Hej pokerspillere/pokernettere
Vil høre om der er nogle som har interesse i og købe et skin til 24h-netværket. Har været oppe og køre i ca. et år. Helst kun seriøse kommentarer.
Pokersoftware
Pris?
5k euro budt.
For 6 dage siden kendte du ikke netværket...
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=143275
Hvor ser du at jeg ikke kendte netværket? Og pls kun seriøse henvendelser så som en e-mail adresse eller noget.
Ikke ret mange. Har ikke gjort noget for og markedsføre os og har heller ikke den vilde interesse i det, da vi hellere vil spille poker. Tager for meget af vores tid end vi egentlig havde regnet med, og styre en side.
En mindre advarsel:
24h er ved at lukke en masse inaktive skins ned. Det er ingen tilfældighed, at alle lige pludselig prøver at sælge disse for nærmest ingen penge.
Jeg skal ikke gøre mig klog på, om dette er tilfældet her, men man bør altid være varsom.
/Mikael
Vil da godt gøre rede for, at dette ikke er tilfældet her og vil selvfølgelig involvere 24h i handlen så der er garanti for man ikke får brændt nallerne på nogen måde.
Hvordan kan du ville sælge et skin når du for få dage siden ikke engang kendte netværket?
Giv mig lige et citat fra den tråd hvor der står jeg ikke kender netværket.
1: Tror alle ved hvad 24h-netværket er
2: Men ikke alle kender niveauet i den forstand
Markedsføringstrick?
Ja det kunne det godt være. Men synes nu ikke det virker særlig godt. Tror jeg vill få -10 spillere på det faktisk.
Synes dog det er prof. at være ejer at et skin, men derimod ikke kunne stave
"Synes dog det er prof. at være ejer AT et skin, men derimod ikke kunne stave"
Det må da alligevel være dagens mest hjernedøde kommentar.
haha :) jeg lader den stå.
dog er det jo så tydeligt manden er igang med et scam af en art, at han så ikke forsøger at få det til at virke oprigtigt er jo skidt i sig selv.
synes det er skidt folk ikke kan læse. Citerer lige hvad jeg skrev som det første i den her tråd.
-Kun seriøse kommentarer
Som regel sætter ens eget første indlæg standarden for de svar man får... Og dine, nu 3, tråde taget i betragtning, er det naturligvis ikke muligt at tage dig seriøst...
At du så ovenikøbet bliver hysterisk fordi folk ikke taler dig efter munden, taler for sig selv...
Flot Einstein!
Hvad laver du inde i den her tråd når du ikke har noget seriøst og byde med? Søger ikke folks meninger eller noget i den stil. Dem vil jeg helst de holder for sig selv. Søger nogen som har interesse i pokerskin.
Så lad mig hjælpe dig. Har du ingen interesse har i og købe pokerskin. Så synes jeg du skulle liste ind i en anden tråd og fortælle dem alle dine meninger.
ynnad22, for at styrke din egen sag kunne du jo prøve at kommentere lidt til hvad der bliver sagt.
Det ville da være fint at fremlægge for allesammen at du virkelig er ejer at et 24h skin, især hvor der nu har været så meget tvivl. Det vil uden tvivl skabe bedre respons på det oprindelige indlæg i forhold til 19 andre udtalelser om dette er et scam
Er ret sikket på jeg henvedte mig det forkerte sted. Der er nada seriøsitet over de folk som skriver herinde. GeniusOTR og betfolder i har jo ikke i sinde og købe noget pokerskin. Kan slet ikke forstå i ikke har andet og bruge jeres tid på.
Typer som jer har slet ikke min interesse. I ødelægger ting for andre som faktisk prøver og skabe noget. Måske skulle i selv prøve og skabe noget. I har ihverfald tid til det...