NL200$ 6-max 6,6 semi-deep

#1| 0

Da jeg er midt i mit hidtil største downswing er jeg begyndt at analysere mit spil en del. Derfor fandt jeg lige denne hånd frem. Vil gerne vide hvad folk siger til den.

Fisk: Loose
Villain: 19/13 TAG, dog 3-better han meget på trods af hans nitty stats.

$200 USD NL Texas Hold'em
Table Table 125893 (Real Money)
Seat 4 is the button
Total number of players : 6
Seat 1: borisa155 ( $147.78 USD )
Seat 6: Villain ( $300.33 USD )
Seat 3: Hero ( $270.10 USD )
Seat 2: Fisk ( $227.22 USD )
Seat 5: sportstelxl ( $182.75 USD )
Seat 4: NKastelic ( $60.05 USD )
sportstelxl posts small blind [$1 USD].
Villain posts big blind [$2 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to Hero [ 6 6 ]
borisa155 folds
Fisk raises [$4 USD]
Hero raises [$18 USD]
NKastelic folds
sportstelxl folds
Villain raises [$43 USD]
Fisk folds
Hero calls [$27 USD]
** Dealing Flop ** [ 7, 4, 5 ]
Villain bets [$66 USD]

Hero ???

Vi caller vel altid PF grundet stacksizes og hans lille 4-bet...?

Hvad hælder i mest til på floppet?

27-11-2007 16:56 #2| 0

skubber her hver gang.. derudover tror jeg også jeg godt kunne finde på at 4-better preflop hvis villain er tosset med 3-bets for at tage potten ned der.. Noget i retning af 120 lyder fornuftigt, så kan du stadigvæk roligt folde såfremt ville skubber, og ja du vil langt de fleste gange tage potten ned preflop..

27-11-2007 17:02 #3| 0

nej du bør folde PF imo.. du investerer 43$ for at vinde 270$. Han ligner enormt meget et højt PP da han 4 better OOP og dit read siger nit. Du kan da godt skubbe for FE og ca. 39% chance for at vinde. Jeg gør det dog ikke i dette spot.

27-11-2007 17:03 #4| 0

Jeg foretrækker bare at calle pre

Som spillet skubber jeg floppet.

"derudover tror jeg også jeg godt kunne finde på at 4-better preflop hvis villain er tosset med 3-bets for at tage potten ned der.. Noget i retning af 120 lyder fornuftigt, så kan du stadigvæk roligt folde såfremt ville skubber, og ja du vil langt de fleste gange tage potten ned preflop.."

Det er imo helt væk!

27-11-2007 17:22 #5| 0

@Orion
Fold preflop kan jeg slet ikke se, vi skal kalde 27 i en pot på 91 med semi deep stacks og du sætter villan på højt PP hvorfor du vel også mener vi har rimelig god sandsynlighed for at stacke ham hvis vi rammer set..... det er jo kæmpe god ods!!

@Sir
Det kommer jeg meget an på fornemmelsen, men da du reraiser mod et early raise, tror jeg de færreste villans på det her niveau vil sætte dig på lavt pp og derved tror jeg ikke villan er specielt bange for set.... typisk vil han vel med dit reraise sætte dig på AA-99 eller AK og til nød AQ......

Ser vi på villan så er det jo ikke bare et alm. reraise, han ber dig næsten calle og det på baggrund af et raise fra en i early og et reraise fra dig, hvilke hænder vil han gøre det med oop...... det er et meget stærkt move og jeg mener vi med stor sandsynlighed må sætte ham på AA-KK og måske QQ.

Da der ikke er noget J-9 på floppet, tror jeg din fold EQ er meget lille..... Jeg ville aldrig selv smide AA-QQ i det her spot. Derved også sagt at der ikke er ods til at pushe.

Jeg mener vi har ok ods til at calle og se turn an.... falder der en blank folder jeg til et solidt bet mere.

27-11-2007 17:23 #6| 0

"kunne finde på at 4-better preflop "

Du mener vel 5-bette?

Men er temmelig sikker på at det vil være at smide penge ud af vinduet...

27-11-2007 17:27 #7| 0

Call fiskens raise og spil for setvalue. Jeg folder til villains 4-bet.

Push floppet.

27-11-2007 17:29 #8| 0

@thomas/saibot
Skulle lige lige til at skrive noget smart, men ok havde så ikke set fisken havde gayraiset først... ja så er det nok lidt overkill...

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar