Verdensklasse humor!
Aldrig havde jeg troet, jeg ville være vidne til så meget kreativitet på et fodboldforum!
---
www.raybandk.blogspot.com
Er du så syg hvor er der mange grinern!!!!!
Det er jo helt hjernedødt!!!!
ja der er sku nogle gode i mellem :)
Det minder mig sgu om den gode gamle morten andersen tråd :D
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=117925
fuck den er nedern fissan!!!
"lampe 09-10-2007 18:25
Det minder mig sgu om den gode gamle morten andersen tråd :D
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=117925"
Ha ha ha! Det der var måske den største griner, jeg nogen sinde har haft over noget på nettet!
---
www.raybandk.blogspot.com
fissan!!!!!! fy for satan i helvet da !"¤!&#(¤(/"¤& aaaaaaddddddddd ;(
HAHA hvor er den tråd dog fed!
Så fik jeg da også lavet en. Kan dog ikke logge ind før en mod godkender mig, men så kan i da nyde den imens:
www.peecee.dk/resize.php?id=72249
FFS Rayban !
Kan sgu ikke huske hvornår jeg sidst har grint så meget....Fuldstændig smadret i kinder og mave af grin, - WORLDCLASS !!
/Kimo
@PaulaL123
Hvis du mener billedet: Neeeeej da. Jeg var der selv da det blev taget.
Hvis du mener pigerne: Jeg håber også det er karamelsovs
Fuck det er grineren det der... forstætter i samme stil som OP, dog i video-udgave
Linket er gået hen og blevet busto desværre - nogen der ved hvor jeg kan finde den originale tråd, den var virkeligt TOP griner....
Fissan dit klamme svin.
Det værste er det sikkert det han gerne vil høre. lol
Redsox
Du kan få et gengrin med billederne her:
www.youtube.com/watch?v=2VduG9Syd8I
/allan
Jeg synes det er lidt sjovt i længden... men er det sjovere hvis man ved hvad hulen det er for et fjæs?
, eller er det dobbelt sjovt fordi der er gået sport i at tage netop DET fjæs (whoever it is) og klistre ind sjove steder?
lol genial griner den youtube video:) Er der egentlig nogen forhistorie om hvem ham negeren er?
virker ikke.. hvor er den?
Den er blevet slettet da moderator på den side fandt den "racistisk". Der var nogle billeder hvor den sorte mands ansigt var sat sammen med nogle fra KKK og det var åbenbart for meget for deres mods.
En skam at de så ikke bare kunne slette de billeder, og lade tråden køre videre, for der var nogle max grineren billeder imellem. Ville dog også vildt gerne vide hvem han er rigtigt, for han har det vildeste udtryk.
/Allan
@F_merc dvs ham den sorte er ikk en eller anden god fodbold spiller?
Her e de fleste af billederne fra tråden.
www.youtube.com/watch?v=2VduG9Syd8I
Loua
brilliant :-)