Hvem bruger hvad og hvorfor?
Hvad er fordelen ved den ene frem for den anden?
Benytter selv Neteller lige nu, men efterhånden som Moneybookers kan benyttes stort set alle steder, virker det da til at den er et forsøg værd.
Som jeg kan læse mig frem til, kan man også benytte Moneybookers til at betale med i mange netbutikker. Jeg har ikke rigtig behov for et neteller kort, så derfor burde Moneybookers vel være mere oplagt for mig, men det er nok anderledes for andre :)
NETeller vs. Moneybookers
Jeg brugte før i tiden neteller men er nu skiftet til Moneybookers og jeg må sige at det er det bedste skift jeg har lavet siden jeg som 6 årig skiftede fra BIF til FCK.
Det eneste der er lidt bedre ved neteller er tiden det tager for et withdrawel fra et pokersite til neteller, der har jeg oplevet at det tog 2 sek hos neteller hvor det hos MB tager et par timer.
En anden ting er at efter skiftet har jeg ikke haft en landsby indere i røret hver 2. dag. dejligt..
Moneybookers er et ganske fint alternativ.
Den klart største ulempe er at der er et ganske lavt limit på hvor mange penge du må overføre i en 90-dages periode. Så man risikerer at "fange sine penge" på kontoen uden at kunne flytte dem, hvis man ikke er opmærksom på det. Endvidere kan man risikere at penge overflyttet fra et pokersite bliver afvist såfremt dette limit er nået, og sendes retur til pokersitet.
Så highrollers kan ikke bruge Moneybookers til ret meget. Men for de fleste andre vil det være ganske udmærket!
hvad er den nemmeste måde at flytte sine penge fra neteller til Moneybookers...
Jeg lytter interesseret med, og håber nogen har et godt svar til berthas spørgsmål.
@Morten, du kan jo få hævet denne limit, og den bliver da blandt andet også hævet hvis du eksempelvis registrerer din bankkonto, eller hvis du identificerer dig via. dit kredit kort..
Der kommer snart et nyt alternativ til dem og det kommer til, at sparke benene væk under dem - vi skal bare lige have den sidste knast ryddet af vejen.
Men glæd jer, for I kommer til at slippe for gebyrer, men ha alle de samme fordele og ingen begrænsninger ;)
Ja, det lyder spændende...Arbejder I seriøst med et dansk alternativ til Neteller/Moneybookers?
En fordel ved MB er at du kan lave withdraw uden at have lavet deposit med MB, hvor jeg ikke har oplevet det trick kan gøres med NETeller.
@jonasag
Kommer det ikke an på pokerudbyderen?
og hvis ikke hvor kunne du det? Hos party skal man have over ført først nærmest lige gyldigt hvilken metode man bruger, har dog ikke prøvet Moneybookers
@chce06v
Jo det er sikkert rigtigt. Jeg lod bare mærke til at det var muligt på PKR forleden.
@Hegelian,
Ja der bliver arbejdet med et mere end seriøst alternativ, som vil være til stor glæde for brugerne, da der stort set ikke er nogen gebyrer.
Dansk er vist så meget sagt, der er nogle Danskere inde over (blandt andet mig) ellers er der også folk fra andre lande.
@Comeback kan man super shoppe på nettet med dit alternativ??
@Alle
Kan man købe sko tøj ebay og hele svineriet hvis man har penge på MB??