du vil ikke prøve en lodseddel på 50 dollar og se hva der sker?
ROFLMAO!!
Havde helt glemt denne fremragende klassiske forkortelse :-)
@PN Admin - I udvander jeres gode koncept ved at lade folk oprette tråde som denne.
@ jksvend
Jeg tror sgu ikke at du skal forvente at admins sidder og overvåger PN konstant... HVIS de gjorde, ville det nok koste lidt og deltage ;-)
@dillerflush, ville seriøst hellere smide 50 dollar i lokummet end lade en eller anden jeg ikke kender prøve at lave et limitrush.
240 flasker... Det er jo ikke engang så slemt. Der tosser nogle vietconger rundt i Århus, og samler flasker konstant. Giv dem lidt konkurrence, og du har snart til et rush. Er du heldig, finder du nogle bundslatter i flaskerne, så du kan spille optimalt poker. GL
aqertyuhiljmk,løæ'eqfdc akefmogvlæa s. få nu fucking stoppet alle tigge/låne/stake-tråde. Kan I ikke se hvilke mennesker det tiltrække?
Arh, men for pokker............
"har ikke flere penge til at spille poker for i denne månede, da jeg har brugt alt på rejser"
You gotta be freaking shitting me??????
www.ludomani.dk/