Pokernordica og jeg har her til aften fundet en løsning som begge parter er enige om, så vi kan komme videre.
Jeg har fået en undskyldning af Erik Smith som siger at det ikke var nogen form for chikane eller hetz. Jeg har valgt at acceptere dette og komme videre, håber at Erik Smith er blevet klogere ligesom jeg er det. Jeg
Begge parter er blevet enige om at dette skulle og burde være blevet løst i starten af maj, dette er beklageligt. Men kan forstå på Erik Smith at de på det tidspunkt var et ny startet selskb, at der så har været nogen fejl som har gjort de har fået en hårdere start end de burde have haft, er der vel ikke nogen der er mere kede af end dem ?
For lige at sige noget andet, jeg satte pris på Erik Smith aktivt tog del i debatten. Synes derfor det er noget malplaceret at svine manden til, synes det er rart at de tager sig tid til at se hvad der foregår på diverse forums for at om der er noget de kan gøre bedre.
Jeg er blevet klogere af denne episode, det er pokernordica forhåbentligvis også ( er jeg overbevist om at de er )
Jeg vil nok ikke vende tilbage til pokernordica lige med det samme, men hvis der kommer noget lækkert value derinde, vil det ikke være utænkeligt at jeg vender tilbage, vælger dog fremover på alle sites at sikre mig grundigt at deres tilbud ikke blot er slåfejl, da dette ikke er fair for nogen parter.
Det kan være at det lyder som noget jeg skal sige, men jeg mener det faktisk.
Aftale med pokernordica
Synes det er glædeligt at der er kommet en passende ordning som begge parter kan acceptere.
øhhh hvad snakker du om?
Kan du ikke poste i den tråd hvor du har postet starten af sagen?
CostasNoche
Jeg har postet et link til den her tråd i den gamle tråd.
men det her kan jo ikke ligefrem siges at handle om problemer med pokernordica, og synes derfor at det var nødvendigt med en ny tråd.
"men det her kan jo ikke ligefrem siges at handle om problemer med pokernordica, og synes derfor at det var nødvendigt med en ny tråd."
Nej der kan du bare se, jeg troede med det samme der var problemer, da jeg kun læser slutningen af "sagen", som jeg stadig ikke kender starten af :)
Næste gang tror jeg det ville være smart at holde det i samme tråd, eller poste link til den gamle tråd i den nye.
Men søger efter det, da slutningen har gjort mig nysgerrig om hvad starten handler om :)
Her er historien for dem der ikke har læst den.
Men lad mig igen fortælle at pokernordica viste sig fra den bedste side, da vi endelig fik det snakket igennem, ligeså meget min fejl at det ikke blev før nu.
Sellout
Erik Smith - Velkommen på forsiden - i bogstaveligste forstand!
www.pokernet.dk/MPN/2007/September
well godt i fandt en løsning begge parter var tilfreds med