Efter partys update i dag, så er der begyndt at komme smileys ved nogle spillere på bordet
peecee.dk/?id=80025
Nogen der kan forklare hva det er?
Men kan ikke trykke på det eller få noget frem ved mouse-over
Smiley på Partybordet
de mener på 2 plus 2 at det er dem der ikke har deres chat til der har sådan en smiley ved siden af
@rippon
Arh ja det er det! Hvis jeg ændrer min chat så kommer det symbol også frem.
@jonasag
Det ser således ud:
peecee.dk/index.php?lid=1&aid=1&pid=2&loadid=45776&noresize=yes
Har smileyen ikke hørebøffer på, og derfor ikke kan 'høre', hvad der bliver skrevet? Ligner det ikke lidt det?
omg! utroligt at sådan en lille smiley kan få så meget opmærksomhed...
... når svaret er ligetil:
den hører tydeligvis musik og har derfor ikke overskud til at chatte. musikken er tydeligvis god og derfor er den glad.
end of string!
- cash
DAmn, smileyefar daller lige oveni statsene i PAHud..... ffs.......
Tak til PartyPoker for denne vigtige feature.
Jeg kan godt forstå den får højere prioritet end...:
- Fikse at clienten bruger SYGT meget CPU
- Fikse af halvdelen af ens noter forsvinder randomly
- Lave bedre filtre i lobbyen
Det er jo unødvendige detaljer sammenlignet med et ikon, der hører musik...
F U Party.
Kan man slippe af med den (på de andre)? For som Lilleper skriver så lægger den sig oven i HUD'ens stats. I øvrigt skal Party da have ros for endelig at have fået 6-max PLO-borde - godt nok som den sidste større pokerudbyder, men så er dagens ret til gengæld også fisk, hver dag.
sunespoker.weblog.dk/
udskift de billeder som hedder noget med ChatOffIndicator_xxxx i Programs \ PartyGaming \PartyPoker \ Images folderen med denne:
www.phneutral.net/images/transparant_pixel.gif
Jørn
@Razga
Mit setup ser nu sådan ud ... sonsofjohn.com/pp.jpg
Jævnt trist! Det skulle gerne se ud som dit, uden de her grønne felter og mennesker. Jeg kan desuden ikke finde dit "table-skin".
//Simon
@ shp2000
prøv: pokermods.com
Jeg har stadig mine.
Men flot update Party - spillede der for første gang i lidt tid i dag, det virker til at lobbyen lagger mere og mere for hver update.