4 vejs 1k bord på pacific.
Effektive stacks er 2k.
Jeg samler K8s♠ op i sb, foldet til mig.
Jeg plejer at sige 40 fra alle pos også sb, men gør det af en eller anden grund kun til 30 denne gang.
Turbo betaler.
Flop Qxx - alle ♠
Jeg better 45 i 57, turbo siger 177
Hvad er den bedste linie herfra, mod turbo og mod ukendt?
Jeg har tit problemer med det der dybe spil I ved... :)
200bb dyb, blinds, flopper flush
Han er vel bange for at du er på noget draw af en art. Renakke ville jeg nok vælge, men okay, den er lidt lakrids, når i er så dybe
siger 600 og auto kalder skub, sandsynligheden for lavere flush er god, og han vil tit renakke AXs PF i blindfight. spiller den på samme måde mod ukendt
Skub PF, du ved du vinder hvis jeg kalder.
Jeg re-popper imod alle modstandere og specielt imod Turbo.
/Mikael
Som DTM. Turn bliver noget mærkeligt noget hvis vi bare caller. Caller altid et push.
Jeg clicker ham bare for lirens skyld så han kaster et all-in i hovedet fordi han prøver at være SEXY
I og med at du er OOP bliver du imo nødt til at repoppe og gerne så du kan skubbe på turn.
650, openpush turn.
@ Myth
Vel på samme måde, right?
Hvad med AQo med A♠
Samme måde igen...?
@Jungleras
Grunden til jeg sprøger er jeg er i tvivl.
For hvad gør vi med hvis der bliver skubbet indover os?
I den hånd som postet raiser jeg os og spiller stacks.
@ Myth
Der er ingen ironi i min sætning - jeg er helt med på at det er et spg - jeg også gerne selv vil have besvaret...
Men umiddelbart spiller vi vel for stack mod en unknown for 200bb i blindkrig med set, flush og AQ med A♠, right? Mens to par måske er på grænsen uden lidt reads...?
Flushes, jo.
Sets, tja tjo. Ved det sgu ikke rigtig. Personligt kan jeg godt se mig selv calle ned og hvis den er blank blank så calle helt ned til showdown. Fylder vi op giver vi selvfølgelig gas og falder farven og vi stadig møder syg aktion lægges den.
2 par lige som settet.
A♠Q spiller jeg nok som sets og 2 par.
Dog kan jeg godt lide at rykke ind med A♠x. Hvis vi har A♠Q har vi vel showdown value, men rykker vi ind her bliver vi kun set af noget der er bedre og spiller derfor kun på farvetrækket. Også selvom der er langt til showdown.
Problemet er dog med de linier jeg lægger at det kun er farven og et frækt nut farvetræk jeg rykker med. That i really dont like.
Skal lige siges jeg er total muppet til dybt poker mod gode og ukendte spillere, så please inlighten me :)
repop til 6-700 og spil for stakken