Saa kom det frem, til alle Zupp hadere og elskere.
Manden er blevet full tilt pro. Way to go.
Kan laese naermere paa acemag og www.zupp.dk
God loerdag.
Zupp til Full Tilt
Tillykke til Zupp...
Han er vist en af den slags, som man kun kan elske eller hade. Vel kun hans mor som vælger det første.
Nej, synes sgu der er stil over drengen. Han kender heldigvis ikke til janteloven (eller også skider han på den). Tror en del kunne lære lidt af hans tro på sig selv.
Rigtig fedt hjemmeside i øvrigt.
Edit: Læs lige bedstemor med slag i...
ja det er sku flot.
hvordan ser det egentlig ud med skattemæssigeforhold og at få indskud og rejser betalt, både inden og uden for eu ?
@OP
Nu følger jeg ikke så meget med i poker-kendissernes liv og levned - d.v.s. jeg læser ikke Ace Mag længere - men jeg husker, at Zupp i en Poul Martinsen udsendelse blev præsenteret som en del af et poker-team. Det er under et år siden. Eksisterer dette team ikke længere, eller er Zupp med begge steder.
Sejt!
Men nu må han ikke helt glemme at skrive her på PN heller.
- Mrkjaer
Stort tillykke mester !!!
Man kan syntes om ham hvad man vil, men forstår ikke folk falder i svime over manden. Hans blog er måske underholdende, men afslører da også hans fuldstændig syge væsen. Bare læs hans blog "rigtige mænd kører på røven."
Men tillykke med selve aftalen. Det er da flot.
whitey Ja det sindsygt. Sygt. Køre uden billet? shiit. Han er jo loco. :p ;)
Ja for det var jo ikke hele hans holdning jeg snakkede om... Det var jo ikke hans forskruede syn på at han faktisk gør samfundet en tjeneste ved at snyde. Nej det var da at han kører uden billet....
Fortjent !
@YungOnyz
It goes a little something like this..
plusev.net/d/20070822.html
@Kasper ! ALT FOR FEDT! de sketches er for sprøde maan! En kendt online pro, som har lavet dem?? damn de er sku humor nok, når der er lidt dødt på bordene og man grinder verdens kedeligste cash game :(
Min browser havde problemer med at loade Zupp's side - fik en fejl : "Error 407, could not load page. Ego too big"
Smart@sses ftw.. Tillykke med kontrakten
:o)