Jeg er syg og har pisse ondt af mig selv.
-Hvorfor ligger du så ikke i sengen?, ville den kvikke sikkert bemærke.
Til det kan jeg svare, at jeg har fået en nerve i klemme af at have min ryg placeret på en eller anden idiotisk måde, og desuden er mit sørgelige korpus placeret hos min kæreste, hvor TV-udbuddet på nuværende tidspunkt begrænser sig til "Quiz med overgearet bøsse eller blondine"/"Lille doktor på prærien". Derfor er sengen fravalgt.
Så jeg keder mig! Grinding er forsøgt. Det gik ikke. Læsning er forsøgt. Det kunne nok være gået, hvis jeg ikke på forhånd havde indstille mig på, at det var okay ikke at lave noget konstruktivt, når jeg nu var syg.
Nu kunne jeg godt fortsætte med at lade mig indhylle i selvmedlidenhedens slør, men jeg er i bund og grund en for storslået natur, til i den grad at forfalde til den form for usselhed(omend det er ret synd for mig), så derfor har jeg truffet et valg. Et valg der skal føre mig ud af kedsomheden og ind i en adrenalinsusende og spændingsmættet univers af glæde og narrativitet!
Kære venner- Jeg udlover hermed en konkurrence!
Betingelserne er som følger:
I skal inden klokken 18 i denne tråd skrive jeres mest syge oplevelse i forbindelse med indtagelse af alkohol. Nej, nej jeg ved godt kreativiteten ikke er i top, men Dette tilskriver jeg udelukkende den slimhinde af snot der dækker min i øvrigt ganske velvoksne hjerne.
Nu vil nogle sikkert tænke, at det var dog en helt urimelig form for marginalisering af de mennesker som aldrig har indtaget alkohol. Jeg har mest lyst til at ignorere disse personager, men da jeg ikke ønsker at få forbrugerstyrelsen på nakken, kan man også deltage i konkurrencen hvis man kommer med en vits. Eneste krav til denne er at den skal være selvopfunden. Kommer man med en selvopfunden pokervits bliver man naturligvis skudt, hvis abstraktionsniveauet er a la all in=penetrering. Det må forekomme åbenlyst for enhver.
Vinderen vil blive offentliggjort omkring klokken 19 og præmien er en stakedeal i 55$ 50K på stars klokken 21. 50/50.
Til dem der ikke er interesseret i dette kan man vælge at få en krammer(af TV DK-quiz-bøssen) eller tvangsindlægge mig til samtlige bad beat historier næste gang man møder mig.
God vind til alle!
Rasmus Løppenthin
Mest syge drukoplevelse?
Oh boy, har jeg en historie til Jer! Den må dog vente til jeg kommer hjem...men I kan godt begynde at glæde Jer.
Diskriminering af os, der altid er for stive til at huske, hvad fanden vi har foretaget os. Du hører fra min sagfører.
andenhåndsudsagn med en anelse pynt vil hvis underholdningsværdien er fornuftig, sandsynligvis godtages.
Jeg vælger vitsen, da jeg altid er så ansvarlig på druk.. Hmm.
Det fine, røde postbud ringer på hos Hr. og Fru Jensen med en pakke. Ingen respons, men han kan dog høre lyd derindefra. Nysgerrigheden overmander postbuddet, som går om i parrets baghave, hvorfra der er udsyn til stuen. Her møder ham et bizart syn:
Konen sidder med en trimmer i de nedre regioner, mens Hr.Jensen sidder med en finger op i rektum, og en finger i parrets akvarium.
Postkasserød i hovedet begiver postbuddet sig over til Naboen, Hr.Klausen, for at høre hvad der dog foregår hos Jensens.
"Ah", udbryder Klausen. De er døvstumme hos Jensens! Konen spørger Jensen, om han ikke godt snart vil slå plænen, mens Jensen svarer "Op i røven, jeg vil ud at fiske"
Diskriminering af os, der altid er for stive til at huske, hvad fanden vi har foretaget os. Du hører fra min sagfører.
Oh so true....:(
Hvor er det sygt at stjæle en cykel ved nørreport fordi man ikke gider gå til Israels Plads.. og så blive stoppet og få bøde for at køre uden lys.
ik at jeg kender den stive stodder der kunne finde på at stjæle en cykel for en 200meters cykeltur.
@Playr
hahaha sjældent jeg finder skrevne vitser specielt morsomme, men den der ramte :)
ok prøver den her:
Hvordan ved man at der er kommet en "perker" ind i himlen?
Jomfruen er voldtaget, stenbukken er halal slagtet og karlsvognen har fået alufælge.
vil godt pointere at denne på ingen måder skal opfattes som min mening, men blot tages for den joke det er.
og så får du sku lige en ekstra vits ganske gratis og uden beregning.
Har du hørt at Brøndby har ansat Nick Horup??
han er den eneste der kan styre Morten og Peter
har lige fundet ud af at jeg ikke engang er hjemme i aften til dailey 50 grand på stars, så kan ikke spille just in case, men er da self. klar i morgen ellers har du fået 2 vitser for free :_) enjoy
Finn, Finn og Bjarne var i Bilka for at handle. Pludselig bliver Finn væk og Bjarne siger til den anden Finn: "Finn find Finn". Finn svarer forvirret:" Bjarne Bjarne Bjarne"?!
@Toledo
Griner nok kan lige se det for mig
Er folks vitser selvopfundne?
Denne tråd har til formål at støtte folks kreativitet, hvorfor det må betrgtes som et ultimativt krav at de er selvopfundne;o)
ja selvfølgelig er de da det elelrs skrev man dem vel ikke???
Det er i hvert fald mindst andenhånds udsagn.
loooooooooool
Haha, kan fortælle at der var alkohol, hash, spritkørsel og myllerbæ i bukserne dagen efter. :D
Okay, har en syg oplevelse fra en julefrokost sidste år. Husker selv intet, men har set mig selv på film og det var ikke just et kønt syn.
Vi har noget musik i baggrunden og der kører en snapsesang på repeat og der drikkes heftigt. Der drikkes så ulidelig meget, at nogle af mine idiotiske venner lukker mig ud i baghaven. Kan ikke selv huske det, men det er det jeg har fået fortalt. Jeg falder så åbenbart i deres hundegård fyldt med lort og pis, og mit julemandsslips er mere brunt end rødt og hvidt:(
Derefter sætter jeg mig åbenbart i en seng i værtens hus med lort på tøjet, og går derefter ud og sover under en bil. Bliver så hentet af nogle mates senere, stadig med lort på tøjet - og nu også i bilen.
Kommer så hjem, og de to venner der har kørt mig hjem finder det åbenbart morsomt at filme mig mens jeg pisser i vasken og drikker Jack D direkte fra flasken. Har dog svært ved at ramme munden, så da jeg vågner med den mest modbydelige hovedpine næste dag er der whiskey-pletter overalt på gulvtæppet, lort på tøjet og bræk på jakken:(
Dermed indledes et brækorgie af karat og jeg er ædru i omkring end 8 dage efter den omgang!!
:-O
Well, havde været til gymfest og fået nogle fadøl og vi tog derefter ned på et af de lokale diskoteker. De havde en promotion kørende, hvor man med nogle kuponer kunne få 5 shots fisherman. Jeg havde 3 af disse og kvalte rimelig hurtig de første 15 shots. Jeg går ud for at få noget luft og på vej ud møder jeg en af mine mates der spørger om jeg ikke lige vil gå ind og få de 10 shots til ham så han kan komme godt igang.
Jeg finder ham ikke og bliver nød til at tage dem selv. Resten af aftenen er lidt sløret men en anden af mine mates følger mig de 4-5 km hjem, til ca. 100 meter fra mit hus. Et stykke tid siden støder endnu en af mine mates ind i en virkelig stiv dreng han kan se længere fremme på gaden nede i byen. Da han kommer tættere på finder han så ud af det er mig og jeg har åbenbart forvildet mig hele vejen ned i byen igen.
Han tager mig med den anden vej op til omkring 500 meter fra hvor jeg bor. Jeg vågner op næste morgen efter at have haft et mareridt om at være fanget i et tornekradt. Jeg føler mig overbevidst om at dette er en drøm indtil jeg vågner helt, rejser mig op, kigger ned af mig selv og ser at jeg er fuldstændig forrevet over det meste af kroppen og min seng er fyldt med blod. Jeg har åbenbart følt trang til at smutte forbi den lokale golfbane, da der ihvertfald forefindes et pænt stort tornekradt der.
Den er nok ikke nok til at vinde men skal også i byen i aften og se om jeg kan overgå bedriften.
Hvor er Pooh42 når man skal bruge ham?
En kombination: En druk-vits.
En koalabjørn går ind på et værthus og begynder at drikke sig hårdt i hegnet. Efter at have indtaget 8 drinks og 4 store fadbamser udbryder koalaen: "Jeg har aldrig haft det sjovere i hele mit liv!"
Bartenderen kigger forundret og indsmigrende på den lille, fulde bjørn. "Kunne du tænke dig at få det lidt sjovere?", spørger han så.
Hvorfor ikke?, tænker koalaen, og kort efter får bartenderen fat i en letpåklædt kvinde, der er mere end godt imødekommende.
Koalaen forsvinder i et kvarters tid, og da alle væsker er blevet udskilt og tjansen er overstået, stikker glædespigen hånden frem. Hun ønsker tydeligvis betaling.
Koalaen kigger dog bare underligt på hende, hæver skuldrene og ryster på det lille hoved.
Luderen forstår straks, at hun bliver nødt til at gøre brug af mere pædagogiske kneb. Hun har kun en engelsk, forklarende ordbog, men hun hiver den ned fra hylden og slår op på ordet PROSTITUTE.
Koalaen læser: PROSTITUTE: A woman who has sex for money.
Koalen reagerer hurtigt, slår op på en ny side, rejser sig for sengen og skrider:
Imens kigger luderen ned på den opslåede side for at forstå, hvad der egentligt lige skete.
På siden står der: KOALA: Eats bush and leaves...
Nu der ikke er nogen der kan bidrage med en ordentlig historie kan jeg vel lige komme med en af dem.
EDIT: skrevet inden I andre kom med brugbare indlæg :)
Mig og god ven beslutter os for som vi altid gør, at feste vildt en lørdag aften. Vi starter ud med lidt god mad og et par rene vodka shots som altid, og senere på aftenen begynder det stilel at vælte ind med flere mennesker. Det sidste vi husker er at vi sidder og hører højt musik i min gamle lejlighed med et par andre deltagende..
Næste morgen vågner jeg i min seng med et par gode tømmermænd der banker, uden nogen som helst hukommelse fra nattens forløb. Jeg står ud af sengen hvor jeg til min forbavselse finder ud af at jeg har sovet HELT nøgen.. (wtf?, gør jeg aldrig medmindre der ligger en nice pige ved siden af og man har/skal indføre penis). Nå.. jeg finder mine underbukser foran sengen som jeg tar' på, og ellers kan jeg følge en lang stribe af mit tøj der stopper henne ved sofaen. og WTF der ligger min kammerat kun i underbukser med hans tøj smidt rundt omkring????!!!! Han vågner af sig selv, og det eneste det han siger er "dit visa er blevet spærret, og mit kørekort ligger nede på et eller andet pizzaria" .. WHAT.!
jeg spørger om han kan huske andet fra aftenen, men det kan han ikke.. han kan lige huske et glimt af os der står nede på et pizzaria og jeg kan ikke huske min kode så får ballaet en masse forskelligt ind... Han måtte smide kørekortet i pant til næste dag.. Hvilket pizzaria det var kan han heller ikk ehuske.
Lidt efter lidt finder vi ud af at vores kroppe er total ødelagte, vi kan knap løfte en arm eller gå uden vi er rå ømme. :S .. Vi får taget noget tøj på og vores veje må skilles da jeg skulle ud og lave???? (kan ikk lige huske men det var sikkert vildt)..
Har min jakke på da jeg jo boede i kolde DK på det tidspunkt.. ind i bilen og finde en bager.. kommer hen til bageren og på vej ind kan jeg spejle mig i deres vinduer.. derefter kigger jeg selv ned på jakke som er fuldstændig smurt ind i pizza+weird stuff .. shit.. af med jakken og så ind og købe noget morgenmad.
Hvad der virkelig er sket fandt vi aldrig ud af..
Derudover har jeg også en balla historie hvor jeg vågner med stærk hovedpine og inden hukommelse, checker mine lommer for visa/kørekort (typisk det eneste jeg har med i byen + cash i lommen) .. finder en seddel i baglommen at jeg var været på skadestuen i nat, blevet syet med 7 sting i baghovedet! Mærker efter og kan egentlig godt mærke der sidder nogle tråde deromme :/ ..
Heller ikke her fandt jeg ud af hvad der var sket, det eneste folk kan huske fra festen/byen er at jeg pludselig gik, kom tilbage e tpar minutter efter og blødte fra hovedet. Kloge som vi var drak vi bare videre da det kun var en skramme. heldigt nok kom der en semi-ædru person forbi og fik mig på skadestuen..
uha der er så mange at vælge imellem:
Teasers:
1. Harvartikampen.
2. Nina Hagen turen.
3. Min far er stærkere en din far, drengetur der måske gik over gevind?
4. Min første og sidste barvagt!
Ok, så må jeg også hellere komme med en lille drukhistorie - dem er der en del af jo ;-)
Det hele var for et par måneder siden lige efter min fars begravelse. Jeg havde drukket en del gravøl, da jeg var ret langt nede. Jeg endte så senere på West End, hvor der blev drukket shots, bajere og raflet med tilfældige mennesker til den store guldmedalje! Jeg havde lige fået penge der, så der skulle naturligvis ikke mangle noget. Efter at have brændt et par hundrede af i en spillemaskine, og ufatteligt nok var blevet afvist, af en 30årig narkoman-luder-grim-agtig-stamgæst havde jeg fået nok - så måtte jeg satme betale mig fra det. Til mit held var der en thailuder "kiosk" lige ovenover og der smuttede jeg så op pangle stiv.
Jeg betale de 600kr for fucking 20 min, hvilket jo skulle være nok for at få tømt den lille fede. Men nej nej, jeg var alt alt for stiv, og desværre kun på den ikke ønskede måde, når jeg nu var, hvor jeg var. Det lykkedes mig ikke at få afleveret klatten, og jeg havde nu brugt de kontanter jeg havde på mig. Jeg spurgte om jeg kunne komme igen og beskeden lød: "Yes yes, you come back, me go have dinner for 1 hour, then you come"
Afsted det gik ind på nytorv til en hæveautomat. Jeg vraltede temmelig meget ned af gaden derind, og klokken var nu blevet så mange, at det normale samfund var stået op, og alle gloede gevaldigt på mig. Jeg fandt en automat, og fik hævet flere penge. Vidste godt jeg allerede havde brugt ALT for meget, men når man er stiv, er der liv ! ;)
På vej tilbage passerer jeg en tatovør, og får pludselig den ide, at jeg vil få tatoveret spar es på underarmen. Jeg har tidligere tænkt over det, men det er aldrig blevet til noget. Men der stod jeg stiv og tænke på "Worm" fra Rounders. Kunne totalt føle, at jeg ville være ham, hvis jeg gik ind, og fik den lavet - så det gjorde jeg. Tatovøren var ikke nem at overtale, da jeg var mega stiv. Det lykkedes dog, da han har tatoveret mig før. Halvvejs færdigt bliver den lyd fra maskinen og synet af den på armen for meget. Jeg skulle simpelthen brække mig, og nåede liiiiiige at ramme hans lokum - heldigvis!! Nå, tatoveringen bliver færdig og jeg fortsætter stolt tilbage til West End og min aftale med thailuderen.
Da jeg kommer tilbage på West End, skal alle gæsterne naturligvis lige se min tatovering, inden jeg går oven på igen, og forhåbentligt denne gang får tømt banditten. Da jeg kommer oven på igen, har hun fået spist, og jeg betaler igen 600kr for 20 min. Jeg ved ikke, hvad det har været ved den tøs. Måske hendes grimme ar på maven efter et tydeligt kejsersnit, måske fordi deres hud lugter specielt, eller måske var jeg bare for fuld. Jeg kunne bare ikke få tømt banditten, hvilket jeg til sidst erkendte og væltede ned på West End igen.
Her sad jeg så endnu et par timer og drak kraftigt igennem. Resultatet blev, at jeg gik kold derinde, og nogle gæster fik mig kastet på en vogn.
Dagene efter var der store moralske tømmermænd - det var satme en dyr omgang!
Men sjovt at tænke tilbage på ;-)
Hehe så lytter I.
2004 J-Dag er så vidt jeg husker en onsdag. Drengene og jeg starter op på det lokale pizzeria i Vallensbæk.
Jeg sidder stolt og fortæller om min nytur forrige weekend, hvor jeg møder en sukkermås, som jeg efter min mening har skrevet sukker-sms med siden. Har egentlig syntedes, at hun er rimelig frisk. Den har fået med diverse perverse tilnærmelser frem og tilbage. Problemstillingen er lidt jeg ikke kan huske hendes navn og ikke er kommet så meget videre end sms. Min ene kammerat bliver tilpas træt af at høre på min serenadefortælling og tager telefonen og ringer op..
Hvad fanden sker der så.... FFS "Hallo det er Casper" what what og what. Alle gutterne er flade og grin og jeg hører sgu stadig for det... Det er jo helt sygt.. Jeg får tænkt den igennem og opklaret dette setup. Jeg er startet på nyt job ved Sonofon og herigennem overtaget dette numre 2 måneder før. Casper er den tidligere brugers exkæreste som jeg har fyret noget så grundigt op under. Ikke mærkeligt, at beskederne retur var friske.. Det var en fucking gut..Hehe
Nåh så troede I jeg var færdig nej. Aftenen skulle vise sig at blive endnu mere uforglemmelig. Vi fortsætter ind på vores lokalt skodværtshus Munken og fyrer op. Det er hele vejen igennem en sjov aften, og jeg bliver godt stegt efter Julebajs og shots.
Jeg har lavet en aftale om, at sove hos en kammerat i Ishøj. Kl. rammer 3.00 og jeg vil gerne hjem af, og får derfor nøglen til hans lejlighed, da han skal videre i byen. Sidste han siger: " Husk nu at ligge nøglen under måtten".
Yes yes afsted til Ishøj (Østergården den bedste beton) med taxa. Kommer ind i lejligheden og er sgu pludselig blevet lidt sulten. Hvad gør en klog.. Hmm gennemsøger køleskabet og finder i fryseren en gammelt lækkert hvidløgsflute.. Hva satan man er jo sulten og stiv. Af sti af sted i ovnen - 250 grader og så ind på sofaneseren og lige tænde TV. Kanal KBH kan man altid lige tjekke Sharon Young ud på.
Så sker det tragiske, jeg falder i søvn med flute i ovnen og vågner 4 timer senere fordi jeg bliver lyst i hovedet af en stor mand med hjelm..Wtf sker der. "Op og sid" siger han. Vi skal tjekke dine lunger.. Hvad fanden sker der.. Er helt fortumlet og fatter ikke en bønne.
Da jeg endelig kommer til mig selv kommer det pludselig til mig... Nej nej nej.. Østergården tæt befolket boligkvarter er nu fyldt med 3 brandbiler.. Folk står ,som til en anden cirkusforestilling, ude på gaden og glor... nej nej nej. 3 brandmænd i lejligheden der skal tjekke jeg ikke er ved at dø af "Hvidløgsfluteforgitning". Fuck det er sygeligt pinligt det her...
Min kammerat fortæller mig efterfølgende, at han er kommet hjem uden at finde nøglen måtten. Han har banket på uden jeg åbner. Herefter opdager han sort røg komme ud under døren og går total i panik. Han banker løs og må til sidst ringe til brandvæsenet. Og som I ved dukker de op i bedste stil..
Sygt at man vågner ved en brandmand står med bøjet ind over en.. Det må sgu da være enhver pigebarns fantasidrøm..
By the way var der frisk hvidlægsduft i lejligheden lang tid efter. Er aldrig blevet tilgivet af min kammerat :)
Over and out..
Hmm.. En kold december aften:
Kl 18:35
En gang i tidernes morgen spillede FCK i Parken mod Esbjerg. Vi var tre gutter inde og se den. FCK er i slutminutterne bagud 1-2. Vi bliver enige om at hvis FCK undgår at tabe denne kamp, vil vi få lavet FCK tatoveringer. (Vi ser dette som højst usandsynligt). Pludselig dukker gode gamle Tykke Ole frem fra sin plads som højre back, og smasker den ind til 2-2. Nå! Vi bliver enige om at det med tatoveringerne gør vi .. en anden dag.
Kl 19:00
En af drengene har fået for meget at drikke. Han stiller sig pludseligt op ved disken til en fadøls bod udenfor, trækker bukserne ned og begynder at pisse lige foran ekspedienten. Vi prøver at stoppe ham, men pludseligt begynder manden at brække sig SAMTIDIGT med at han står med bukserne om anklerne og pisser. (sjovt, men sørgeligt syn)
Kl 20:00
Ovenstående fyr, sidder på Østerport st. på en bænk og sover. Vi bliver enige om at det er bedst at lade ham sidde (!?!?!).
Kl 20:00-05:00 Druk på diverse beværtninger.
kl 05:00.
Promillen har nu nået uanede højder, og vi finder en tatoverings biks på Istedgade. Den åbner dog først ved 9-10 tiden. Vi sætter os derfor udenfor, med en kasse øl og venter tålmodigt og med højt humør.
kl 10:30 Promillen er om muligt endnu højere, det kan dog ikke afvises at vi lige har taget en blunder foran tatoo biksen. Vi beslutter at tage ud og besøge vores Polak ven, Daniel, som arbejder på en Café i Vanløse.
Dette skulle vise sig at være en god idé, da han stolt fortæller at han har fået fri, og at vi bare kan tage for os i baren.
Alt herfra er meget, meget sløret. Husker dog noget med at køre rundt i en supermarked indløbsvogn midt på Ålekistevej.
Efter en nat som vores og derefter fri bar om formiddagen, kan jeg derfor ikke fortælle så meget mere fra den dag, før kl slår ca 23 om aftenen... Jeg ligger og sover, min telefon ringer. I den anden ende af røret, er det vores ven vi efterlod på Østerport, der jamrer over at hans pung og kontanter er blevet stjålet fra ham på Østerport st.
Jeg kan dårligt koncentrere mig om hvad han siger, da det hele gynger en del.. jeg sætter mig op i sengen, kigger ud af et lille vindue, og ser kun hav!
I overkøjen ligger min Polak ven. Jeg vækker ham og spørger fabrilsk hvad fanden der er sket.. Han kigger mærkeligt på mig. Vi besluttede jo at tage færgen til Polen fra nordhavn! WHAT?!
Det var selvsagt ikke det fedeste i hele verden at træde ud af sovekabinen med de ondeste tømmermænd, mega sulten og kun med mulighed for polsk klam pølse og hvad de ellers serverer! Da jeg senere kiggede mig i spejlet på toilettet, ser jeg som prikken over i´et, en lille bitte tatovering på min højre overarm: "FCK".
Vi blev en enkelt dag, før vi kom hjem igen.. Moralen i denne historie er; tag ALDRIG pas med i byen, blot fordi du ikke har andet billede ID.
walterlund, hvis du havde haft lille walther fremme mens du var faldet i søvn og kanal kbh stadig kørte porno da brandmændende kom var det en insta vinder
Hvor mange drukhistorier må man komme med? PN bliver så sure over multiaccounting :-)
En så fremragende konkurrence, og så er der ikke engang blevet postet en ordentlig drukhistorie inden for den første time! Det må der laves om på!
For nogen tid siden kom jeg hjem fra noget havedruk en fredag aften hos en af mine bedste venner.. Der var ikke blevet sparet på hverken vodka-juice, øl-bong'er eller øl-staffetter.. faktisk var det levende mirakel, at jeg klarede de 2 kilometers cykeltur hjem i levende live.
Nå, men jeg kommer hjem, tar tøjet af og lægger mig til at sove.. Det næste jeg oplever, er at min mor står og hiver i mig, hvorpå jeg så dasker til hende, da hun jo ikke skal stå og hive i mig midt om natten.. Det viste sig så, at jeg havde listet mig ud på altanen og var begyndt at pisse ud over alle bilerne, der stod parkeret nedenunder. :) Hun får mig så bakset ind i seng igen og bevæger sig selv ind for at sove.
Næste gang jeg vågner, er det ved, at min nabo står og hiver i mig... Det fattede jeg heller intet af, før det gik op for mig, at jeg igen havde forsøgt at gå på toilettet, men denne gang havde jeg så taget fejl af toiletdøren og hoveddøren. Det resulterede i, at jeg havde ligget i boksere og sovet ude i vores opgang i 5-6 timer, før jeg blev vækket af naboen.. Hun fik så fat i min mor, der endnu engang hjalp mig ind i seng..
Da jeg vågnede op, gud ved hvor mange timer senere, med nogenlunde sans for, hvem jeg var, og hvor jeg var henne, stod der en vred mor og råbte af mig.. Det ku jeg selvfølgelig ikke forstå, da jeg ikke ku huske nattens begivenheder..
Det viste så, at jeg også havde formået at smide hendes cykel, som jeg var kørt til fest på, i vores gadekjær (en 20*30 meter dam med åkander og ænder)... Lad mig bare sige det mildt.. min mor talte ikk til mig de næste mange dage og min nabo har skævet meget skummelt til mig ved hvert møde siden da :D
He he he Waltherlund fører sgu i min bog indtil videre:D. Konge historie, ha ha ha
OMG Walher... den der er sq priceless!
Også top dollar til resten... tænk at man ikke er alene om at lave dumme ting når man er stiv...
Ok, here goes. En aften i byen i Aalborg. Jeg var blevet godt stiv og havde fået lidt for meget gin inde på ét disco. Jeg skulle kaste op! Skynder mig ud på toilettet, men ser at begge lokummer er optaget. Tænker: hvis jeg kaster op i piskummen blir jeg helt sikkert kylet ud. Halvvejs i panik banker jeg døren ind til en mand, der sidder og skider, idet jeg kommer til at kaste op ud over ham. Fuck fuck fuck tænker jeg! Nu blir jeg helt sikkert smidt ud. Så jeg knalder ham en på løget og han går ud som et lyn. Nu er jeg virkelig i panik! Det her er virkelig noget pis tænker jeg. Jeg har brækket mig ud over en fyr og slået ham bevidstløs. Det her ender galt og jeg blir helt sikkert smidt ud nu.
Så jeg går ned til dørmanden og fortæller som det er, at der sidder en mand, der er gået kold med bræk ud over sig oppe på toilettet. HAN blir derefter smidt ud af dørmanden og jeg går ind og drikker videre...
@djjohn
Har hørt samme historie før bare sjovere fortalt... =)
fuuuck jeg var fuld i går.
edit: hvordan kan jeg finde ud af hvornår jeg kom hjem?
Paula
Du finder taxa kvitteringen..
@ Royal
Ja ok, det ka osse godt ske det ikke var mig så, men jokes fungerer bare bedst når man fortæller dem i jeg-form.
Anja
Den aften husker jeg. Godt at høre fra dig igen...
cosmichorror,
Smart thx. Allerede 2:52. Så burde jeg nok have været til forelæsning i dag alligevel.
Jeg har besluttet mig for ikke at dele min historie med jer alligevel - det er sgu for privat, og desuden kan jeg ikke bruge præmien i aften. Jeg beklager, at jeg sikkert har skuffet i tusindvis af pokernettere.
Skiferie med GYM, Nice...indtil...fuck fuck fuck hvad tænker jeg på!!!
Anden aften holder vi fest i vores 5-mands lejlighed. Alle er selvfølgelig inviteret, så vi ender med at være omkring 30, tæt pakket, men i godt humør. Efter at have gjort et solidt indhug i diverse alkoholiske drikke begynder jeg at lege lidt med det nogen af drengene havde købt tidligere på dagen; kanonslag. Der var 3 forskellige slags i 3 forskellige størrelser. Det største var ca sammenligning med en tommelfinger, så jeg tænkte at de kunne da ikke gøre den store skade. Vi prøver lige et af de små i toilettet, det er noget med at de også kan sprænge under vand tænkte den kloge gymnasie dreng. Og ja ganske rigtig, der kom et fint lille blup. Men det må da kunne sige højere hvis vi tar nummeret større. Og ja, endnu en gang rigtigt, når man sprænger kummen på et toilet i totalt smadder så siger det højere. Det lagde lidt en dæmper på festen.
Vi blev rådet af vores guide til ikke at sige noget, da vi så ville blive smidt ud. Men hvad skal man os med et toilet når man kan pisse i håndvasken og skide ud af vinduet(det var der faktisk en af drengene der gjorde da han havde krise en morgen)
Dagen efter, da promillen er kommet et stykke over 1, får de geniale drenge en plan. Vi skal bruge en hvidløgspresser, noget bestik, 2 store tasker og nogen stykker til at holde vagt. Det bliver alletiders kup. Kort fortalt: afmontering af et offenligt toilet med bl.a en hvidløgspresser. Toilettet deles i to og pakkes i taskerne. Vi får det op på vores værelse og begynder at montere det. Desværre passer det ikke til. WTF, findes der forskellige størrelser af toiletter? Nå, vi får smidt det stjålne toilet i containeren og monterer resterne af vores eget toilet igen. Så må jeg vel bare betale de 2000-3000 et nyt toilet koster eller satse på at deres eftersyn af lejligheden er MEGET ringe.
Regning: 2500 kr. for et nyt toilet, 350 kr. for manglende rengøring, 600 kr. for et ødelagt skab(det var ikke mig:)) og så den lille overraskelse, 7500 kr. for en ekstra uges leje. Da de ikke kunne nå at skaffe et nyt toilet skulle vi altså betale for en ekstra uge. Sådan 10000 kr. lige ud i lokummet.
Har fået et godt grin af den her tråd, så må lige give mit eget bidrag.
Vågner op lørdag morgen (eller nok snarere eftermiddag) af min ven der ringer og siger at han har fundet en ny pige, og jeg bliver nødt til at tage med til noget fest med efterfølgende bytur i Helsingør. Er meget kritisk, men får lovning på masser af piger og vodka, hvis jeg da selv køber vodkaen med. Er dermed overtalt.
Har stadig tømmermænd, men tænker at når de kan kureres med en morgenbajer, så kan de også kureres med eftermiddags vodka. Pludselig har jeg drukket en god del af en flaske vodka, inden jeg kommer afsted mod Fredensborg hvor vi skal mødes, så jeg er nødt til at købe en ny flaske Smirnoff på vejen. Kommer langt om længe til Fredensborg station, hvor jeg ringer efter en taxa. "Vi har ikke nogen vogne i nærheden, så der går mindst en havl time." Med piger i tankerne, og ikke mange andre muligheder, siger jeg at jeg venter... jeg har jo trodsalt en Smirnoff der kan holde mig med selskab.
Får taget taxaen, kommer hen til den påståede fest, for kun at finde ud af at den består af min kammerat, kæresten og en dude hun kender... All-in på vodkaen indtil vi kommer til Helsingør.
Kan kun huske hvad der skete efter vi kom til helsingør i små glimt, lidt som at se 1 min af en film, spole 10 min frem, se 1 min osv...
Anden bar vi kommer til var jeg overbevist om var Heidis på vestergade i KBH. Lige ved siden af kender jeg dørmanden, så ham skal jeg da lige over og hilse på. Ringer til ham, får instrukser om hvordan jeg skal finde vej (i teorien burde det ligge lige ovre på den anden side af gaden), fortæller ham at jeg åbenbart kommer længere og længere væk, og beslutter mig for at jeg er for fuld, og det nok vil være +EV at gå hjem (bor på østerbro, så selvom det muligvis er en længere tur, så er jeg åbenbart overbevist om at jeg nok godt kan klare den).
Så jeg begynder at traske hjemad, og ender pludselig på en lystbåd havn. Kommer ud på nogle træbroer, og kan ikke finde ind på land igen. Ringer til min kammerat som jeg deler lejlighed med, vækker ham kl. lort om natten og beklager mig over at jeg ikke kan finde hjem fra tuborg havn.
Ingen hjælp fra den kant, så jeg hopper over på nogle af bådene for at tjekke om de er låste... Det er de. Får endnu en gang overbevist mig selv om at jeg godt kan finde hjem, og finder endelig væk fra den her træbro. Når over til kastellet og tænker: "Fedt, så er der ikke langt hjem."
Vågner op inde på et toilet. Lidt forvirret går jeg udenfor, og kravler op på nogle af de jordforhøjninger der er, for at finde ud af hvordan jeg kommer hjem. Ser for meget vand til at det giver mening, og da det er utrolig koldt, beslutter jeg mig for at finde ind på toilettet igen for at sove og prøve igen når jeg er blevet mere ædru. Da jeg så har sovet/knækket mig noget mere, kommer jeg udenfor og konkluderer at jeg er indenfor borgmuren på kronborg slot. Har lidt problemer med at finde ud af hvordan jeg "kommer over vandet" og ind til Helsingør igen. Finder dog ud af det, og får taget toget hjem fra Helsingør.
Finder selvfølgelig de obligatoriske gratis kort kvitteringer. Næste lørdag får jeg at vide at jeg havde været sammen med en ukendt dame, og får nedern på da jeg får at vide at hun nok var dobbelt så gammel som mig (oppe i fyrrene). Havde åbenbart også fået skældud flere gange af min kammerat for at have lagt an på hans kæreste.
I'll give it a go:
I de glade gymansiedage i en sydfynsk provinsby var vi nogle gutter der endnu en fredag slog vores folder på det (!) lokale diskotek.
Som aftnen skred frem stod det klart, at jeg vist var meget godt inde ved mere eller mindre promiskuøs tøs. Så langt så godt.
Hen ad natten begav vi os via den lokale gågade mod hendes kollegiehybel, men kom ikke langt, før vi i vores fælles brandert blev enige om, at en baggård snildt kunne bruges til lidt lir m.m.
På med gummifætteren, op af muren, alt det kører bare.. eller.. det gør det så ikke.. for ingen af os kan i tågerne få det til at fungere optimalt. Nuvel, det er der råd for. Omtalte kollegium med tilhørende seng og udsigt til sjov i mere bekvemme omgivelser er indenfor rækkevidde. Så vi drager af sted.
Efter 100 meter or so presser nattens væskeindtag sig imidlertid på. Ind til siden igen. ARHHHH, det lettede! Men mens jeg står dér får jeg fornemmelsen, hvad fanden... der er noget galt her... der mangler lyd på min vandladning! Hvor er den velkendte rislen?!
Langsomt går det op for mig, hvor problemet kan ligge, og - FUUUUUUCK! - da jeg kigger ned, mødes jeg af synet af 1 liters udspilet gummi med riller og citronsmag, der umiskendeligt ligner noget som hver øjeblik kan svuppe af stumpen og sende kaskader af urin ned over mine sko og bukser!
Jeg slipper mere eller mindre desperat mit faste tag i væggen, som holder mig oprejst, for lige så stille at lempe ballonen af. Men men men, nu er man vel stiv og idet jeg træder et skridt bagud for at holde balancen glider det af og når på vej til jorden at sætte sig spor hele vejen ned af mit ene ben.
FLOT klaret!!
(Nå ja, og så burde jeg sgu nok have regnet ud, at sådan et stunt havde cirka samme effekt på tøsens villighed, som da jeg på en strand i Calella måtte knække mig lige inden dét, der ellers kunne være blevet en mindeværdig første gang. Men det er en anden historie)
Da verden kun var i sort hvid arbejdede jeg 5 mrd som bartender i Isgl. Denne periode var på mange punkter temmelig ekstrem. Vi arbejdede sygt mange timer (12 timer i snit om dagen og ca 1 fridag om måneden), men tjente også voldsomt mange penge, en god del af dem dog ved at lave en form for selvbestemte bonusser. Naturligvis gjorde vi alt hvad vi kunne for at være maks ufornuftige med vores surt tjente penge, hvilket udmøntede sig i en del kong gulerod episoder.
Vi havde været på kampdruk efter arbejde (standard) hvor vi bla havde gjort et seriøst forsøg på at slå Sektrekord på en cocktailbar. Aftenen sluttede som sædvanlig med indbrud i en af chefens restauranter, hvor vi forestod en natmadseance. Jeg havde dog en aftale om en smuglertur om morgenen, hvilket betød et race hen over bjerget på ski, hvor man lander i et toldfrit område.
Da vi så havde fyldt tasker, jakker, bukser osv op med cigaretter, sprut osv hoppede vi på liften mod toppen, for så at race forsyningerne tilbage, men på toppen møder vi så en nogle af de andre bartendere, som havde valgt at fortsætte drukturen i skibaren. Presset var hårdt, så vi gav efter og tog del i proces med at indtage flydende frokost, og resultatet blev at vi stod og dansede rundt til Scooter iført skistøvler, tophuer og boxers på toppen i minus 10 grader. Så var der så en rigtig kæk kollega som ville vædde på om vi kunne ramme Isgl på uagtski iført boxers på rimeligt kort tid. Et par andre tilbød så at tage vores ting med ned i en lift, og kæmpeidiot som jeg var slog jeg da til på udstikket (kunne sikkert vinde en dåsecola eller noget i den stil).
Nu er der egentligt ikke ret meget til hinder for at køre på ski kun ifør hue og boxers - bortset fra at det er usandsynligt koldt, og især koldt når man er nødt til at banke derudaf fordi man kan risikere at tabe ansigt og for 10 shilling cola. Udover at man jo klart nok ikke bare opgiver et bet, så er point of no return meget hurtigt nået i sådan en situation, så uanset at jeg efter 45 sek blev ædru nok til at indse, at jeg var en tumpe, så måtte jeg bare bide sammen og give gas.
Resultat var at jeg faktisk vandt en cola. Omkostningen blev så en uge med 39,5 i feber uden mulighed for at slippe for arbejde, og en tur til behandling hos en læge ved navn Doktor Toni.....
Vi har en vinder..................Waltherlund!
Fantastisk historie, og jeg er sgu tilbøjelig til at tro på ham;o)
Feberen er så småt væk, og humøret er tilbage-tak for det. Hehe.
Waltherlund har dog meddelt mig han ikke kan spille i aften, hvorfor han nu har bemyndigelse til at give mig en hær af bad beat historier når jeg engang møder ham.
Tillykke med det;o)
damn og jeg skulle lige til at fortælle om en fætterkusine fest i jylland der invovlvere forsøg på at stjæle hjejlen, tab af kæreste og lejlighed på sjælland der skulle flyttes ind i dagen efter.
må blive næste gang
OMG nogle fede historier :D
Jeg har ikke læst nogen af dem endnu, men jeg vil men 100% sikkerhed, sige jeg slår ALLE druk historier....
Jeg er skuffet Rasmus - det er da klart sejest at vågne op i Polen!
Alle kan vel sætte ild til hytten... ;-)
Hehe historien er sgu helt sand..De var sgu lige før jeg kunne have nået det. Nåh bad luck...
Jeg hopper ind og fisker på Bossen..
Selv om der er kåret en vinder skal i lige ha den her.
Skal lige siges at jeg næsten altid skaber mig når jeg blir stiv. Det er sku enten, eller, og så må det briste eller bære.
Var i gaden (Aalborg) og var pænt pløret. Oplevede at jeg et øjeblik var oppe ved en af mine gode venner der er bartænder og hilse på. Hvorefter jeg 10 min senere kommer tilbage og blir pisse sur på ham over at han siger at jeg lige har været der. (Ku åbenbart ikke huske det).
Beslutter derefter at ta hjem. Herfra er det 100% sort (indtil nu var det 60-80% sort).
Da jeg vågner næste morgen er den første indskydelse, LAD MIG DOG DØ. Dette bliver dog i sekunderne herefter overskykket af følelsen af at være smurt fuldstændig ind i et eller andet. Jeg mærker ned af mig selv og ganse rigtigt er jeg smurt ind i et eller andet. Helt ned i bokseshortsene og op på ansigtet, brunt stas med nødder. NEJ NEJ NEJ, det er fandeme løgn er den første tanke, (ja tanken om at det var lort kom rimeligt hurtigt).
Jeg tændte hurtigt lyset og så en 40x40 cm brun klat på lagnet og ligeledes på min krop. På gulvet stod der en HELT TOM bøtte Ben and Jerrys, WTF... På gulvet lå også min helt nye hvide undertrøje (jeg ikke havde haft på) der var smadret ind i chokolade.
Er helt blank på hvad jeg havde haft gang i. Et eller andet freaky velsagtens. Havde en bøtte i fryseren men den var sku ikke engang halvt fuld så det ser ikke ud til jeg har smagt på skidtet men bare smurt mig ind :( ffs...
Nå det var sku bare en af mange :o)
og kan så lige bekræfte at 1000års historie er sandfærdig - han rullede sig i lorten!
rookies....
:-)
Argh, ikke hold de historier tilbage gutter!!! Kom nu med dem! :-D
er jeg den eneste der godt ku tænke mig at høre om en kapring af hjejlen?
Calella !!! 18-19 år gammel og af sted sammen med 10 soldater buddies.
Det starter helt planmæssigt med at jeg tilter på fortorvet første aften og får hug af Guardia Civil med deres lorte knibler - av for SATAN det gør nas!!
3. eller 4. aften - jeg møder i en kodyl huggert en pige som jeg vil ha'. Hendes veninde slæber rundt på en bondeknold, og eftersom min buddy har en trunte med på værelset er der kun hendes tilbage. Så vi havner alle fire på pigernes værelse, og her ender jeg så med at ligge at hugge i min dame, men bondeknolden fortæller veninden om, hvilken slags foder, der er bedst til yersey-køer........
Sidste aften...........Min soldaterbuddy Cosmo ( ja ham fra Bigbrother) og jeg har lavet at vi nu skal være ædru, men det går selvfølgelig helt galt og vi slingrer i en 7 hestes huggert ned af gaden indtil vi møder............Guardia Civil.......!! (altså dem der lige har gennemtæsket mig)
Men Cosmo redder situationen....Ligesom vi er ved at blive anholdt siger han
"You policeman Calella, me policeman Copenhagen....."
Og eftersom Cosmo allerede dengang var pænt stor, ender vi med at hyggesludre med dem og ryge deres elendige Fortuna-smøger...
Sidder på et værtshus 10 min i luk, da en godt stiv fætter kommer ind og bestiller 5 tuborg. Da han har drukket dem falder han i søvn. Tjeneren kommer ned for at vække ham, men det er helt umuligt. Så han knepper ham i røven og smider ham ud.
Dagen efter det samme.... 5 tuborg.. falder i søvn. Tjeneren knepper ham igen i røven og smider ham ud.
Dagen efter kommer han igen. Denne gang bestiller han 5 carlsberg.
Tjeneren: "Du plejer at drikke tuborg"???
Ja.. siger manden, men jeg får så helvedes ondt i røven af dem...
Ron
Jeg havde en af mine top 10 brændert i nat, Lørdag...
Jeg har været til Luux (poker druk nat) og der bliver virkelig drukket i gennem, jeg overdriver ikke der røg hvertfald på den gode side af 30 genstande ned...
Puhaaa :-/
Når men jeg når til et punkt hvor jeg ikke kan holde mig vågen, og slet ikke kan gå lige, når men jeg tager en taxa hjem(tror jeg, husker ikke hvordan jeg kom hjem)
Da jeg kom hjem igår, kunne jeg ikke kom ind af min dør.... Nøglen passet simpelthen ikke :S
Og jeg var så træt og sur stiv og helt blæst...
Så jeg sparkket bare døren op, og lagde mig til at sove i gangen.....
Vågner ved at polititet stå ved min side, og spørg hva fanden jeg havde gang i...
Jeg fatter minus, og spørg hva de menner ??
Jeg ligger i en andens mands lejlighed og sover i hans gang....
Så er det SQ da klart min nøgle ikke virket, jeg var gået ind i nr21, og jeg bor i nr23....
Jeg tror godt nok han har fået et chok, ligger der bare en 110KG brændert i hans gang og sover.....
Status lige nu, har det virkelig meget meget mærkeligt, har ondt i hele kroppen, jeg har ikke ligget godt i nat, og heller ikke i eftermiddag, da jeg kommer hjem, ligger jeg mig så til at sove på WCét, med brusseren på fuld drøn(pænt hårdt gulv).....
(nok masser af stave fejl, da jeg knap nok kan se ud af øjnen)
haha verdensklasse!
Var fedt at lige gå back memory lane, og huske nogle af de tossede ting man havde lavet.
Men fordi der er nogen der absolut skal skrive et eller andet lort så sletter jeg det hele.
@Pokkers77
'Godt man er mere moden og klogere nu ;)'
LOL.. Yeah right..
LOOOOL Rafen og Pokkers :)
ElskerPiger du ka da fortælle om din Jyllandstur !!!
Den er da grineren heheheh
Ps. kom dog på MSN din dej ;)
Rafen din dej heheheh
Waltherlunds er stadig den bedste!
"Jeg sidder stolt og fortæller om min nytur forrige weekend, hvor jeg møder en sukkermås, som jeg efter min mening har skrevet sukker-sms med siden. Har egentlig syntedes, at hun er rimelig frisk. Den har fået med diverse perverse tilnærmelser frem og tilbage. Problemstillingen er lidt jeg ikke kan huske hendes navn og ikke er kommet så meget videre end sms. Min ene kammerat bliver tilpas træt af at høre på min serenadefortælling og tager telefonen og ringer op..
Hvad fanden sker der så.... FFS "Hallo det er Casper" what what og what."
Jeg var SÅ flad af grin!
Rafendk&Pokkers77
Hahahahahah:)
God Grineren. Total sick på den god måde.
Var fedt at lige gå back memory lane, og huske nogle af de tossede ting man havde lavet.
Men fordi der er nogen der absolut skal skrive et eller andet lort så sletter jeg det hele.
"Jeg stødte på kæresten og hendes mor oppe i gågaden i en kæmpe extacy koger, med en pige på hver arm..
Kan man bytte førsteindtrykket???"
PRICELESS!!
@Pokkers77
Hahahahahah.. Oh dam stop.LoL
Flere stories hvis du har..
Det her redder min Søndag:)
Hahahaha..
"Helt seriøst så siger han bare..."jamen jeg er jo usynlig så de kan ikke se mig"
Verdensklasse humor....:):)
Så hører jeg inde fra stuen. " du tørrer selv op" og jeg svarer.
"Hvor mange kender du der tørrer sit eget bræk op?"
Hun svarer bare koldt "I hvert fald 1, nemlig dig"
hahahahahahahhaahah
@Pokkers77
Hahahaha.D
Crazy underholdings værdi:D
Du har helt sikkert været on the frontline:D
@pokkers77
god stil at lade en buddy blive liggende på extasy ude i det fri.
@pretender
Hvem fanden har ringet dig op din nar, der er sku da ingen der har tvunget dig til at læse noget som helst af det.
Er fanme så træt af brokkehoveder som dig herinde.
Bare fordi du ikke har haft noget liv, behøver du vel ikke disse os der sidder og husker tilbage på alle de mærkelige ting vi har lavet gennem tiderne.
Men fuck det, jeg har haft den vildeste griner her til aften, og har moret mig meget over mine gamle minder.
I´m out
#pokkers,
kan du ikke smide historien op igen?
og det ligner ikke dig at tage noget personligt over et pokerforum, lad disc jockerne hate.
:)
Er du gal der er mange grinern historier imellem!
Pokkers - kan du ikke fyre op for den historie igen?
@Pretender
Hvem har ringende dig op?
Du er en NAR!!! Du er godt klar over at du, du kom med en ordentlig sviner over for mig i min alleførste pokernet indlæg?
Helt uden grund, Jeg forsøgt at deltage i debatten. By the way hvis du kan diske op med nogle tråde, hvor du seriøst deltager i en poker debat. Pls smide det op. Tror ikke der er nogen!
Ups glemt din meget seriøse indlæg, fra igår. Om de mest klamme&sick film.WOW
Jeg ser helst, at du ikke kommenter i nogen af mine tråde.
Dette er sidste gang jeg gider brug energi på dig. Du er hermed blocked out.
@Pokkers77&ALLE
I gøre klogt i at block Pretender: Han har intet konstruktiv at kom med!
-magneto
lol damn et liv du har haft pokkers77 ! tell me, do you also like fart jokes ?
@pretender
Hvad er der nu med dig din klaphat??
Hvad fanden har fart jokes med mit liv at gøre???
Hentyder du til at mit liv er en joke?
@Lius & @KeysorSoze
Nej gider ikke smide det op igen, det er jo ligesom nogle meget personlige ting, og det var dumt af mig at dele det på et internet forum.
Men var sku fedt at sidde at tænke tilbage :D
Jeg har da også en lille drukoplevelse, som stammer fra min tid på kollegium. Her drikker man jo 9 dage om ugen. Vi holdt noget der hedder Kollegiefest som handlede om og drikke så meget som muligt på 4 dage, og det var sindssygt, Har aldrig set noget lignende. Min Uddannelse gjorde det lidt svært for mig og deltage, så jeg kunne som regel kun deltage den sidste dag (Søndag) som også var den mest sindssyge. Her spiste alle gange morgenmad sammen, og den inkluderes som regel min. En flaske gammel dansk pr person. Man skal huske på her at folk har drukket i 4 dage i træk, og vi snakker virkelig drukket igennem, så folk er sindssyge og totalt fordrukne på dette tidspunkt. Jeg arbejde som bager på dette tidspunkt, og var mig der kom hjem med morgenmad. Det første jeg ser da jeg kommer ind i vores opgang er 4 nøgne personer der render efter hinanden med vær sin brandsprøjte, som de har, pisser i og sprøjter på hinanden, hvilket ikke var unormalt. Men under morgenmaden havde jeg jo noget og indhente, og der går faktisk ikke mere end 30 min til jeg ikke husker mere, men har set det på video efterfølgende. Jeg står oppe på morgenbordet med en flaske jægebitter i hånden som jeg skiftevis er ved og bunde sammen med en 800 grams marmelade samtidig med jeg står og lavet helikopteren, mens folk klapper. Der er nu gået 1½ time fra jeg kom hjem, til jeg næsten er i koma og blev lagt i seng. Ville næsten ønske der var andre der havde boede på Jagtvej 59 (teknisk kollegium) I Odense, for det var godt nok de mest sindssyge fester jeg EVER har set
@pretender
Hvad fanden bilder sådan en lille undermåler sig ind at komme med sådanne udtalelser.
At blive kaldet nar, idiot osv. er fanme en ting, men at der sidder en og kalder mit liv en joke, det tager jeg fanme personligt.
Du skal fanme være glad for at du er anonym.
Er det pga. misundelse, fordi jeg har oplevet en masse som du kun kunne drømme om??
Blev du moppet meget som barn?? Bliver du stadig??
Få dig et liv selv, inden du prøver at bedømme andres.
@Pokkers77
Bro, ignorerer nu bare Pretender. Der ville altid være sådan nogen typer på et forum. Er ikke engang sikker på han spiller?
Så kan han skrive, alt det han vil du kan bare ikke læse det.Sweet
@pokkers77
dine beretninger er jo en stor joke,hvorfor skulle dit liv så være så meget anderledes ?
"du skal fanme være glad for at du er anonym" er det en trussel ?
@pretender
Du er da en klaphat (og undskyld til Klaphat, da han er en fin fyr). Hvorfor overhovedet komme ind og komme med stupide kommentarer i en tråd, som er ment som underholdning om folks skøre drukoplevelser. Nu har jeg ikke læst Pokkers' beretning, men at DU mener at hans liv er en joke pga den, er da så meget en joke, at DIT liv må være en joke (jvf din opfattelse).
Faktisk så er det typer som dig der har været med til at føre PN fra et super sted, til et mere la-la sted.... desværre er det jo tit og ofte de få der ødelægger det for de mange.
God bedring
/Allan
@pretender
"dine beretninger er jo en stor joke,hvorfor skulle dit liv så være så meget anderledes ?"
Nu stopper du kraftedme, først kalder du mit liv en joke, og nu kalder du mig en løgner???
Hvad var det lige nøjagtigt du mente ikke var sandt??
Men bare rolig tror godt du kan få hjælp for dine mindreværdskomplekser.
""du skal fanme være glad for at du er anonym" er det en trussel ?"
Tag det som du vil, jeg er fløjtende ligeglad.
Men det er jo skide nemt for dig at sidde der og være så fandens selvhøjtidelig mens du er anonym.
Kom frem med hvem du er, så kunne det være man kunne tage dig en bitte mere seriøst.
@pokkers77
omg ! jeg tror skam på hvert et ord du har skrevet,og jeg er grøn af misundelse over dine brækhistorier og dine intime forhold med ældre grønlandske kvinder støvet op på morgenværtshuse.
@pretender
Der må være et eller andet der trigger dig ved mine historier.
Er du hendes søn?? Er det derfor du er sådan en nar??
Er jeg så din far??
Og hvem fanden har nævnt noget om at hun var grønlænder??
Er du grønlænder??
Hvad er det lige der sker for dig??
Nikket en skalle til et stort butiksvindue, så det smadrede, og kneppet en 20 år ældre madam, der kun havde et par ormstukne pløkker i kæften.
Hvad har jeg vundet?
Ejnar Pik, Sydhavnen.
lol @ pokkers og ejnar!
@pokkers77
"et eller andet der trigger mig" just shut the fuck up cunt !
det er dig der er en nar som du så fint udtrykker det.min første kommentar til din historie var ikke nogen sviner,men derimod en undren over du lod en buddy ligge døende i det fri uden at hjælpe ham.
hvis man har venner som dig behøvre man ingen fjender.
@pretender
Ahhh hej min søn, vidste der stak noget under...
Sorry jeg ikke har været der alle de år for dig... Men skal nok prøve og hjælpe dig med din sygdom nu....
Den første kommentar, er jo som sådan ok fra dig....Var ikke smart nej, men vi var jo begge også væk, og der var jo ikke andet i det end han sov, det var jo fint vejr og det hele. Så ingen skade sket der.
Nej det var din anden kommentar, som jeg nåede at se inden du slettede den meget hurtigt...
Og så bliver du ved med at kalde mig en joke og en løgner??
det er det jeg ikke forstår, hvorfor og hvad du får ud af det??
Tror du virkelig jeg ville tage det så personligt hvis de historier jeg skrev om, bare var løgn og latin??
Men igen så skriver du at du tror på mig, så er det igen jeg bliver forvirret.
Alle dine svinere, er det pga. vi lod ham sove??
Skal jeg få ham til at ringe til dig og fortælle at han altså har det godt??
@pokkers77
at du er forvirret behøver du ikke at fortælle mig,jeg har ikke en eneste gang kaldt dig for en løgner.jeg sagde dine historier var en joke fordi de var så ynkelige og banale og sammenlignede dem med dit liv som ikke kan være meget anderledes.nu kan jeg ikke forklare det mere tydligt.
hvad pisser dig af med den kommentar jeg slettede ? hvordan kan den pisse dig af ? der stod ikke noget om dig i den.
@pretender
Altså nu ved jeg ikke om du har fattet, hvad hele den her tråd går ud på, netop at skrive om ens syge drukture.
Og hvorfor er det lige mine historier er sådan en stor joke at jeg skal svines til??
Og det indlæg du slettede, lavede du totalt nar af os alle.
Men som jeg skrev tidligere, stå frem med hvem du er, så kan det være jeg kan tage dig mere seriøst.
Men igen, du er jo sikkert bare en lille bange knægt, som er usikker på sin egen seksualitet, og som føler sig stor og mægtig på sikker afstand, omme bag sin skærm med sit alias.... Og gad vide om der ikke ligger en masse bag det alias......
Pretender....go figure
Og BTW. var hun din mor, for lod til at det gik dig lidt på med hende den gamle...
@pokkers77
ville egentlig ikke bruge mere tid på dig og ville ikke bumpe tråden,men du er da det mest latterlige jeg har stødt på.
den kommentar jeg slettede var et lille udsnit af virklige begivenheder fra min teenagetid,at du ser det som at gøre nar med os alle fortæller hvilken indavlet ignorant stodder du er.du har kneppet en gammel lortesæk af en grønlænder cunt og brækket dig i vasken og din kæreste tvang dig til at tørre op ! WTF ! kalder du det misundelseværdigt ?
"en lille bange bange knægt" "usikker på sin egen seksualitet" hvor mon du får det fra ?
dine historier er et fucking freakshow og et studie i bonderøvsmentalitet,no wonder du flyttede til lolland.
du er en joke og vil altid være det,alene det at du kommer med trusler over nettet siger alt om hvilken lamer du er.
fucking turd !
Hvad er der galt med Lolland.. vi har vores egen sang' Vi er nede fra Lolland vor ro'erne gror og de og de gror og de gror..kan ik huske resten..
har jeg vundet noget?
@Pretender
Nej ved du hvad, jeg gider ikke mere...
Skulle bare have sat dig på ignore med det samme, som de fleste rådede mig til.
Så welcome to ignore!!!!
held og lykke fremover....
og sådan blev den tråd ødelagt, tak for det Pretender og fis så tilbage i sandkassen
Jeg er stadig vildt mærket af den druk tur jeg var på i lørdags
(Indlæg 15-10-2007 00:42)
Jeg har det som om der er en der har sparket mig, eller hoppet på min ryg, tror Sq jeg har brækket et riben, eller bøjet et.....
Det kan jo være det er ham den gamle mand der har hoppet lidt på mig for at vække mig, eller politiet der har giver mig nogen velfortjent spark i siden....
Jeg kan hverfald ikke trække vejret 100% uden det gør naller, gad Sq godt vide hvad man ellers har lavet af syge ting den nat....
PS. Simon, jeg har mistede min hat på din nat klub, så hvis du finder den, så skriv lige....
Utroligt at selv i sådan en ellers harmløs tråd. Og sjov det meste af tiden, kan man ikke engang slippe for mudderkast. Det er sq lavt det her.
Drukturen igår/inat/idag.
Startede med jeg stod op kl 18.00 efter en semi druk tur i søndags og kom først i seng 10.00. Hoppede i bad med det samme, gjorde mig klar og smuttede på bar kl 20.00 uden at spise noget eller en skid.
På baren mødtes jeg med mine 3 kammerater og planen var Emma, - bord og det hele var ordnet fik jeg af vide. De var allerede gået igang og var røvstive, så jeg havde en del at indhente. At jeg så ikke havde spist noget hele dagen gjorde det lidt nemmere at blive påvirket, hehe.
kl nærmere sig 23.00 og vi var alle 4 så væk allerede; Anders, en af mine kammerater havde flirtet med bartenderen og hun fortalte hun var på cykel og bla bla. Derefter tog han hendes nøgler og ser ham lidt efter cykle afsted imod rådhuspladsen mens bartenderen løber efter ham. Hun fanger ham ikke og spørger os efter hans navn og adresse. Men vi er så væk at vi opgiver navn og adresse på en anden ven som slet ikke er der. Hahaha. Cyklen står hjemme hos ham nu og hendes nøgler, idioten har ikke afleveret det tilbage. (lovet at få det gjordt.)
Efter det smuttede vi videre på emma og min 3 kammerat smutter hjemad pga. han er for stiv. fucking pussy.
Så er vi kun 2 tilbage og vi kommer ind på emma, køber en flaske og drikker den i løbet af 1time. Vi er virkelig væk nu, vi kan ikke engang kigge på hinanden uden at flække af grin og tripper på alle. Det sjove er at jeg snakker med nogle damer og har ingen anelse hvor min kammerat(Dennis) er henne. Pludselig ser jeg ham gå imod mig med en dørmand ved hans side. Han fortæller mig at vi bliver smidt ud og gider ikke fortælle hvad han har gjordt!?? - finder bagefter ud af at han prøvede at gå ind i baglokalet men de smed ham ud, han blev sur og stjal håndklæderne fra toilettet(WTF??)
lige udenfor emma er der 2 små søde trunter der spørger om de kan låne en af vores tlf, dennis råber lige i hovedet på en af dem: FUCK DIG DIN KÆLLING DU LØBER BARE MED DEN! - Jeg prøver at redde den og acte cool, og siger: ¨tag dig ikke af min ven, han er stiv Selvfølelig må du det, hvis du liiiige skrive dit nummer ned¨ ;). ¨Jeg har kæreste på¨ siger hun ligeud. ¨SÅ MÅ DU LÅNE DIN KÆRESTES TLF DIN SO¨ råber dennis i hovedet på hende. Fuck hvor var jeg flad af grin.
Vi ender foran luux hvor jeg mødes med min dame og dennis er gået loco og sviner alle hendes veninder til, sidste gang jeg tager i byen med ham.
Så jeg smutter fra hende med det samme for ikke at blive ydmyget mere af charmetrolden dennis. Vi for den geniale ide at overnatte på min gamle arbejdsplads - en bar. Har stadig nøglen da jeg arbejder som bartender 1-2gange om måneden der. Vi ankommer, og det første vi gør er at åbne en flaske Chivas regal og en champagne. Vi nåede lige at åbne dem begge før vi begge faldt i søvn af træthed.
Kl. 12.00 bliver jeg vækket af min chef som gir mig den syyyygeste skideballe og må hoste op med 2k for chivas og champagnen men blev ikke fyret. mirakel? yes sir. haha.
Fatter ikke hvordan jeg stadig kunne gå eller være vågen nu. Havde drukket samlet i nat 4-5 rom og cola, 3coronas og 5 shots samt en ½flaske bacardi razz. PÅ tom mave. fik først noget mad her 1 time siden.
Smutter i seng holla.
Jeg har lige modtaget en nedturs opringning....
:-/
:S Jeg skal ud og kigge efter ny lejlighed :-/ :-(
Bare fordi man er tal blind (eller bare blind) og går ind i en forkert lejlighed....
Når men hvis der er nogen der har en lejlighed på ama´r, så PM mig lige..
VH Rafen med over middel nedtur... :-/
@RafenDK - Du kan ikke snakke dig ud af den? Hvis det er første gang du vælger den forkerte dør? :]
@nothing878
No, har fået afvide jeg er Utilregnlig..
"og sådan folk kan vi ikke have her" det er sådan et "snob bolig/andelselvskab"
lius
Havde drukket samlet i nat 4-5 rom og cola, 3coronas og 5 shots samt en ½flaske bacardi razz
ROFLMAO, lær at drikke.........
@Morten R
Herberg med trådløst netværk- det er vildt luksus :-)
,-)nej, jeg har fået 14dage til at komme væk...
Ps, tak for tippet med Morten Andersen igår....
"No, har fået afvide jeg er Utilregnlig..
"og sådan folk kan vi ikke have her" det er sådan et "snob bolig/andelselvskab"
Lejerbo? Det er sku sick nok..