Prison break

#1| 0

Læs og følg reglerne for hulan da.

05-11-2007 22:02 #2| 0

05-11-2007 22:04 #3| 0

Ingen af de 2 links som virker Christensen ?

05-11-2007 22:12 #4| 0

05-11-2007 22:18 #5| 0

any

Det er ikke .com

05-11-2007 22:20 #6| 0

05-11-2007 22:21 #7| 0

05-11-2007 22:26 #8| 0

"indlæg må ikke indeholde links til diskussion af, download af, anden distribution af copyrighted materiale, det være sig film, serier, bøger eller andet materiale som distribueres over nettet. Denne regel er indført da vi ikke ser nogen grund til at sidestille pokeren i Danmark med ulovlige aktiviteter."

Tak til pokernet.dk for at lave nogen regler, og ligge dem ud så alle kan læse dem, så vi ved hvordan at vi skal opføre os på PN... Hvis vi ikke læser dem og bare opfører os som vi vil, kan vi jo ligeså godt tage ud på den københavnske vestegn en søndag eftermiddag ?

05-11-2007 22:32 #9| 0

@Hamdenlange

LOL, slap dog af... Det er en serie, og ikke nye film vi snakker om, før de har premiere i biffen...

I øvrigt er torrent sites ikke ulovlig.. De er blot en ref. til det ulovlige, eller lovlige.. Det er ikke alt via torrent filer som partout er ulovligt..

05-11-2007 22:35 #10| 0

05-11-2007 22:36 #11| 0
OP

@hamdenlange

Ellers haft en god dag?

05-11-2007 22:42 #12| 0

lol

05-11-2007 22:45 #14| 0

Dobbel post

05-11-2007 22:45 #13| 0

Poks og Christendsen@

Manden har jo ret - Hvorfor ikke overholde de regler som PN har opstillet?

05-11-2007 22:49 #15| 0

@Nilsson

Fordi der intet ulovligt er i at linke til et torrent site. Det er ikke de sites, som er ulovlige - derfor!

Kunne forstå det, hvis det var links til film, der endnu ikke har haft premiere, der blev søgt..

Self, skal man følge reglerne, men der er intet ulovligt i at guide ham til torrent sites...

05-11-2007 23:18 #16| 0

Det er jo ligesom det der fængsel i Mexico...

Enten kan jeg være en af vagterne og sørge for at dem der ikke kan opføre sig ordentligt kender reglerne... Har desværre ikke nogen midler at håndhæver dem med...

Ellers kan jeg lade mig blive presset ud af PN ligesom vagterne er blevet.

Og Christensen

Får denne besked når du skriver noget (Du ignorerer denne profil)

Nu kunne jeg også sammenligne dig med en fra fængslet i Mexico men eftersom at der i reglerne står at:

"indlæg må ikke indeholde krænkende, nedladende eller diskriminerende sprogbrug."

Vil jeg undlade dette...

@ Poks

Ja jeg har haft en ganske god dag, den blev lidt værre da jeg endnu engang måtte se at der ikke var nogen der havde læst reglerne, men nu har jeg fået et håb om at jeg ihvertfald har fået fortalt dem om reglerne og de derfor ikke gør det i fremtiden.

05-11-2007 23:20 #17| 0

@ Hamdenlange

Så må du fjerne det ignore - for det jeg skriver er korrekt..

Der er intet i denne tråd, som er i strid med reglerne, da det IKKE er ulovligt at linke til torrent sites.. De er ikke ulovlige - hvorfor tror du, at de er der stadigvæk - hvorfor er thepiratebay ikke lukket - fordi den ikke er ulovlig!

Du bør få styr på fakta, før du henviser til reglerne :)

05-11-2007 23:27 #18| 0

"Fordi der intet ulovligt er i at linke til et torrent site. Det er ikke de sites, som er ulovlige - derfor!"

Det er imod pokernets regler, er det ikke nok? At det ikke er i strid med lovgivningen er underordnet, PN tillader det ikke, ergo er det ikke lovligt på pokernet.

Vel ikke nødvendigt at have denne diskussion en gang om ugen ?

Mickey

05-11-2007 23:35 #19| 0

@ Mickey

Det handler vel om, hvordan man tolker det. Jeg ved godt, at du ser ALT sort/hvidt!

Men så igen - det undrer mig IKKE, at du skal blande dig her også. Du skriver efterhånden KUN i tråde, hvor du kan flæbe og bitche. Christ hvor må det være sørgeligt.. Igen, jeg vil godt give dig den bøf med tilbehør, så du kan få det lidt bedre...

Plz, stop med dit piveri.. Livet er en gave - grib den dog, istedet for at klage evig og altid!

05-11-2007 23:39 #20| 0

@ Christensen: De har jo sådan set ret i hvad de siger. Der står ikke "Der må ikke linkes til ulovlige downloadsider", men "der må ikke linkes til sider med download af"... Derfor må vi jo så følge reglerne....

Næste gang skriv et stikord eller navnet uden .com/.dk bagved, så er der vel intet ulovligt....

05-11-2007 23:45 #21| 0

Fair nok

Men ikke noget at skabe sig over som Mickey altid gør!

Jeg ville hjælpe ham der lavede tråden.. Ikke bryde love og regler. For det er IKKe ulovligt det jeg har gjort. Og pokernets regler skal self følges. Men de er jo lavet for at undgå ALT evt tvivl.. Derfor synes jeg ikke de er brudt, da de ikke får vrøvl ud af denne tråd...

06-11-2007 00:04 #22| 0

I Danmark er man uskyldig indtil det modsatte er bevist. Er ThePirateBay nogensinde blevet dømt for noget? Nej. Godt så.

06-11-2007 00:06 #23| 0

Nej, de er tilgengæld gået fri af flere retsager, fordi deres sites ikke er decideret ulovligt...

06-11-2007 01:17 #24| 0

Jeg forstår ikke at vi skal have den her diskussion igen og igen? Vi har adskillige gang lukket tråde som den her. Forstå nu at det IKKE er tilladt jvf. vores regelsæt. Det er komplet ligegyldigt om det er direkte linking eller ej, der har faldet dom i flere sager mht. indirekte links i Danmark hvor det er dømt ulovligt - uanset hvor tåbeligt i måtte synes det er.

Al diskussion af, linking til (inkl. indirekte) er IKKE tilladt. Og vis os nu lige en anelse respekt i stedet for at proklamere at i jo så bare kan tale om det uden .COM/NET/ORG/wtf bagefter.

Tråden lukkes. Skriv til mig eller DTM hvis i har noget at brokke jer over. Nye tråde omkring samme emne eller diskussion at min lukning af tråden vil blive slettet - der er ingen diskussion!

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar