Jeg opretter lige en ny tråd, da den gamle tager lidt lang tid at loade med alle de indlæg.
Til nye i tråden handler det om det her:
s1.gladiatus.dk/game/c.php?uid=34845
...og derudover fortsætter vi bare hvor vi slap!
;p
Lille sjovt spil 3
Ok, Jeg har et problem. Nu er jeg lvl 13 og kan maks. købe ting der er lvl 16 på markedet, men jeg har set andre lvl 13 gladiatorer der har lvl 19+ ting er det fordi de er premium account eller er det fordi de har købt tingene i auktionshuset?
Det pisser mig af.........
Det er fordi de køber det i auktionshuset eller hos "købmanden". Og det er som regel fordi de har premium og rubiner.
I butikkerne og på auktion kan du se: [dit lvl + 5 x 25%] lvls frem.
Så hvis du er lvl 12 kan du se til lvl 21.
På marked kan du se: [dit lvl x 25%] lvls frem.
Så hvis du er lvl 12, kan du se til og med lvl 15.
fazz
@FAzz
Butikkerne er ikke noget værd for så snart man finder noget interessant, så er der rubiner indblandet og det er ikke noget for sådan en nærig røv, som mig..
har lige brug for en lille hånd.
Er blevet udfordret 3x i eftermiddag af "Hj4lte"... vandt første gang, og tabte de 2 efterfølgende...
Er der en af de store der lige vil give ham en huskekage eller 2 så han kan lære ikke at angribe en pokernetter?
Edit: Lige en gang stats... burde være en del der kan klare ham
Level 12 ¨
Livspoint 67 %
Styrke 24
Præcision 24
Bevægelighed 30
Udholdenhed 29
Karisma 20
Pansring 657
Skade 12 - 15
Brawler 159 92
Hj4lte 0 1
"Det er kommet til min opmærksomhed, at du gentagne gange har udfordret MacPhersson.
Det skal stoppe NU!!
Dette er hermed din første og SIDSTE advarsel! Hvis du fortsætter kommer din orden på vores fjendeliste, hvorefter angrebene vil hagle ned over jer alle.
-Ad victoriam-
Brawler"
Navn Hitpoints Helbred
NanoQ 171 234
TTR 0 1
Ups... at han gider blive ved.
Ham og sonix får deres daglige 5 dask. :)
Så er alle vore fjender blevet revet lidt rundt... de er for nemme :)
hvor lang tid varer byderunden "meget kort tid".....?
ca ½ time
Lol, jeg rykker sku nu, har vundet noget der ligner 100 kampe i træk.........
Jeg ligger hermed nr. 5 på ranglisten over hvem der har vundet mest guld 246.228 stk guld :D
&
nr 11 over flest vundne kampe 1007 stk.
Men jeg går efter 1.pladsen i guld..... Jeg kan godt li´guld Muhahaha
Edit: 4. pladsen i guld nu, men nu er der 150.000 op til plads nr 3. så det varer nok lige et par dage
pokkers77
"Wed, 01.08.2007 - 22:32:43 Besked TTR
gider du ikk godt stoppe med at udfordre mig?!?!?
svar "
Hmmm... hvad gør man så...
NanoQ 175 388
TTR 0 1
BANG! :)
Nr. 4 fra oven i venstre side hedder Højeste score
Når du er derinde, så står den standard til at vise højeste ÆRE, men hvis du så klikker på f.eks GULD, kan du se top 1-50.
Du kan jo også godt tage top 351-400 hvis det er det du vil, hvis man vil finde sig selv.
Håber det var svar nok.
Vi mangler en stærk modig gladiator i vores orden, så se og ansøg :D
Edit: Vi har ikke plads til flere nu, før vi får udbygget.
pokkers77
Patricians_of_Rome
Kan I ikke lige nakke ham her tudefjæset en gang imellem??
Han hedder Hadrias
Grunden: Han skriver følgende inde på spillets forum:
"ej, jeg har altså også altid mange penge.. penge er intet problem for mig.."........ Han mener self. guld i spillet.....
Jeg nakker ham, og får ca. 1000, og skriver mange tak for tippet ;)
Han skriver så bla. "Prøver du at få prisen for årets taber?
det er hammer flot du kan nakke een 6 lvler under dig..
"
Nakker ham så igen, men får kun meget lidt. Så får jeg følgende besked.
"jeeeg har ikk rigtig lige forstået hvad det er du vil endnu?
det er ikke mange penge du tjener var?
det eneste du for ud af det er at du beviser hvor stor een nar du er.. men okay.. du skal så ha lov til at blive ved med at angribe.. "
Jeg nakker ham så igen.....
Jeg skriver bagefter. "Den sidste var gratis, for vidste jo du intet guld havde......
Ses vi senere???
"
Ham:
well,? du ku starte med at skrive så man kunne forstå det..
men, du beviser jo bare at du er en taber fra 5. klasse.. jeg forstår bare ikk lige hvad du vil..
Mig:
Og hva´ så om jeg måske kun går i 4.a, du er måske en 6 kl. eller hvad????
TudefjæZZZZ!!!!
Ham:
Oh my, så skal du ikk sige du kun går i 4..
synes bare du er mega nedern..
FUCK et TUDEFJÆZZZZZ
Nak ham Hadrias
pokkers77
@Chrilz
Nice 1, han bliver ved med at skrive, at han forstår ikke hvorfor en der er højere skal nakke ham...
Jeg bliver sku da selv nakket jævnligt af nogen der er 10 levels over mig...
pokkers77
Lol... mødte lige denne her harpy på tågebjerget...
Level 13
Livspoint 251 / 251
Styrke 30
Præcision 30
Bevægelighed 35
Udholdenhed 30
Karisma 32
Pansring 0 <--
Skade 3 - 5 <---
level 13, og 3-5 skade + 0 i pansring??
Der er festmåltider i aktionshuset, med 521 liv....til 408 guld...og 1 rubin......har købt 16 ;-).......det er lige 8000 liv...så er der til et par dage
var det ikke en ide om vi samlede de "bedste" gladiatorer under samme orden.. derved udvider den sig hurtigere og så kan resten joine senere.... pt er pn2 jo "større" end pn1.
Så ville der også være lidt konkurrence og folkene i ordenen ville blive nødt til at donere jævnligt for ikke at blive smidt ud til fordel for en anden....
Så har jeg da også joinet dette spil. Er nu lvl 5 og har ansøgt om at komme ind i pn2 håber der er plads :)
Hey all
Er der en der gider hilse på bloom, er lige kommet hjem fra ferie og han har bollet mig så meget at jeg ikke kan se andet end "du er blevet udforderet" lol
Loua
Er der nogen af jer ordener der vil have mig ?
jeg er i lvl 10
jeg er en blodtørstig gladiator :P
Du kan bare søge ind hos pokernet 2, vi er ved at overtage verdensherredømmet ;)
gå ind under orden søg efter pokernet og gå ind på pokernet2 der har du mulighed for at ansøge om at komme ind
Nogen der gider nakke edelwiss, han er bare a rash in the ass.
Han bliver ved med at nakke mig, selvom han ikke få noget ud af det.
madmanmogens 413 590
bloom 30 5
Han holdt til midt i 3'e omgang....så var de 418 liv væk ;-)
Ja ham edelweis har også lige nakket mig i dag :(
Og så vandt han 1203 fra mig :(
Men tog heldigvis en del af hans liv :)
pokkers77
Hehe....ham edelweis...udnyttede at en level 30 havde nakket mig totalt mens jeg stod i stald.....og havde kun bygget 60 liv op på en time.....så vinder han 3 guld men mister 367 liv.........Så sendte jeg en besked,med hvad han troede skete når han gjorde den slags ;-)....Nu læser jeg dette, og vil da lige nakke ham lidt ekstra ;-)
tror iøvrigt jeg har nakket ham en del i weekenden alle level 18-22 har næsten fået 2-3 gange minimum ;-)
Skal vi ikke have det lidt sjovt? Hvad med at erklære krig mod Hattrick og Hattrick 2 :)
Kom til at smække en af deres lvl17, og han svarer straks igen med følgende besked:
Mon, 06.08.2007 - 09:26:19
Besked Bryggen | Emne: WOOOW (rapport)
Skynd dig ud og solde for de 250 guld!!!!
hvad kan man bruge disse recepter til. Jeg har fundet mig en på markedet men ser ikke ud til den kan noget
Den kan bruges i ordenen, der ligger et bibliotek, så alle fra ordenen kan få glæde af den.
takker var nu ikke noget særligt bare +1 til udholdenhed håbede ellers det var noget godt nogle forsøgte at sælge den for 1 guldmønt :)
edelweis har været efter mig 4 gange i dag...
Kan vi få nogle af de højere til at rive ham lidt rundt - og lægge en hilsen :)
Damn, det bliver sku lidt hårdt når man kommer over lvl 20..........
Nu har jeg endelig nakket ham edelweis selv...Så kan det være han holder sig væk hehe
Prøvede ham lige igen nu, men han var for svag haha
Så kan han sku lære det ;)
pokkers77
Der er lidt pladser i Pokernet ordnen igen, men hvis folk vil joine, må de meget gerne lige smide en besked herinde først, det er ikke til at overskue hvem der er PN'er "ingame".
Jeg har lidt level 14&15 ting jeg gerne vil afsætte til en PNer hvis der er nogen der mangler.. Handsker, kampsegl og støvler.
***** Omgang 1 *****
NanoQ laver en smart undvigelsesmanøvre for bagefter at ramme TTR med et kritisk hit. TTR skriger da våben bore sig ind i hans skulder (51)
Resultat Omgang 1
Navn Hitpoints Helbred
NanoQ 51 445
TTR 0 1
*PUFF*
:)
Pokkers,... kan se dig på din arenaliste.... Du er godt nok kommet hurtigt op. Nogle af jer spiller det her (lidt for) meget :)
ACEKASPER
Well meget og meget....18 timer i døgnet er det meget????
Der er da stadig 6 timers "fritid" hehe
Nej gik amok den første uge, men er ved at slappe lidt af nu :)
pokkers77
Startede aftenene med at tæve level 25'ere....forløbig gennemsnit er 1800 guld ;-)...har dog kun taget 3......og der er desværre ikke så mange...men god value...rimelig rart...når både styrke, præsition og karisma koster ca 13 k at træne.....
Madpriser stiger konstant så køb alt hvad i kan....på level 26 koster et livpoint ca 4 guld
det er sgu dejligt når man finder en lille pengemaskine. Har nakket ham mange gange idag. Han startede med at give 5000 guld nu er han nede på 3000 guld per gang. Han må sgu have en del guld stående
han er desværre løbet tør for penge hehe. Var en der hed Kaykay gav mig vidst ca 18000 alt i alt
Jeg fik 3500 fra en i forgårs....nåede at få 13000 fra ham :)
pokkers77
Hvor mange gange er det man må angribe en i træk? Og er der et maksimum per dag egentlig
kun lvl 14, men slår desværre lidt for hårdt for mig :(
Rygterne siger at SirCraZyMonKeY har tænkt sig at indtage 1 pladsen i arenaen, dette gør han blot for at vise vejen frem for den berygtede Nix, der efter sigende skulle værre igang med at ordne Barbie i en gummibåd nær Vallø camping lidt udenfor køge..
@Knish
Hendes ven niki9342 er tæmmelig pissed, så jeg sagde til ham voldsom volvo, den købte han så, for som han sagde "jeg har jo kassen"
Dont shout to a def guy
Loua
HAHA Barbie har fået på mundet i dag, og mon ikke turen kommer til niki9342 nu??? :-)
Edith: Din fjende er for svag til en hæderfuld kamp. Folket vil ikke sådan en kamp. Du lader ham gå - for denne gang.
SVANS!! så går det ud over Barbie..
Nix overrumpler Barbie med et kraftigt slag. Barbie kan i sidste øjeblik se Nix smile ondt, men det er for sent - han kan ikke forsvare sig. (34)
Du besejret mestrene af arenaen og modtager jackpotten: 2.239
Og de sang ohhh ja ohhh ja ohhh
Dont shout to a def guy
Loua
Nu har jeg nakket dem fra K.O.G, så meget, at jeg ikke kan tage flere af dem, fordi de ikke er til noget mere.
Nu må de da snart smide ham fenrisdk ud, så kan de få lidt fred - NOT ;)
Hende/ham barbie har jeg nakket 12 gange nu, og har fået flere tudemails fra hende/ham hehe
pokkers77
Nogle af pokernets teams der stadig har en åben plads?
Zilent
aka Smooth
Så er vi sku blevet truet af, peace_on_earth............
Fenrisdk og drengene har åbenbart købt sig lidt beskyttelse.
Var nu også lidt træt af at nakke den hver i sær 5 gange om dagen. :)
Pokernet 2 står i øjeblikket i nogle ret store problemer.... Vi bliver konstant bombet af peace_on_earth. Fenrisdk og de andre trabere har købt beskyttelse så nu står vi et sted hvor vi har brug for alle allierede kan hjælpe os igennem denne krise...
Nogle der har en ordentlig ide???
Ace
Altså havde den orden nu haft en 5-8 små lam, man kunne systematisk nakke hver dag..... Så kunne man det, men da de jo er syyygt stærke næsten alle sammen i den Orden, ved jeg ikke rigtigt hvad der kan gøres.....
Kom i hvert fald lige til at nakke Emilios for en lille time siden hehe
pokkers77
er der nogen der har lyst til at nakke rhadus et par gange. Han er lidt irriterende nu og har nakket mig 3 gange idag
Faberg
Jeg har lige prøvet men han hviler..... prøver igen senere...
Der er ikke nogen der kan banke Emilhp1 er der???
Han har nakket mig 4-5 gange bare i dag :(
jeg troede ellers ikke POE var efter os mere, jeg tror ikke jeg er blevet angrebet af dem de sidste par dage, men det er måske kun mig
nå der var jeg lidt for hurtig blev lige nakket af Skovs
Slog lige min rekord i dag, med guld vundet i en dyst...
6959
og anden gang fik jeg
4994
jeg har lige lavet en mand og han skal kæmpe mod en bandit fra banditlejren i 10 minutter vistnok... skal man så bare vente eller hvad? hvad sker der hvis jeg taber? ham banditten er lidt bedre end mig kan jeg se :(
Skytte101 her, Patricians of Rome.
kasher fra orden Lollers [AGF] skal smadres.............
Idioten har meldt mig til admin for at angribe ham for mange gange. Jeg har kun nuppet ham 3 gange her på det sidste og det er via ladder, så altså ikke noget personligt, men det er det nu.
Er det ikke 5 gange man må angribe een spiller indenfor 24 timer?
edit: Må man spamme ham for vildt med beskeder? Der står intet om, at man ikke må.
@Lilleper
Done!!
Navn Hitpoints Helbred
StrayDog 325 500
kasher 4 1
@Comeback
Super, jeg er igang med at smadre hans små venner i orden. Tager dem fra en enden af....lol
vores gamle ven TTR har bedt mig om at fortælle jer at i skal stoppe angrebene på ham...
ATTACK ATTACK ATTACK ATTACK ATTACK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
fenrisdk har lige nakket mig et par gange ;( er der nogen der har lyst hehe
Jeg har allerede nappet ham et par gange i dag, han får lige en tur mere senere :)
er ok med mig, han undskyldte viste sig at vi lå ved siden af hinanden på arenaen hvor han så angreb mig et par gange. Men i kan selvfølgelig godt nakke ham hvis i vil hehe
Jeg er alt for venlig :( Blev angrebet af den samme person 6 gange i løbet af 24 timer. Men han vandt kun den ene af dem, så jeg undlod at melde ham for bashing :)
hvis du var hurtig skrev du til ham og afpressede ham...
sig at du melder am hvis ikke han køber en lorteting af dig til 10 kilo eller lignende...
Jeg skrev en besked til ham, hvor jeg forklarede, at han var ret heldig med, at jeg var så flink :]
Lige en lille ide´ hvad med at den ene af de to ordner stoppede med at donere og i stedet købte div. genstande til kæmpe overpris og så lade os slå sammen i en orden??
@Knish
Selvom vi hedder noget andet, betragter jeg da stadig vores orden som en del af pokernet :D
Så vi er 3 Ordener...
pokkers77
@knish...
udemærket ide... da PN2 ligger højest på listen foreslår jeg at PN1 nedlægges....
Alternativt kunne man sagtens være flere medlemmer end der er plads til indtil man får plads via udvidelse. Ved at "joine" ordenen, donere og forlade ordenen og dermed gøre plads til en ny vil man lynhurtigt kunne banke den op så der er plads til en del flere medlemmer...
Har i andre også problemer efter lvl 21 med at finde de væsner i quests. Jeg synes godt nok det er irriterende at man nu både kan få de gamle 1-21 og de nye væsner så er sandsynligheden jo meget mindre hehe.
@Lilbabs
Hvorfor ikke nedlægge både Pn og pn2 da vores orden ligger højest :D
haha
pokkers77
jeg er frisk på alle forslag.. Det virker bare lidt dumt at donere i 3 forskellige ordner..
Men det er jo sygt dyrt efter næste udbygning...
Hvorfor ikke tage de største fra hver orden og samle dem under samme tag, vi vil jo stadig være 3 ordener...bare delt op på en anden måde???
pokkers77
www.pokerliv.dk
kunne være en ide at samle de store
@ god ide.. Så kunne der også være kamp om at komme på "1. holdet! :-)
vi er enige om at hvis man ikke angriber den samme spiller mere end 5 gange på en dag gør man intet "ulovligt"?
Har dagligt fat i TTR men nu påstår skovlen at han har meldt mig...
skal bare lige vide om jeg skal være nervøs!
Rigtig god ide med at tage de bedste og samle dem.... er alle med på det?
Vi (PN1) begynder i hvert fald at have problemer med at følge med. Vi er ikke så mange, der rigtigt vokser i det rigtige tempo mere, så vi ryger længere ned af listen dag for dag.
Hvad med at samle om i 2 ordner.
Vi kan samler de store i den orden der ligger højest og resten i en anden, dem i den anden vil så have 1. ret til at rykke op i den 1.
Den i den anden orden bør vil så donere til den 1. da vi hurtigere vil få plads til alle i en stor orden.
Hvad siger i til det?
Spiller Ære
nayze 102.624
StrayDog 85.464
Pooh 73.837
Brawler 62.867
rain666 61.322
BellyBuster 57.365
Rullefisse 49.339
SirCraZyMonKeY 47.206
NanoQ 45.808
Bernt 41.544
Zeus84 36.715
ICECOLD 36.416
knaekarm 35.942
Nix 26.254
balder79 22.115
Hegers 18.077
kenose 11.229
MacPhersson 9.779
Mugge88 8.117
Nighty 8.020
runc 6.827
Salomonsson 6.699
murdoch9 5.790
finexp 3.865
Larss 1.092
Leslie 204
Det er listen. Jeg foreslår at de 15 bedste samles i Pokernet1 og resten i PN2 og så er der jo kamp om pladserne i PN1, så bliver ingen sløve :-)
Dvs. til og med balder79 er i PN1.
Hvad siger i til det??
Hvad så med alle dem fra Pokker77 ordenen, var det ikke en ide og slå alle 3 sammen i 2 ordner??
nok ikke muligt at slå alle 3 sammen til 1 stor. Kan se det koster 5,2 mil at udvide fra 24-27
spørgsmålet er vel også lidt om vi prioriterer ære over lvl eller ej. Er jo trods alt nemmere at få masser af guld jo højere lvl man bliver går jeg ud fra
De skal heller ikke slås sammen til 1 men 2.
Det må vel som udgangs punkt være ære, der bliver sat højest
Har man mulighed for at få udbetalt formuen når man lukker en orden ned?
For hvis man ikke kan skal vi jo stoppe med at donere i pokernet1 ihvert fald er der hvor der er mindst guld lige nu. Så har man dog tabt de ca 100000 guld der er i ordenen
jeg mener selvfølgelig stoppe doneringen i patricians da de kun har 110000 guld her i formue pokernet 1 og 2 har begge mere i formue. Og alle 3 ordener har samme level
Som det ser ud - ja, men også sammen med POR, den er også startet herfra.
Okay, bliver medlemmerne automatisk flyttet over til den store eller skal det gøres selv?
Syntes man bør stoppe donationer...indtil videre
Syntes vi bør samle efter level.....da dem der kæmper og spiller mest....har mindst ære i forhold til level...ved uafgjort level er det ære der tæller
Vi laver 2 til 3 ordner (ændre evt navne)
De 15 med højest level i nr 1
De 15 med 16-30 i nummer 2
De sidste i 3
Der er opnedrykning hver søndag kl 24:00...det vil der nok blive meget lidt af...da dem der ligger højere, tit bare vil øge og øge
Vi stemmer om hvem der bliver mester...de 2 andre mester bliver admins
Spiller som Madmanmogens.....Og kan nakke jer alle ;-)
Jeg syntes mbonds forslag lyder godt. Vi skal i hvert fald ikke lukke nogen orden med mindre man da kan få nogen penge ud af det. Kan jo trods alt være man pludselig er 50 fra pokernet der spiller så er det nok ikke nemt at få plads i 2 ordener
Jeg synes vi skal få udbygget en af ordenerne så vi kan være 18 i den.... Kan jo gøres ret hurtigt....
Vi kan jo alle sammen chippe ind.... Dem der er i den Orden nu som bliver nr. 1, kan jo bare aftale med forskellige andre at sælge et par handsker værdi 10 til f.eks 10.000 og så donere det, så får vi hurtigt udbygget.
Vi er i vores Orden dog et par stærke krigere som ikke er en del af pokernet, men de bliver altså en del af betingelsen fra vores side, hvis vi skal sammenlægges....
Og har I forskellige hørt alle jeres medlemmer???
Altså det skal vel ikke kun være os stærke der bestemmer, vil da godt have at selv de små er enige om det.
Men her er listen med navnene, inkl. vores orden KNISH hehe
nayze 104296 lvl. 32
madmanmogens 96499 lvl. 36
zakariaz 92011 lvl. 34
StrayDog 85706 lvl. 30
pokkers77 80013 lvl. 31
Pooh 75636 lvl. 29
king69 65092 lvl. 28
Brawler 62868 lvl. 28
rain666 62474 lvl. 27
BellyBuster 60048 lvl. 25
FEJER 56117 lvl. 28
Rullefisse 49533 lvl. 24
SirCraZyMonKeY 47710 lvl. 25
NanoQ 46292 lvl. 24
Bernt Admin 41800 lvl. 23
Smooth 41790
skytte101 38194
Zeus84 37532
knaekarm 37259
ICECOLD 36416
Nix 26640
livedk 26208
Tensai 22776
balder79 18562
Gone 18345
skodko 18130
bezz 12831
kenose 11229
MacPhersson 9779
Nighty 8656
Mugge88 8261
jgram66 7300
Salomonsson 6837
runc 6827
murdoch9 3865
jimslim 2913
larss 1235
Leslie 204
Ved de første 15 kommer vi til at ligge nr. 6, meget tæt på nr. 5... og med 18 mand, kommer vi til at ligge nr. 4 :D
En sidste ting, jeg har drøfter med et par stykker, det var om vi ikke kunne hedde noget andet end pokernet???
Altså f.eks beholde vores navn
Patricians_of_rome 1, 2 & 3 ?????
Eller måske Patricians_of_PN :)
"The term "patrician" originally referred to a group of elite families in ancient Rome"
Jeg vil mene mbonds løsning med at tage det efter lvl vil give mere mening. Dette er ikke kun fordi jeg ikke vil havne i pokernet1 jeg skal nok komme derop efter en uges tid alligevel ;).
F.eks kan jeg da tage mig selv jeg er lvl 25 men ligger som en samlet nummer 27 over dem der har samlet mest guld. Ergo er jeg super aktiv men har ikke spillet længe nok for at have meget ære. Desværre får man jo ikke ære af at vinde i arenaen.
Hvis alle ca. 45 medlemmer smider 4K i snit, så kan vi få udbygget den Orden der har mest guld...
4K i snit burde kunne lade sig gøre.... Jeg skal fanme nok smide 20k hvis det er.......
pokkers77
www.pokerliv.dk
jeg synes det er nemmest efter ære, for i lvl, vil der hele tiden være noget med det skal gøre op i ære alligevel, da der vil være folk på samme lvl....
Og jeg har ikke ret meget ære i forholdet til mit lvl, fordi jeg mest har kæmpet i arenaen....
Men er nu også med på det andet....
pokkers77
Ære er helt sikkert det nemmeste. Spørgsmålet er dog om det vil være det der får ordenen længst frem hurtigst. Jeg skal nok være i top 18 når udvidelsen sker så jeg kan jo sådan set være ligeglad. Men vil stadig mene at en spiller der har 5000 mindre i ære men har spillet en uge til 2 mindre end den anden har vist man bevæger sig hurtigere
Syntes klart det bør være level...det belønne den aktive spiller...som ender højest i ære anyway....da det stiger logoritmisk (bare stavet rigtig)
Men er en detalje.....om en måned ser det ens ud anyway....med stor sandsynlighed.....jo højere level du bliver desto mere ære laver du pr level
Jeg vil gerne smide 4k....måske også 10k men aldrig 100k....min figur skal være så stærk som mulig...at udbygge ordne er skruen uden ende koster hurtig 2 mill ....og det har nogen betalt, derfor er de en flok svæklinge, der nakkes efter behag....heller 3 ordner af 400k end 2 af 5 mill...
Det er i hvert fald min mening
Og så regner jeg da med at hvis vi gør det, så alle donerer til Orden 1, sådan at den kan få udbygget løbende og få flere med???
Det kan jo gøres ved at man lave nogle kontakt personer, og så sælger en fra Orden et eller andet billigt, og donerer pengene....
Og man bliver stadig skrevet op for det beløb man donerer... Det skal jeg nok holde styr på, hvis det er.... Jeg bruger en del timer ved computeren :D hehe
Altså kan godt være det koster meget at få udbygget 2 trin mere, men hvis vi er 45 personer som donerer til Orden 1, så går det jo en del hurtigere...
Og orden 2 og 3 kan løbende tage nye ind...
pokkers77
At gå fra 24-27 personer i en orden koster 5,25 mil. 40 personer delt med dette er altså stadig 130K per person. Det er sgu en sjat at betale
Overskriften:
"lille sjovt spil"
Så har I satme ikk spillet "dokkedal" ;)
muhahahahaha
Vi bliver jo ikke nummer 1 i orden....fordi vi får 3 med 40k ære med, som er svage som fugleunger fordi de har doneret alt deres guld....eller 6 af den slags.....Siden jeg var level 31 har jeg i hvert fald fodobblet min ære.....og den stiger hurtiger og hurtiger.....så stærke krigere giver ære....der gør man bliver nummer 1 i orden...
At udbygge orden for over 400K er dumt, taktisk max dårligt...Det gør at vi bliver svagere, vinder færrere kampe, vinder mindre guld, bliver endnu svager, taber interesen....
Kan ikke se hvad forskelle er om vi er 15 eller 18....vi kan ikke alle være der anyway.....Når vi alle er level 100 eller 200 passer den orden størrelse nok bedre til økonomi
Hvis man betalte 5.25 mill er det 500-1000 basis point som orden mangler...hvilke er 25-40 pr spiller.....og det kan dælmende gøre en forskel på den level vi befinder os.......syntes det fint man betaler 1000 pr 10 levels man er pr uge
Jeg ser også mbonds forslag som det bedste.
1. Vi bibeholder 3 ordener.
2. Vi rykker i orderne efter level.
3. venter med udvidelser til økonomi ser anderledes ud eller pengene er til det ved ugentlige tvungne indbetalinger. Kald det skat
Er alle med på ideen om et første-, anden- og tredje-hold?
nogen der ikke er?
Hvordan skal vi evt få det ført igennem?
Jeg har skrevet ud til hele vores Orden for at høre stemningen for det...
Synes at der skal være flertal for at vi gør det.
Når vi er klar.... laver vi en liste med henholdsvis 1, 2 og 3
Vi finder så ud af hvilken Orden der skal være 1, 2 og 3
De respektive mester, kicker så alle dem der ikke er i den rigtige orden, og udnævner en ny mester, inden de selv forlader ordenen (MEGET VIGTIGT) Hvis de ikke skal være i den samme.
Jeg skal nok stå for planlægningen hvis det er....
Vi skal dog stadig hvis det bliver til noget finde ud af hvad vi skal hedde???
Sakset fra mit tidligere indlæg
"En sidste ting, jeg har drøfter med et par stykker, det var om vi ikke kunne hedde noget andet end pokernet???
Altså f.eks beholde vores navn
Patricians_of_rome 1, 2 & 3 ?????
Eller måske Patricians_of_PN :)
"The term "patrician" originally referred to a group of elite families in ancient Rome"
"
Edit. Eller noget hvor pokernet er i....bare ikke "kun" pokernet :D
pokkers77
www.pokerliv.dk
Vi kan hedde
Anonyme ludomaner 1-2-3
Peter lundins diciple
(så kan man jo skrive, han har bedt os slappe lidt af, under orden)
Army off darkness
Bruce Campbell wannabes
We are the ninja's
inkarnerede ungkarle, og underkuede ægtemænds tidsfordriv
pokernet forever
profil-nulstillerne
ridderne af det grønne bord
Pokernets inkassatore
Jeg synes det er en fremragende idé. Angående navnet, så mener jeg stadigvæk at vi skal have PokerNet med på en eller anden måde.
Smider lige en orden-mail rundt til dem i PN1 for at høre dem.
Hvsi vi hed pokernets inkassatore...passer det fint med 1-2- og 3
Og man kunne også lave nogle sjove titler....til når man steg i rang
Håndlanger
Gorillia
Slyngel
Inkasator
Hitman
godfather
Eller ligende
Men er egentlig rimelig ligeglad med navn...syntes bare vi skal prøve at få lidt humor i det ;-)
------------------------------------------------
Pokernets inkasso A/S
Når vi engang alle er trætte af spillet.....bør vi starte afpresning ;-)
Man sender besked til mester af klan...han har 24 timer til at samle og betale 10k.....og derefter 5 k pr uge for "protection"....falder pengende ikke indriver vi 10 k pr dag fra klan via inkasso ;-)
Ville nok skabe lidt panik i spillet
@mbond
Det ville være genialt, og samtidig gøre os meget rige.
Men kræver det ikke vi er noget stærkere end alle de andre? så de ikke lige pludselig skaber en slags alliance for at smadre os?
Så fik jeg også prøvet at ligge nummer 1 i arenaen for lvl 20-29 bliver der sgu nok ikke så længe hehe der er nok et par stykker der vil rive mig lidt rundt
jo vi skal være noget stærkere end vi er nu.....men ville kun være sjovt....hvis mange prøvede at lave modalliance....og modstå vores afpresning....
Jeg ser det også mere som en mulighed...når vi engang begynder at kede os....og er top 3 i klan....
De klaner man skal afpresse skal også være så stærke at de ikke bare giver op ;-)
men kunne da være skægt at få 25000 spillere til at stoppe ;-)
Dog vil jeg mene dette er en plan der ligger pænt langt ude i fremtiden
Vi skal vel havde 3 spillere i top 10...og klan top 5
Jeg er allerede startet med dummebøder...til folk der f.eks overbyder mig på aktion...og er svagere...det koster 10k
Folk der tuder og irritere får også bøder fremover.....Jeg indriver dem bare selv....men skulle i få problemer.....skal jeg nok lave inkassasoen hvis jeg kan....
Dummebøder kan vi godt starte med syntes jeg....vi er ikke stærke nok til afpresning..LOL
Må håbe PET ikke aflytter ;-)
He he, ja lad os da få noget gang i spillet......
Jeg er helt ligeglad hvad vi hedder, jeg mener bare ikke at navnet skal være til hindre for, at vi får slået de 3 ordner sammen.
Vi skal kun donere til orden 1 det er jo vigtigt. Hvis vi siger et fast beløb pr uge er der jo ingen der går broke. Så kan vi samle folk sammen med tiden.
Her er sådan som det ca. kommer til at se ud, det er tallene fra i går.....
Men når vi er blevet enige om det, skal jeg nok lave en ny opdateret.
Den er lavet efter ære, har dog lige skrevet Lvl på de øverste, men synes helt sikkert den skal laves efter ære. Og det siger jeg selvom jeg ikke har ret meget ære efter mit lvl. Hele spillet er bygget op efter ære, samt at ellers skal man sidde og klikke på mange personer hele tiden for at holde øje med deres level....
Hvor i ære kan man bare trykke på Orden, så kommer den i automatisk rækkefølge.... Behøver vel heller ikke gøre det mere besværligere end det er..... Og i det lange løb følges ære jo og level meget godt alligevel.....
Kig på listen, man kan jo se at der ikke er meget forskel i ære og level..begge falder stille og roligt..... Der er lige nr. 1, 2 3 der udskiller sig lidt ellers ikke!!!
Team 1
nayze 104296 lvl. 32
madmanmogens 96499 lvl. 36
zakariaz 92011 lvl. 34
StrayDog 85706 lvl. 30
pokkers77 80013 lvl. 31
Pooh 75636 lvl. 29
king69 65092 lvl. 28
Brawler 62868 lvl. 28
rain666 62474 lvl. 27
BellyBuster 60048 lvl. 25
FEJER 56117 lvl. 28
Rullefisse 49533 lvl. 24
SirCraZyMonKeY 47710 lvl. 25
NanoQ 46292 lvl. 24
Bernt Admin 41800 lvl. 23
Team 2
Smooth 41790
skytte101 38194
Zeus84 37532
knaekarm 37259
ICECOLD 36416
Nix 26640
livedk 26208
balder79 23069
Tensai 22776
Hegers 19310
Gone 18345
skodko 18130
bezz 12831
kenose 11229
MacPhersson 9779
Team 3
Nighty 8656
Mugge88 8261
jgram66 7300
Salomonsson 6837
runc 6827
murdoch9 6483
finexp 3.865
jimslim 2913
larss 1235
Leslie 204
Samtidigt er der jo hele tiden folk med sammen lvl, så skal man hele tiden ind og kigge på hvem der har mest ære alligevel....
Virker for mig meget meget mere besværligt at holde styr på....
@Pokkers77
Ville dog stadig mene at det var en bedre idé, hvis vi kunne få taget pengene ud af de 3 ordener, og så slået dem sammen til en stor, da det ikke ville tage så meget arbejde, og samtidigt rykke os meget længere op af stigen.
Kan godt være jeg er helt væk her, men det er bare hvad jeg syntes ville være det bedste. Det er jo heller ikke sikkert der er nok guld til at give plads til så mange medlemmer.
Lad mig da så nævne mig selv hvor jeg er lvl 26 men kun har godt 40000 ære
Hvor ofte ville man så skifte rundt i ordenerne?
Om det er pr. level eller ære er jeg lidt ligeglad med, men jeg kan godt se, at det er noget nemmere at ordne det på baggrund af ære.
Jeg har endnu ikke fået nogen negative svar fra PN1. Skal vi sætte i gang i morgen?
Det er vel bare at sparke folk ud af de forskellige ordner, og samtidigt måske lige meddele hvilken orden de nu skal søge ind i. Det kan en mester eller admin for hver orden vel hurtigt klare.
@FiskFusk
Nej men så kan vi udbygge de ordener også efter vi har udbygget den første.... For 1 eller 2 lvl mere i bygning, så bliver det syyyygt dyrt....
Så kan vi jo lave 3 Ordener med f.eks 21 end en på over 24 medlemmer til over 5 mill :(
pokkers77
www.pokerliv.dk
@Nayze
Sakset fra noget jeg skrev tidligere
"Når vi er klar.... laver vi en liste med henholdsvis 1, 2 og 3
Vi finder så ud af hvilken Orden der skal være 1, 2 og 3
De respektive mester, kicker så alle dem der ikke er i den rigtige orden, og udnævner en ny mester, inden de selv forlader ordenen (MEGET VIGTIGT) Hvis de ikke skal være i den samme."
Og tager den derfra...
Har heller ikke hørt negativt, men har heller ikke hørt fra ret mange endnu desværre....
pokkers77
www.pokerliv.dk
Jeg er enig med Pokkers77, vi bør bruge ære, det andet er for besværlig og holde styr på.
Men vi mangler jo stadig et par ting...
Hvilken Orden er nr. 1 , 2 og 3?
Hvad har de forskellige ordener af recepter?
Hvem skal være mester i de forskellige ordener?
Og hvad med admins?
Og til sidst spørgmålet om opdelingen af medlemmer, ÆRE eller Level? :D
Jeg kan godt stå for at holde styr på medlemmerne hen af vejen, så de er i de rigtige Ordener...... Da jeg bruger en del tid ved computeren ;)
pokkers77
www.pokerliv.dk
PN2 har følgende recepter:
+1 styrke
+3 styrke
+2 bevæglighed
+32 liv
+3 skade
Mester i 1. skal vel være Pokkers77, jeg melder mig gerne som admin.
Nix er allerede mester, så han forsætter vel som mester i 2.
PN1 har kun:
+1 Præcision
+1 Bevægelighed
+2 Karisma
+1 Skade
Angående mester/admin så er jeg mester i PN lige nu, men har flere gange sagt, at andre bare skal sige til, så giver jeg med glæde den titel fra mig. Jeg kan godt være admin, da jeg alligevel også spenderer en del tid ved datamaten (det gør man vel, når man er programmør).
Og jeg stemmer også for ære!
Patricians har
+4 i karisma
+2 i karisma
+3 i styrke
Jeg stemmer også på Ære.....suprise suprise :D
Glemte også det med navnet??
Altså jeg er sådan set også ligeglad med hvad vi hedder, bare helst et eller andet mere end bare Pokernet...
Pokernets hævnere 1, 2 & 3
The fist of pokernet 1, 2 & 3
Patricians_of_Pokernet 1, 2 & 3
Patricians_of_PN 1, 2 & 3
pokkers77
www.pokerliv.dk
hmm hvad med at man også prioriterer så man skal have premium i pn1 går trods alt en god sjat hurtigere hvis du har premium
@faberghasted
Jo det kunne selvfølgelig godt, men hvis der er nogen der har ære osv. nok til at være i pn1, og de ikke har premium, så tager jeg sku hatten af for dem ;)
Så betyder det jo faktisk at de spiller måske 2-3 gange så meget som dem der er ligeværdige med premium :D
pokkers77
www.pokerliv.dk
Det har du selvfølgelig ret i pokkers, er formodentlig alle der har premium.
Jeg går ud fra der bliver lavet en opdateret liste når vi opretter ordenerne har da i hvert fald lige fået en 2-3000 ære mere hehe
Hvornår laver vi så omgrupperingen?
Anytime, men nu vil jeg ud og svinge lidt med et par køller i en times tid (dælme godt med en par 3 bane i baghaven).
For min skyld kan vi lave alle de nye ordner det skal være, bare jeg får at vide hvadfor en jeg kan søge ind i.
Jeg finder det også en anelse forvirrende.
Så, som murdoch9, glæder jeg mig til at høre hvad jeg skal :)
Da der ikke rigtig sker noget tager jeg nu initiativ til det :D
De mestere eller admins som er i deres Orden nu, bedes kopiere det her ud, og sende som Orden mail ud til alle, så vi er sikre på de ved hvad der skal ske.
Inden vi går igang med det her, skal følgende mestre overgive deres mester, til den højeste fra deres nuværende Orden som skal forblive der.
Vi skal lige høre fra Nix, Nayze, Straydog, Zeus84 og Jgram herinde for at være sikre på de ved nøjagtigt hvad de skal!!!!
Hvem der så skal være endelig mester kan vi tage stilling til bagefter.
Når mester er blevet udskiftet, kicker den nye mester alle dem der ikke skal være i hans Orden, og folk kan begynde at ansøge.
Nix PN2 overgive Mester til Straydog
Nayze PN overgive mester til Zeus84
Pokkers77 (mig :D ) overgive mester til Jgram66.
Følgende personer bedes ansøge i de ordener som de står under her.
Team pokernet I [PN1] gamle pn2
nayze
Madmanmogens
zakariaz
Straydog
pokkers77
Pooh
king69
rain666
BellyBuster
Brawler
FEJER
Rullefisse
sircrazymonkey
NanoQ
knaekarm
Team Pokernet II [PN2] Gamle PN
Bernt
Smooth
skytte101
Zeus84
ICECOLD
Nix
livedk
balder79
Tensai
Hegers
Skodko
Gone
bezz
kenose
Macphersson
Team Pokernet III [PN3] Gamle PoR
Nighty
Mugge88
jgram66
murdoch9
Salomonsson
runc
finexp
jimslim
larss
Leslie
Link til vores debat side.
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=136958
Ser det rigtigt ud det hele????
Jeg vil også godt søge ind... ære et sted i 40000
Nick: Lanselars
det ser rigtig fint ud... glæder mig til det er en realitet... så kan de også være at man får en smule mere respekt fra POE og dem
Skal lanselars direkte ind i Team 1???
Eller skal han starte i Team 3, og så gør vi det op hver uge, og flytter rundt??
Synes Nye...som ikke er med i nogle af ordernerne nu, skal starte i Team 3, og være der en uge eller de dage det varer inden næste ombytning???
Derfor kan vi godt tage lanselars direkte ind i team1 nu, da vi ikke har lavet dem endnu...
Hvad siger i???
EDIT: Skal lige siges jeg har sendt det ud til min orden, så det bliver da forvirrende hvis vi allerede nu skal lave om på plannerne???
fint med mig...
bare gør det - om det bliver nu eller om en uge er ligegyldigt..
Jeg er med på det, og jeg smider den besked ud med det samme til PN1.
OK Lanselars, du må desværre søge ind i PN3 den nuværende PoR
Og vente med at komme på førsteholdet til næste søndag...
Det bliver alt for forvirrende hvis vi skal til at skrive ud igen til alle...
Håber det er i orden Lanse??
pokkers77
Super, jeg er med på den :)
Lanselars skal vel ind i team 3 og kan så rykkes op når der byttes rundt først gang, jeg mener ikke vi skal ændre planer nu
Jeg har ændret vores navn til Team_Pokernet_III
Men kan ikke ændre TAG :(
"Du må vente: 13 Dage, 23:58:08"
Men kan vi vel altid gøre.....
pokkers77
Dem som har problemer eller spørgsmål i kan adde mig på MSN
[email protected]
Jeg har ændret vores til Team_Pokernet_I
Nu mangler vi bare Nix til at overgive føretrøjen .)
Nayze
troede lige vi ventede på at alle var på plads.... Ihvert fald mestrene...
Har du hørt fra Zeus???
Er vi igang.....jeg melder mig bare ud og ansøger...kan jo altid komme tilbage....håber jeg
Ok, så mangler vi bare en mester i min.... har ikke hørt fra Jgram
Lanselars, kan du ikke søge ind i Team pokernet 3??
Så overgiver jeg dig mester rollen, og så kan du acceptere alle de ansøgere der står på listen..
Vi venter med at lave profil teksten om ikke...
Synes alle stadig skal have kredit for alt det guld de har doneret...
Vi laver bare ens profil tekst i alle sammen, og laver en samlet liste med det folk har doneret..
NanoQ
Ja alt det med skatter og rangordner laver vi på et tidspunk når ombytningen er færdig :)
pokkers77
Kan en af følgende personer ikke lige ansøge om at komme i Team pokernet III????
Så gør jeg dem til Mester???
Nighty
Mugge88
jgram66
murdoch9
Salomonsson
runc
finexp
jimslim
larss
Leslie
runc har været absent i 17 dage eller sådan, tror ikke han spiller mere :]
Så er det nye PN2 ved at være tømt, der er 5 tilbage. Så skal vi bare have de rette folk derind.
Dem der allerede er der:
Zeus84
ICECOLD
balder79
kenose
Macphersson
Dem der mangler:
Bernt
Smooth
skytte101
Nix
livedk
Tensai
Hegers
Skodko
Gone
bezz
Det ser ud til at det går lidt tungt med, at få folk ind rundt omkring
@pokkers77
Fint med mig at state på 3. holdet :P, men vil helst bare være en ydmyg kriger der donere til det romerske samfund hehe
Efter et par opgraderinger...Er der absolut ingen fra level 39 og ned der kan tæve mig....og vel max 5 i spillet ialt....
Så er der problemer, så sig til....Jeg angriber dog alle level 32-39..op til 4 gange om dagen i forvejen ;-)...Har ferie
PN3: Skat eller ej?
Har været ved at ændre lidt i beskrivelsen (blandt andet slettet alle de gange der står PoR osv.), og er nu nået til det store dillemma, skal vi fortsat betale skat?
Har lige sendt denne ud til de 2 mestre fra de andre ordener, og bedt dem om at sende den ud til alle deres medlemmer, men jeg smider den også lige her.
Vi gør det sådan at alt guld skal doneres til Team_Pokernet_I da vi så har mulighed for at få flere og flere med i den.
Måden vi gør det på er at, dem af jer som ønsker at donere noget, sender en PM til mig med hvor meget de vil donere. Så sætter jeg en ting til salg for det beløb, og personen køber så tingen.
Jeg donerer så beløbet og skriver personens navn på listen over donationer, så man stadig får kredit for det.
Hvis jeg ikke lige svarer så prøver I bare at få fat i en af de andre fra Team_Pokernet_I og beder ham sende mig en PM med navn og beløb på indbetaler.
Jeg fører alle beløbene ind i et excel ark, så der altid er styr på hvem der har betalt hvad.
På forhånd tak
pokkers77
@SE-Mugge
Jeg ved ikke om vi bare skal holde os til den her.... Det er billigt og alle kan være med.
§4: Vi betaler skat til ordenen, efter hvilket level vi er på.
level:. 1-6 = 500 om ugen
level:. 7-12 = 1000 om ugen
level:. 13-19 = 1500 om ugen
level:. 20-30 = 2000 om ugen
level:. 31-40 = 3000 om ugen
level:. 41-50 = 4000 om ugen
§5: Skatten skal være betalt senest søndag kl.23.59 hver uge, og man må godt betale over flere gange, og man må selvfølgelig også gerne betale mere.
Hvad siger i andre???
Og Jeg synes vi skal have ens profil tekst i alle sammen????
pokkers77
Synes også at det lyder fint nok med skatten, så hvis der ikke er nogle indvendinger holder vi bare fast i det..
Har lavet en ny tråd, den her er for lang og uoverskuelig.
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=138743