Ah, mand.. Lad os være ærlige.. Hvorfor går vi fyre i byen. Selvfølgelig for at få fisse.
Men får vi det!? Nej, ikke en skid. Måske en stor, liderlig trunte tilbyder sig i sidste øjeblik - men sateme ikke de lækre. Og det er samtme durt.. Så skal man lige betale for indgang det ene sted og det andet sted. Og så skal man lige have et noget at drikke, og så lidt mere.. Ja tak..
Uhhh.. Klub 8... Skulle være så fcking fancy og lækre piger.. Og så er der satme verdens mindste natklub. 25.000 kr. for et års medlemsskab.. LOL, en joke.
Men jo, Robert Hansen var der. Helt væk.. Surprise. Seriøst, han ligner et lig. Og så var der piger med overskæg.. Det holder jo ikke.
Nå, tilbage til topic. For byen er da et stort bad beat. De lækre påiger kommer sgu bare for at vise sig frem.. De4 første 100 fyre sværmer om dem, og de afviser dem alle på strbe.
Det ers sgu slut med det pis. Nu vender vi tilbage til den gode gammeldags metode. Internettet. Det holder sgu. Så maøder man lige et part stykker. Skriver med dem. Plejer dem. Gør dem fortrolige med en. Man kommer ind på sex. Udveksler billeder. Så møder man dem, og så knepper man dem.. Ikek så meget pjat der.
Internettet holder. Byen stinkler... Indrømmet. Er lidt stiv, men mener hvert et år. Det er seriøst månedens bedste råd her på PokerNEt.
GL guys!
Byen er sgu fucking -EV!!
Asger, min skat.. Kom til København.. Så skal vi vise dig byen!
Fisse er fisse. Hva der er udenom er sq lige meget. Det er det samme til jul, man flår jo bare det skide papir af, for at komme ind til guldet.
"Fritekst Jeg anser ikke poker som et spil. Poker er mit arbejde. Jeg vinder ikke penge, jeg tjener penge."
My oh my...
Vær sød Jomnas.. Nat nat.. Men rigtigt.. det lyder dumt. Jeg har slettet det.
Men der er altså noget om snakken - altså det med byen. Kan altså ikke betale sig.
@Elskerpiger
Klasse indlæg!
Dig og mig og vi to!!!
Det holder max...
Kom ffs da til Aalborg, så tager vi en smut i gaden..
Der er så mange misser og de vil sku kæles for!
:)
Asger.. Lad nu vlære med at være så aggressiv. Vi skal være søde mod hinandne.
Bliver nødt til at gå i seng nu. Har det lidt skidt., Vi ses i morgen,.
Totti.. Yees.. De jyske piger skulle være løse på troden. Men helst privatfester.. :)
Nat nat..
Asger har bare en lille en ;)
@EP
Yeah, dem kan vi også deltage i... :)
Du er velkommen anytime.. Jeg giver første bajer!
@ AB
Den stod i ElskerLuffe's profiltekst. Jeg undlader helt og aldeles at kommentere.
"@EP: Jeg bor i Kbh din muppet."
hehe
@EP
gå i seng!
"Det ers sgu slut med det pis. Nu vender vi tilbage til den gode gammeldags metode. Internettet. Det holder sgu. Så maøder man lige et part stykker. Skriver med dem. Plejer dem. Gør dem fortrolige med en. Man kommer ind på sex. Udveksler billeder. Så møder man dem, og så knepper man dem.. Ikek så meget pjat der."
Vi er tæt på abestadiet her. Sick.
INSTA VIDENSBANK inden EP vågner fra sin rus og sletter sit indlæg :D
roflll
Med din fortid herinde er det også MASSIVT -ev at skrive følgende:
"Det ers sgu slut med det pis. Nu vender vi tilbage til den gode gammeldags metode. Internettet. Det holder sgu. Så maøder man lige et part stykker. Skriver med dem. Plejer dem. Gør dem fortrolige med en. Man kommer ind på sex. Udveksler billeder. Så møder man dem, og så knepper man dem.. Ikek så meget pjat der."
Det holder som regel. I mine yngre dage gjorde jeg det samme, bare uden billeder. Så er det lidt mere spændende (",) men sikker F.... hver gang
Man kunne vel også tage sig et kig i spejlet og så skrue amibitionerne lidt ned.
Siden hvor DU som pige nu kan være den heldige at score en pokerspiller, del dit liv i en glamorøs verden med en af Danmarks pokergenier...
...eller den mere sandsynlige; få et skrald af en halvfed liderlig nørd hvis eneste hobby er at spille kort. Krydret med middag for to på Ballerup kro og svipture til Sachsen
...
Ellers, klasseindlæg EP :D :D :D
Nu ved jeg ikke om "EP" er perker, men derfra hvor jeg kommer
er det kun perkere som siger sådan noget bullshit...
IDIOT... håber at du går busto og ender som flaskedreng i netto.
"Nu ved jeg ikke om "EP" er perker, men derfra hvor jeg kommer
IDIOT... håber at du går busto og ender som flaskedreng i netto."
Racist ban plz.
"Indrømmet. Er lidt stiv, men mener hvert et år."
Jeg vil godt smide følgende citat op til en "Årets sjoveste citat award.
haha EP.. du har fundet svaret på livet der... grinern indlæg... du må bare step up your game.
pagne, pagne og pagne
@EP
Du holder fingrene væk fra min lillesøster på 8'eren!!!
Folk er jo helt væk derinde.
Vi købte en aften nogle flasker øl i spand med isterninger, satte os ned ved et semitomt bord og satte spanden på bordet.
Lidt efter kom der en lidt fuld fyr på ca. 30 og tog en af vores øl.
"Hey, det er vores øl, mester."
Han gloede bare på mig mens han lagde hånden på min skulder: "Det er MIT bord, alt der står på mit bord er mit!"
Okay, så ved man li'som, at man bare skal opgive.
Skulle du ikke til Thailand, EP?
Han er på vej til Østrig, for at hjælpe "Chumbee": ekstrabladet.dk/vrangen/article330321.ece
Fisse er vel fisse :)
"Det ers sgu slut med det pis. Nu vender vi tilbage til den gode gammeldags metode. Internettet. Det holder sgu. Så maøder man lige et part stykker. Skriver med dem. Plejer dem. Gør dem fortrolige med en. Man kommer ind på sex. Udveksler billeder. Så møder man dem, og så knepper man dem.. Ikek så meget pjat der.""
Føj for satan. Ikke en speciel heldig udtalelse, specielt ikke fra dig.
En tur i byen og 700 kr for konge fisse det er da til at forstå .... .-)
Top lækre modeller , og så længe det kun er fisse så er det da verdens klasse at smide 700 efter, isteder for at kaste et par flasker efter et par dumme kvinder i byen ..... nej drenge drik jer stiv og tjek så lige melina pigen på de dedanskemodeller.dk så snakker vi .......
@Analpirat
Uanset om man har en fortid på dette forum eller ej er det dumt at skrive de pågældende linier.
Jeg har kæreste på, så det bør ikke blive aktuelt for mig - ihf ikke i nærmeste fremtid, men simpeldk er spot on!
Jeg deler absolut ikke kvinde-smag eller syn med EP, men hvad man skriver/siger i en brandert er vel næppe noget man skal hænges op på.
@filth
Sandheden skal man høre fra børn og fulde mennesker.
I øvrigt er det sjovt at EP tidligere har optrådt i en naiv rolle som ambassadør for menneskeheden, næstekærlighed og respekt for det enkelte individ og så selv fyrer følgende af:
Det er da så priceless som det overhovedet kan være. Jeg glæder mig bare til at han vågner op og redder i land med, at "det hele var én stor joke".
Godmorgen gutter. Lidt mere frisk i hovedet nu. Jovel et lille, dumt fuldeindlæg, men sådan er det jo.
---------------
Mht. internettet, så er der da ikke noget i vejen med det, Analpirat og andre. Har da ikke noget med mangel respekt for nogen som helst at gøre.
Mine venner og jeg gik meget på Dating.dk dengang. Skrev sammen med nogle piger, udvekslede numre og billeder og så mødte man dem. Og når de så kom hjem til én, så havde man sex, hvis kemien var der. Det er sgu helt fair.
--------------------
Og Apprentice:
"Nu ved jeg ikke om "EP" er perker, men derfra hvor jeg kommer
IDIOT... håber at du går busto og ender som flaskedreng i netto."
Den her kommentar fortæller vist alt om dig, hvorfor jeg ikke engang behøver at sige noget.
---------------------
Nå, men lad os komme videre drenge. Ingen grund til at small-talke ligegyldigheder. Tilbage til pokeren :)
Hvis du ikke kan fucke dine netdates efter et par enkelte sms'er - så er du ikke en player ;)
ElskerPiger,
Når du en dag bliver gammel nok skal jeg nok tage dig med i byen og vise dig hvordan tingene skal gøres. For det første hedder stedet ikke Klub 8 men Nummer 8 (så fik vi vidst det på plads). For det andet er der nogle der får sådanne medlemskort og dermed ikke betaler for dem. For det tredje har du været et helt forkert sted hvis du vil score nogle friske damer. Det er sku ikke på nr. 8 - du virker som en frisk tøspige, så prøv istedet Dakota, LA Bar eller for den sags skyld SAMS Bar, det er garanteret lige dig...
Ha en god lørdag..
Virker som om at EP har et lidt weaked passivt game når han er i byen ;-)
Eller også skal det tilskrives det faktum, at den målgruppe han søger, endnu ikke er gamle nok til at komme ind diverse steder.
@NhtyWP
:D :D
Lige et par hint ;-):
Emma har fødselsdag i aften og celtius holder stor voice fest i aften, der skulle nok være mulighed for at finde nogle søde piger, der er friske i gamet...
Ellers er der da altid bid på LA bar og kulør bar!!
www.emma.dk/
www.coojak.com/celcius.htm
@NhtyWp, Brugernavnet og Anal
Gud, hvor er I platte. Når man har det skidt med sig selv, så er det altid nemmere at gøre nar af andre, ikke sandt?
Ingen af jer kender mig personligt. Jeg synes I skulle gå ud og tale med mine venner, som kender mig IRL. Eller gå ud og tal med de mange pokerspillere som jeg efterhånden også kender personligt (og gået i byen med), hvis I er så interesseret i at vide noget om min person.
Haha, drop det der banale skabspsykologi, det er kvalmende og stupidt (som dig)
Godt argument - der fik du mig... LOL. NH TY WP!
Grunden til det er -EV for mange fyre at gå i byen er ret simpel.
For det første kan man dele fyre op i 3 kategorier:
De ca 70% som stort set aldrig scorer i byen (her menes diskotek og fremmed dame) de scorer nok hver 200. gang de går i byen. De husker stadig den gang de blev groft overfaldet på dansegulvet af en dame som de så hev med hjem eller snervede med. De har ikke det der ligner mod eller selvtillid til at lave et tilnærmelsesvist helhjertet move. De går og håber på at de en dag scorer på dansegulvet igen, og derfor er deres ide om at score enten at stå ynkeligt sammen med deres ven så tæt som deres skrællede selvtillid nu tillader dem. Eller også drikker de sig sanseløst stive og fortæller piger et eller andet om at hun ser godt ud eller spørger hende hvad hendes navn er, alt imens de kigger halvt i hendes øjne halvt ned i gulvet! De scorer aldrig fordi en hver pige kan lugte desperationen og manglen på selvtillid på 100 meters afstand. Desperate fyre får hårdere afslag end ikke desperate, og defor går der endnu længere mellem deres direkte aproaches, hvorfor de ryger tilbage til at 'score' på dansegulvet eller holde sig helt væk.
Så er der de 20% som scorer ca 10-20% af gangene de går i byen. De har typisk en af to egenskaber: enten ser de forholdsvist godt ud eller også er de gode til at tage afslag og aproache. Dem der ser godt ud bryder sig ikke om at gå op til pigen, men får så meget positiv respons pga deres udseende at deres selvtilid bliver holdt løbende oppe. De laver ikke mange scoringer hvor de fejer benene væk under pigen uden hun selv er klar over det - som regel bliver de enten scoret, eller også er tiltrækningen nogenlunde lige fra første øjekast.
Den anden del af denne gruppe har indset at en afvisning ikke betyder at de ikke kan score hendes veninde der faktisk er tanden lækrere. Deres selvtillid er ikke nødvendigvis i top da de gerne er usikre over deres udseende, men tilgengæld er de meget bevidste om de store tals lov, der siger at hvis de prøver med nok piger skal det nok lykkes før eller senere. Denne gruppe har derudover også en formidabel evne til at sænke deres standarder inden klokken bliver 5.
De sidste 10% scorer omtrendt 100% af gangene hvis de har lyst (lidt ligesom en semilækker pige) De har kombinationen af looks og evenen til at tage afslag med oprejst pande. De har fundet ud af at 9 ud af 10 piger ikke er negative overfor ham næsten ligegyldigt hvilken aproach han anvender. Han ved godt han ser godt ud, men trods dette venter han ikke på at en pige kommer over til ham. Han er klar over at piger de vil scores og se initiativ.
Byture bliver -EV når man ikke kan score, og samtidig sætter det at score som et succeskriterie. Ydermere vil ens scorechancer dale for hver gang man oplever at byturen har været en fiasko, da ens selvtillid vil falde og desperation stige.
Personligt tror jeg ikke at byen er et særligt godt sted for langt langt de fleste fyre at score før de kommer ud over deres kompleks med ikke at turde gå hen og snakke med en pige de ikke kender. Samtidig vil hende pigen fra arbejdet eller skolen som man faktisk synes er ret sød og gerne vil score, pludselig ikke være lækker nok hvis man så hende i byen og man ikke kendte hende. Man sætter sine standarder op i byen. I det øjeblik man har talt med en pige i 5 minutter, som man i starten ikke synes var helt lækker nok, begynder tingene så småt at ændre sig, og hun stiger langsomt i værdi - det samme gælder naturligvis den anden vej.
Derfor, fokuser på at hygge dig med dine venner og hav det sjovt på andre måder når du er i byen, især hvis du er som
Yep, du har ret. Det er et godt argument, men mindre havde også gjort det mod dig.
"Jeg synes I skulle gå ud og tale med mine venner, som kender mig IRL. Eller gå ud og tal med de mange pokerspillere som jeg efterhånden også kender personligt (og gået i byen med), hvis I er så interesseret i at vide noget om min person."
Nej tak, EP. Jeg har set rigeligt herinde i diverse tråde, der har givet mig direkte kvalme.
EP@
Og i øvrigt sjovt, at diverse andre er af samme opfattelse som undertegnet. Kan vi få en eller anden forældet freudiansk fortolkning/teori på det as well?
@ElskerPiger
Læs lige hvad du selv skriver. Er det ikke et forsøg på at gøre nar med andre? Hmm så har du det vist selv lidt skidt med dig selv ;)
Jeg kender dig ikke personligt og du må undskylde, hvis du tog det personligt at jeg skrev :D:D til en kommentar, som jeg synes var lidt sjov, når man har fulgt med på PN.
Så groft er fuldemandssnakken i første indlæg altså heller ikke.
Der er ikke tale om voldtægt eller noget andet svineri - men derimod sex mellem to indforståede parter.
Fair nok, hvorfor denne forargelse?
@kasperc
nice post.
"(lidt ligesom en semilækker pige)"
hehe, så sandt. der skal sgu ikke meget til for en pige før hun kan score :D
@NhtyWP
Selvfølgelig er der idioter, som er samme opfattelse som dig. Alt andet ville da være mærkeligt. Men der er også mange - langt de fleste - som ikke gør.
I kender mig ikke personligt - derfor er det også så patetisk. Og derfor beder jeg jer også om at tale med de mange pokerspillere, jeg har mødt gennem tiderne og gået i byen med, hvis I går så meget op i min person.
Og til sidst vil jeg gerne lige advare dig, Anal og visse andre. For nu er jeg efterhånden ikke en så anonym person længere, og derfor kan jeg på ingen måde acceptere at I lyver eller komme med løgnagtige hentydninger om min person.
Pludselig bliver det for meget. Og lige pludselig kunne det være, at der kommer en PRIVAT STRAFFESAG. Så må en advokat se på det. Og I ved allerede, at jeg før har været tæt på.
---------------------
Men jeg afslutter den her. Jeg gider simpelthen ikke at bruge mere tid på dig og Anal.
@Bruger
Helt i orden :) Jeg har bare haft mange kontroverser med NHTYWP og ANALPIRAT før.
Se ovenover.
Men jeg stopper her. Gider ikke det her barnepjat mere. Hav en god dag.
Hahaha @ Privat straffesag
Det er ffs et pokerforum med en ignore funktion. Der bliver gået hårdt til folk, men det går oftest begge veje. Stop med at være en tudeprins EP.
nej nej stop nu, EP er da en totalt iorden fyr, så stop nu jeres tuden over manden , der er da intet forargelse i det indlæg ... eller jeg blir ikke stødt i hvert fald.. Det er bare evigt typisk pokernet at folk skal svine hinanden til , folk kan bare finde noget at kaste efter hinanden konstant, synes da netop det er fint og meget god lir med en lige ud af posen tråd ... og manden skriver jo ikke alle kvinder er ludere eller noget i den stil...
"Pludselig bliver det for meget. Og lige pludselig kunne det være, at der kommer en PRIVAT STRAFFESAG. Så må en advokat se på det. Og I ved allerede, at jeg før har været tæt på. "
HAHAHAHAHAHAHHA.. Bring it on. Held og lykke med at få medhold, du har sikkert intet begreb om, hvad chancerne er. Jesus Kristus da.
@ED
Det er jo flintrende ligegyldigt, om vi kender dig "personligt" - din optræden herinde har givet et godt indblik i, hvem du er.
Jeg vil i øvrigt gerne hives i retten af dig.
@alle
Jeg har engang set ED have sex med et mindreårigt får.
Jeg er sgu forarget. Ikke over selve emnet men over det faktum at EP skriver et indlæg der ikke bør kunne skabe forargelse og endda i en brændert og alligevel brokker folk sig mere over det end ham der åbenlyst fortæller at "perkere" er nogle svin. Spænd hjelmen.
stop det drenge... bare lad hinanden være i fred så vi kan have et normalt pokerforum... det andet er sku for langt ude...
mht. indlægget synes jeg blot det var god læsning og sjovt...
specielt kasperc skal have et thumbs up for hans analyse
Der sidder da virkelig et par mennesker da enten aldrig har fået fisse, eller som bare ikke har andet at lave end at svine folk til , hvad er det da chokere jer ? at man netdater og mødes og knepper ikke så meget pjat jamen hallo det er år 2007 da er det umiddelbart noget der sker flere tusind gange om dagen at folk udveksler billeder mødes knepper og så slut , hvad fanden kan i blive stødt over ? mit eneste argument kan være i ikke aner hvad i skulle med en nøgen kvinde...
Livet er altså andet end poker...........
Og man spiller bedre efter fisse..........-)
@Phearlezz
Ja, du har da også overfor alle herinde bevist, at du er én af de mest sure, indebrændte og hadske personer herinde på PokerNet. Fandme sjældent man ser noget positivt fra dig. Tænk lidt over det...
@Simpel
Du har ret.
PokerNet minder efterhånden om en skolegård, hvor det gælder om at håne og drille hinanden. Der er efterhånden ikke en tråd herinde, hvor der ikke lige bliver svinet.
Fandme sørgerligt, at nogle mennesker har sådanne behov.
EP:
Jeg ELSKER når du lige hiver sådan en fordømmende kommentar op om Phear, Nh eller undertegnede. Så ryger man lige igennem en psykoanalyse og så er du ude igen. Det er for sejt!
Ang. din trussel om en privat straffesag, så har du helt sikkert fået mig til at pisse i bukserne.
Her til slut vil jeg lige skære det hele ud i pap for dig: Med den historie du har herinde, så kan du være vis om, at så længe du bliver ved med at kvaje dig, så må du påregne at blive "moppet".
Ja, en skam elskersmåpiger ikke bor i USA. "Denne sag" kunne easily ha indbragt adskillige millioner.
"Internettet. Det holder sgu. Så maøder man lige et part stykker. Skriver med dem. Plejer dem. Gør dem fortrolige med en. Man kommer ind på sex. Udveksler billeder. Så møder man dem, og så knepper man dem.. Ikek så meget pjat der.
"
Ny tråd.
Mysteriet om ElskerPiger - hvem er EP ?
Rudy Frederiksen
LOL.. Den lille gruppe af barnlige individer er på banen igen.
Kom så. Hvor meget mere suppe kan I koge på det her? Gid jeg havde så meget tid, som jer.. :)
Haha, hvad fanden er det her for en tråd. PRIVAT STRAFFESAG ftw. Så bliver det vist ikke mere patetisk.
Btw EP..... Byen har sgu aldrig været -EV ;-)
Skift bryllecremen ud donk c",)
/Kimo
ROFL
Bedre underholdning fås ikke på en lørdag. Kongetråd
Få nu bare noget fisse gutter så bliver det hele meget bedre:) og hvorfor skændes med nogle man kun kender via et forum som man benytter til at blive en bedre pokerspiller? Eller få informatioer omkring poker, tuneringer osv...
En del af pokerverdenen er ligeledes Fisse, Druk og Lir!
Samarbejd istedet og indse det ikke er så svært at hive de damer med hjem...
my 2cents..
Vil i øvrigt se om ikke det skulle være muligt at samle noget op i den synkende skude af jomfru ane gade i aften - Saltlageret står for tur!
Tilgengæld er mine stats virkelig nedafgående efter rygestoppet - Håber ikke det er en tendens der fortsætter!
Repsak
EP = Rasmus Paludan?
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=138016
@ESP (wp nhtywp, lol!): ROFL! Må jeg ikke også komme med i retten?
Jeg kan allerede se, hvordan det starter... Dommeren læser op, du ved. "Ja, vi har her et søgsmål mellem en profil på internetsiden www.pokernet.dk "ElskerPiger" og en anden profil "Analpirat", hvor førstnævnte sidstnævnte for injurier..blablabla...
..Så skal du eddermame se en domstol af advokater og dommere klaske sig på lårene af grin.
- AB
@EP
Du startede min morgen på job godt med den tråd. Mærkeligt at folk tager det så tungt - vil dog tilføje at dating sider er -EV!!! Kønsfordelingen af aktive på de sider er jo 90/10 i kvindernes favør.. alt for hårdt arbejde.
Jeps. Man kan undre sig, hvordan denne harmløse tråd har taget denne syge drejning.
Men både Anal og Nhtywp har alle dage gjort hvad de kunne, for at få mig til at fremstå som en idiot. De har ikke så meget indhold i deres liv tror jeg.
Kig nogle af mine andre tråde igennem, og man vil hurtigt erfare, hvordan de gang på gang er klar med en syg, irrelevant bemærkning.
90 % af alle posts herind er syge, irrelevante kommentarer... Bare se den her :-)
omg omg få jer da et liv folkens....sgu da ikke noget i vejen med at kneppe netpiger første gang man mødes med dem....
@kasperc
LOL:"men tilgengæld er de meget bevidste om de store tals lov, der siger at hvis de prøver med nok piger skal det nok lykkes før eller senere. Denne gruppe har derudover også en formidabel evne til at sænke deres standarder inden klokken bliver 5."
HEP det er så meget mig:) de store tals lov ftw!
@ESP: Interessant. Jeg tjekkede lige dine tråde for de sidste 3 måneder. 1 analysetråd - og det endda sådan en "hahahaha, jeg er blevet LAG" tråd. Resten er enten blæretråde, eller noget OT ballade.
- AB
Anal, nhtywp og andre
I er simpelthen for lave - der er INGENTING i det indlæg der virker stødende, så spænd nu lige hjelmen og kom videre i jeres liv.
suk
@kasperc
LOL :) og hvilken af de omtalte typer falder du så selv ind under, om man må spørge?
@AB
Hvad er det ved EP du har så meget imod, når du konsekvent skal mobbe ham??
Fatter ikke rigtigt denne opstandelse.
Når man går i byen "chatter" man da også så man bliver fortrolige og går derefter hjem og knalder hvis kemien er der.
Hvorfor er det så slemt når man gør det samme vha nettet i stedet?
Det lyder som om nogen mener EP gør noget forkert, men hvad fanden er der forkert i at chatte og knalde bagefter. Det er sgu da ikke fordi han har udnyttet en mongol eller sådan noget.
Tror der er nogle smådrenge herinde der ikke helt har fundet ud af at mange piger også søger engangsknald, og EP har jo ikke skrevet noget om at udnytte nogen, blot at chatte og knalde. Eller har jeg misforstået noget?
"Men både Anal og Nhtywp har alle dage gjort hvad de kunne, for at få mig til at fremstå som en idiot."
Det klarer du sgu fint selv mester..........
Egentlig ret lol at en bruger der kalder sig "Analpirat" bliver stødt over en anden person der skriver lidt om at score. Måske ikke beskrevet på den mest romantiske måde, men det er da sådan det ofte er.
Måske brugernavnet Analpirat bare er ønsketænkning :)
@Tox
Jeg skal prøve at styre mig :). Jeg bytter fremover ordet "knalde" ud med "dyrker intim elskov", så kan det være tøsedrenge herinde bliver lidt mindre stødte ;)
Hvor er det vildt , der er så mange mennesker da kan blive så stødt af man mødes og knepper hjernen ud og ikke andet.........-.) jeg synes det er fantastisk god lir ..... Men et eller andet sted respekt for jeres jeg skal giftes først holdning LOL
undrer mig over analpirat ikke er til gayparade på nørrebro idag .-) Sorry kunne ikke lade være ......
"Hvor er det vildt , der er så mange mennesker da kan blive så stødt af man mødes og knepper hjernen ud og ikke andet"
Det har intet med dette at gøre. Det er ESP's øhm.... selektivt... udvalgte målgruppe, der vækker harme - ikke kun blandt Anal og mig, men som i kan se også et utal af andre.
målgruppe netpiger ? jamen hvad fanden er forskellen der findes et utal af kvinder på nettet som er til uforpligtende sex så synes da det er super god lir at man kan blive enige om det.......
Prøv.. Målgruppe små piger. Det lyder ikk til, at du har kendskab til de foregående tråde vedr denne -foruroligende- tendens.
"Det er ESP's øhm.... selektivt... udvalgte målgruppe, der vækker harme "
Sorry har ikke set det hele før der er blevet redigeret i det.
Hvad er det for en målgruppe han har omtalt?
*LOL* MR K
Synes ellers det var dig jeg så på bondams skød, da jeg kørte hjem fra byen ..-)
ja men læs nu selv, små piger er jo ikke skrevet som 10 12 årige men små piger er jo skrevet i tale sprog så stop nu tuden .! ..-) Vi ved jo nok alle manden ikke er pædofil så synes dine ord er lidt for vilde hvis det er det du hentyder til...
Jeg hentyder til? Prøv MANGE hentyder til. Læs tråden igennem. Der var ligeledes en, hvor ESP var tæt på at sagsøge dokke lol.
@NhtyWp
Det udtryk bruger mig og mine kammier da også, for os betyder det blot 5-8 år yngre. Dvs dig og Anal har selv har tolket hvad det betyder for derefter at blive sure?. Eller har EP nævnt en alder som han senere har redigeret væk?.
Zuma@
Farmerdating du tænker på? Mange friske ungkarle, der gladeligt river dig rundt i høet.
@Nhtywp
Drop nu dit pis.. Det er jo netop lige det jeg sagde før. Du ANER IKKE, hvad du taler om. Du kender mig ikke.
På PokerNet fortalte jeg i den der tråd om, at jeg for 4-5 år siden var sammen med en 16-årig pige i Spanien. Fortalte også om, at jeg engang havde været sammen med en kvinde på 34 år.
Skrev at jeg kan tænde på både yngre piger (end mig), piger på min egen alder og kvinder som er ældre.
WTF er det du snakker om med målgruppe? Jeg har personligt ikke lyst til at rode op i det her igen, da det intet formål tjener.
Skal vi lukke den her?
"Prøv MANGE hentyder til. Læs tråden igennem."
Sorry kan ikke se det, derfor spørger jeg. Tror stadig bare folk selv tolker derudaf og bliver sure over det de tror de læser fremfor det der står.
Har stadig ikke set noget der skulle være moralsk forkert.
Er det noget der nu er redigeret væk, citer meget gerne.
ESP@
Mja, må hellere få spenderet noget qualitytime med kæresten (Som er på den rigtige side af 15)
@Nhtywp
Du er håbløs, du er til grin.. Farvel!
@NhtyWp
Dvs du først beskylder en person for alt muligt for derefter at smutte når du ikke rigtigt kan forklare hvad han har gjort galt?
Siger lidt om det vist bare løb af med dig og du fik skrevet respons på dine egne tolkninger af EP indlæg, fremfor rent faktisk at læse hvad der stod.
Det er den klasiske "du hører hvad du tror han siger".
Og hvorfor skrive om at din kæreste er på den rigtige side af 15, har EP skrevet noget med piger under 15 i denne tråd da?
Costas@
Forventer du, at jeg sidder på PN 24/7? Ive made myself clear, og kan se en del andre er enige i mine betragtninger.
Grundet ovenstående, er jeg ikke at finde på PN mere i aften/nat.
Og læs de andre tråde omhandlende dette.
"Forventer du, at jeg sidder på PN 24/7?"
Nej men det er MEGET dårlig stil først at beskylde folk for alt muligt, men ikke være mand nok til at bakke det op bagefter.
Du har stadig ikke skrevet hvad det er du er så stødt over. Udover han har brugt udtrykket små piger, som jeg f.eks. også selv bruger.
Hvis man f.eks. bruger udtrykket "en dejlig lille ho", betyder det jo heller ikke at pigen er prostitueret. Selvom udtrykket måske ikke er pænt, behøver det ikke tages helt bogstaveligt.
"Ive made myself clear"
Haha, det er jo netop det det hele tiden undgår, kan du evt citere der hvor du har gjort klart hvad du er så stødt over, kan sgu ikke lige se det?
omfg der er mange lamere i denne traad!
Der skal satme ikke meget til, foer folk bliver stoedt!!!
@EP Grinern post :)
"Haha, det er jo netop det det hele tiden undgår, kan du evt citere der hvor du har gjort klart hvad du er så stødt over, kan sgu ikke lige se det?"
Det må alle andre, som tilter over EP's indlæg også lige gøre, så vi ikke snakker forbi hinanden.
@ EP
Ligesom i poker er det vigtigt med en god tableselection når man går i byen. Du har tydligvis fundet et bord med en masse tight passive spillere. Hvis du vil finde et bord med en masse loose aggressive spillere kan jeg anbefale søpavillionen. Der bliver sprøjtet big time!
Dette er en harmløs tråd
Nhtywp & Co ingen grund til at nedgøre manden
Goodluck med scoringen, om du tager i byen igen EP ;)
du kan også få KasperC msn. Han ser ud til at vide hvordan det skal gøres haha :D
der bliver sprøjtet big time LOL konge bemærkning da er altså en del guld korn i denne tråd jeg kunne næsten til lokkes til at ryge den første joint siden jeg var tolv bare for at læse det hele igen og få stor griner på ...
EP, du elsker pigerne, men pigerne elsker ikke dig. Tragikomisk no?
@ESP: Du glemmer henvisningen til det andet forum, du havde skrevet på. Jeg skal ikke bringe det op konkret hér, men lad nu være med at skrive noget af det der med, at nhtywp og analpirat har fejlfortolket, hvad du lige har haft af kommentarer til din målgruppe. Det er jo løgn, og det ved du.
- AB
@EP+ andre
Tak for underholdningen, denne tråd har nu underholdt mig i 20 min, især dette, får stadig et lille smil frem:
"...nu er jeg efterhånden ikke en så anonym person længere, og derfor kan jeg på ingen måde acceptere at I lyver eller komme med løgnagtige hentydninger om min person.
Pludselig bliver det for meget. Og lige pludselig kunne det være, at der kommer en PRIVAT STRAFFESAG."...
Citat "EP"...
Kendt fra...ehmm.. ja ihvertfald et anonymt poker-chat-forum :-)
(undskyld, jeg ku ikke lade være)
"Kendt fra...ehmm.. ja ihvertfald et anonymt poker-chat-forum :-)"
Han er da ikke helt anonym, jeg kender da godt hans navn, kan ikke huske hvor jeg læste det (kan det passe han vandt et eller andet der blev omtalt af ace?), men helt anonym er han altså ikke.
Til dem der ikke synes EP's indlæg er det mindste stødene:
"Ah, mand.. Lad os være ærlige.. Hvorfor går vi fyre i byen. Selvfølgelig for at få fisse."
Øhh, nej. Der er faktisk mænd der tænker med andet end pikken. Personligt vil jeg ikke hives ned på det neandertaler-niveau.
"Og det er samtme durt.. Så skal man lige betale for indgang det ene sted og det andet sted. Og så skal man lige have et noget at drikke, og så lidt mere.. Ja tak.."
Køb nu de drinks fordi man gider drikke dem. Det er for lavt at købe cocktails, champagne eller whatever og bagefter hvis man ikke scorer så synes pengene er spildt. Drop den studehandel tankegang.
Og så denne her:
"Plejer dem. Gør dem fortrolige med en. Man kommer ind på sex. Udveksler billeder. Så møder man dem, og så knepper man dem.. Ikek så meget pjat der."
Ord som "at pleje" og "gøre fortrolige" passer dårligt i samme sætning som "kneppe". Det er sgu primitivt hvis alle relationer/kontakter til det modsatte køn bærer præg af: "Lad mig nu se om jeg kan smigre mig ind på dem, så jeg kan få lov til at bolle dem senere" !
@timothy
Mener du seriøst at de 2 første citater på nogen måde er stødende? Jeg går så heller ikke selv i byen med det formål at score men det er da så absolut en lækker bonus hvis det sker. Finder du det stødende at han køber/drikker alkohol?
Den sidste sætning er måske ikke den mest sympatiske fremstilling af det men det er stadig den proces der ofte finder sted når unge mænd scorer unge kvinder i byen. Man kunne selvfølgelig også gå hen og bitchslappe pigen for derefter at svine hende og alle hendes kontakter til, men det har det bare med at virke bedre med komplimenter og lignende.
helt til grin så smart nogen syntes det er af svine elskerpiger... er det janteloven der snakker?
Alle de små drenge, er godt nok på nakken af EP!!
Relax kids.. På et eller andet tidspunkt, er der et tøsebarn der forbarmer sig over jer!
@KasperC
haha n1!
Du glemte bare kategorien som jeg tilhører...
Selvtilliden og modet i orden, der ikke er bange for afslag.. men stadig kun scorer ca hver 200. bytur!!!
@ timothy
Der må jeg så godt nok holde lidt med ElskerPiger, for hvem fanden (undskyld sproget) elsker ikke piger? Alene mandens navn er jo sympatisk i sig selv. Og ja, jeg er også neandertaler, som tænder på at se at se en god stor røv (godt nok ikke helt det samme som EP, som kun kan lide de helt små røve)
Desuden køber jeg heller ikke drinks til folk, jeg ikke gider hoppe på - de kan sgu da vel nok købe deres eget alkohol. Det er rent spild af penge. Og hånden på hjertet - har du aldrig selv forsøgt at drikke en pige under bordet for at hoppe på hende dernede bagefter?
@EP
Hold da kæft du er en klovn.
Du kan få odds 100 på at du vinder i retten.
Hvad siger kendis professoren?
Er det + ev?
#EP og KasperC
Hehe, jeg morede mig nu godt over jeres indlæg.
KasperC: Må dog nok erkende at jeg hører under de 70% ;)
Iøvrigt nok ikke tilfældigt at Analparat lige pludselig smuttede et par timer, da han fandt ud af der var gay-parade på Nørrebro.
@dooh
Din fede klamme mor ringer en del, hun får naturligvis konsekvent nej.
Med de stakes du spiller køber du vel bare i luksus klassen?
hahahaha
Kongen af Skanderborg er tilbage.. Altid en fornøjelse
Hvem er "kendis professoren?"
Det ville fandme være dejligt, hvis PN kun blev brugt til at diskutere poker. At man kunne være fri for at skulle læse folks meninger om alt muligt ligegyldigt pis. Omhandlede de daglige diskussioner kun omkring poker ville vi også være fri for de fucking flamewars der mellem så mange herinde.
Måske ville nogle af de gode analytikere poste/bidrage noget mere, hvis dette site var en smule mere seriøs end det er blevet gennem det sidste år.
Og det er fint dem, som nu vil komme med std. kommentaren "du kan jo bare lade være med at læse disse tråde" ja det er flot, det hele har alt sammen en betydning.
"Det ville fandme være dejligt, hvis PN kun blev brugt til at diskutere poker. At man kunne være fri for at skulle læse folks meninger om alt muligt ligegyldigt pis. Omhandlede de daglige diskussioner kun omkring poker ville vi også være fri for de fucking flamewars der mellem så mange herinde.
Måske ville nogle af de gode analytikere poste/bidrage noget mere, hvis dette site var en smule mere seriøs end det er blevet gennem det sidste år.
Og det er fint dem, som nu vil komme med std. kommentaren "du kan jo bare lade være med at læse disse tråde" ja det er flot, det hele har alt sammen en betydning."
Så smukt at det er værd at skrive igen.
Mickey
"Øhh, nej. Der er faktisk mænd der tænker med andet end pikken. Personligt vil jeg ikke hives ned på det neandertaler-niveau."
HAHAHAHAHAHAHAHAHA :)
Nu er det jo sådan at vi stadig instinkmæssigt er på neandertalerniveau, og det er ganske naturligt "at tænke med pikken", da det altid har været essentielt for artens overlevelse (plus en enorm nydelse når vi fører arten videre).
Måske du har indtaget for mange sprøtegifte og bromerte flammehæmmere, men du skal huske at det mest naturlige for en mand er at spræde sine gener så meget som muligt. Så lad være med den der dømmende tone, bare fordi dine små løg ikke producerer nok testosteron mere.
Haha måske. Jeg fornægter i hvert fald ikke jeg gerne knalder (udskift evt ordet med "elsker" hvis det gør dig mindre forarget) med en sød pige efter en bytur ;)
Jamen det er jo altsammen meget fint Costas, men du er jo jomfru?
;)
Jeps, det er jo derfor jeg har booket en tur til thailand. Nu skal det sgu være :)
Er der andre en mig der kan huske da EP påstod han havde fået 13 i fysik i folkeskolen, men senere i tråden indrømmede sin løgn?
God gang mudderkastning der er gang i. Keep it up, jeg skal lige ud og have fyldt op af cola og chips, så er jeg klar til endnu mere mudder..
God lir...
@ElskerPiger
Det lyder som om du har brug for lidt hjælp af Christensen. Tror du ikke at du skulle komme en tur til Aalborg så han kan lære dig at score nogle damer?
Vi havde Sq da en kanon fed aften, og det skal helt sikkert ikke være den sidste :-)
Gocart og druk:-P
(Nu har jeg ikke læst hele tråden, kun de første 10 indlæg :-D)