Analyse af mit spil, NL 50

#1| 0

Ved godt at sample size er lille (ca. 5k), men den kan bruges som indikator anyways. Jeg vil gerne plugge leaks, så jeg kan slå NL50 endnu mere fremover;

Der er 2 PT-stats-billeder; grunden til dette er, at Party havde en bug i deres software, der gjorde, at en mængde hænder fik datoen 1/1-1970 - jeg ved ikke umiddelbart, hvad jeg kan gøre for at kombinere de 2 mængder til en.

Links til 2 sæt data:
img231.imageshack.us/img231/7960/stats1pf6.jpg
img231.imageshack.us/img231/4738/stats2ng5.jpg

Jeg har en formodning om, at min PFR skal være tættere på min VOLPUT$INPOT, men jeg har svært ved at se hvordan præcist - skal jeg stoppe med at limpe 34s UTG, som jeg godt kunne finde på fx.?

Kan man ellers sige noget generelt om mit spil - udover at det er gået godt? Måske jeg blot er running good over en begrænset sample size...skal siges, at jeg føler, at jeg har RIGTIG godt styr på dem dog, men vil gerne blive bedre, således at jeg kan rykke opad inden alt for længe.

17-09-2007 22:29 #2| 0

20BB er skrub. Du vil falde.

Fortsæt du bare sådan der :)

17-09-2007 23:04 #3| 0

Jeg er med på, at det nok skal falde, men jeg regner med at blive ved med at slå spillet dog.

Har jeg stillet det dumt op for folk at analysere? Hvis så, så sig lige, hvordan jeg bedst kan stille det op, så det bliver nemmest for folk at komme med gode råd.

Thx a bunch, vh Rock

18-09-2007 00:04 #4| 0

Din VPIP er godt nok ekstreeem hoej! :P

18-09-2007 01:30 #5| 0

Du er aaaaalt for passiv preflop. med en PFR% på 15-16 skal din VP$IP gerne ned omkring 18-20$.

18-09-2007 11:37 #6| 0

Tak for de sporadiske kommentarer, kan vi prøve at komme det lidt nærmere eventuelt?

Jeg er selv inde på, at de 2 tal skal være mere ens, men jeg er lidt usikker på, hvornår det er ok at limpe - er fx. 34s UTG/UTG+1 bare i mucken, eller er det så evt. et raise?

Er der ellers nogle kommentarer/gode råd?

18-09-2007 11:42 #7| 0

@skodko

Vil godt nok mene at den skal ligge på 23-25. Men der er gudskelov forskellige måder at spille på. :-)

PS: Muligvis ikke på NL50.

18-09-2007 11:44 #8| 0

@rockrokok

Personligt raiser jeg gerne 34s, dog synes jeg inde i mit hovede, at den er lidt for lav at spille. :-) Hvis du føler at du har godt nok styr spillet post flop, så kan den godt spilles.

På et tidspunkt da jeg havde et mindre downswing, ændrede jeg mine range til at spille væsentligt færre hænder. Det virkede ganske godt.

Desuden limper jeg aldrig i cashgames.

PS: På NL50 synes jeg dog at 34s skal smides. 56s er 50/50 og resten er imo helt sikkert værd at raise.

18-09-2007 11:49 #9| 0

Med resten mener du suited connectors opad velsagtens? Hvad med pocket pairs? Jeg plejer at limp/calle 22-77 i early for set value og raise resten i alle positioner i en uåbnet pot.

Lyder det ikke også ok?

18-09-2007 11:51 #10| 0

@rockrokok

Ja.

Hmm, jeg raiser alle mine par - også selvom det er UTG. Ret nemt at folde hvis man ikke rammer, og når man gør, har man allerede bygget potten lidt op og hånden er godt skjult.

Derudover synes jeg, at hver gang folk limp/caller, så kan man mindske deres range ret meget. Ofte små par, AXs eller suitede con.

Ved at raise hver hånd du spiller, bliver du sværere at få et read på og generelt sværere at spille imod.

I en raised pot re-raiser jeg ofte mine par. 77+, hvis jeg ved, at min modstander har en bred range. Det er dog ikke noget, jeg synes, at du skal bruge på NL50. Der vil jeg nok sige, at TT+ er et re-raise værd.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar