hej alle pokerklubben den gyldne hånd i hvidovre afholder turneringer hver mandag og onsdag..mellem 200-500 kr... så hvis det har interesse så skriv endelig.....
glæder os til at se jer..
MVH den gyldne hånd..
pokerturnering
Ja det kunne jeg også godt tænke mig at vide.. Lidt mere info for interessen er der:-)
Ja tak kunne også godt tænke mig at være med og hvide lidt mere er virkelig interesseter
vi ligger på hvidovrevej nr 178 er lige startet op men mandag er der ok spillerantal ind til videre,og når vi er færdige med turneringen er det spil resten af natten...
ok lyder spændende, har i en hjemmeside eller noget hvor man kan se noget tuneringsprogram?
på mandag er det en 200kr med fri rebey der bliver spillet...jeg har ikke fået lavet en hjemmeside endnu...men til dem der er interresseret i det kan de da få en plan når de kommer ned i klubben...
på mandag er det en 200kr med fri rebey håber at se en masse nye mennesker på mandag...
Jeg er interesseret kan du sende adresse og tidspunkt og evt andre relevante oplysninger . Struktur, chipsstart m.m
vh Kim B
det er hver mandag kl 19.00 500kr turnering startchips er 10.000 og blinds starter på 100-200