CL 3. spillerunde

#1| 0

Jeg synes Glasgow hjemme mod Barca ser rigtig interessant ud.

Marquez, Toure og Deco er skadet for Barcelona, plus de generelt ikke er det store udehold. 1-2-1 hedder deres udebane statestik i ligaen.

Glasgow er kommet overraskende godt fra start i CL såvel som i ligaen, hvor der endnu ikke er scoret mod dem på hjemmebane. De har iøvrigt en frisk sejr fra weekenden mod Celtic.

Når alt det her er sagt er Barcelona en bedre hold, med spillere i verdensklasse, men odds 5.85 som Glasgow sejr giver på Eurobet synes jeg er alt for højt. Jeg tror Rangers vinder en del oftere end 17 % af gangene.

Hvad siger vi, overodds eller er det reelt nok??

Edit: Oddset blev sat ned.

23-10-2007 13:50 #2| 0

Bet24 har smidt et 50kr freebet efter mig (wauw!) Så det blev insta sat på Rangers til odds 6.00, så håber da de laver overraskelsen :-)

23-10-2007 13:52 #3| 0

hmm Betfair har den til 5.8 de plejer da ellers at være bedre en de fleste...

23-10-2007 13:59 #4| 0

Lol ja jeg har også "vundet" i deres lodtrækning med et 50 kr freebet. Sygt nok. Jeg smasker nogle penge afsted efter dagens CL kampe.

23-10-2007 15:56 #5| 0
ROI: 85.66% (170)

sakset fra den anden tråd:

nå anyways har lavet mit odds til i dag på de 8 champions league kampe og det fordeler sig således, just in case anyone should care :-)

CSKA MOSKVA - INTER 2

RANGERS - BARCA 2

STUTTGART - LYON X

ROMA - SPORTING LIS 1

KIEV - MAN UTD 2

PSV - FENERBACHE X

ARSENAL - SLAVIA PRAG 1

SEVILLA - STEUA 1

synes egentligt ikke der er det store at hente i mange af dagens kampe, da de "sikre" 1-taller ikke giver vanvittigt meget. men alle kampene er spillet på centrebet, i kombinationer af doubler, trebler, og 2/3

endvidere har jeg spillet på at i alle kampene, på nær de 2 krydser,fører det hold jeg har sat til at vinde allerede ved halvleg, hvilket giver en del bedre odds obv. denne kupon med de 6 halvlegs føringer giver odds 60 på centrebet.

23-10-2007 15:59 #6| 0

Kan godt lide under 2.5 i Kiev-United.

23-10-2007 16:03 #7| 0
ROI: 85.66% (170)

ja tror også den ender 0-1 eller 0-2

23-10-2007 16:47 #8| 0

CHL er rigged, og der kommer mange overraskelser igen:

CSKA Moscow - Internazionale 1X (fin value i 1)
Glasgow Rangers - FC Barcelona X
Dyn. Kiev - Manchester U 1X (fin value i 1)
Arsenal - SK Slavia 1 (over 2.5)
VfB Stuttgart - Olympique Lyon (kan gå alle veje)
AS Roma - Sporting L 1 (handicap x)
AC Milan - FC Shakhtar X2 (super value i 2)
Sevilla FC - FC Steaua 1
PSV Eindho - Fenerbahçe 1
Besiktas - Liverpool 1X (fin value i 1)
Real Madrid - Olympiakos 1 (handicap 1)
Rosenborg - Valencia 1X (fin value i 1)
SL Benfica - Celtic FC (hælder mest til X2)
Chelsea - FC Schalke (kan gå alle veje)
Bremen - Lazio 1
Marseille - Porto 1

Ville spille noget noget med de her i system sorteret efter value:

Marseille - Porto 1
Bremen - Lazio 1
Besiktas - Liverpool 1X
CSKA Mosco - Internazionale 1X
Dyn. Kiev - Manchester U 1X
AC Milan - FC Shakhtar X2
Rosenborg - Valencia C 1X

Evt. de 2 første som bankere.

Besiktas - Liverpool 1
CSKA Mosco - Internazionale 1
Dyn. Kiev - Manchester U 1
AC Milan - FC Shakhtar 2
Rosenborg - Valencia C 1

2/5

23-10-2007 17:22 #9| 0

CSKA MOSKVA - INTER 2

RANGERS - BARCA X2

STUTTGART - LYON X2
Udfra Stuttgarts ikke fantastiske weekend præstation, mener jeg de vil komme frem på banen, samtidigt kan de tabene hold ikke gå videre, Lyon er en klasse over Stuttgart, og jeg tror de vil spille afventende og straffe tyskernes fejl og vinde kampen - Mit X basere jeg på hvis Stuttgart hurtigt kommer foran og derfor vil pakke sig lidt, dette tror jeg Lyon er holdet der kan dæmme op for.
ROMA - SPORTING LIS 1
Sikker Roma sejr - Roma havde fortjent uafgjort på Old Trafford og vil skrabe samtlige point sammen inden manchster gæster det olympiske station.
KIEV - MAN UTD X2 (Under 2.5 mål)
Kiev er ude af kampen om videre deltagelse hvis de ikke vinder, derfor vil de komme frem af banen, men Manchester United er et hold der før har bevidst de kan modstå sådant pres, og med Ronaldo, Rooney og Tevez er deres kontraface en af de bedste i verden. - Har Dynamo Kiev held til at lave et mål er Kiev et svært sted at skulle presse sig til et mål.
PSV - FENERBACHE 1X
PSV har ikke været så gode i år som sidste år, deres season start har ikke fuldt med deres potientiale, og Champions League er stedet hvor der skal rettes op - Der er kodlt i Holland der er tyrkerne ikke vant til :P
ARSENAL - SLAVIA PRAG 1 (Over 2.5 mål)
Arsenal brager derud af i ligaen, og i hulen er de fortiden usårelige - De kommer til at kører Pragha ud af banen.
SEVILLA - STEUA 1

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar