20. november 2007 kl. 19 starter jeg med mit "projekt".
10.000 hænder på 24 timer.
Jeg vil spille mellem 6-8 borde af gangen på 2/4-5/10 NL.
Jeg er sikkert ved at brække mig i lårtykke stråler over online poker når jeg er færdig, men fuck det. Det skal prøves!
Andre der er med?
Jeg laver nok et par updates i løbet af de 24 timer.
10.000 hænder 24 timer?
Du skal gøre op med dig selv om du bruger dansk eller amerikansk punktum / komma. For sådan som du skriver det skal du enten lave 10 hænder på 24 timer eller 10.000 hænder på 24.000 timer!
LOL Jeg stemmer for 10 hænder på 24.000 timer...... Men så skal de fandme eogså spilles godt !
Ville gerne - har ikke tiden. Slet ikke 24.000 timer!!! ;-)
Hvis bare jeg kunne få min nye 30" samsung til at virke var jeg helt sikkert også freesh, det kan jeg desværre ikke :( Har fundet ud af at jeg er nødt til at gå ud og købe et nyt motherboard + grafikkort for at køre den optimale opløsning, lol :(
stop nu med flueknepperiet, i forstår vel hvad han mener.
OP@
GL, det bliver sgu hårdt :)
Evt lav nogle Jack Bauer agtige updates, så vil det nok øge underholdningsværdien..
kys
Jeg ville være glad hvis jeg kunne tage mig sammen til at spille 10k hænder på en måned.
Det kan være at det er derfor jeg ikke kommer videre med mit spil :-(
@hardkAre
Piv piv...
Jeg gør det på den bærbare.
@Alle
Sorry for stavebøffen. Er allerede på tilt.
Jeg har flere gange prøvet sådanne projekter, men har hvergang givet op ud på morgenen/formiddagen, fordi der simpelthen ikke er nogle gode spil der..
Kunne være man skulle give det et skud til...hmm
Jeg overvejer om det er muligt at spille 25.000 hænder på 50 timer...
Hmm måske man skulle prøve...
Bare hav gang i noget burn energidrik samt nogle andre gode ting så skal det nok gå ;-)
Held og lykke, og er det på bossen du har tænkt dig at spille?
hmm, 10k hænder over 24 timer er altså ikke inZane mofo badazz meget, altså, 6 borde = 600 hænder/time. = 17 timer. Dvs du kan sove i 7 timer og stadigvæk nå hjem....det er altså ikke noget balla-probe-max-tyr-udstik.
GL med projektet dog. Jeg overvejer at springe på, jeg, blir dog nok noget lavere limits da jeg spiller skidt efter 3-4k hænder.
hvis Hilbert hopper på er jeg også klar..
Så kan vi køre en bb/100 sidebets ting...
Dog max 2/4 når vi snakker så mange handsker!
@Tyren
Ja det bliver på Bossen.
@hilberado
Jeg ved bare at der ikke er den store action fra sidst på natten og et godt stykke op af formiddagen på Boss, så vil tro det kunne blive et problem at spille flere hænder.
Jeg kan gøre det på min bærbare der kører 1050x1450.
At gøre det på bossen er imidlertid en dødssynd.
lol fisken, nægter fandeme at sidde og stirre på de der små borde på en laptop
Burn energi drik? nææ du, fiks du dig hellere en kickass adderal-recept
Altid et spændende projekt, har tit selv overvejet det når muligheden har været der tidsmæssigt, men ved jeg ikke magter det hvis det går dårligt, og der samtidig ikke er så atraktive borde :-)
Der var da tidligere et bet herinde omkring 50k hænder på 3dage, det blev dog aldrig til noget så vidt jeg husker...
Nu studerer jeg og kan ikke lige tage en dag ud til et sådan projekt for tiden, men når vi når frem til januar er jeg frisk på et bet med antal hænder på 24timer.
Hvis det blev rykket en enkelt dag så var jeg klar på udfordringen på NL50 på Ongame :)
Hvor mange SNGs ville være balla at spille på 24 timer?
@ Whatever
der har jeg tænkt på 1000
Og muligvis 5000 på en uge hvis det var i en ferie hvor den bare kunne få gas hele tiden
Da der var 5k race på expekt spillede jeg 15k hænder på 22 timer, på 6-8 borde.
LOL - Jeg er sgu nok med.Har lige fået en af kærestens veninder på besøg hele ugen.Sikke et indtryk hun får af mig.
"Zombien du kalder din mand, laver altså ikke andet end at stirre ind i en PC hele dagen?Oooh K." :-D
PS; Kan ikke huske jeg nogensinde har spillet over 4k på en dag, så mon ikke også jeg skulle sigte efter 2/4 og kører den hjem på rutinen
Gl til alle der forsøger!
GA
Jeg har spillet 5-6000 hænder i løbet af en dag, og jeg husker, at jeg var ved at brække mig til sidst. Jeg tvivler derfor på, at det kan lade sig gøre. :)
Men selv forsøget burde være penge værd selv om man kun kommer halvvejs. :)
Jeg er superklar! - er lige kommet hjem fra en mate, så har først set denne tråd nu, fisk på noget voice eller msn someone? smid en pm
Hvordan tæller du hænderne? Er PT begyndt at virke på Bossen eller bruger du/I andre programmer??
@Ludomaniac
Det kan selvfølgelig lade sig gøre. Måske ikke for alle. Tror heller ikke selv jeg kunne holde til det.
Til jer der gør det, good luck ;)
Jeg kunne også være klar :) Men det er dog nok bare noget nl20 eller nl50
der er spillet 24k hænder på 24 timer på 2+2. det kan godt lade sig gøre.
men swongs den forkerte vej til sidst
Bliver heller ikke de helt stor blinds for min side..
men kunne være cool men noget msn for at holde humøret oppe...
Fisken,
Heh, at du vil gøre det på Bossen er jo sickening. Både pga. softwaren som om noget virkeligt ikke ligger op til 6+ borde. Desuden, som du selv påpeger, så kan der blive et problem med action. Der må du bare ned i limit hvis det er.
Hvis jeg selv skulle igang, ville det blive over 3 sites tror jeg. Jeg overvejer. Det er absolut ikke et profitmaksimerende shot, men lidt sjovt. Desuden får jeg så endnu en rekort over Asger_bastard.
hvis det skal gøres uden man bliver sindssyg undervejs må det skulle gøres på Stars eller party med et par ahk scripts så der nemt kan 10 tables - at gøre det på bossen og på en bærbar lyder som galdemandssnak men good luck alligevel
@hamdenlange
1000 stk? Okay. :-)
Jeg vil da gi' det et skud og se hvor mange jeg kan nå her på fredag eller lørdag. Synes bare det lyder meget voldsomt i forhold til 10.000 hænder på 24 timer.
Hvis jeg nu spiller 20 SNGs af gangen og jeg i gennemsnit er med i de SNGs i 20 minutter, så vil det tage 16.7 timer. Det er sgu en del.
Jeg tror jeg vil prøve 600 SNGs i første omgang.
Jeg tager en 12 timers session iaften, fra kl 19-07.
24 timer er jeg sku nok blevet for gammel til.:)
jeg renser jo helt skørt lige nu... jeg ser lige på hvor længe jeg kan holde den kørende.. og så er jeg ellers klar i aften... om jeg når 10k tvivler jeg dog på..:)
Been there done that...
Og forresten GL med ikke at miste forstanden:)
Der er større chance for jeg buster hele min roll, end jeg når de 24 timer!
Relax, hvis man kører noget seriøs multi tabling er det da ikke videre svært?
Desuden bliver ens BB/100 nok en del forringet, hvis man fokuserer så meget på at nå de hænder, i forhold til at spille godt.. :o)
GL!
hvor meget regner du med at vinde? :)
Jeg nægter stadig at tror på der er nogle der kan slå Sheep (rakepro) :-) Det er dog stadig det sygeste jeg nogen sinde har hørt......
@Pokerfighter
PTBB/100 på 5... :)
4000 hænder på 2/4. 40*5*4*2=1.600
4000 hænder på 3/6. 40*5*6*2=2.400
2000 hænder på 5/10. 40*5*10*2=4.000
I omegnen af 8.000$ ;)
Haha.
@Laur
Hvor mange hænder/SNGs fik han da spillet? Det skal i hvert fald være en usandsynligt stor mængde, for at jeg ikke tager "kampen op". :D
@ _wahtever_
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=138793
Tak. Så er der lidt at gå efter. :)
@whatever
Gentager gerne..... det er stadig det sygeste jeg har hørt.... men du er da velkommen til at give det et skud :-)