Så vil jeg også prøve!
Er der en som vil stake Christensen til en af nattens tours på PokerStars?
Har igennem de 3 år jeg har spillet haft 3 tour sejre.. Dog kun freerolls...
Ellers er mit største at jeg igennem 3 frees på ladbrokes får år tilbage vandt buy in på 2750$ til en 1$ mil tour...
Jeg er tight agr og ok stabil..
Grundet personlige ting har jeg pt ikke rulle til selv at sætte noget ind..
Nogen friske på 50/50 deal plus stake beløb retur...?
Staking!
60/40 så og stake tilbage?
@Newcastle
Ok, hvad tour?
Nu vil jeg ikke ødelægge noget for dig, men jeg har også vundet 3 freerolls......og jeg er fandme stadig elendig til poker.
Ok,
Ser det ikke som tour sejre..
Men har været regulær ladders spiller på ladbrokes..
de sidste 5 finaler jeg har gamet har jeg to 2 pladser og 2 første pladers..
Det skal vel også med...
hehe, du starter med 50/50 og accepterer 80/20. Du er da til at tale med. Hvad er dit nick? jeg vil godt se nogle stats først.
@Hermod
Mange....
@ Lillie
Du er en af dem der tror jeg er Totti - fred være med det...
quote:
Jeg er tight agr og ok stabil..
tror du skal fjerne det der "ok" næste gang - det sælger sgu ikke
@ Razga:
Det er da fordi at folk som er dygtige nok pokerspillere til at bede om at blive staket har hele deres viden fra den uendelige store visdom i filmen Rounders... Mener at Joey Knish tilbyder Mike McDermott en "standard" 50/50 deal. Og jeg er sikker på at staketråd startere ligger på et niveau hvor de uden problemer kan slå Johnny Chan ;-)
Helt ærligt.
BAN staketrådsstartere... Det ødelægger PN.
@ Fish-n-chips
Nej, folk som dig der holder dem igang?
Ser du selv logikken?
Hvis de generer dig så undlad at respondere på dem...
Ban Paula123???
Man ser kun personen når der kan rettes kritik...
Hvis bare de holdt sig til deres egne tråde ville det slemt, men måske være til at leve med. Når de, som du gør skriver, fuldstændig retarderede ting i offtopictrådede og fuldstændig ubrugelige ting i strategitrådede er det sværere.
@PaulaL123
Jeg mener ikke det ødelægger PN at der kommer staketråde.
Jeg har selv bygget en rulle op på at blive staket til en MTT
og jeg har selv staket 4 spillere her fra PN med succes.
@Hermod
PM sendt
@@PaulaL123
Men du har ret i at staker deals skulle have sin egen tråd
@Christensen
Du må finde en anden, har ikke lige overskud til at skulle følge med i en tour lige nu
jim,
Jeg siger ikke at der ikke bliver lavet gode stakedeals, der er +ev og alt muligt. DEt gør bare pokernet til et dårligere forum og tiltrække nogle kedelige mennesker. Der er også en grund til de ikke er tilladte på 2p2.
Nogen friske på lidt nattelir???
@Paula123
Nu du vil sætte regler op...
Skal vi så ikke sætte regler op om simpel stavning?
Nej vel, ,alle er velkomne...
Hvis vi havde de staveregler var du den første til at ryge ud!
Kom nu stakere!!
Er klar på tours all night looooooooong :)
@Christensen
Din tegnsætning er da heller ikke helt i top!
Så stop lige med mudderkastningen
Hold nu op folkens.. Det fremgår klart og tydeligt af overskrifterne, hvad tråedene går ud på. Hvis i ikke bryder jer om det, så lad være med at kigge! No harm done..
sry jeg spiller 6-borde inkl 2 donkaments som jeg iikke aner hvorfor jeg registrede mig til. Indlægene bliver skrevet lidt hurtigt
@ hermod
Sandt, men stadig formår jeg at stave simple ord korrekt..
Tjekkede lige OPR og jeg har 5 toursejre på 3 måneder på Ongame
og jeg har spillet 70, så det er super.. men jeg vil ikke stakes til noget, for hvorfor skulle jeg dog dele med andre
Men det vil jeg?
@ zxvb
Ja helt sikkert da..
Jeg er max vågen.. har vendt op på nat og dag :)
Så ingen problemer der.. - vil du stake til den da?
Deal...
Jeg sender nick i PM?
og
Hvis den er 20/80 i din favør...
Så er stakebeløbet inkluderet?
Drop nu de her tigger tråde. det er simpelthen for meget, pokernet kom nu ind i kampen!
@ Mope
Hvorfor undlader du ikke at svare?
Er din logik helt tabt i hatten af dig?
HVis du svarer på disse tråede når de højere op på listen?
Så forstår ikke din logik...
Opmærksomhed?
@Mope
Drop nu de tude tråde, det er simpelthen for meget - kom nu ind i kampen!
Også bliver man sablet ned af 2 "nye" brugere... Super!
Syntes bare Pokernet, skulle begynde at kigge lidt efter alle de "tigger" tråde der efterhånden er kommet.
ved godt det er "off topic" men tiggeri burde ikke være noget man så på et pokerforum.
Måske har jeg bare tabt hatten som Christensen så fint siger :-)
Mvh
EDIT: Staveplade :)
Ja, "tiger" - Jeg er ingen tiger - og ej heller en TIGGER, som nok var det ord du søgte...
Men det er vel ikke så svært - du undlader bare at skrive i trådene, så forsvinder de det før..
LoL
Hvor kan vi være søde mod hinanden i dette dejlige forum... skønt !
PlOw !
@zxcvb
Er du der?
Det stake til den 100$ tour?
Blev det til noget eller tog du lidt gas?
Har sendt dig username :)
Well,
Hade en staker til 100$ tour....
Men har ingen respons fået efter sendt nick...
Nok en der tog lidt lir...
Synd for ham jo...
Så må I andre på banen...'
Stake til nat tour på stars søges!
@ Christensen
Er ked af at sige det, MEN tror ikke du finder en staker herinde i aften...
Plow.
prøv nu selv at tjen de penge det kræver at spille poker. Og hvis du stadig ikke kan få det til at løbe rundt når du har lavet dit eget deposit, er det nok fordi du ikke er en vindende spiller. Prøv så igen at dygtiggør dig selv og prøv igen. Men gør det for dine egne penge, og ikke andres. Uhyggeligt den udvikling det har taget!!! SORRY men det syntes jeg!
Det er jo ren tiggeri det der. Det er jo ikke bedre end folk på banegården der tigger om 2000 kr til en kop kaffe!!!
@Mope
Kan godt se det kan være irriterende - kunne aldrig selv finde på at stake nogen jeg ikke kender. Men jeg dør jo ikke af at folk opsøger stakere, og så vidt jeg kan forstå, sker det da også at der en gang i mellem bliver lavet et par givtige aftaler..
God aften til alle,
-CH
@ Whitey
Flet nu den lille grimme kurv sammen, som du har til dit ego!
OG pas andre tråde hvis denne generer dig!
@Christensen
På den måde finder du i hvert fald ingen der gider hjælpe dig..
Iøvrigt fatter jeg ikke at folk betvivler ens pokerevner???
De kan ikke være ringere blot fordi man selv ikke har kapital...
OMstændigheder tøser!!
Ikke at jeg skal forklare dem her...
Tag dog en chance på en af de bedre spillere herinde :)
PM nick
hvorfor må jeg ikke komme med min mening om staking tråde og de folk der laver dem? Jeg har altid afskyet nassere. Uanset om det er på systemet, på gaden eller som nu her i forskellige fora.
hvorfor må jeg ikke komme med min mening om staking tråde og de folk der laver dem? Jeg har altid afskyet nassere. Uanset om det er på systemet, på gaden eller som nu her i forskellige fora.
@ ALL IN INC
PM nick?
Uddyb?
Ja altså hvis jeg skal kaste $ efter dig, vil jeg gerne lige have lov at tjekke op på dig.
Du er selvfølgelig også velkommen til at skrive det her i tråden.
@Whitey
Nassere ?
Forstår lidt på dig du ser ned på folk der skal ha hjælp i systemet?
Er dette korrekt?
Et er at få en lille stake en aften... NOget andet er at du kan se ned på folk der har brug for støtte...
Hvad bilder du dig egentlig ind?
Er du bedre end dem??
LOL!
Umiddelbart er det dig der mener folk der HAR BRUG for hjælp er nassere. Folk der HAR BRUG for hjælp nasser naturligvis ikke, men folk som vælger at udnytte vores gavmilde system, fordi de enten ikke gider arbejde, eller er så kræsne at de ikke vil stå på en tank, en fabrik osv. Folk der så istedet VÆLGER at gå på understøttelse, kalder jeg så nassere. Folk der har brug for den understøttelse af diverse grunde, nasser naturligvis ikke. Det er jo for dem vores gavmilde system er lavet. Kan du se forskellen???
Men du mener måske at du HAR BRUG for hjælp??? See my point?
Umiddelbart er det dig der mener folk der HAR BRUG for hjælp er nassere. Folk der HAR BRUG for hjælp nasser naturligvis ikke, men folk som vælger at udnytte vores gavmilde system, fordi de enten ikke gider arbejde, eller er så kræsne at de ikke vil stå på en tank, en fabrik osv. Folk der så istedet VÆLGER at gå på understøttelse, kalder jeg så nassere. Folk der har brug for den understøttelse af diverse grunde, nasser naturligvis ikke. Det er jo for dem vores gavmilde system er lavet. Kan du se forskellen???
Men du mener måske at du HAR BRUG for hjælp??? See my point?
@ Whitey
Ved ikke om dampen trykker dig, siden du har brug for at poste dine indlæg 2 gange?
Nej, jeg er dybt enig med dig...
Jeg mener ikke jeg har brug for hjælp!
JEg søger blot en staker til lidt tours...
Lige godt hvor meget du så kommer med, så er der gode spillere derude som kan få brug for lidt stake - det ender selv de bedste med at få brug for...
Jamen hvis du er så god, hvilket du måske er, hvorfor så ikke bare spare lidt sammen selv og spille de tours når du har råd??? Hvorfor skal andre betale for din lir? Det er bare der jeg syntes filmen knækker....
Christensen problemet er at mange af disse tråde ikke er seriøse.
tror du at gode spillere smider et indlæg på et pokerforum og ber om at blive staket til en enkelt turnering ?
@ Whitey
Ok, kan ikke forlange du skal tænke så langl ud...
Men teori:
Din far er lige død...
Du står og skal være der for din mor, som overtager stor gæld fra den afdøde...
Hvor finder du pengene til at spille poker?
Dette var teori eller måske ikke...
:/
Hader den foragt der er over for folk der søger stakere... Nogen gør det på andre punkter!
jeg har før fået at vide at jeg kan være ufølsom, så undskyld hvis det er upassende!!! Men forstår slet ikke de argumenter. Tror bare vi stopper her, for gider ikke trampe på en der ligger ned, men det gav bare ingen mening. Gl med en evt stakedeal!!!
Fint,
Så kan vi søge det som tråden gik på:
Nogen der vil stake til nattens stars tours?
Jeg er en sucker for stake tråde haha;)
Christensen + 2 hurtige folk stakes på stars om ca 35min
$27,50 buyin - 25k Grtd. 50/50 deal efter makeup.
Først til mølle.. Skriv jeres nicks her i tråden!
hermod - nick? ;)
jeg tror ikke jeg kan holde mig vågen til en så lang tour. en anden dag måske.
12345 & ALL IN INC Good luck!
Christensen, nick ?
Jeg takker Sanchez - du har mit nick så du kan spotte if u plz :)
12345 og Christensen vi ses på FT
tror sgu også jeg vil prøve lykken og smide en stakedeal ud om et par dage.
kspr du får den sidste plads hvis Christensen ikke melder ud indenfor 10 min
Når Christensen kommer tilbage fra potten om 11 minutter ligger han sig ned og begynder at græde!
Jamen jeg takker, første gang jeg er blevet staket men så har man jo os prøvet det :P
Jeg spiser Magnum Double charamel..
< 3 min
tik tak tik tak :)
SHIP IT! ;-)
ahahaha Priceless boys & girls ;D
Anyways askebægeret er tømt, aircon slået til, mokka sat over - kort sagt jeg er KLARrrghh !
Du sender bare den magnum mod Valby... Held og lykke til i tre.
nu køber jeg mig sgu ind i den. Efter jeg har brokket mig sådan er det tid til lir :-) GL
nu køber jeg mig sgu ind i den. Efter jeg har brokket mig sådan er det tid til lir :-) GL
Sendt til kspr!
Held og lykke drenge. Jeg går nok i seng snart, men skriv lige et par updates hen ad vejen, så jeg kan se imorgen hvordan det gik så godt :)
gl
@ALL IN INC
Er du mongol udgaven af peter og morten?????
Hvorfor i PM skal du have mit nick når du bakker ud???
Alligevel kan du skrive her og spiller fan dango!
SEriøse folk eller hvad???
@cosmic
kom med dit nick på stars, så shipper jeg den lige en af dagene
@ Whitey
har du netprobs eller hvad sker der skipper ?? :)
GL i tour
aner ikke hvorfor den dobbeltposter konstant... Beklager.. stopper bare med at skrive!!! Ja GL til jer alle...
@hermod
Jeg føler mig i mit gavmilde hjørne - send de 3,1 dollars til Christensen i stedet..
@Christensen
Kan det have noget at gøre med at dit nick ikke giver noget på OPR
Fåårk it whitey - det er blevet til lirtråd så gå post amok ;)
Stop nu jeres lameri!!!
Stake nu mongoler!
Mit stars nick er : Totti-No-10
send løs og drop jeres lameri :)
Priceless
Christensen, du er lige blevet staket med 2.20 skillinger.. hvad er problemet?
Tag dog en chance på en af de bedre spillere herinde :)
vs
-50% ROI
lolz
Totti ffs.. Det sku du bare have sagt. Jeg er os gammel CK'er :) Vi må jo stå sammen!
Jeg tror desværre ikk kspr er klar over at han fik det sidste spot?!
@kspr
Ship lige tilbage eller send mig en pm om hvad du vil spille i stedet
Måske har han bare været uheldig?
sharkscope.com
cosmichorror,
Sandsynligvis. Der er sindsygt stor varians i turneringer så 120 er en ret lille samplesize. Over 600 sit n goes er hans roi da også på hæderlige -2%
Idioter!
Min lillebror har spillet mere end jeg på stars kontoen...
Men ryk lidt rundt på ladbrokes og hør til mig...
Jeg er en af de stærkeste ladders spilllere'
Kom nu igang mongoler!
Ikke mere spaderi!
Spille eller ej?
En af jer må lige sende til en tur!
omg du må være helt blank. Din måde at kommunikere og tigge er jo helt væk. Samme måde du snakker til din bankmand? "Jeg er en super pokerspiller... Spørg enhver på ladbrokes. Så kom nu igang mongol. Ikke mere spaderi. Giv mig den kassekredit. Bare til en tur..."
@paula
Man kan jo heller ikke gardere sig imod at de hele tiden får es på river!
@Christensen
Jeg tror det er nok for i aften..
@WHITEY
www.officialpokerrankings.com
dog ikke alle netværk den tager.. din roi på stars er ikke så god
nej jeg spiller kun på pacific... har ikke spillet på stars i LAANG tid...
Hvis din lillebror har råd til at smide 1100$ på stars hvorfor kan du så ikke ham til at stake dig?
Jeg anbefaler hermed denne tråd til Vidensbanken; How not 2 get staked
Det var sgu blevet en lang nat på job, hvis denne tråd ikke havde eksisteret.. Tak Christensen og jer andre!
HA HA :-) Den holdt sgu også mig i live... Eneste grund til jeg spiller 25 k på stars nu
HA HA :-) Den holdt sgu også mig i live... Eneste grund til jeg spiller 25 k på stars nu
Og whitey får boosted denne geniale tråd på oversigten, med alle de dobbelt-posts :)
alt andet lige er det vel en god start ;) samt måske lige skrue ned for charmen og tilsvarende op for ydmygheden... forstår jeg dig korrekt?
yeah den sikrede også mig en time mere ved bordene og et par buyins.
all in,
Jeg håbede faktisk totti ville nå det til sidst.
Tror presset ville være for stort hvis han var med i aften :)
LOL
Jeg morer mig sgu også lidt!
Hvorfor kan I stake modstandere altid samle jer?
Er I så lamme??? Næ, I er vel alle flade siden i bruger tid her på en god sødangs tour night! Mongoler mand!
I gamle dage havde jeg sagt følgende til jer:
Jeg håber I ALLE får aids og dør langsomt!!!
Var den ikke god??
Nej vel???
Tænk på jeres medmennesker mand!§
SEEK HELP TOTTI
Presset på din dame var større!!!
Hvis du kigger lidt efter, prøvede jeg faktisk at forsvare dig i starten af tråden..
@Christensen
Jeg forstår ærligt talt ikke hvad du er så sur over.. forklar lige
Jeg er sur over dem der IKKE vil stake skal spille smart i tråden...
Pil af, find jer en anden legeplads - det til trods ingen vil lege med jer på denne...
@hermod
Jeg føler mig sgu truffet, når vi to går sammen og forærer manden 2.20 dollars, og alligevel ønsker han at vi dør af AIDS. Det vil jeg altså ikke.. :-(
totti hvis det virkelig er dig og du går til bekendelse så shipper jeg til en 100$ turn. som aftalt. synes det er fedt den vrede mand er tilbage.
@Christensen
Der er da masser der leger med? Lad os høre hvordan det går i din 100$ tour.
@zxcvb
Ok, jeg indrømmer!
Jeg er den gamle Totti som mange husker!
Jeg har lavet en ny profil fordi jeg -FAIR - blev banned sisdt...
Jeg følte at jeg ikke ville undvære dette forum... Oprettede ny profil...
Man skal ha en chance mere...
Nu har jeg indrømmet og vi ser om admins banner mig... Men inden det vil jeg gerne sige: Jeg skal nok opføre mig pænt.. Og banner i mig igen laver jeg blot en ny ;) Men samtidig respekterer jeg jer!!!
Men giv mig en chance mere
Sådan champ...
Jeg venter på dit stake på stars...
Stå ved dit ord"
@cosmic
det synes jeg også er at gå lidt over stregen, men jeg tror ikke vi to er med i hans "evil plan"
@Christensen
du kan da bare smide dem på ignore, det er jo de samme der siger det hver gang.. så let er det..
Og hvis du ikke vil have frem at det er dig er Totti, så skift dog nick på stars..
det er sgu tilladt at tænke selv, men jeg tror du ville have det frem... du savnede det.. godt at have dig tilbage totti. dig er der sgu ingen der løber om hjørner med - spot on
Nej, ved jeg er elsket!
Men kvajede mig og røg ud - ganske fair...
Beder blot om en ny chance!
Hos mig får man flere chancer, men det er sgu lidt svært når du håber jeg dør
jeg har sendt 114$ til dig totti og fra nu af opføre du dig fandme ordentligt da der ikke lige er en turnering der starter nu syntes jeg du skal spille en 114$ turbo sng. skriv her hvilket bord du sidder på så vi kan følge med, ved gevinst får jeg mine 114 tilbage resten deler vi 50/50, vis nudu er til at stole på.
nej da
det var gamle dag...
læs igen
Håber du leve længe nok til vi kan lave lidt bøs bøs *sf*
Hvor mange tosser er der egentlig i denne tråd ???
1 : RunningDucks.......
2 : Christensen.....
3 : ALL IN INC......??????
3 = Ville evt stake Christensen/totti ( incl en masse brok ). Vælger dog at blive staket selv ;-)
4 : Flere ??? ;-)
hehe det var derfor jeg skrev linket ovenover. Tænkte at flere kunne have glæde af det.
@zxcvb
Tror desværre du ikke du ender med at få andet end en lang næse, ikke så meget fordi han ikke vinder noget, men han virker lidt som en gut der efter han har vundet bare skriver: "Spiller lige lidt mere" og på et tidspunkt taber det vundne igen..
Anyways, nice initivativ, tror bare ikke du skal regne med det helt store.
GL Christensen, håber du kommer langt - Ville næsten være fair.
Lyager,
@zxcvb
Ok, jeg indrømmer!
Jeg er den gamle Totti som mange husker!
Jeg har lavet en ny profil fordi jeg -FAIR - blev banned sisdt...
Jeg følte at jeg ikke ville undvære dette forum... Oprettede ny profil...
Man skal ha en chance mere...
Nu har jeg indrømmet og vi ser om admins banner mig... Men inden det vil jeg gerne sige: Jeg skal nok opføre mig pænt.. Og banner i mig igen laver jeg blot en ny ;) Men samtidig respekterer jeg jer!!!
Men giv mig en chance mere
Sådan champ...
Jeg venter på dit stake på stars...
Stå ved dit ord"
@Lillie.. "du er en af dem der tror jeg er Totti" fred være med det.."
den er da helt gal
WTF RD ;) ok det ser lidt spøjst ud I admit - magter ikke lige at udrede det, så tager den på min kappe...
@runningducks
zxcvb shipper 114 $ til totti på tilt
han skal vist på listen
@Tiltmonkey
"Er du mongol udgaven af peter og morten?????
Hvorfor i PM skal du have mit nick når du bakker ud???"
Fordi folk tjekker dit nick på diverse sites for at tjekke om du kan spille poker, resultatet har vel været negativt.
"Hvorfor kan I stake modstandere altid samle jer?"
Fordi der er så mange der hader disse tiggertråde. Som de sagde på Bali "no money no honey ;)"; få et job, tjen nogle penge og betal selv for dit spil.
I øvrigt fatter jeg ikke du opretter nyt nick ,men fortsætter den samme nedern stil, med at svine alt og alle til. Lidt ligesom i tråden omkring Zupp, hvor du sviner ham til for at miste alle sine penge i et terningspil i vegas, hvor faktum var at Zupp mistede sine penge i en 1000bb pot hvor han har trips og pengene kommer til midten, og modstanderen rammer sin inside str8 på river.
Du blev bannet fordi du ikke kunne finde ud af hvordan man opfører sig her på pokernet. Men der hvor du virkelig beviser du er en kegle er når du nu fortsætter med samme opførsel, i stedet for enten at snakke ordentligt eller blive væk.
Håber du bliver bannet igen hvis denne barnagtige opførsel ikke stopper!
lillie jeg forstår ikke helt hvor du vil hen, mener du jeg er småtosset fordi jeg giver manden 114 dollaser?
@ lyager
Du spiller smart uden at kende mig?
Hvad skiller mig fra at være en af de gode man kan stake?
Hvad bygger du din skod teori på?
ER du taget med sugekop eller?
@zxcvb
det er mig der mener det er lidt vildt at gøre.. men jeg synes det er god stil
"Hvad skiller mig fra at være en af de gode man kan stake?
Hvad bygger du din skod teori på?"
Han har vel slået dit nick op..... Og derudover er der vel næppe særlig mange der tror du er god at stake med den barnagtige opførsel. Din opførsel er nok til at man kan få ideen om du ikke kan spille poker, da du ikke kan finde ud af hvordan man opfører sig i en alder af 23 år.
@ CostanINGENnosser
Overrakser mig ikke at du træder ind her!
Du har allerede fra dag et været efter mig...
Så har lidt at sige til dig...
Pis at med dig !
Du er altid efter mig...
Hvad kommer du i denne tråd for hvis den mishager dig?
Svar mig - nej det kan du ikke.. Du skal vel pudse din fucking lille skod glorie!
Diig vil jeg ikke se i mine tråde mså længe du er negativt efter mig...
Du snakker zupp tråd?
Find den frem og ladf folk se hvoradn jeg erkender en fejl... lad dem se den?
Men nej nejj... at reffe fra den er nok for dig... Lille spæde individ!
Lææd mig være fremover!
@ costanoche
Når jeg får adgang til de 2.4 mil arv fra min far...
Så vil jeg glædeligt spiolle de 10k op HU mod dig?
Idiot
Christensen alle der ikke har samme mening som dig skal svines til trues verbalt osv.. "Lille spæde individ" SANDHEDEN gør ondt, og du kan åbenbart ikke håndtere den.
Christensen alle der ikke har samme mening som dig skal svines til trues verbalt osv.. "Lille spæde individ" SANDHEDEN gør ondt, og du kan åbenbart ikke håndtere den.
@zxcvb
du skylder mig 114$ buy in!
dem sender du på stars hvis du står ved dit ord???
@Christensen
Du vil gerne spille smallstakes poker, når du har udsigt til stor arv - pudsigt
Du burde stake nogen nu så..
Hermed en kollektiv advarsel. Hold igen med bandeordene og tal ordentligt! Tag nu og hvis jer som voksne individer og IGNORER de andre når de giver en sviner.
-Christensen-
We have found the missing link.
Alene dine udtalelser og din maniske skizofrene facon i denne tråd ville få en psykiater til at savle.
Om du kan spille poker eller ej er ligegyldigt. Du er den bedste til at svine folk til på 7e klasses niveau. Leve svinekongen.
"Diig vil jeg ikke se i mine tråde mså længe du er negativt efter mig..." OMFG
@Christensen
Når du arver 2,4 mill, vil du så stake mig til en 3,30 SnG?
orca,
Har pokernet besluttet at stakingtrådede for lov at blive eller et det noget man overvejer i øjeblikket. Jeg ved godt folk har været i Vegas osv.
er rimelig sikker på DTM sagde Totti havde livstid ban på pokernet, så forstår ikke du lukker min tråd.. men fred være med det, hvis han er forbedret, hvilket det dog ikke tyder på.. gg gl. godnat!
@cosmic
han får jo 3.1 af mig.. så skal han selv lægge 0.2 - tror du han gør det?
Hermod,
Jeg synes altså vi skal stoppe med de der is mens legen er god. Hvad nu hvis du taber igen? Så er det pludseligt to Magnum Double Charamel du skylder!
""Er din far død, eller venter du bare på det sker??""
I dont think one say things like this, regardless of what.
Tror gerne at zxcvb staker dig en Magnum...
OK!
Åbner mig max nu!
Indefor 1.5 har jeg mistet begge mine fædre!
En biologisk far sidste år..
Og sidste md min stedfar som jeg er vokset op med...
Derfor er jeg hos min mor nu!
den arv... Den frigives først om et par år - så drop den undskyldning med jeg ik kan søge stake
Jeg erkender at jeg er Totti og har været en tosse...
Har fået en advarsel idag..
Nu ved jeg - jeg har fået en chance mere og den vil jeg gribe!
Jeg vil i samme bevælgse sige undskyld til dem jeg har svinet!
Ved godt at jeg er for hurtif til at svine folk!
Det er ikke min intention!!!!!!
Der er intet ondt i det, men kan godt forstå folk,!!!
UNdskyld for at jeg er den jeg er!!!
Jeg mener vitterligt intet ondt!
Fyrer alt for hurtugt op i en spids - det må I undskylde!!!
Tavlen er hermed visket ren - Velkommen til Pokernet Christensen :)
tak - jeg lover at forbedre mig!
Hey Christensen aka Totti:
Det er sgu cool nok, at du sådan undskylder og jeg tror da også, de fleste herinde, er klar på at give dig en ny chance, men du skal nok være klar over, at det sikkert er den allersidste, så pas nu på, hvad du skriver, når du er fuld ;)
God vind fra
Den store mentor
aka
Asger Dokkedal
www.dokkedalpoker.dk
@Christensen
god stil
undskyldning godtaget
@cosmic
ellers opretter jeg lige en tråd om at jeg søger en staker, det har jeg hørt folk elsker
@Christensen, syntes du skal oprette en tråd og lave det du skrev som indlæg, da det dermed bliver synligt for hele PN, der mange der ikke læser det her da tråden er blevet laaaaaaaaaaaaang.
@C4Queen
Beklager hvis jeg har trådt nogle over tæerne, men frygtede at Christensen bare ventede på det skete. Der sker jo underlige ting herinde.
Fantastisk at en tråd med overskriften "staking" når op på 200 indlæg :-)
@ Gokkedal
Jeg er ked af det!
MEn jeg kan IKKE lide dig.... Du Har alle dage været efter mig - så forstår ikke hvor du funder duin forståelse...???
Du var en af de første til at sladre omkring at jeg var Totti?
Vagt mand!
"Gokkedal" "sladre om du var Totti", troede vitterligt du rent faktisk mente det ovenover, og stod ved du var Totti, så forstår ikke han skal "svines" for at have sladret. du var lige kørt ud af motorvejen nu, men så tager du lige en frakørsel mere..
@Christensen
Hvis tavlen skal viskes ren, er du nok nødt til at være overbærende over for de personer du ikke helt kan li'.
Ellers tror jeg ikke undskyldningen har den store effekt.
Lillie
Gokkedal har alle dage været unfair...
Før nogen af jer vidste jeg havde ny profil ville gokke stikke mig!
Derfor er han ikke min kop the..
Men som nusikken spiller...
Sååå..
Ja, I drenger forstår den ikke...
@magic7
Skitzo???
Hvad er der galt med dig??
Vil du opleve skitzo folk=
Næppe, så hvde du ikke det i røret"
totti pengene er overført skriv her hvilken 114 $ turbo sng du spiller.
@zxcvb
Ok, ret skal være ret...
Troede du havde svigtet mig!
Men ser nu at pengene er der!
Tak og du bestemmer så hvad jeg skal spille?
Skal vi dele det ud på flere tours eller?
synes bare du skal spille en 114$sng turbo så kan jeg kigge med og se om du kan spille.
LOL
så du vil smide 114$ stake på turbo sng???
Det er ,lidt dumt?
Ku tjene kassen på de 1141
VIA 4.4$ 180 MANDS SNG!
LOL
så du vil smide 114$ stake på turbo sng???
Det er ,lidt dumt?
Ku tjene kassen på de 1141
VIA 4.4$ 180 MANDS SNG!
Det er dine penge! du Bestemmer"
jeg kan få mere yd af dem her...
Men at sætte alt på et bræt... Det afgøfer jo ik om jeg er god!
Christensen,
Jeg kan heller ikke lide Dokkedal!
Gamboooooooool på en 114$ sng. gl
champ
hvad skal jeg spille?
du bestemmer - dine penge
dine penge
Synes bare de skal deles lidt op"
Jeg vil også se en sng
Jeg er SÅ ked af at jeg ikke kan åben poker clienter fra mit arbejde! I må poste HH af hver en hånd!
Staker,
må jeg tage den 100$ tour om 45 min?
en 25k garantered
ved ikke? Du bestemmer
Fuck de fans der følger med...!
Jeg kan tage en stor tour eller lidt mindre sng...
men vil du ik hellere se mig i en større tour=???
der er stemmning for en sng totti så en sng det bliver 114$turbo på stars kom igang.. GL
cosmichorror, det bliver sku lidt kedeligt i længden hvis han skal igennem 30 små sng.
velkommen tilbage btw.
giver dig her samme råd som jeg gav dig under dt sidste navn.
opret EN og kun EN jeg er stiv tråd, og ret det øverste indlæg hvergang der sker nyt. ikke en ny fire dage om ugen og tre om søndagen.
og skrub så igennem i en 114 sng og luk munden på dem der ikke tror du kan spille
og en eller anden forklar mig lige hvorfor raken er dyrere på deres turbo sng
min staker...
OK, du mener dit stake skal skydes på en sng???
troede vi skulle tjene her?
Men ok... finder sng
Mit nick er Totti-No-10
@ live
tror meget af det var til mig?
se mig nyu i stars-..
sng som staker ønsker
Skriv lige tournummeret totti - tror du har "hide from search" slået til.
ok, der er så ingen ngs åbne nu?
Hvis vi kommer i gang meget snart, så tilmelder jeg mig samme SNG. Hvis jeg vinder vinder, så får du 100 dollars af mig Hr. Christensen!
Velkommen tilbage!
kan vente på den 100$ tour? eller tage 5 20$ sngs?
Nice deal +ev 2tm - tournummer Christensen?
Den bliver fyldt pronto hvis dig og Ep regger - 2 nu
Elskerpiger!!!
Dig har jeg savner!!
husker dig fra tiderne med de unge piger!!
DU skal vide!"
SEr op til dig som spiller og er rørt over duy træder ind i de mindre tråede her!!!
KLASSE!!! I gør mig glad pkernat... rart at se i den svære tid!!!!!!!
Hvad er det for en? Og hvor finder man den?
ep 1 table sng high
ok.. jeg regger når du gør. Kan se den nu!!
1 table sng turbo - nu 6 tilmeldte
@ elsker piger
Sig sng og jeg joiner!
alt under 100 $
Så gør os glade - reg nu :)
Hmm, det bliver vist ikke til så meget?
Kom nu!! 2 tilmeldt på den nye!
2 late - skuf os nu ikke !!!
NU!
"""SEr op til dig som spiller og er rørt over duy træder ind i de mindre tråede her!!!""
LOOL..... well ....... he is also human or? No? LOOL
@elsker piger
sig lige præcist inden"
totti kom nu igang med den sng det kan da ikke være så svært de starter hvert 5.min. 114$sngturbo
den derhedder 109$???
Så er EP på :) Gogogo
At kalde det her en mindre tråd, er vist også årets underdrivelse..
Bullshit!! Nu er den i gang!!!!!
ep kan du ikke sætte dig hvis det er det der skal gøre at totti sætter sig
114... er tilmeldt nu!! TURBO.. Skynd dig!
OK
jeg regger nu til en af dem så ghold øje!!!!!!!1
omkring 110,$
FFS !!!
Haha.. Han tager røven på os alle sammen!
"omkring 110,$"
LOL.. 114, hvor svært kan det være?
LOOOOOOOOOOOOOOOOOL
Am soon falling of my chair am so tired so come on now!!!
GET in... Totti, you want me to reg too and hold your feckinghand or what is it all about?
det er nu!"!!
ER REGGED I TOUR SNG
109$ KOOOOOOOOOOM
Thats no turbo!!!
Turbe it was suppose to be,, else it will take like an houer!!
Er du balla og kaste efter det igen EP? Han er regged....
hvad mener du med omkring 110.... meld dig nu til den 114$turbo sng som aftalt!!!
KOM NU ELSKER PIGER!!!
109$
3 regged
zxcvb
har styr her
har undet sng!!!
Der er en der hedder boris befker.. en dansker.. hvem er det???????++ dig elsker piger???
Nice1 EP :) Hvem er Boris?
@ zxcvb
Der skulle jo lige være til en 4.4 donkament ;) Live & let live
Sådan!!! Hedder ThePokerBody derinde..
Spiller aldrig Stars.
Arj øv! Troede vi skulle spille 114 turbo, også nåede jegikke med i den i skal spille nu :(
@Totti
Det er mig der hedder ThePokerBody!!
Totti-No-10: erdetvirmkelig dig?
Totti-No-10: men ser meget op til dig
OMFG!!!
PMSL!!!
Hvad sker der??
udstik på om totti får taget chatten? OMFG hvor er det griner ;D
160 lead ind i en 310 pot på et 10-9-9 bord `?
Becker du kan godt lige bekende kulør ? Who are u????
Hvem er med herfra? C4Queen, EP, Totti?
LOL respect the clickraise.
post dine HH herinde bagefter
Totti-No-10: id rather take u clear
Totti-No-10: morn
Totti-No-10: hop u all get aids and die slowly!
loslave: JIJIJI
Totti-No-10: ep
Totti-No-10: er du her seripost???
Dealer: Game #11083557622: DRUPIX wins pot (80)
ThePokerBody: Ja
Totti-No-10: elskerpiger
Totti-No-10: er det dig??
Totti-No-10: EP
Totti-No-10: VI HAR LNGE HAFT NOGET P CHATTEN
Totti-No-10: MEN JEG ELSKER DIG!
Totti-No-10: HAR SET OP TIL DIG FRA DUY VAR I TV'
Det er ikke fair at skrive sådan. Mit grin vækker familien!!
YES.. and my neighbour will once again come and ask me to stop laughing cos their dog barks!!!
Totti-No-10: du er god bok'
Totti-No-10: SERIOST IK BOSBOS
Totti-No-10: MEN KAN GODT LIDE DIG
Totti-No-10: DU ER EN GOD FYR
lidt efter:
Ahahahahaha - jeg elsker også snart dig Totti - OMFG ROFLMFAO
hold da helt kæft en grinern tråd!!! og aldrig har jeg railet en så sjov sng... det er jo helt væk det her!!!
idioter !
jeg dør ik medmindre jeg er uheldig!!!
Totti-No-10: ep
Totti-No-10: kan du lide mig?
ThePokerBody: ja
Totti-No-10: tal
MUAHAHAHAHAHAHAHA
ARGH FFS da !!!
This drunk:
Totti-No-10: vu ertuk uge oiger M;)
Totti-No-10: vier til unge piger
no problemo pengene var givet godt ud han spillede godt tight/agg. og var svært uheldig...kom igen totti
ja det er sjovt??
Havde bedre hånd og det vidste jeg!!
Kan jeg stille noget op imod 2 par???????
zxcvb
Håber ikke du er ked???
Spillede som jeg ku...
Sagde vi ku dele dem op!
Men giv mig en chance mere!
spørgsmålet er ikke om "du" kan stille noget op mod to par, men om "man" kan stille noget op mod to par..... og svaret er ikke en skid at stille op to par er jo nærmest 4 ens i sådan en fart turnering med en dårlig struktur...lorte turnering du havde den bedste hånd du var bare uheldig
ja, det var jeg!
havde top paret som forvendt....
Men havde havde floppet 2 par!
¨
synd for mig
har det skidt over du skal tabe 100$ så nemt?
dine penge mand.. vi sku ha brugt dem anderledes!
$100 coming up for u totti - EP rykker dem maks rundt....
så send dem da???
damp barn??
Havde nham da
Så ryker ha n 2 par...
SEnd!
Totti-No-10
send $
FFS Totti/EP - ikke just det smarteste at skrive i chatten:
Totti-No-10 [observer]: if u win this
ThePokerBody: ill give u 100 dollars as i told u
Dealer: Game #11084283934: miamicanes79 wins pot (400)
Totti-No-10 [observer]: u give me a new try+
Totti-No-10 [observer]: yes
Dealer: ThePokerBody, it's your turn. You have 15 seconds to act
Totti-No-10 [observer]: u sure u hold that?
Dealer: DRUPIX has a pair of Sevens
Dealer: Lobbyist98 has high card Ace
Dealer: Game #11084292886: DRUPIX wins pot (2286) with a pair of Sevens
ThePokerBody: yea
Dealer: Game #11084307190: Lobbyist98 wins pot (500)
Totti-No-10 [observer]: then i hopenu take this
@All in inc
Du har ret.. men knægten bliver jo ved!
Stop med det pis, Totti!
Totti nu klapper du kaje resten af tiden, og jeg shipper dig et BI til en 4.4.... OK?
All in[observer]: Totti PLZ Shut it . Ill stake u for a ML donkament if u
Totti-No-10 [observer]: ok
Totti-No-10 [observer]: send me
All in [observer]: fine ull get after this game is over
Totti-No-10 [observer]: no no
Totti-No-10 [observer]: else i wont stu
ffs den chat er griner
ok så send
Will do når det er ovre - Denne post er din garanti
LOL
jeg skal sku da ik ha skylden??"
THIQINC [observer]: nice comeback btw drupix
Dealer: Game #11084512141: ThePokerBody wins pot (275)
DRUPIX: ty
Dealer: Game #11084515199: DRUPIX wins pot (575)
Totti-No-10 [observer]: ep dont be mad at me
Totti-No-10 [observer]: u moron
Dealer: Game #11084520681: DRUPIX wins pot (475)
THIQINC [observer]: Totti im warning u
Totti-No-10 [observer]: **** u idiot
Totti-No-10 [observer]: u set hijm him up to be angry on me
Totti-No-10 [observer]: u ****ing idiot
Totti-No-10 [observer]: sick and tired of people like u
Dealer: miamicanes79 has a straight, Deuce to Six
Dealer: ThePokerBody has a straight, Ace to Five
Dealer: Game #11084527793: miamicanes79 wins pot (8087) with a straight, Deuce to Six
Dealer: Limits going up: blinds 200/400 ante 25
ThePokerBody: oh my
Hvad siger I? skal han have dem eller skal han ikke?
Man kan vist dårligt sige han overholdt aftalen...
@Totti
Gud hvor er du et usympatisk menneske. Folk prøver gang på gang at hjælpe dig, og det eneste du er er fcking utaknemmelig.
Ikke nok med det, så sviner du mig og alle andre til.
Du kan godt glemme ALT om dit tiggeri via din PM. Og jeg har det virkelig godt med den tredjeplads i SNGen.
Hvor ville jeg føle mig til grin, hvis jeg skulle give dig 100 dollars gratis.
Totti-No-10 [observer]: ep dont be mad at me
Totti-No-10 [observer]: u moron
Totti-No-10 [observer]: **** u idiot
Totti-No-10 [observer]: u set hijm him up to be angry on me
Totti-No-10 [observer]: u ****ing idiot
Totti-No-10 [observer]: sick and tired of people like u
Totti-No-10 [observer]: gjorde du med vilje for ik tabe 100$
Totti-No-10 [observer]: flot af dig
Totti-No-10 [observer]: - for ik tabnej du gjorde det med vilje
Totti-No-10 [observer]: flot ep
Totti-No-10 [observer]: du tjente reel t p at ryge ud her
Totti-No-10 [observer]: hvilket du gjorde
Totti-No-10 [observer]: spadebarn
payout 450- 270-180
enig med totti fandme svagt ef ep at bevist nuppe tredjepladsen for ikke at tabe 100 til totti hvis han tog første, klart ev tænkning der, he took a dive
ellers godt spillet EP - Så desværre ikke den afgørende hånd... Plz post...
SELF SKAL HAN DA IKKE DET. Forstår slet ikke i fodrer et så sygt individ....
LOOOOOOOOOOL
så du!
3 sidste
Med et spiller Ep det værste poker jeg ever har set,,,
KLART...
Han jkan jo ik vinde,.. Han sjal give mig penge hvis han vincder,,,
Det gjorde han ik.. surprise...
Ja så EP har samlet set sat til på det lir - Go figure
Jeez - troede virkelig han havde strammet sig an ! Kan mærke der ikke er stemning for at belønne ham for hans lort, så hans BI til en 4.4 donkament på stars går til den første der melder sig.... 50/50 deal btw...
Starter faktisk med at syntes denne tråd er kedelig, læser dog videre og finder den pludselig ganske sjov og får da grinet godt igennem. Ender desværre op med en kedelig fornemmelse af, at se et menneske synke i så dyb foragt over for andre og ikke mindst overfor sig selv.
@christensen/totti, men stor mulighed for at du sviner mig til (hvilket jeg vel egentlig godt kan bære) - så søg dog noget hjælp. Du er på så dybt vand, at vi herinde næsten kan mærke dig drukne. Oprigteligt, syntes det er synd synd synd for dig.
@ALL IN INC
Tak. Jeg kalder med A5s i BB til et raise.
Flop: 582 tror jeg.
Jeg tjekker i håb om han byder ud, og jeg vil gå rest. Han har været rimelig aggro.
Han chekker dog.
Turn: 4
Her burde jeg stikke ud. Laver en fejl at tjekke i håb om, at han nu ville stikke ud. Han tjekker.
River: 3
Jeg tjekker. Sætter ham ærlig talt ikke på esset. Tror han sidder med noget KQJT9-noget, hvorfor jeg nu håber han stikker ud.
Han går rest, jeg kalder og han viser A6 :)
Edit:
Jeg har A5 ikke A6 sevfølgelig!
@ Mr-nurse
Måske du overspiller din rolle nu?
Hvem er det som drukner?
Hvad hjælp ser du jeg skal søge? Vil egentlig gerne vide det???
@ Mr-nurse
Måske du overspiller din rolle nu?
Hvem er det som drukner?
Hvad hjælp ser du jeg skal søge? Vil egentlig gerne vide det???
Der er et eller andet galt i den HH EP... Det er en deler det der ;)
Sry der var du dælme hurtig ;) det er rettet...
Er rettet ;)
@ ALL IN INC
HVordan helvede kan du dømme mig udfra det?
Er du mere stupid end mine 2 rotter???
Kom nu mand! Det kan du da gøre bedre"
Den kommer man aldrig fra jo - gg anyway...
fuck af med dig!
@christensen
Du har da måske et problem overfor de mennesker som vitterligt prøver at hjælpe dig. Du får "tilgivelse" og EP vil spille tour med dig og ud af den blå luft bare give dig 100 dollar såfremt han vinder tour. Og alligevel vælger du at svine alt og alle til - og dit sprog i chat under tour må du da selv kunne se er helt gal!!.
At du har været igennem en svær periode ( læs - "den nødvendige smerte) er selvfølgelig hårdt, men under ingen omstændigheder en undskyldning for din usympatiske adfærd.
Var lige væk i et øjeblik.. Tråden tog da en halvsørgelig drejning.
Men tak for en yderst fornøjelig tråd - den har holdt mig oppe i 12 lange arbejdstimer ;-) Smutter på ferie nu...
den har holdt mig oppe så et limitrush er blevet fra 25 $ til 580 $ :-D TY
Jeg er dybt rystet.
Som en af de eneste vælger EP, at give dig lidt opbakning, og så vælger du at beskylde ham for at lade sig tabe med vilje??
Rystet!!!
@ mr-nurse
Et er at du har et erhverv som gør dig en smule homo :) (det er gas)
Men jeg har undskyldt mine tidligere udbrud!!!!
Og har ikke haft nogen reelt siden...
hvorfor kommer du nu?
@ clrawe
så du gamet?
EP var dem så overlegene!!!
LAngt bedre spiller end dem..
Trods det taber han....
Så ja ja,.. jeg Tror da han taber for ik at skal slippe 100 til mig....
har lige været ude at knække mig
puha
hvonår kommer jeres søstre?
har lige været ude at knække mig
puha
hvonår kommer jeres søstre?
HVem staker n¨¨mig til næste tour pånstars?
Den er billig jo"
EP
Nr 3 gac 180??`
yes sir... de 100 er mine :)))
Stake til Totti der!!!
@christensen
I cant belaive you are behaving this absolutley rude and childish. People are welcoming you back and giving you a new chans here, to start from scratch and you pee on them?
It makes me sad. Because i know you need things to keep you busy and this forum is one if it i figure
and if you had any clue at all about STT play you know it doesent matter a whole lot if anyone are a better player, when blinds go up so many hands are coinflips, if you are experienced you can outplay them with having greater balls- sure, but most hands at that stage can go anyway. Variance-Standard. Sit down and play a 1000 of them and then get back. You however played the worst set of STT play i seen in long time.
@EP
If i could and if it was any of my job i appoloqise on christensens behaf but little will that help. WP GG GL
@ Totti
Søg hjælp hurtigst muligt.
@ sanchez4000
Troede ikke du overførte, så tog ned til en kammerat. Har ført pengene tilbage og du skulle gerne allerede havde modtaget dem nu.
GaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaL
Har jeg lige spilt 15min af min tid, for at læse sådan en skod tråd.....
Hygge ! !
@RafenDK
Hvad havde du forventet af en tråd med overskriften "Staking!"
Wow, just wow... slap af en tråd
@kspr
Helt i orden. Du kan smide en pm hvis du vil have shot en anden dag :)
@Rafen
Du slapper bare af.. ellers!
Well,
Sidder og er noget flov!!
Jeg vil gerne undskylde til ElskerPiger - en person jeg altid har haft dybt respekt for... Self tabte du ikke med vilje i nat - jeg var fuld og så siger man dumme ting...
Jeg vil fremover undlade at åbne dette site når jeg stiv, da jeg tilsyneladende ikke kan styre mit temperament...
Undskyld til alle jer andre også..!!!
Men styr nu det med at "søg hjælp"
I alle er vel fulde nogle gange og siger ting man normalt ikke gør..
Jeg vil gøre ALT for at forbedre mig og ikke spilde min sidste chance herinde!
Undskyld igen!
Ja det er sku for dårligt at folk ikke fatter at du er stiv en søndag.. PN brugere er underlige.. Er sku lige ved at tro af enkelte også går på arbejde og ligende.. Sick hva?
@Christensen
Det lyder som en god ide det med ikke at åbne pokernet i fuld tilstand.
Har jeg sagt det?
*** nu af hvis du intet vil i denne tråd
Men styr nu det med at "søg hjælp"
I alle er vel fulde nogle gange og siger ting man normalt ikke gør..
Ja, helt sikkert!
Skal nok fri jer for mig i fuld tilstand fremover :)
Nej, men du kan undlade at se i mine tråde, hvis de generer eller gør så ondt på dig!
Det er jo heeeelt væk at Totti/Christensen ikke er bannet endnu!
Sidst var det slemt, men denne gang har han da ikke bare fuldstændig tabt småkagerne - han har hoppet rundt i dem bagefter.
Måske fordi en af de voksne bad ham om at samle dem op..
Totti-troll: Fis ind på arto eller lignende og tag din nu langvarige psykose med. Jeg tror du kan tosse rundt i længere tid af gangen derinde, inden de banner dig.
Du kan bare finde dig i at vi synes du er en nar kan du.
Tror du du ejer Pokernet.dk eller hvad ?
Om folk er flinke eller mopper dig. Well, du kan alligevel ikke kende forskel. Og dine 1000 tåbelige forklaringer er det kun dine egne multiple accounts der tror på, du er helt ude i hampen. It takes a hustler to swindle a hustler. And you aint one.
Slap nu af alle sammen. Han siger at vi skal nok være fri for ham i fuld tilstand frem over og så er det vel fint. Jeg vil gerne have ham på pokernet. Han virker til at være rimelig flink når han ikke er fuld. Det er vist ikke Christensen i denne tråd der har mest brug for hjælp.
Jaja Gambler.
Det er os andre der er tossede, det har Christensen jo fortalt os.
Gider du lige?
@AA-BB
Jeg siger ikke at i er tossede selv om vi alle sammen er det mere eller mindre :-)
Det jeg mener er at folk har så travlt med at dømme ham ud fra nogle indlæg som han har skrevet i fuld tilstand. Det er dem der skal have hjælp.
Tak gambler..
Men det er altid nemt at dømme folk, når man selv sidder sørgelig, buttet og bebumset bag sin pc skærm..
En underlig fremgangsmåde for at få lidt selvtillid selv!
@Gambler
Jeg gider normalt ikke at joine ban-koret, men det er sgu bare for grotesk.
Det er et skridt i den forkerte retning at meningsløst pladder som det her får lov til at gada-gungre derudaf i dagevis.
@Christensen
Lol, du er så ynkelig i dit macho/lille dreng trip at jeg ikke gider holde kæft om det. Ovenstående post fra dig understreger hvor lavt niveau du forsøger at manipulere på.
@Christensen
Hov hov det lød da ikke særlig pænt. Hvis det havde været henvendt til mig ville jeg opfatte det som en provokation.
@AA-BB
Prøv nu at have lidt forståelse for at han gennemgår en svær periode, og lad være med at være så hurtig til at dømme. Vi har det sgu alle svært en gang imellem og gør og siger nogle ting som vi kommer til at fortryde senere.
Var ikke til dig gambler...
AA-BB jeg har jo ret i 80% ca her sikkert...
Typer som kan lade sig påvirke af en stiv idiot som jeg... Hvem er mest sørgelig, hvis det er hvad der skal til for folk for at få ondt i røven?
Man kan så nemt undlade at læse mine tråde...
Trods det har jeg sagt I nok skal blive fri for mine fulde indlæg og at jeg nok skal forbedre mig!
Kom nu videre mand!
@Gambler
Det er så sødt at du prøver, men det stadie er overstået for længst.
BTW - hvis gambler osse er Totti, blev jeg lige owned.
@Butch_dk
Nej jeg er såmænd bare gambler. Hverken mere eller mindre. Bare mig, og jeg har kun en pokernet konto.
@Christensen
Det er vist ikke høje tanker du har om dig selv. Hvorfor kalder du dog dig selv for en idiot. Det ved du jo godt at du ikke er.
@ Stonie, Butch, m.fl.
Nu må I helt seriøst stoppe. I har en ignore funktion (som vi selv har bedt om!!!!!), så brug den da, hvis I har så store problemer. Jeg synes I går over stregen med at pege fingre og sige hvem der bør være her, og ikke bør være her. Så vidt jeg har forstået, så er mindst en af moderatorerne bekendt med, at den gamle Totti er tilbage på PN. Hvis I dømmer ud fra, OP svinede EP og flere spillere på PokerStars, så er det jo også helt i skoven, da SNGs på PS og pokerforummet PokerNet intet har med hinanden at gøre. Dårlig stil fra Totti, javist, men det skal ikke have indflydelse på, om han må være her, eller ej.
Tænk jer lige om, ikk.
@ Christensen
Hvis jeg var dig, ville jeg tænke mig gevaldigt om, selvom du har/har haft en svær tid. Jeg gør ikke ud fra du søger fjender.
Vild nok tråd :)
"Christensen 22-07-2007 23:50
@ hermod
Sandt, men stadig formår jeg at stave simple ord korrekt.."
"Christensen 23-07-2007 00:34
Well,
Hade en staker til 100$ tour...."
ROFL! Well done Christensen!!!
ty :)
@Mancini
Du mener altså hans tilstedeværelse er overvejende positiv ?
Skal vi ikke lade dette indlæg være det sidste i denne tråd? Der er ingen grund til at holde den i live. Han har sagt at han vil holde sig fra at poste på pokernet i fuld tilstand og hvis han ikke gør det er jeg sikker på at hans tilstedeværelse vil være positiv.
@Butch_dk
lidt er den da - jeg har en fremragende humor og owner da dig for hårdt ;)
@mancini
Han har absolut intet at bidrage med (udover ligegyldige spam tråde, hvor han blandt meget andet tigger om penge) og når han så ovenikøbet ikke kan styre sig når han bliver fuld og sviner alle, så synes jeg det er på sin plads med et ban.
"Christensen tripped on his own grenade..Megakill...score X5"
@Gambler:
Udstik ? Jeg gir odds
Udover det står jeg ved min anbefaling. Skulle admins helt uforståeligt vælge at adfærden er acceptabel, tar jeg det til efterretning og benytter mig af den sikkert glimrende ignore-funktion.
Ude uden at tude..
@ Butch
Det er ikke min opgave at vurdere, jeg har fuld tillid til admins på PN kan tage stilling til sådanne ting. Min mening er ganske irrelevant (den omtalte ignore funktion), så skal jeg ikke bare lade vær at komme med den.
EDIT: @ Stoni : Folk kan slå ignore til, hvis de får så stort et problem med det!
Nå ja, enig med butch. Må vel også bare have gang i ignore funktionen
@Butch
Orca gav mig en advarsel for de ting jeg har skrevet i denne tråd, pga jeg os syntes et ban ville være på plads. Men moderator deler åbenbart ikke denne opfattelse, så hvor latterligt jeg end syntes min advarsel fra Orca er, så må man jo acceptere Christensen, selvom han sviner folk der ikke deler hans mening.
det er jo sick så mange jeg har fået tilføjet min ignore liste her på det sidste. wtf.
@ Lillie
I G N O R E F U N K T I O N E N ! ! ! ! ! !
Så slipper du for "latterlige" advarsler, som du jo siger.
@kspr
Tak skal du ha! Men hvorfor lige reklamere med det?????
Vil du have en medalje eller hvad
Christ, nogle af jer er satme mere sørgelige end jeg
Okay, alle, så stopper vi.
Jeg har givet advarsel til såvel Christensen som til flere andre brugere som har svinet Christensen.
Der er ingen der er i tvivl om at Christensen fortjente sit ban i sin tid, men nu er han tilbage, og lad os nu række hånden ud og give ham en second chance - han er blevet advaret om at der denne gang ikke vil blive tilladt nogle udskejelser.
Alle jer andre - jeg er hamrende ligeglad med om i er enige eller ej, sådan bliver det - og jeg gider ikke høre på folk der brokker sig over det eller provokerer Christensen til at flippe ud. Dette gælder både indirekte og direkte provokationer. Ligeledes er "søg hjælp" også skrevet rigeligt, jeg tror Christensen har fået det ud af det han vil få ud af de kommentarer.
Hvis i vitterligt ikke kan klare ham / hans tråde, så benyt ignore funktionen.
Denne tråd slutter her. Hvis i har nogen indsigelser så skriv en PM til mig, lad IKKE nye tråde om emnet.