taber 200-300 på NL100, det blev åbenbart for meget... og så kunne jeg lige så godt LMR,
24 caller man altid et allin med., de var jo off suited...Hellblood var min ven, og valgte
ik at buste mig, men calle mine raise og folde til mine bets...Dyr hobby? til tider,,
I'am disgusted..I'am sick..but still alive..some sek. yet.
***** Hand 773994607 *****
5.00/10.00 Texas Hold'em (No Limit ) - 2. oktober 2007 09:57:43
Table TH 912 (Real /Cash Game ) Euro bord
Seat 1: loituma (985.00)
Seat 2: Muppet III (985.00)
Seat 3: Vinsky (2540.75)
Seat 4: luxor86 (1032.00)
Seat 5: pirlone77 (368.50)
Vinsky post SB 5.00
luxor86 post BB 10.00
** Deal **
loituma [N/A, N/A]
Muppet III [N/A, N/A]
Vinsky [N/A, N/A]
luxor86 [4h, 2d]
pirlone77 [N/A, N/A]
*** Bet Round 1 ***
pirlone77 Fold
loituma Fold
Muppet III Raise to 40.00
Vinsky Call 40.00
luxor86 Raise to 160.00
Muppet III Fold
Vinsky Raise to 490.00
luxor86 All-in 1032.00
Vinsky Call 1032.00
*** Flop(Board): *** : [Ks, Qd, 7c]
*** Turn(Board): *** : [Ks, Qd, 7c, 5s]
*** River(Board): *** : [Ks, Qd, 7c, 5s, Qs]
*** Showdown *** : Rake: 3.00 Total Pot: 2101.00
loituma Fold Win: 0.00
Muppet III Fold Win: 0.00
Vinsky [Ad, Ac] Two pair aces and queens Win: 2101.00
luxor86 [4h, 2d] Pair of queens Win: 0.00
pirlone77 Fold Win: 0.00
***** Hand 774000661 *****
50.00/100.00 Texas Hold'em (No Limit ) - 2. oktober 2007 10:04:27
Table TH 680 (Real /Cash Game ) Euro bord
Seat 3: luxor86 (2384.20)
Seat 4: Hellblood (9647.00)
Hellblood post SB 50.00
luxor86 post BB 100.00
** Deal **
luxor86 [8h, 3s]
Hellblood [N/A, N/A]
*** Bet Round 1 ***
Hellblood Call 100.00
luxor86 Check
*** Flop(Board): *** : [6d, 5d, 8d]
*** Bet Round 2 ***
luxor86 Check
Hellblood Bet 200.00
luxor86 Call 200.00
*** Turn(Board): *** : [6d, 5d, 8d, 3h]
*** Bet Round 3 ***
luxor86 Check
Hellblood Bet 400.00
luxor86 All-in 2084.20
Hellblood Fold
*** Showdown *** : Rake: 2.00 Total Pot: 1398.00
luxor86 By default Win: 1398.00
Hellblood Fold Win: 0.00
***** Hand 774001027 *****
50.00/100.00 Texas Hold'em (No Limit ) - 2. oktober 2007 10:04:51
Table TH 680 (Real /Cash Game ) Euro bord
Seat 2: Slowturtl0 (0.00)
Seat 3: luxor86 (3082.20)
Seat 4: Hellblood (8947.00)
luxor86 post SB 50.00
Hellblood post BB 100.00
** Deal **
luxor86 [10c, 10s]
Hellblood [N/A, N/A]
*** Bet Round 1 ***
luxor86 Raise to 400.00
Hellblood Call 400.00
*** Flop(Board): *** : [2s, 8s, 7d]
*** Bet Round 2 ***
Hellblood Check
luxor86 Bet 600.00
Hellblood Fold
*** Showdown *** : Rake: 2.00 Total Pot: 798.00
Slowturtl0 [N/A, N/A] Highest card $(STR_G_CARD_DEUCE) Win: 0.00
luxor86 By default Win: 798.00
Hellblood Fold Win: 0.00
1 måned og 2 dage..og back to LMR
Smid din msn til mig i en pm.
Så skriver du næste gang du laver LMR og jeg giver 10% af alt jeg buster dig for på nl1k tilbage.
Hvad blev der af planerne om at få XXX til at kigge på dit spil, når du ramte 5k dollars? Afslut nu stupide LMRs!!!
Det er synd Zuma og tvivler stærkt på at du egentlig kan stoppe. Du har været seriøs med at stopppe LMR så MANGE gange at du da må indse du ikke har viljestyrken... en koger når det begynder at gå skidt :(
Ja. du har ret Joe, prøvet utallige gang, hvis jeg "bare" kunne slukke ned, efter de tabte buyins, var jeg langt, men det kan jeg... Har et problem, det giver os alt for mange up and downs... det sick.
så giv da monitor en skalle enten går du ud som et lys eller skærmen folder!
Fatter jeg heller ik selv, når jeg er i, "må jo tabe noget på rullen, den skal kun vokse",, Poker er ik mig, kun i perioder........Måske at tale med en psykolog omkring mit problem vil hjælpe...
Hehe måske :-) Men synes da du sad rimelig godt i det igår på de borde jeg sad ved.
Hvis altså dit nick er luxor86 !
Han er og forbliver thekickback.com/rickroll/rickroll.php?titlename=/my_pics_02/ :o)
zuma, mail da Fortune og hør om de ikke vil sætte en grænse for hvor højt limit din konto må spille på. Bed dem f.eks. om du ikke kan sætte dig ved højere end NL100 i 60 dage.
Jeg ved det ikke, men i forhold til du smider tusindevis af $ er det da værd at prøve med en enkelt mail? ;-)
Ellers spil på PokerNordica. Der er slet ikke mulighed for at tabe det hele på NL1K.
Epix: Hvis man skal rickrolle, er et godt råd at maskere det liiidt bedre.
omfg, du har en rulle på i omkring 30 buyin til nl100 (hvis ikke mere, men det er da ihvertfald hvad du sidder med på 50/100), og vælger at rushe til nl10K?
prøv lige at tænk på at det er omkring 17-18.000 kroner. og tænk lige lidt længere. med solidt spil på nl100 og senere nl200, nl400 osv, kan du tjene mange penge set over længere tid. her går vi andre og kæmper for at bygge en rulle, og du pisser (måske) det hele væk ved et dumt limitrush.
og hvad fanden laver du i 42o hånden? har du læst DTM's artikel i det nye nummer af MPN? hvis ikke, så gør det.
jeg har selv smidt masser af $$$ på limitrush, og det ærgrer mig i den grad, når jeg ved at jeg kunne klare mig skidegodt hvis jeg kørte efter BRM. og endnu mere ærgrer det mig at jeg sandsynligvis har smidt nok penge på limitrush til have en fornuftig rulle til nl200-nl400. sick. tag dig sammen mand! inden du smider pisset væk (igen).
Det er simpelthen for Dumt det der! Jeg sidder her og grinder 10$ SNG og skal bruge rimelig lang tid på at skrabe bare en smule sammen, da min ROI ikke er den bedste og mest stabile, og jeg indrømmer at når jeg har lidt overskud bruger jeg dem da også på mtt´s for at blive lidt bedre til det online.
Jeg synes det er spild af talent at du ikke tager dig selv i nakken og kommer ind i kampen. Hvis jeg kunne arbejde mig op på at være stabil på nl100 ville jeg være lykkelig. Når jeg har brugt et par hårde dage til at skrabe 200 dollinger sammen er jeg super stolt af mig selv, og det er der du skal hen... være glad og tilfreds for at du er vindende på et givent niveau, og være tilfreds med de penge du åbentlys godt kan skrabe sammen på nl100, når der er så mange der ikke breaker den! (bare hån :) )
Jeg tror måske du helt sku' lade være med at spille poker (om penge), hvis din selvdiciplin er så elendig, at du ender med at smide 5200 kr = 10 buyins = stor del af din rulle væk på 42o. Du kan jo tydeligvis slet ikke styre det.
Well det jo ikke første gang i historien man ser folk tilte når penge stiger dem til hovedet..
OH MY...
Du må virkelig til at slappe lidt af mand.
Som de andre, prøv at hør om du kan få en maks grænse sat på din konto. Hvis ikke, så bliver du simpelthen nødt til at finde et nyt site hvor der ikke er action på de højere borde.
wow, hvis jeg sq lave sådan et stunt hver gang jeg var nede 2-3 buyins, så ville jeg enten sidde på gaden nu, eller have et par mio på kontoen. tror dog mest på det første.
hvad oversættes LMR præcis til?
stop dog med poker mand, du har selvkontrol som en 15 årig teenage tøs.
Tænk endvidere på hvor meget du skider på dem, der dagligt smider indlæg i dine analyse tråde, og prøver at hjælpe dig blive en bedre spiller - Føj du burde have det ringe med dig selv.
Mickey
Synes det er topklasse, det der.
Tak fordi der stadig findes nogle som dig, der donerer penge til os andre.
Fuck the haters.... Hvornår sendes næste raket afsted?? Hvad med at spille PLO, det går meget stærkere med komme AI ;-)
Zuma86
Du vandt $$$, ergo var det en god idé!
Helt seriøst, hvorfor bliver du ved med at oprette denne slags tråde? Du må skam gerne blive ved for min skyld, jeg synes som regel at de er meget underholdende, men bliver du aldrig pinligt berørt? Når jeg laver sådan et fuckup som du laver i hånd 1 er jeg altid pinligt berørt over mit eget idiotiske spil og føler mig ekstrem dum.
Kan ikke helt identificere mig med lysten til at vise en masse mennesker hvor stort et fjols jeg har været.
Hvis jeg kunne lade vær, havde jeg nok ik' postet disse mange indlæg omkring LMR.. Ja, jeg har et problem, det ik for at fucke dem op der hjælper mig, når jeg sender hænder til analyse...Om jeg bliver pinlig, gør jeg faktisk ik.. Efterhånden, er det sket nogen gange.. Men jeg er jo dum nok til at blive ved, igen og igen.. Fair nok, dem der synes jeg er et fjols,
Var det ikke så sent som i går du lovede ikke at poste mere tud de næste 2 uger?
Gider ikke engang kommentere dit limitrush, tænker det samme som mickey.
@zuma
Tak for din pm med mail, mente det nu mest som en joke
@Epix
Grrr, vidste jo udemærket godt det var ham, men ville lige se alligevel, der måtte jo være en grund til det ikke var bare fra youtube
Håber virkelig du snart ringer til ludomani centeret.
Det her ødelægger dig og din fremtid.
Jeg synes det er meget sjovt at læse HH fra LMR... GL Zuma!
Inden det hele nu kammer totalt over synes jeg det skal paapeges at Zuma trods alt har opbygget st0rstedelen af det han er ved at smide vaek ved godt, stabilt spil. Forskellen paa ham og langt st0rstedelen af andre tabende pokerspillere er vel at han:
a) er en ihvertfald ok pokerspiller med et kaempe leak istedet for mange smaa
b) er aaben nok til at indr0mme det
At folk ligefrem bliver irriterede over de her posts er da helt vaek. Hvis det var et udslag af bekymring var det en anden sag, men mon ikke man b0r bekymre sig om andre som g0r mere for at skjule deres problem?
@uffefh
"At folk ligefrem bliver irriterede over de her posts er da helt vaek. Hvis det var et udslag af bekymring var det en anden sag, men mon ikke man b0r bekymre sig om andre som g0r mere for at skjule deres problem?"
Nu er det netop meget svært at se hvornår en har en sygdom som skal behandles. Jeg synes personligt zuma har nogle problemer og en eller anden dag kan det sige "snap" også er det hans økonomi i virkeligheden der lider et knæk.
Dog er jeg enig med dig ellers.
Mange herinde flamer ham og ser meget ned på ham. Eller os synes de det er total god lir. Kan virkelig ikke se hvordan det kan hjælpe.
Manden ved godt han har et problem, men kan tydeligvis ikke styre det.
@zuma
Fat en telefon og ring til ludomani centeret. Er helt sikkert på de kan hjælpe dig. At komme ud af dette eller fixe dit problem er ikke bare lige sådan til og at klare det selv er helt utrolig svært.
Udover det er jeg sikker på du får det rigtig dejligt når du kan få talt ud om de følelser du får når du spiller. Og det skal selvfølgelig ikke gøres over et internet forum eller dine bekendte. Få professionelt hjælp til det.
Held og lykke med det hele mester :)
Imho er ludomani og tilt så langt fra hinanden som man kan komme, at blive sur og sige fuck til alle heldigpikke ved at spewe er ikke det samme som at frarøve bedstemor sin pension.
en let løsning er at droppe cash og spille turneringer hvis de tendenser ikke kan tøjles pt.
Zuma, brug et minut på at læse det nederste af denne post: klanherman.dk/wordpress/?p=109
Det vil helt sikkert hjælpe dig i dit videre liv.
Håber virkelig du snart ringer til ludomani centeret.
Hvis de pokerspillere jeg kender, "og tro mig det er mange" skal gøre det efter en gang tilt, så er det 99% af dem, tror det samme gælder pokernet.
Pokerspillere er generelt en stor gange ludomaner, når du kommer f.eks op i forbundet, sidder de jo og snakker om alt det andet lort de har spillet på i løbet af ugen det odds trav roulette. o.s.v
Som nogle skriver godt zuma ikke skjuler det for nogle, men åbent skriver om det og hans tanker efter han har gjordt det.
Jer(os) andre som også har prøvet tilt/LMR skriver jo ikke om det nogen steder, eller går op på arbejdet/siger til konen " skat jeg tabte sku x antal $ i går fordi jeg ikke kunne styre mig.....
Det her handler jo ikke om lånte penge, eller penge manden ikke kan undvære....
Op på hesten igen Zuma...
Hvad står LMR for?
Til Zuma@
Jeg er faktisk ved at læse en bog af John Feeney "inside the pokermind" i øjeblikket.
Han definerer tilt som:
"At lave en beslutning som man inderst inde godt ved er forkert".
Og ifølge denne definition behøver man ikke lave mange fejl før man er på tilt, men ved at tænke hånden grundigt igennem inden du beslutter dig kan du sørge for ikke at være på til. Bemærk at du kan faktisk godt tage de rigtige beslutninger man med de forkerte antagelser(dvs. du har reelt lavet en fejl fordi du antog noget andet). Dette mener jeg ikke er tilt, men man skal justere sine antagelser.
Jamen hvordan hjælper det mig? Jo, du skal ikke tænke på pengene du taber eller vinder, men tænke på beslutningerne hele tiden. Har de været korrekte givet dine antagelser så kan du ikke gøre mere. That is it.
Jeg har selv en regel om at gør jeg definitionen på tilt to gange indenfor kort tid så stopper jeg. Simpelthen. Jeg arbejder meget med dette i øjeblikket. Jeg kan et eksempel:
- Jeg spiller FL og fisken fra bordet er gået. Bordet er egentlig ikke særligt saftigt fuldt af tags og jeg overvejer at finde et andet bord. Jeg bliver dog siddende ved bordet og taber en pot og laver en fejl undervejs. Dette var to gange til indenfor en kort periode: 1) Jeg bliver siddende når jeg ved bedre, 2)Jeg laver en fejl i en hånd når jeg ved bedre. Så stoppede festen.
Konklusion:
Arbejd med din disciplin det er din bedste ven samt fokuser på beslutninger fremfor pengene. Følg eventuelt nogle rigide regler hvis det hjælper. Evt. tving dig selv til at poste een hånd når du har spillet den dårligt og lad så være at spille mere inden den er gennemdiskuteret. Hvis du ikke får rettet op på disciplinen så taber du hele din bankroll en dag. Om så du har 50000$ så er det altså muligt at futte den af i no-time. Og hvis din bankroll er bygget op fra bunden af så har jeg ondt af dig hvis du mister dem ved tilt - det er simpelhen for synd. Gør dig selv den tjeneste at grinde den videre.
@Odin
Kanon indlæg, du har ret, om så jeg havde 200 eller 20K, ville det ske igen..Gider ik skrive, jamen, nu grinder jeg bare NL50 fast stykke tid, og så er disciplinen der, DET ER DEN IK'.. når jeg rusher når jeg ik at tænke de store tanker, udover, at min rulle har tabt lidt, men føles som meget for mig, ved det lyder sindsygt, og det er jo os. men det er sådan jeg får det, helt op på de høje borde, for der kan man hurtigt vinde de tabte på buyins på NL50, NL100 or so.. igen.. Forstår heller ik at jeg i perioder sagtens kan holde mig til at jeg spiller godt nok, men har bare ik marginalerne på min side,taber nogle buyins, men har det ok pga. jeg spillede rigtigt, selvom jeg tabte...
zuma86@
jo din disciplin skal være der. Når man har tabt en del på sit regulære limit begynder en novice at tænke på pengene (ligesåhurtigt du kan miste penge på dit limit ligesåhurtig kan du vinde dem. Det har jeg ihvertfald erfaret. Så ingen grund til at escalere) og det er jo her det går galt. Istedet skal man kigge på hænderne. Call it a day og tænk på at de penge er grindet hjem i løbet af et par sessions. Bad beats og nedture er uundgåelige - de skal grindes væk, men ikke nødvendigvis med det samme.
Tag fri, gå en tur, læs en (poker)bog, drik et par bajere, ryd op, tag opvasken, mal huset. Og vælt så verden senere.
Hvad betyder forresten LMR?