Sådan Snyder Bet24....

#1| 0

Hejsa en lille historie, om hvor let det er for spilleudbyderen og nakke ens penge.
Her for 3 dage siden, var vores ven hjemme ved os, en der hed Joakim. Han loggede på Bet24.
Og vi synes siden så god ud mig og min kæreste.

Vi skrev dog så til Bet24, som sagde vi kun måtte ha 1 bruger per ip.
Vi skrev så til dem at de kunne lukke brugeren AgrTonDk og så lade min brugere være SuzetteH.
20 min efter var brugeren AgrTonDk så lukkede.

Og jeg gik ind og spillede på den der enarmede tyveknægt,
for mine 5 euro som jeg havede fået i bingo, jeg vandt så 3.20 euro ud af dem… jeg vekslede dem om til poker hvor jeg fik 4 dollars ca.

Dagen efter tog min kæreste hjem "Tonni", til ham selv … han ville vise sin sambo Nick Bet 24..
Hvor Nick siger det er ligesom mansion, og han viser mig det så..
han siger så for sjov om han lige skal nakke mine 4 dollars, jeg griner og siger du kan prøve, men vi må jo ikke side på samme ip.
Han siger at jeg kunne gå hen til Jimmi og spille. Jeg ringer så til ham vi finder et bord … Jeg vinder nogle hænder og er oppe på 30 dollars, Så Nick ringer og siger skal vi vælge et højre bord.

Jeg siger ja det kan vi godt hvilket, han finder. Så et vi sætter os, vi spiller og jeg vinder ydligere 20 dollars og er nu på 50, jeg taber så ned til 20 dollars igen.
Og vinder mig så op til 120, han sætter så 100 ind igen.
Og jeg er jo glad fra 4 dollars til 120.
Derefter vinder jeg så de 100 og kommer op på 220, Nick bliver jo så sur og ringer, og siger lad os sætte os på et bord hvor der er andre, og se hvad du dur til.
Vi sætter os så på et tomt 10 mands bord 2/4 dollars, der kommer hurtig flere spiller.
Vi spiller og Nick taber flere penge til de andre.
Jeg vinder lidt over de andre, og spiller mig stille og rolig op, så for mig 7-k og flop7-q-2 jeg raiser 50, så Nick Better all in.
Jeg tænker og caller i det jeg ved meget af hans spil er bluff.
Han viser så a-k og jeg vinder da han intet rammer.
Han sviner mig så til fair nok, det var dumt cellede men jeg vandt jo.
vi spillede vider og ligepluslig har jeg 1500 dollars og Nick har tabt 1800.

Nick ringer så og siger at han ikke gider mere nu, fordi han er uheldig og jeg spiller for lamt.
Jeg spiller lidt vider og vælger så og stoppe og tager hjem "tonni.

Nick er sur, og jeg går ind til mig selv og logger på min acount.
Og spiller så en turnering hvor jeg intet vinder.

Dagen efter tager jeg hjem til min kæreste"suzette" og viser hende det hun bliver jo glad.
Og siger lad os hæve 7000 kr. . Vi skriver så til Bet24, og de siger vi bare skal hæve dem det gør vi så sender dem id, for en sikkerheds skyld, af både mig og min kærestes.

vi tager så hjem til mig "Tonni" og Nick snakker ikke rigtig til mig.
Suzette spiller så en turnering og vinder intet, så nu er der 700 kr. og 30 dollars på poker.
Hun spiller så en 2 dollars turnering og bliver nr. 7 og vinder 42 dollars.
så nu har hun 70 dollars og 700 kr.. ongame går så ned, hun går ind og spiller terning kast og bruger de 700 kr.
Hun venter til ongame var oppe og kører igen, hun sætter sig så på et bord 1 / 2 og taber 20 dollars rejser sig og sætter sig på 2/4. Hvor hun så sider og spiller hele natten.
Og vinder 800 Dollars og går i seng.

Da hun vågner, er hendes (vores) account lukket.

Vi skriver så til Bet 24. Og for følgerne svar.

Goddag,
Det er blevet bragt til vores opmærksomhed via vores pokeroperatør som du har været berørt i bedragerisk aktivitet og er ikke længere velkommen på vores site.
Hvis du vil være så venligt tag din forretning et andet sted.
Hilsener.

vi skriver så til dem bedrageri, det er et hår beskyldning hvad har jeg gjort da jeg mener jeg intet har gjort.
vi for så følgerne svar, Det kan de ikke oplyse mig om men min bruger bliver ikke åbnet igen.

Ja så let er det åbenbart, og nakke deres brugers penge - 11.000 kr. ud i luften..

jeg skrev så til dem igen , og deres support kunn

27-11-2007 18:57 #2| 0

wait what?

Forstod ikke så meget men de her to lyder spændende:

"Dagen efter tog min kæreste hjem, til ham selv"

"Dagen efter tager jeg hjem til min kæreste og viser hende det hun bliver jo glad."

27-11-2007 18:58 #3| 0

jeg tog hjem til mig selv og dagen efter tog jeg hjem til min kæreste ...

27-11-2007 19:00 #4| 0

Det er fordi både mig og kæresten har skrevet så , derfor det måske lyder underligt med lige det der ...

27-11-2007 19:01 #5| 0

Hvis du vil have noget konstruktivt ud af den her tråd, så rediger din tekst med nogle afsnit osv - det der går folk stuck på at læse...

Har du nærlæst deres T&C for hvad du muligvis har overtrådt?

27-11-2007 19:02 #6| 0

alt lyder jo underligt...
Det der er ikke sætninger, bare blandede ord.

27-11-2007 19:03 #7| 0

jeg redigere den lige 2sek

27-11-2007 19:05 #8| 0

BRUG afsnit, når du skriver en roman. Du set heller ikke Dan Brown skrive en hel bog ud afsnit.

Det er alt alt for uoverskueligt

27-11-2007 19:07 #9| 0

OMG so sick... Kan det virkelig være rigtigt, at pokersiderne skal have det så nemt???

Nu må Theo da på banen!!

27-11-2007 19:08 #10| 0

Det handler om chip dumping er jeg ret sikker på.

27-11-2007 19:09 #11| 0

lol, hvor spiller du ellers hende andreaZen?

27-11-2007 19:11 #12| 0

@OP

Fik kæmpet mig igennem.

Jeg tror der står i deres T&C at du ikke må spille på borde mod spillere som du kan relateres til (rent IP-mæssigt), hvilket imo er fair nok.

Samtidigt har, så vidt jeg kan læse, tre spillere været på de samme IP's. Desuden virker det også meget mistænktsom at en af disse accounts taber $1500 til en der startede ud med $4.

Surt med de tabte penge dog - jeg tror ikke du kan få dem tilbage.

\Razga

27-11-2007 19:13 #13| 0

2 spillere, dig og kæresten, spiller fra samme konto, det er vist første overtrædelse.

lader til der bliver spillet fra forskellige ip adresser ?

de prøver helt sikkert ikke at snyde jer for 11k, men at de ikke vil sige hvad der er problemet er så en joke.

27-11-2007 19:14 #15| 0

Der må da være en mulighed for at Bet24 kigger hænderne igennem så man da i det mindste kan udelukke chipdumping....

Det ville da være ret træls, hvis man i fremtiden ikke måtte vinde penge fra sine venner :P

27-11-2007 19:14 #14| 0

I var urutinerede. De fleste med lidt erfaring ved, at det bliver noget lort at logge på hjemme hos hinanden. Det kunne i ikke vide, og det blev til dyre lærepenge.

tænk ik på det... Send Nick hen hvor jeg spiller. Det der Pot Limit Omaha er lige for alle fordi det kun er held. Find mig på Fortune eller Boss.

27-11-2007 19:16 #17| 0

Nogen der vil give odds på det var chip dumping og de blev taget?

27-11-2007 19:16 #16| 0

Ja i spiller 2 fra en konto hvilket vist ikke er lovligt, men jeg syntes satme det er groft af Bet24 at vente med at sige noget til i har vundet en masse penge - du siger det jo til dem mens du har 4$, men der virker det som om at det er helt i orden, og når i så vinder lidt er det lige pludseligt ikke i orden og de stikker pengene i lommen.. den er ikke god for Bet24!

Det er fint nok at de siger at de ikke vil have jer på siden (og det er ikke det store tab for jer!!!), men i skal have jeres penge IMO.

27-11-2007 19:19 #18| 0

Jeg har lige rettede det , Vi har ikke spillede for samme ip , jeg gik hen til en ven og spillede ... Som Bet24 også kan se , tabte nick 1800 dollars og jeg vandt så 1500 = nogle er jo gået til de andre spiller som også vandt over mig og nick. Vi loggede på og oplyste dem om et Før vi overhovede spillede ! da vi ikke ville være imod deres regl efter vi havede lavet det , de gik så med til og lukke brugeren AgrTonDk .
Og lade os beholde SuzetteH som både mig og min kæreste bruger da vi jo kun må spille for en ip ... = vi har intet gjort forkert der.

27-11-2007 19:23 #19| 0

Underligt som folk bare ser så tyndt på når folk får lukket deres konto uden at få at vide hvorfor, det er direkte sygt.

Selv om forløbet lyder lidt sick, så er der ingen grund what so ever at holde det det hemmeligt. jeg var sgu tændt totalt af, skrevet en flot artikkel til dem, og fortalt at alle danske dagblade ville få den i morgen hvis de ikke vil samarbejder, fedt at få straf unden bevisser den holder bare ikke, vil sgu aldrig spille der, bare pga. af det her.

Ps. det her kan jo i sådan set ramme alle, hvis de frit kan nakke sen konto uden en forklaring eller bevis

27-11-2007 19:23 #20| 0

Jeg ved ikke hvilken regl der er , men hvis reglen er jeg ikke må vinde penge over en ven ... Så har jeg vel overtråt den .. Men virker bare underligt da alle sider reklamere for og invitere en ven..

Jeg spiller også på unibet.

27-11-2007 19:27 #21| 0

@321

Tror han prøver at bevise det modsatte herinde

odds 0.01 for dit konstruktive mundlort:(

27-11-2007 19:29 #22| 0

Jeg prøver nu ikke og bevise noget , jeg vil bare gerne vide om nogle har oplevet det samme + om nogle kan fortælle hvilken regler jeg sku ha brudt ! Da de jo ikke vil fortælle mig det.

Hilsen Tpnni

27-11-2007 19:36 #23| 0

27-11-2007 19:43 #24| 0

Det lugter jo langt væk af chipdumping.

Hvorvidt det er tilfældet eller ej, skal jeg lade være usagt.

Men at lukke en account uden tydelig begrundelse stinker.

GL med sagen.......

27-11-2007 19:44 #25| 0

Ja i har jo tydeligvis spillet flere på samme account! Det er en standart overtrædelse af de fleste sites C&T.

Det er dog næppe det i er bannet på. Som nævnt af andre ringer alle sites alarmklokker, når forskellige account har logget på fra samme ip og senere spiller mod hinanden (også selvom det ikke længere er samme ip). Når den ene ip samtidig har tabt en masse, og den anden ip har vundet en masse, gør det ikke situationen bedre.

Stadigvæk bør Bet24 dog begrunde, hvorfor din account er lukket. Andet er dårlig stil, hvis det forholder sig således.

Held og lykke med sagen

27-11-2007 19:48 #26| 0

Bet 24 accepterede at vi havede været på med flere bruger . Min vens og min og min kærestes dog sku vi slette en af vores ... bruger: vi slettede valgte så og slette AgrTonDk... og den slettede de så som sagt.

Derefter tænker man jo det er iorden ... Altså jeg ser ikke hva Bet24 og mansion har med hinanden at gøre , hvis jeg så havede valgt og vinde alle nicks penge fra mansion til mig tjener de jo ved at vi spiller de tar jo deres % ved hver hånd. Men da det slet ikke var det vi gjorder kan jeg slet ikke se problemmet vi har spillet fair ... som burde kunne vises i deres pokerlog .. vi har endag spillet turneringer og spillet hvor vi slet ikke har været på bord sammen , kan slet ikke se hva det sku ha med chipduping og gøre.

Og altså jeg kan jo ikke tag rede for at nick spiller på mansion og vi har samme ip vi alle kan jo vise billede id . > og det er jo ikke sammested ...

Vil jo sige jeg faktisk så ville ha overtråt da jeg snakkede med dem da nick har haft en bruger derinden længe. Så må de vel ha kunne se hans ip!

men det væreste er jo de ignorer ens mail , da de vel godt kan se jeg har ret. istedet for og give mig et tydeligt svar.

27-11-2007 20:08 #27| 0

Hvis nick har overført penge fra kredit/betalingskort, er det bare at smutte i banken, og bede dem tilbageføre pengene. I har jo Bet24s ord for at han er blevet snydt, og derfor ikke har fået den lovede ydelse.

Held og lykke med at få Bet24 til at opføre sig anstændigt, og ikke bare "stjæle" penge fra folk uden en god forklaring/grund.

27-11-2007 20:12 #28| 0

Nu er han jo ikke blivet snydt og jeg har ikke ord for en skid da de jo ikke vil gi en grund andet end jeg sku ha snydt ... og blir lukket , nick er dog ikke ´lukket . men hans konto er stadig det den var før han har ikke fået de penge han tabte til mig igen . men altså jeg føler stadig jeg har krav på mine penge ... da jeg ikke har gjort noget forkert da jeg har oplyst Bet24 om flere bruger på ip og at de har jeg sku slettet en efter eget valg det er sket .. så jeg fatter det virkelig ikke.

27-11-2007 21:15 #29| 0

Så har de endelig svaret efter jeg har lagt historen op , og de vil undersøge sagen imorgen :)

27-11-2007 22:37 #30| 0

Grunden til, at det har taget Bet24 lang tid at svare, er at det er Ongame , der har brokket sig over et eller andet.

Ongame er dem, der leverer "spilleplatformen" til Bet24, og jeg vil tro, at de har en sikkerhedsafdeling, der er rimelig uafhængig af de enkelte sider.

Når du så skriver til Bet24, så skal de læse din mail, oversætte den til engelsk og sende den til Ongame, som så skal læse din mail og undersøge sagen, hvorefter de skriver til Bet24, som så oversætter det til dansk og sender mailen tilbage til dig.

Ikke for at tage "fjendens" side, men vi har jo ikke set den fuldstændige e-mail korrospondance, så jeg synes det er lidt forhastet at dømme dem allerede. De kan jo også være ved at undersøge, om de relaterede konti har været indblandet i andre suspekte aktiviteter..

27-11-2007 22:53 #31| 0

@AndreaZen

Måske skal du bede en ven - som er bedre til at formidle et budskab - om hjælp til din korrespondance med Bet24.

No offense - men: en ikke ubetydelig del af meningen med dine indlæg går tabt, fordi du formulerer dig dårligt.

Held og lykke med at få pengene hjem. Jeg hepper!

27-11-2007 23:02 #32| 0

Jeg er bare glad for de undersøger den , da jeg ved hva jeg har gjort og ikke gjort. Synes da godt de kunne ha sendt mig en mail med de undersøger den og vender tilbage.

Sigurd jeg har de mails jeg har og , har du lyst til og se dem skriver du bare så for du dem med pmm.

27-11-2007 23:03 #33| 0

@Chipchair

"Der er snart dm i standup btw"

- Der er jeg ret sikker på du tager fejl - det afholdes vist kun hvert andet år!

Og det var så det eneste jeg fik ud af at læse denne tråd! :o(

27-11-2007 23:16 #34| 0

Hvis jeres klage mail til Bet24 er ligeså dårligt formuleret som ovenstående, fortjener I sgu at de beholder pengene....

Men efter at have læst indlægget igennem et par gange tror jeg nok at der sker følgende:

Du opretter dig fra en IP1 (din kærestes).
Du logger derefter på fra IP2 (din vens) og spiller med din anden ven, som sidder på IP3 (din egen!!). I hopper derefter rundt på flere borde sammen.
Umiddelbart efter at I er færdige med at spille sammen, går du hjem og logger på fra IP3!!!!
Samme IP som den Mansion spiller du lige har spille med/mod på adskillige borde.

Er jeg den eneste, der synes, det berettiger en mistanke for snyd??

Held og lykke med at få pengene.

27-11-2007 23:27 #35| 0

Det er som nævnt ikke sikkert at det er Bet24 der har lukket din konto.

Ongame holder automatisk øje med alle spillere der har en usandsynlig høj winrate, i forhold til antal hænder spillet.

Så hvis f.eks. en helt ny spillet (NL1000) sætter penge ind og vinder ganske hurtigt på dette niveau, vil de også undersøge hans hænder.

At du har vundet så mange penge mod en enkelt spiller gør det ikke meget bedre.

Medmindre denne "nick" har lavet noget chargeback fusk med sin bank fordi han er så utilfreds, burde der ikke vær enogle problemer..Ongame checker alle dine hænder igennem lige nu, og ser om der har været tale om reel chipdumping. Dette er forholdsvis nemt at se.

held og lykke

28-11-2007 01:22 #36| 0

Hej betfolder :) ... det håber jeg de gør for så kan de se der intet snyd har været i det .... Jeg ved nick intet problem har med sin bank eller mansion " hans bruger er stadig åben " så det viser de har hans tillid ..

Til luke 5.6 jeg er ked af at du synes formuleringen er dårlig. Jeg var sur og skuffet da jeg skrev den.

Min ven kom hjem til os, loggede på bet24 for og tjekke odds. Mig og min kæreste så det så, og tænke så at her ville vi spille. "vi plejer og spille unibet og sportingbet." efter jeg har tabt 80.000 kr på unibet tænke vi , at vi ville prøve et andet sted.> Jeg opretter en bruger og min kæreste opretter en bruger... Vi skriver så til Bet24 for en sikkerheds skyld, da de fleste sider kun acceptere 1 bruger pr ip. vi for så følgene svar:

Hej,

Det er ok, tak og husk venligst at det ikke må ske igen, da vores riskmanager kan gå ind og lukket alle 3 konto, hvis har opdager dette.

Det er kun tilladt at have en konto pr.kunde/husstand/IP-adresse

I skal derfor vælge en af jeres 2 kontoer som skal forblive åben, den anden vil blive lukket.

Skulle du have brug for atter at kontakte os henvis da venligst til denne mail-kode

Med venlig hilsen,

Mette
Customer Support Agent
Bet24.com
www.bet24.com
Gratis telefonnummer: 80 88 60 45
Fax: (+356) 21 33 57 41
Åbningstider for support:
09-21 hele ugen

Vi skriver så til dem , at de gerne må slette min . 20 min efter er den slettede .

= jeg ser ikke vi gør noget forkert der.

28-11-2007 02:26 #37| 0

Uanset om denne sag er lidt fishy eller ej, så illustrerere det meget godt, at vi som pokerspillere er retsløse og bør træffe vores forholdsregler derefter.

Selvom man har 110% rent mel i posen, er en pokerkonto ikke det bedste sted at opbevare penge, som man ikke skal bruge til kortsigtede swings imho.

Ud med lortet på en bankkonto, hvor der er regler og garantier.

28-11-2007 03:19 #38| 0

I har været logget ind fra samme IP, fra jeres såkaldte ven. Tager så kort tid hen til én anden IP og vinder en hulens masse penge fra ham - altså, hvad fuck skal Bet24 tro andet end at det er chipdumping?

K

28-11-2007 04:02 #39| 0

Jeg kan godt lide din historie... Det er lidt ligesom at læse Berlingske Tidende....

28-11-2007 09:41 #40| 0

OMFG ...

"vi plejer og spille unibet og sportingbet." efter jeg har tabt 80.000 kr på unibet tænke vi , at vi ville prøve et andet sted.> "

Du er 18 år gammel - hvilken logisk tankeprocess førte dig fra "Tabt 80K" til "Må spille mer et andet sted" ?

Og så OMFGLOLZACCOUNTAMENTS :

"Det er ok, tak og husk venligst at det ikke må ske igen, da vores riskmanager kan gå ind og lukket alle 3 konto, hvis har opdager dette.
...
Customer Support Agent
Bet24.com
"

20 min. later : ==>

"jeg ser ikke hva Bet24 og mansion har med hinanden at gøre "
"Og altså jeg kan jo ikke tag rede for at nick spiller på mansion og vi har samme ip vi alle kan jo vise billede id . > og det er jo ikke sammested ..."

Du har MÅSKE bare misforstået hvad det var de advarede dig imod, men du har helt sikkert selv været med til at skabe en uheldig situation, så hold igen med at skyde med skarpt mod Bet24, det er FEDT at der er pokersites som jagter snyd og håndhæver reglerne. Hvis du bare har dummet dig er der en pæn chance for at I får pengene igen når de har undersøgt sagen.

28-11-2007 10:26 #41| 0

Forstår så til gengæld slet ikke hvorfor at man kun må have én konto pr. IP/husstand.

Hvis far gerne vil ha en konto til odds, og hans søn vil spille poker, så er dette ikke muligt. Her går de jo tydeligvis glip af penge

28-11-2007 10:39 #42| 0

@betfolder
Det er bare for at lave en simpel regel som begrænser mulighederne for snyd.

I praksis er der mange som har flere konti per IP og husstand, problemerne opstår jo typisk først når tingene bliver blandet så meget sammen som her og den ene konto vinder fra den anden f.eks..

Så vidt jeg ved er reglen om én konto per husstand noget der typisk gælder per SITE og har noget at gøre med at begrænse muligheden for at udnytte/snyde med bonustilbud. Hvis de konti som oprettes giver god business til sitet og opfører sig pænt, så gør sitesne ikke meget ved det.

Reglen om én konto per IP er mere kompliceret og handler om at du ikke sidder to mand ved samme bord fra samme værelse f.eks. og dermed har mulighed for at snyde. Denne regel gælder per Netværk - ikke per site.
I praksis gør de fleste netværk det at de sætter et "mærke" på konti som har spillet fra samme IP - de forbindes så at sige med hinanden.
Hvis der aldrig opstår noget andet mistænkeligt i den forbindelse så gør de ikke mere ved det, men hvis pludselig den ene konto f.eks. sætter $4 ind på en konto og i løbet af 2 timer vinder $1500 fra en konto som er "mærket" som forbundet, så ringer der nok nogle ret store alarmklokker i sikkerhedsafdelingen.

Og godt for det !

28-11-2007 10:47 #43| 0

Ja selvfølgelig.

Mht. OP at vinde 1500 fra 4$, så er det altså en væsentlig gang omgange hvor de skal være all-in og han vinder alle gange. for så vidt som jeg har læst er der ikke blevet reloaded.

Dette virker dog lidt "usandsynligt". men tror dog ikke du skal være bange for noget, så længe I ikke har chipdumpet. For dette finder de ud af hvis det er tilfældet.

28-11-2007 11:10 #44| 0

Så fik jeg desværre et latterligt svar.

From: [email protected]
To: [email protected]
Subject: BET24:(Danish Support) ()
Date: Wed, 28 Nov 2007 03:27:13 -0500

Hej,

Jeg har snakket med min Risk/Fraud manager og jeres konto vil ikke blive åbnet igen.
Dette er pga. i er blevet linket sammen med en anden spiller på netværket, hvor der er lavet noget transaktioner som ikke er lovlige!
Vi ser denne sag som afsluttet og i er ikke længere velkommen her hos Bet24.

Skulle du have brug for atter at kontakte os henvis da venligst til denne mail-kode .

Med venlig hilsen,

Mette
Customer Support Agent
Bet24.com
www.bet24.com
Gratis telefonnumer: 80 88 60 45
09-21 hele ugen
=============================================
Der er lige nu mere end 2 millioner i de Progressive Casino Jackpotter!
Prøv ydermere de nye spil, Trey Poker, Let it Ride, Pacific Attack, Crusade of Fortune og bliv den næste store vinder!

Jeg svarede dog hurtig igen.

Hej mette.
Dette er korrekt , Jeg har spillet mod en irl ven = min sambo Nick ( Prip83 )
Dog har vi spillet helt på fair vis , at nogle af hænderne måske virker underlige, er jo fordi jeg kender hans spil.
Dog synes jeg i er forkert ude i denne sag, da i faktisk siger jeg laver chipduping.
Dette kan jeg dog bevise at der ikke kan være tale om , Prip83 Fik nemlig en promotionen på 20 Pund / 40 dollars.
Han vandt så 1800 dollars ud af dem , og har tjent 900 point og efter 600 var pengene fri = han kunne tage ud gøre hva han vil.
Allerede her beviser det jo der ikke kan være snakke om chipduping, da der ingen kreditkort er registrede ved ham.
Og at alle hans hænder er spillet på fair vis. Og det kan mansion dokumentere + Hans bruger er stadig åben.

= Synes jeg det er forkert baggrund og lukke min bruger på.
Og hva sker der så med pengene ? ryger de ned i jeres baglomme til julefrokost ?

Mvh Tonni & Suzette

Her er lige alle Nicks (prip83) Transaktioner....

www.pokerdaisy.dk/TransactionHistory20071128_111753.csv

28-11-2007 13:21 #45| 0

Nyt svar frem dem dog på svensk , dog lige brugt en online ordbog til og oversætte:

Hej Suzette

(Du er velkommen at publicere også denne mail i de forskellige forummer du skriver og vi håbes at du at isådana fald gør det i sin helhed.)

Vi og vores Pokerprovider har avancerede og sofistikerede systemer og rutiner for at kontrollere kundernes spiladfærd, IP-adresser, forbindelser med anden spiller og antallet mange anden parametre.

Anledningen til at dette gøres er for at standse og hindre kunder udnytte muligheder som gør at anføre kunder bliver snydte på tiltag og en ærlig chance for at vinde samt at flytte eller tilrane sig penge på en utilbørlig vis.

Vores Poker Provider har alle hænder og alle relationer afseende din og anden kontoer klare for sig og er, efter at alle alarmsignaler blevet kontrolleret, umiddelbart lukket ned din konto for chipdumping og overtrædelse af regler. Fra Bet24 betragter vi ærindet være utageret da du har brudt de Terms & Conditions som du bekræftet at du lyst og godkænnt.

Om du behöver komma i kontakt med oss så hänvisar vi till denna mail-kod .

MvH,
Lars
Support Manager
BET24
www.bet24.com
Free Phone: 020 794 734
Öppetider för support:
10-20 hela veckan

Jeg svarede dog hurtig igen...

Hej lars, jeg kan godt følge dig i at i har jeres regler , men jeg har faktisk overholdt alle samme ...
Jeg har været på med 3 bruger på min ip som jeg også skrev til jer før jeg spillede !
Jeg fik så denne mail.

Hej,
Det er ok, tak og husk venligst at det ikke må ske igen, da vores riskmanager kan gå ind og lukket alle 3 konto, hvis har opdager dette.

I skal derfor vælge en af jeres 2 kontoer som skal forblive åben, den anden vil blive lukket.

Skulle du have brug for atter at kontakte os henvis da venligst til denne mail-kode .

Med venlig hilsen,

Mette
Customer Support Agent
Bet24.com
www.bet24.com
09-21 hele ugen
Der er lige nu mere end 2 millioner i de Progressive Casino Jackpotter!
Prøv ydermere de nye spil, Trey Poker, Let it Ride, Pacific Attack, Crusade of Fortune og bliv den næste store vinder!

Vi valgte så og lukke AgrTonDk...

Jeg skrev en historer til jer hvor der står præcis hva der er sket , jeg har spillet mod en ven ... Men aldrig været snakke om chipduping.!
Jeg har sendt dig transaktioner af prip83 ... Her i denne mail.

Så jeg synes det er forkert og beskylde folk noget de ikke har gjort, jeg har faktisk overholdt hver en eneste regl .
Idet jeg oplyser jer om at jeg har været på med flere og siger bare jeg sletter 1 bruger er det okey men skal ikke ske igen.

Det vil sige de 2 grunde til i har lukket mig, beviser jeg jo faktisk i denne mail at jeg ikke har gjort.

Så jeg forstår ikke hvorfor i har lukket mig, at alarmen ringer fint nok , godt med sikkerhed.
Men i denne sag er jeg uskyldig , at jeg kender nicks måde og spille på nogle bluffer andre ikke . jeg ved 9/10 gange bluffer han.
Og jeg vandt pengene og nick tabte bad luck for ham. Han vandt tros alt også nogle hænder ! vi spillede faktisk i over 1 time :)

Og jeg er sikker på andre bruger har mistede over 1500 dollars på en time på 2/4 no limit bord.

Mvh Tonni Ps i svarede stadig ikke hva i gør med pengene!

28-11-2007 13:52 #46| 0

Spørgsmålet er vel hvilke hænder du har callet hans "bluff" med.

28-11-2007 14:22 #47| 0

Hvor jeg har haft 1 par eller 2 .. jeg har dog callet hver gang jeg har haft noget.

28-11-2007 14:46 #48| 0

De svarer.

From: [email protected]
To: [email protected]
Subject: BET24:(Danish Support) (LTK7105604683X)
Date: Wed, 28 Nov 2007 07:47:43 -0500

Hej
Jag hänvisar till tidigare sänt svar från mig.

Om du anser dig vara orättvist behandlad eller vill överklaga ber vi dig vänligen ta kontakt med The Lotteries and Gaming Authority (LGA is a public single regulatory body that is responsible for the governance of all forms of gaming in Malta) vilka Bet24 lyder under då vi har vår internationella spellicens registrerad på Malta.
www.lga.org.mt/lga/home.asp

Om du behöver komma i kontakt med oss så hänvisar vi till denna mail-kod .

MvH,
Lars
Support Manager
BET24
www.bet24.com
Öppetider för support:
10-20 hela veckan

----------------------------------------

Jeg svare så følgene:

Hej lars og endnu engang tak for svaret, men jeg ser ikke en grund til jeg skal kontakte dem på malta.
Da jeg kontakter jer og har beviser for det i beskylder mig for ikke er sandt.
Jeres medarbejder Mette har vidst jeg har lavet 2 bruger plus en ven loggede på.
sagt det ikke må ske igen. Og slettede den anden. J
eg har sendt jer et bevis på at nick (prip83) ikke har haft indbetalt penge på sin konto.
Så der kan aldrig være snakke om chipduping ,
Da mansion også kan bekræfte dette, Alle nicks hænder er spillet på fair vis!.
Og Hans konto er stadig åben ved dem.

Så derfor ser jeg ikke jeg har gjort noget forkert ,
da jeg har meldt min fejl ved en support der har sagt go for it.

Jeg vil meget gerne ha besked om hva der sker med pengene.

Mvh Tonni og suzette.

--------------------------------------------------------------------------------

28-11-2007 14:56 #49| 0

Jeg tror ikke i har snydt, men er det ikke mod reglerne at sidde ved samme 10 mands bord når man kender hinanden.

Jeg ville ikke have det godt med at spille på et bord, hvor det efterfølgende viser sig at 2 spillere kender hinanden godt, og i princippet kunne have snakket over msn.

Held og lykke med sagen.

28-11-2007 15:05 #50| 0

suj73 jeg er helt enig , men man skal lige huske de andre spiller vandt 300 dollars og må vel være glade nok de mistede jo intet ... Jeg kan godt følge dig men man skal dog husk at alle pokersteder reklamere for og få venner til deres side. Så er det vel også underligt at man ikke må spille mod hinanden når de jo faktisk kan se i pokerhænderne at vi ikke har snydt på nogle måde plus at vi ikke har raise de andre ud.

28-11-2007 15:21 #51| 0

Andrea,

Hvordan har Nick vundet sine penge hvis han aldrig han sat nogen ind? Hvor lang tid har det taget?

suj73,
Det er ikke mod reglerne at sidde ved samme bord når man kender hinanden.

Alle,
Hvilket ry har Bet24/ongame? Er deres support kompetent?

Et eller andet får mig faktisk til at tro en smule på historien.

28-11-2007 15:32 #52| 0

Nick fik 20 pund her fra pokernet.
Og har så spillet igennem 2 ugers tid og vundet 2600 tabte så 1000 fordi en opdagede hans bluff.
vandt så 200 og tabte så de 1800 den dag , da vi spillede. Mansion, havede endag acceptede en udbetaling til ham men han fik den anullerede da vi sku spille.
og taber så til mig .. og de andre ..
Mansion har jo tjekket alle hans hænder før de acceptere en udbetaling, da de var gode nok plus han havede tjent 900 point, var det jo fint og han kunne gøre hva han ville.
Og jeg forstå slet ikke Bet24 ikke tar sagen op med mansion f.eks og spørger dem ..
Eller noget jeg har endag sendt beviserne fra mansion til Bet24 !..
Men man for bare svaret hvis man er uenig kan man kontakte et og andet shit i malta ..

28-11-2007 15:35 #53| 0

@andreazen

Nick har altså spillet 20£ op til 2600£ or?

Bid i det sure æble og ring/skriv til malta

28-11-2007 15:36 #54| 0

@Paula
"Hvordan har Nick vundet sine penge hvis han aldrig han sat nogen ind? Hvor lang tid har det taget? "
På den transaction historie AndreaZen har postet kan man se at omtalte "Nick" spillede sin $30 Pokernet bonus op i $2000 på 23 timer den 18/11-19/11.

Han laver tilsyneladene også 2 withdrawals og en enkelt deposit i løbet af den følgende uge.

28-11-2007 15:46 #55| 0

Jeg tror ikke Bet24 kommer til at give jer ret her og LGA vil nok komme til samme resultat = at I har snydt.

Som jeg læser det, tyder alt på chipdumbing.
At nick aldrig har sat penge ind og ikke har reggget et kreditkort. Det tyder på CD og ikke det modsatte som du siger.

At han har tabt penge til andre er heller et bevis, det sker jo når der skre noget uforudset. Eks BB vågner op med en hånd.

At du rettede dig efter deres anvisninger er heller ikke formildende. De siger at du har brudt T&C og giver dig en advarse. Derefter får du endnu en sag på nakken hvor spillet er mistænkeligt og bør undersøges. Bare mistanken er nok her, og en hurtig undersøgelse BEkræfter åbentbart deres mistanke.

Det gælder altså om ikke at spille mistænkeligt og ikke bryde T&C fra starten af. Burde være nemt.

EDIT, afkræfter til bekræfter

28-11-2007 15:52 #56| 0

@venlov

Du mener BEkraefter gor du ikke?

28-11-2007 16:02 #57| 0

"Nick" er måske under 18 ?

28-11-2007 16:06 #58| 0

hvi nick har oprettet flere profiler med mansion tilbuddet, og derfor ik kan hæve ud giver det imho god mening med chipdumping.

men ja, at skrive til malta må være eneste udvej.

held og lykke

28-11-2007 16:11 #59| 0

@Venlov
Nu kender jeg ikke meget til hvad der er sket, men som jeg læser det ser jeg ikke en grund til CD, hvorfor i alverden skulle de gøre det?

Lige meget hvad, så er deres kunde service direkte latterlig og retsløs, hvor de behandler kunder unden nogen form for respekt, selv hvis han var en slyngel, hvilket skal bevises, så behandler man ikke sine kunde på den måde, for i de fleste af de her tilfælle er det sgu nok bare uvidehed.
Det mindste de kan gøre er sgu da at fortælle kunden at han bliver undersøgt for fusk, man kan sgu da ikke bare lukke folks kontoer og sige de skal skride, uden at begrunde det klart og tydeligt, fy for satan, det er klmat, hvem siger ikke det er dig Venlov som bliver ramte totalt uskyldig næste gang.

28-11-2007 16:16 #60| 0

Andrea,

Hvordan kan "nick" lave 2 withdrawals og en enkelt deposit i løbet af en uge, hvis "der ingen kreditkort er registrede ved ham." som du skriver?

28-11-2007 16:23 #61| 0

Nick er 24. Så jov han er over 18.

Paula: dette er jo fordi han hæver 900 Pund , Men da han har lyst til og spille kontakter han så en live support på mansion som annullere udbetalingen, derfor der står - 900 og + 900.

Her har jeg skrevet en ny historer om hva der er sket.
Som er en del nemmer og forstå.

28-11-2007 16:24 #62| 0

Hej Lars. ( til Bet24)

Nu får du historien, fra start til slut.

Min ven kommer hjem til mig, han logger på Bet24.
Mig og min kæreste ser siden, vi tænker det kan være vi sku prøve den da jeg har tabt 80.000 kr. på unibet.
Han smutter så hjem, og jeg går ind og laver en bruger. (AgrTonDK)
Senere vil min kæreste også godt ha en bruger så vi laver også en til hende. (SuzetteH)
Vi skriver så en mail til Bet24, hvor der står at min ven har været på vores ip, plus mig og kæresten har oprettede en bruger ”sender id” samtidig.
Vi for så en mail fra jer hvor Mette svare.
Vi vælger så og lukke brugeren: AgrTonDk
Og 20 min efter er AgrTonDk lukket.
Problemet er jo her at.

Mette siger det er ok bare det ikke sker igen. Men alligevel bruger i det her som en af jeres overtrædelser.
Og dette beviser jo direkte! at jeg ikke har overtrådt noget.

I beskylder mig så for chipdumping.
Okay se nu her, jeg kender prip83 irl da han er min sambo.
Han spørg om vi skal spille, jeg siger ja, jeg går hen til en ven, får og bruge en anden ip.
Dette er faktisk lovligt, at man godt må spille imod sine venner ifølge reglerne.
Dog vinder jeg 1500 Dollars, Mod min ven.
Her kan jeg godt se i undre jer, og alligevel ikke, hovedsagen er jo, at jeg kender min vens spil uden ad, da jeg lærte ham poker.
Men når jeg vinder, har jeg trods alt en hånd, Og ellers bluffer jeg mig, det gør man normalt i poker.

At jeg lige vinder 1500 mod ham, det kunne ligeså godt ha været en af de 3 andre der var ved bordet, de vandt tros alt 300 Dollars.
Men dette er jo ikke engang det i beskylder mig for, her kommer beskyldningen.
[Dette er pga. i er blevet linket sammen med en anden spiller på netværket, hvor der er lavet noget transaktioner som ikke er lovlige!]
Da jeg så det kunne jeg kun grine, det viser jo hvor lidt i har undersøgt denne sag.
For det første har Nick (prip83) aldrig indsat penge på sin mansion konto.

Han har fået 20 pund af pokernet, til og prøve lykken med. (Dette bekræfter, transaktioner jeg sendte til jer også.)
At han så igennem 2 uger vundet 2600 dollars, Hvorefter han taber 1000 dollars fordi en opdager han bluffer, og vinder så 200 dollars bagefter.
Han vælger så og veksle sine 18** Dollars / 900 pund ud til sin bank.! (Dette Bekræfter, transaktioner endnu engang.)
Da han så hellere ville overfører dem til Moneybokkers, Kontakter han så en support og han annullere transaktionen.
Allerede der har mansion, tjekkede hans hænder igennem og accepterede en udbetaling han har klaret de 600 point som var krævet, i denne aftale.
Nick er derfor heller ikke lukket, Det kan så undre mig at i har lukket mig.

Ved i overhoved hvad Chipdumping er, Nu skal jeg fortælle det.
Chipdumping er når man stjæler, andre folks kreditkort, eller penge og overfører dem til et andet sted og tager dem ud.
Men her er aldrig fortaget en indbetaling, Ja det gir ingen mening, og komme med sådan en beskyldning.
Vi kunne jo så ha snydt, alle andre bruger, Utroligt de vandt 300 dollars. (Der er nok en grund, at vi spillede poker.)
At der sku gå 1 dag før jeg fik beskyldningerne, forstår jeg endnu ikke.
At jeg skal kontakte Malta fordi jeg er uenige, er det fordi i faktisk ved i har lavet en fejl?

Jeg kan jo fremvise beviser, i kan jo bare sige kontakt Malta.
I kan ikke engang fortælle mig hvad der sker, med de penge mig og min kæreste har vundet.
Altså må jeg sige, at jeg virkelig synes jeres rismanger skal ha dette brev, Og de beviser jeg har sendt.
Så han måske forstår hvad det er i har svaret til jeres kunder.

Mvh. Tonni og suzette

28-11-2007 16:24 #63| 0

"Dette er pga. i er blevet linket sammen med en anden spiller på netværket, hvor der er lavet noget transaktioner som ikke er lovlige!"

Nogen ide om hvad det drejer sig om ?

28-11-2007 16:29 #64| 0

Hvem er QualityDK og hvorfor har du ændret det til AgrTonDk i den første post?

og hvad er pokerdaisy.dk?

28-11-2007 16:32 #65| 0

Saa du har en ven der har logget paa fra IP 1.
Senere logger du paa fra IP 1 og opretter 2 brugere (Senere bliver en slettet)
Da du skal spille med din sambo maa han jo saa spille fra IP 1 (godt nok fra Mansion)
Og du spiller nu fra IP 2 mod IP 1 hvorfra din bruger er oprettet men en anden (sambo) aktuelt spiller.

Korrekt?

Og du har tabt 80k paa max 365 dage....tror bare jeg var stoppet med poker

Tror sgu Bet24 har ret i deres antagelser...

28-11-2007 16:33 #66| 0

Jeg var sur da jeg skrev historien, og sad og spillede sporintgbet, Under brugeren QualityDk , så jeg kom til og skrive Quality frem for AgrTonDk.
Som jeg så har rettede, da jeg synes det er vigtig med 100% korrekt oplysninger.

Pokerdaisy.dk er en side der er igang med og blive lavet.

28-11-2007 16:36 #67| 0

Ja dette er helt korret mlkfa, det er dog ikke de de brokker sig over . det er nu mere chipdumping . og så de første bruger jeg oprettede.

Begge brugere oprettede fra ip 1 dog spillede fra ip 1 og 2.

Dette ved de også !. Men som sagt ikke det siger der er fejlen.

Dog må jeg faktisk godt lave en bruger på Bet24 og på mansion , det er kun ongame der ikke acceptere det . Men så kunne de jo nøjes med og lukke ens poker konto f.eks .

Dog har vi begge vist billede legamation til mansion og til Bet24 . så ja.

Jeg synes ikke det gir mening fra deres side at de ikke kan komme med et ordenlig svar.

Jeg er nu 21 så det er vel gennem 1000 dage ...
Men dog tabte jeg dem i Juni - Juli Og aug > på 10/20 nl borde. Alle vil vel være prof, det gik bare ikke for mig :)

28-11-2007 16:36 #68| 0

har din ven flere konti på mansion hvor han har fået 20 pund ?

28-11-2007 16:37 #70| 0

Til Live nej , derfor de jo accepterede en udbetaling for ham + hans bruger stadig er åben :)

28-11-2007 16:37 #69| 0

må sku også tilslutte mig mlkfa, synes godt nok historien ændrer sig løbende, men hvis du er sikker på at du har ret er der vel ikke noget problem i at skrive til Malta, du kan sikkert få en mail adresse or so. ville sku selv skrive insta, hvis det betød forskellen mellem at jeg kunne få mine 15 k eller ej.

lol @ Rismanager - chinese person or what ?? :-)

28-11-2007 16:40 #71| 0

de har en og anden rismanager , der tjekker alt.

Nej jeg har bare fået en hp til en side fra malta.

Og jeg skriver da også hvis dette er sidste udvej dog synes jeg ikke at det er mig der skal skrive til dem . Da jeg er sikker på jeg har ret

Historien ændre sig nu ikke hvis du læser dem igennem.

borset fra jeg har fundet beviserne frem og sendt dem til dem.

28-11-2007 16:46 #72| 0

chipduping :-)

Go lir at tabe 80.000 kr. og så spille et andet site med hele 4 $..

Aldrig om det her har været andet end chipduMping..

28-11-2007 16:48 #73| 0

@OP

Jeg tror på ingen måde det hjælper din sag, at du bliver aggresiv

"...Ved i overhoved hvad Chipdumping er, Nu skal jeg fortælle det.
Chipdumping er når man stjæler, andre folks kreditkort, eller penge og overfører dem til et andet sted og tager dem ud..."

Som andre har nævnt vil jeg også anbefale dig, at få en anden til at formulere videre korrespondance..

Men held og lykke med det

28-11-2007 16:51 #74| 0

Kort version:

18/11 : "Nick" modtager $30/£20 (Der står $30 - men går £20 ind, fin kurs)
19/11 : "Nick" har spillet de £20 op i £900
19/11 : "Nick" forsøger at hæve de £900 ved en Banktransfer
23/11 : Banktransfer annuleres
23/11 : "Nick" spiller lidt og taber £100 så hans saldo nu er £800
24/11 : "Nick" taber alle £800 i løbet af 4 timer

Samtidig et sted i nærheden:
24/11 : "Nicks ven" vinder $1500 fra "Nick" på andet site i samme netværk og forsøger straks at cashe ud

28/11 : Konto lukket - Post om snydesite på Pokernet

Mon ikke der ligger en forklaring gemt i den annulerede Bank-transfer som tilsyneladene ikke gik igennem fra mandag til fredag i sidste uge.

28-11-2007 16:53 #75| 0

Knish nu var det jo så lige at de 4 dollars var noget man vandt , ellers var der nok kommet penge ind .... Men da jeg ligepluslig havede 200 hvorfor så smide penge ind ?

Jones jeg ved godt jeg blir aggresiv men det er klart når de gir mig det svar at jeg skal kontakte nogle fra malta .

Altså jeg har lagt så mange beviser for dem.
At de burde kigge på beviserne og så sagen og bedømme ud for det istedet for bare og sige " Skriv til malta.

28-11-2007 16:56 #76| 0

Zaphod2000 han spillede sig nu op på mere men det er underordnet. Nick annulere selv transferen. Og tror du ikke hvis de først havede anullerede transferen at de også havede lukket brugeren ? .
Og tror du så han kunne logge ind nu og hente sin transaktioner , plus alt muligt andet ? næppe.

Og tror du man bruger 4 timer på og vinde 1500 dollars hvis det var snyd ? tror 10 min ville være max på 2/4

28-11-2007 16:57 #77| 0

@ HenrikH

Præcis!

Bet24 anser sikkert deres egen terms som på linje (eller sikkert lidt over) selve Grundloven, og deres egne afdelinger er jo selvsagt flawless til mindste detalje.

"Goddag xxx
Vores interne afdeling Y har fundet, at du ved bedragerisk aktivitet har overtrådt nogle regler. Hvilke vil vi ikke sige, og vi gider heller ikke fremlægge nærmere bevis/redegørelse.
Alle dine penge er hermed konfiskeret.
Er du utilfreds, er der er sted på Malta at klage.
Med væmmelig hilsen ..."

Det er ren Kafka.

28-11-2007 16:57 #78| 0

Zaphod,

Yup, "Nick" var nok ikke den første bruger der tog mod pokernets tilbud.

28-11-2007 16:57 #79| 0

Maaske nick annulerer transferen fordi han godt selv ved at den aldrig vil gaa igennem....

28-11-2007 16:59 #81| 0

Milka så annullere man den vel ikke efter 4 dage :S men dagen efter :)

28-11-2007 16:59 #80| 0

"Min ven kommer hjem til mig, han logger på Bet24.
Mig og min kæreste ser siden, vi tænker det kan være vi sku prøve den da jeg har tabt 80.000 kr. på unibet"

og den lader vi lige stå et øjeblik...

28-11-2007 17:02 #82| 0

Mr_k Hva er der lige med det ? at han logger på Bet 24 ? det ved de udemærket. og accepterede.

28-11-2007 17:03 #83| 0

I har omgået reglerne for poker sites.....

Længere er den ikke.

Gu ved hvor mange accounts i har signed up for at få free $ lol

28-11-2007 17:04 #84| 0

@ andreaZen

Tror nu det hedder en ris(k)manager og ikke en rismanager jf den mail du har postet fra Bet24 :-)

28-11-2007 17:05 #85| 0

Tager du mange stoffer?

28-11-2007 17:06 #86| 0

Maaske Mr_K hentyder til et spilleproblem???

80.000 over MAX 365 dage = 219 kr. om dagen hver dag.
Mange penge for en paa 18, men ok Nouveau Riche som pludselig bare skal hive 1500 dollars ud fra et site de synes ser "godt ud"

@nicklas

nok til at tjene de 80000 ind igen;)

28-11-2007 17:08 #87| 0

NicklasNPK den er nu meget nem 1 ;) Prip83 nok en grund til nick stadig kan logge på , og mansion siger hans spil er fair spillede + du glemmer lige de har igennem sidste uge undersøgt om folk har snydt eller ej selv pokernet reklamerede for det :)..

Så det med flere bruger kan i nu godt smide langt ud.

Sku alle de bruger der noget fra 20 pun eller 30-40 ellers op til 1000 så blive beskyldt for og snyde ? jeg tvivler

28-11-2007 17:10 #88| 0

Pokerholmes jeg tager nu intet mlkfa jeg er 21 havede glemt og opdatere min profil... dog tabte jeg dem over 3 mån juni juli og august.
Kald mig ludoman sådan er det jeg har lært at jeg ikke er god nok til 10/20 nl bord og holder mig til 2/4.

28-11-2007 17:15 #89| 0

Zaphod2000 28-11-2007 16:51

Kort version:

18/11 : "Nick" modtager $30/£20 (Der står $30 - men går £20 ind, fin kurs)
19/11 : "Nick" har spillet de £20 op i £900
19/11 : "Nick" forsøger at hæve de £900 ved en Banktransfer
23/11 : Banktransfer annuleres
23/11 : "Nick" spiller lidt og taber £100 så hans saldo nu er £800
24/11 : "Nick" taber alle £800 i løbet af 4 timer

Samtidig et sted i nærheden:
24/11 : "Nicks ven" vinder $1500 fra "Nick" på andet site i samme netværk og forsøger straks at cashe ud

28/11 : Konto lukket - Post om snydesite på Pokernet

Mon ikke der ligger en forklaring gemt i den annulerede Bank-transfer som tilsyneladene ikke gik igennem fra mandag til fredag i sidste uge.

-----------------------------------

Måske er du her spot on

----------------------------------------

Du har sikkert fået et link til LGA.

Her skal du klage til hvis du ikke føler dig korrekt behandlet. Dette er siden som har udstedt Bet24's licens.
GL

28-11-2007 17:18 #90| 0

Jeg lader mistanken komme en pokernetter til gode, og giver Bet24 et minus i min sorte bog. D.V.S at det nok ikke er det næste sted jeg opretter mig som bruger.

28-11-2007 17:37 #91| 0

andreaZen`,

Du går også University of York og spiller Student poker open?

www.studentpokeropen.com/playerInfo.php?userId=1026

28-11-2007 17:53 #92| 0

PaulaL123 , dette er rigtig jeg har lavet en bruger der ? men hva har det med denne sag og gøre, at jeg sku ha nogle oplysninger til en poker side jeg er igang med og lave .. Kan ikke lige se hva det her med det her og gøre....

Genrelt kan jeg ikke se hva mange af de spørgsmål der kommer har med denne sag og gøre, man glemmer hvis hva det her handler om .

At hvor nemt Spillesteder kan lukke ens bruger uden vider og give oplysninger.!

Man glemmer også at dette sker tit , Altså selv vores kendte danske pokerspiller har jo prøvet det, " pokergirl " har jo oplevet det samme hvor de beskyldte ham for chipdumping og tilbageholdte 60.000$
Fordi en spiller havede lavet kredit svindel for 8000$ som han så havede vundet..

Altså jeg mener bare vi spiller , for en dårlig service plus vi har for lidt og kunne gøre , når man står og kan dokumentere alt . Burde de jo tjekke de beviser man sender frem for og sige Kontakt en side i malta. De kender jo intet til sagen , andet end de har lavet deres licens.

28-11-2007 18:15 #93| 0
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/andreaZen/poker/results/46FBABDB6AEF436290D6C189C2208ED7.html?t=2
28-11-2007 18:22 #94| 0

NicklasNpk utrolig at i kan finde alle de ting :)
Har du prøvet unibet med > andreaZen ....
Så vidt jeg ved har jeg spillet en eb turnering på PokerStars :S

28-11-2007 18:29 #95| 0

@andreaZen,

Du glemmer til gengæld at din måde at skrive på, din agression og den lidt langt ude forklaring af din sag, gør folk mistænksomme og får mange til at google dig til hell.
At de så finder bogus oprettelser med falsk info på andre sites hjælper ikke din sag spor, men stiller dig blot i et (endnu mere) dårligt lys.

If it walks like a duck, talks like a duck...

28-11-2007 18:42 #96| 0

jeg er vist også med Bet24 på den her...

28-11-2007 18:44 #97| 0

Det er da helt oki i er med Bet24. Men så længe jeg kan bevise min uskyld er jeg imod dem . Jeg kan fremlægge et bevis det kan de ikke.

Men glem nu ikke det handler lige så meget om

Genrelt kan jeg ikke se hva mange af de spørgsmål der kommer har med denne sag og gøre, man glemmer hvis hva det her handler om .

At hvor nemt Spillesteder kan lukke ens bruger, uden vider og give oplysninger.!

Man glemmer også at dette sker tit , Altså selv vores kendte danske pokerspiller har jo prøvet det, " pokergirl " har jo oplevet det samme hvor de beskyldte ham for chipdumping og tilbageholdte 60.000$
Fordi en spiller havede lavet kredit svindel for 8000$ som han så havede vundet..

Altså jeg mener bare vi spiller , for en dårlig service plus vi har for lidt og kunne gøre , når man står og kan dokumentere alt . Burde de jo tjekke de beviser man sender frem for og sige Kontakt en side i malta. De kender jo intet til sagen , andet end de har lavet deres licens.

28-11-2007 18:48 #98| 0

Hvor er dine beviser? Du har sendt nogle mails, men hvad der lige beviser at det ikke er cd kan jeg ikke se. Tværtimod er der meget der taler for det.
Og hvis du virkelig mener at du har ret, så er det da bare at gå i krig med Maltas licenskontor, jo hurtigere jo bedre.

28-11-2007 18:51 #99| 0

@ AndreaZen.

"Burde de jo tjekke de beviser man sender frem for og sige Kontakt en side i malta. De kender jo intet til sagen , andet end de har lavet deres licens"

Det er jo præcis det samme, som hvis du har en normal uenighed over f.eks. mangler ved en købt vare. Du siger der er noget galt med den, sælgeren siger, at den er helt i orden.

Hvad gør man så? Man er nød til at klage (evt. gå til domstolene) for at få sine penge tilbage.

Spillemyndighederne i Malta er jo "domstolen"/det administrative nævn, som skal tage sig at uenigheder mellem spillere og pokersites.

Derfor er det jo naturligt, at du skal klage til dem for at få ret. De vil så (forhåbentlig) kigge på begge parters "beviser" og påstande.

Længere er den jo ikke

28-11-2007 18:58 #100| 0

Under alle omstændigheder synes jeg det er fint at andreaZen oplyser om sine oplevelser og Bet24s manglende evne til at begrunde. Om der har været tale om multiple accounts er ikke underordnet, men problemet er jo at Bet24 har et manglende argument og ikke er præcise nok. Måske fordi at når man kommer med et argument der er let at skyde i sænk kan det bruges i retten. Så er det bedre at holde mund og måske håbe spilleren opgiver sagen.

Vi andre kan lære af historien og sprede vores bankroll på forskellige sites eller hive dem hjem som en eller anden også nævner. Eksempelvis kunne man have den regel at max. have 5% eller 10% bankrulle stående på et site. På den måde vil de penge man har på siten relateret til det limit man spiller også være peanuts for udbyderen og derfor vil udbyderen have større incitament til at behandle spilleren godt.

28-11-2007 19:05 #101| 0

odin , meget flot skrevet :)

Sembach jeg kan godt følge dig dog uenig. Da jeg synes kundeservice godt kunne være mere hjælpsomme.

h10drhl Beviserne har Bet24 modtaget. i en mail jeg har endag lagt 1 bevis op her nemlig nicks transaktioner

28-11-2007 19:27 #102| 0

@andreaZen

Hvordan gik det iøvrigt med de kr. 10.000 du ikke kunne hæve fra Mansion?
Har du fået dine penge eller har de også snydt dig?

28-11-2007 19:28 #103| 0

@Andrea

Jeg forstår ikke hvordan du kan være uenig.

Sådan er ALLE retssamfund jo bygget op. Hvis man vil have fastslået sin ret, så skal man gå til domstolene i sidste ende.

Du kan jo også fremlægge nok så mange "beviser", men hvis modparten bestrider disse, så er der kun en vej frem og det er at klage.

Det har du muligheden for. Hvorfor du ikke vil benytte dig af denne ret, det kan man jo stille spørgsmålstegn ved?

Jeg gentager lige mig selv: Sådan er et retssamfund bygget op.

28-11-2007 20:06 #104| 0

Sembach... > Jeg har også tænkt mig og klage når det endelig er. dog venter jeg svare fra en mail jeg har sendt dem...

Hey Nomuck , Det var nick der postede den da vi fælles bruger denne , da vi som sagt har fælles ip , det gik fint efter de fik deres billede id ham
De har en kanon livesupport.

28-11-2007 20:18 #106| 0

IMO tror jeg at der er taler om chipdumping !

Kan snart ikke holde styr på alle de steder du har posted dette..

Du skrev i en email at du godt vidste at dit spil muligvis så lidt underligt ud, men det var fordi du kendte din vens spil.

Desuden synes jeg heller ikke at du kan betegne ham som din ven, hvis du spiller ham selvom han er på tilt...

kan godt forstå Bet24 har lukket din konto, når man hører at din ven har annuleret en banktransfer, og derefter har han tabt alt hvad han ville hæve, hvor du har haft en acc. med 4 $ på, og han så ender med at smide 1500 $ til dig eller hvad det var.

28-11-2007 20:18 #105| 0

Kan det ikke være fordi nick og nogle makkere har oprettet en masse kontoer i forskellige navne og tabt de gratis penge til en som vinder dem alle for at hive dem ud og dele.. meeeeen hvis ikke er det sgu total svineri

28-11-2007 20:21 #107| 0

@ Sembach

Arj, nu må du sgu' lige...

Situationen er netop den, at der reelt INGEN retssikkerhed er for kunden. I et retssamfund er der aktiv forbrugerbeskyttelse med tilgængelige klagemuligheder.

Her er det jo fuldstændigt ørkesløst at skulle klage til en licensudsteder på Malta. Eller anlægge civil retssag. Prøv selv at se, hvor kold Bet24 er over for spillerens klagemuligheder. Alle ved, at der kommer NADA ud af det, i hvert fald når spilleren selv har begået fejl.

NicklasNPK:
"I har omgået reglerne for poker sites.....

Længere er den ikke."

Jeg er rystet over den autoritetstro, som det her er udtryk for, og som i øvrigt genfindes i mange andre indlæg, også i andre tråde.

Er folk virkelig tilfredse med, at spiludbyderen bare sådan selv vurderer sagerne?
Ligeglade med, at der REELT ikke er nogen klagemuligheder?
Og er det i øvrigt fair, at enhver lille fodfejl hos en urutineret spiller uden videre giver selvudnævnt hjemmel til bare at konfiskere hans penge? Blot fordi det står på side nn i en lang "terms&conditions", som ingen læser igennem?

28-11-2007 20:32 #108| 0

Jeg kan ikke se problemet, tag fat i Malta, og hvis de heller ikke giver dig ret, og du lige vil se hvor langt du kan trække den, så leg med lidt EU-ret. Du kan såmænd være heldig de heller ikke har styr på det, så du får ret.

@henry
Hvis ikke man læser hvad man godkender, så er man da IMO ikke for klog.

28-11-2007 20:36 #109| 0

@andreaZen

Det var altså "Nick" som postede som andreaZen, og beklagede sig over at han ikke kunne hæve fra Mansion.

Selv samme "Nick" som forsøgte at hæve ca. kr. 10.000 fra Mansion, men senere annulerede transaktionen.

Vi snakker vel også om den samme "Nick" som taber ca. kr. 10.000 bl.a. til dig.

Men jeg er da glad for at høre "Nick" fik sine penge fra Mansion, ellers ville jeg forslå at i melder både Bet24 og Mansion.

28-11-2007 20:38 #110| 0

Super befriende at snydere bliver fanget

Andreasen: Hvis du vil tjene penge på poker må du lære at gøre det uden at snyde som alle os andre.

28-11-2007 20:42 #111| 0

Ha ha - jeg havde slet ikke set den første post :

www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=144744

Så passer brikkerne i puslespillet pludselig.

Du gad altså ikke vente på at få pengene fra Mansion, så du tænkte : Ha, jeg er da snedigere end dem, jeg laver bare en konto på et andet Ongame skin og dumper pengene derover.

Her er et råd : Skriv historien PRÆCIS som den er foregået til begge pokersites. Og så undskyld, undskyld og undskyld. Og håb så at de forbarmer sig over dig og sender dig pengene.

Det dur selvfølgelig kun hvis du ikke har lavet andet snyd end at dumpe chipsne til en anden account. Hvilket min rygmarvsfornemmelse siger mig måske er tilfældet.

28-11-2007 20:44 #112| 0

@ Henry

"Situationen er netop den, at der reelt INGEN retssikkerhed er for kunden. I et retssamfund er der aktiv forbrugerbeskyttelse med tilgængelige klagemuligheder."

"Her er det jo fuldstændigt ørkesløst at skulle klage til en licensudsteder på Malta. Eller anlægge civil retssag. Prøv selv at se, hvor kold Bet24 er over for spillerens klagemuligheder. Alle ved, at der kommer NADA ud af det, i hvert fald når spilleren selv har begået fejl."

Jeg har lige et par spørgsmål til dig?

Finder der ikke et kontrolorgan, som man kan klage til? Dette kontrolorgan ligger på Malta, hvilket jo også er der, hvor sitet har hjemsted.

Alt du synes det er besværligt at skulle anlægge en sag i udlandet, så er der jo kun en ting at gøre. Så må du lade være med at spille poker, for det er selvfølgelig normalt, at der i deres T&C er indsat en voldgiftsklausul om hvor man skal anlægge en sag og hvilke lands ret, der finder anvendelse. Sådan er det 9/10, når man laver handler med udenlandske selskaber.

OG så lige en anden ting. Du skriver, at "Er folk virkelig tilfredse med, at spiludbyderen bare sådan selv vurderer sagerne?".

Sådan er det jo. De vurderer, at der er sket noget ulovligt. Hvis man som spiller så ikke er enig, så må man anlægge en sag. Skal de bare lade dig trække pengene ud??? Skal de bare lade stå til med, at der sker ulovligheder???

Hvad skal pokersitet gøre, hvis de mener, at der er sket ulovligheder????

28-11-2007 20:45 #113| 0

Ups, busted :D

(Zaphod2000's indlæg!)

28-11-2007 20:57 #114| 0

edit: nu må jeg vist hellere tale pænt

28-11-2007 21:11 #115| 0

andreaZen, du er godt nok uheldig. Først har du problemer med at få udbetalt et stort beløb fra Mansion og nu er det Bet24, den er gal med ... ... ... ... og også denne gang er det et stort beløb, som du gerne vil have ud.

andreaZen der er en ting, jeg ikke bryder mig om, og det er, at du ikke fortæller tingene lige ud af posen. At du staver som en brækket arm, er jeg ligeglad med, men dine historier er ikke sammenhængende.

Det er rigtigt, at det er for dårligt, at sitet ikke giver dig en ordentlig begrundelse for, at de ikke vil give dig de penge, som du mener, at du har tjent på ærlig vis.

Men selv om sitet opfører sig på denne udemokratiske facon, så hænger dine historier ikke bedre sammen af den grund. andreaZen, i længden kommer du ikke langt med halvkvædede viser her på PokerNet.

28-11-2007 21:14 #116| 0

Er jeg den eneste som tænker dirrty-dog når jeg læser det her : andreazen.vip.hot.dk/

Du har i øvrigt fået samme råd på det andet pokerforum du har postet historien kan jeg se: Skriv historien som den er, så kan du måske redde noget - inklusiv ansigt.

Don't bluff pokerplayers mate.

28-11-2007 21:18 #117| 0

Mon der er en sammenhæng til disse to:

andreaZen i tråden "Få $30 gratis uden indskud" 19-11-2007 00:59

"så bliv mine 30 dollars til 1904 dollars :) på en god søndag :)
Man har lov og være heldig ...
Hvorfor sker det her ikke hverdag :S"

Fra DanTheMan i tråden "MANSION promotion" 19-11-2007 11:24

"Kære PokerNettere,
MANSION Poker har været tvunget til, at holde en pause med deres $30 gratis promotion til jer. Denne pause vil begynde i nat kl. 00:00 og vare i 1-2 uger.

Årsagen er, at over 1500 PokerNettere indtil videre har benyttet sig af dette. MANSION vil godt være sikre på, at der ikke foregår nogen form for misbrug af denne promo, så de tjekker lige op på de åbnede konti inden vi fortsætter.

Har man ikke benyttet sig af tilbudet endnu, skal man altså komme i gang og få sendt mailen inden midnat. "

28-11-2007 21:27 #118| 0

haha Her er så endnu en kandidat til årets Nytårstorsk. Fantastisk! :D

28-11-2007 21:28 #119| 0

Ban OP...

28-11-2007 21:33 #120| 0

Jeg var ret lang om at opfattet at andreaZen ikke betød Andrea Zen, men Andreasen.

andreaZen,

Er 1Chip1Chair og Haldolium nogen du kender?

28-11-2007 21:51 #121| 0

Beklager jeg ikke fik hele historien i 1ste omgang , men var vi nok mange der ikke gjorde.

OP skrev Nick havde sat penge ind flere x som han så IKKE har gjort overhovedt.

SÅ hold venligst mig uden for tak.

Og beklager da gerne mit indlæg.

/1Chip1chair

28-11-2007 21:59 #122| 0

Busted ?? Næppe ....

Paula123 nej...

Ja nick skrev det indlæg med mansion. Men man glemmer lige en ting ! Nicks bruger er åben !!!!!! Han har vist ID!!!!!!

Og Om han så med vilje havede tabt dem til mig er der jo intet galt i det !!!!..... Dette er dog slet ikke sket.

Og så havede man nok ikke brugt 4 timer på og spille, det glemmer man nu lige ...

Og man glemmer faktisk hva emnet handlede om at vi bruger intet har og sige ... de kan lukke som det passer dem.

At vi som bruger ikke kan få en skid af vide af support.

Istedet for dette var en hjælp til andre bruger .... Er jeg som person blivet smidt op som jeg ved ikke hvad.

Altså jeg regner med folk , her er lidt ældre end folk faktisk svare.
Nogle svare dog fornuftigt andre ser det som kritik.

Lige pt griner jeg mere af folk der hænger mig op end Bet24.

Men så længe jeg selv ved jeg er uskyldig er jeg faktisk ligeglad , Så længe mansion har undersøgt nick og hans stadig kan være på , er jeg glad. For det viser jo at det folk skriver er totalt til grin.

Min profil på hot.dk er da nu meget sjov :)
vil i vide hvor jeg ellers er ?

I kan jo finde mig på Unibet - andreaZen
i kan finde mig på jubii chat.
i kan sku finde mig mange steder og google er jo stedet for oplysninger :)

Men fint og synke så langt og lede google igennem når i bare kan spørger :)

28-11-2007 22:09 #123| 0

øhh ok da

va str. bruger du i sko ?

28-11-2007 22:11 #124| 0

42

28-11-2007 22:12 #125| 0

Og hvad siger 279 dig...

28-11-2007 22:15 #127| 0

Problemet i dine historier er at du hele tiden kun giver de rigtige svar når du bliver taget i små eller store løgne eller fortielser.

Sandheden lyder altid mere sandsynlig end en pyntet historie. Hvis du har handlet i god tro men dummet dig så tag mod de råd du har fået og skriv det rigtige forløb til sitet.

Grunden til at vi (jeg) checker din historie, bl.a. ved at google er jo at den lyder mærkelig (og uforståelig ind imellem), og når der så dukker massevis af ting op som du har "glemt" at fortælle, og flere andre ting ikke hænger sammen så styrker det bare min overbevisning om at der er mere i den historie end bare at "Bet24 har taget mine penge".

28-11-2007 22:15 #126| 0

det siger mig intet?

28-11-2007 22:24 #128| 0

Zaphood2000 jeg kan godt følge dig , men altså 4 timer på og overfører 1500 dollars ? som kostede 300 ...

At jeg måske ikke har fomulerede grundene godt nok , er min fejl men klart når man er sur osv.

Jeg har som tidliger skrevt handlede i god tro , endag oplyst Bet24 om jeg havede været på mig og min kærestes bruger. Hvor de acceptere det ! ved det ikke sker igen.

Nick har været i dialog med mansion , og de har tjekket det og kan ingen fejl være , han har som sagt vist billede id. Og han kan logge på sin bruger . Altså hvis der havede været snakke om chipdumping , Så burde begge bruger været lukket . Her griber det ene ind og den anden gør ikke , dette skyldels da helt klart pengene ! Og det er jo totalt forkert. Jeg holder stadig fast i min sag da det er sandheden , jeg spillede mod nick jeg vandt ! vi brugte ca 4 timer. 3 timer ca på 2/4 bord. Nick mistede 300 dollars, til de andre . mit gik ca lige op. på nær mod nick....

= jeg ændre ikke min historie da jeg som sagt kun har fortalt sandheden.

Jeg håber du kunne bruge mit svar

28-11-2007 22:25 #129| 0

Håber sgu Mansion kommer ud med riven, og ber AndreaZen aflevere de $ igen han har stjålet fra dem.

Go Mansion, go!

28-11-2007 22:27 #130| 0

altid nogen der skal overgå mig...

Anyway:
"Og Om han så med vilje havede tabt dem til mig er der jo intet galt i det !!!!..... "

Jo det hedder så chipdumping, det er ulovligt og sandsynligvis derfor du har fået lukket din konto. Følg nu zaphoods mfl. råd så kan det være du ser dine penge igen..

28-11-2007 22:32 #131| 0
andreazen.vip.hot.dk/

Læs profiltekst

so sick :)
28-11-2007 22:35 #132| 0

@forpokerda
LOOOOL det er fandema sygt, gad vide om op bare er en troll...

28-11-2007 22:37 #134| 0

Indrømmer blankt, at jeg har trollet PN gennem længere tid.

Men om OP er min overmand, eller en stjernepsykopat, det må tiden vise..

28-11-2007 22:37 #133| 0

Forpokerda Den er ihvertfald et godt grin :)

Ps mansion har jo ikke lukket brugeren nick , og da jeg ingen bruger har der inden gør det mig ikke noget.

Nick har stadig sin bruger og vist id osv så det gør ikke det store så længe jeg ved nick kun har 1 bruger og jeg ingen har ...

Djoffer jeg ændre intet da jeg ved sandheden og dne holder jeg på om det så koster mig 11.000 skal jeg ikke ændre min mening fordi de gerne vil ha det så længe jeg har bevist dem sandheden og de har beviser for sandheden !-..

28-11-2007 22:42 #135| 0

Jamen så synes jeg da du skal kontakte Maltas spillestyrelse eller hvad de kalder deres kontrolinstans for casinoer dernede. De kan findes på www.lga.org.mt/lga/home.asp

--
Player Mediation

Players who are experiencing a problem with online operators licensed by the Lotteries and Gaming Authority can contact our players' dispute channel on [email protected]

28-11-2007 22:50 #136| 0

har jeg også tænkt mig når jeg har fået svar fra Bet24 imorgen på en mail. :)

28-11-2007 22:59 #137| 0

Du har intet at komme efter.
Du har jo trods alt haft beviserne hele tiden. Luk tråden også håndter det hele selv.

28-11-2007 23:28 #138| 0

Jeg har masser og komme efter. Og jeg har beviserne :)

Luk bare denne tråd jeg skal nok skrive , når jeg engang for mine penge.- Hvis det nu sker.... Lige pt kører det bare rundt i det samme og samme.

Er det muligt jeg selv kan slette den så må 1 meget gerne skrive det.

28-11-2007 23:34 #139| 0

Få Nick til at skrive til masion og be om at få alle hænder han har spillet den sidste uge.

edit: og skriv til unibet og bed om hjælp. hvis du har været en fast kunde der gennem længere tid (tabt 80.000), så vil de måske hjælpe.

28-11-2007 23:37 #141| 0

Skal vi tage alle tingene i rækkefølge :

"Her for 3 dage siden, var vores ven hjemme ved os, en der hed Joakim. Han loggede på Bet24.
Og vi synes siden så god ud mig og min kæreste."

Men den bruger du taler om i oprettede : SuzetteH spillede allerede på Ongame den 17/11 (opranking) - altså for 10 dage siden

Din allerbedste ven Nick - som du bor sammen med, og spiller CS med - og som poster fra samme PN account som dig, åbner en Mansion Account og får PN's gratis $30 den 18/11 og vinder så umiddelbart efter $1800. Uden at du ellers hører om det - faktisk finder i først ud af at i sjovt nok spiller på samme netværk d. 23/11 hvor han siger til dig : "Nej hvor sjovt, det ligner Mansion hvor jeg spiller - lad mig lige vinde dine $4"

Der taler i ikke om at han har postet på Pokernet og brokket sig over ikke at kunne få sine penge ud ? Fra din PN konto ?

Du har tabt 80.000 kr. på tre måneder, men kører hjemmefra og hen til en ven (Jimmi) for at spille for $4 mod din kammerat.

Omtalte Nick åbner sin Mansion account den 18/11 - med £20 på - 23 timer senere har han £900 og poster om det fra din PN account. 2 timer senere poster DTM at Mansion undersøger alle accounts som har fået bonus da der har været uregelmæssigheder. 3 timer senere forsøger Nick at cashe alle sine penge ud fra Mansion.

Dagen efter "Nick" poster på PN - fra din account - at han er sur på Mansion fordi han ikke kan cashe ud taber han alle sine penge - de fleste til dig som så med det samme forsøger at cashe dem ud.

Og nu kan du ikke forstå at der er nogen der tror du ikke fortæller hele den sande historie ?????

28-11-2007 23:37 #140| 0

lige til paula hurtig , det er sket og jeg for dem imorgen ..

Jeg må ærlig indrømme jeg er træt efter en lang diskution om hvorvidt jeg har eller ej ... Mit budskab var ligeså meget og komme ud med at hvor nemt pokersider kan lukke ens bruger plus du intet kan gøre ved det.

En eller anden admin må gerne lukke denne tråd da jeg kun ser det kører rundt i det samme . Jeg kommer dog tilbage med svaret når jeg ved mere fra malta / Bet24 .
Om hva der sker ... om de drikker pengene op til deres julefrokost ..

28-11-2007 23:48 #142| 0

hahahahha sikke en farce.........................
NICK har garanteret åbnet en konto som ikke var i hans navn,fuldstændigt ligegyldigt fra hvilken ip adresse..og så var han nok nødt til at "tabe" sine gevinster til en "ven" :-) for at få sine penge hjem!! en ven som har konto i eget navn og bankkonto vise versa.
længere er den historie vist ikke!!!!

noget helt andet er man kan heller ikke sidde på samme adresse og dvs samme ip og mødes på et bord for at tabe el vinde til hinanden !det er fuldstændigt umuligt(i hvert fald på et 2 mands bord .det er 10 % sikkert)

29-11-2007 00:01 #143| 0

MEN nu noget helt andet
hva nu hvis der sidder 30 forskellige spillere og åbner en konto på en og samme netcafe???det er jo samme ip????????????

ja forklar lige den????
vil det så sige at hvis to af dem vinder vil de ikke få udbetalt deres penge for ip adressen er den samme....?
og ja tilfældigvis kan 2el 10 spillere der aldrig har mødt hinanden have åbnet en konto på samme offentlige ip og så senere hjemmefra el fra andetsteds jo "tilfældigvis" godt mødes på samme bord?? uden at de overhovedet er klar over det!!
er det så osse chipdumping??
og vil de så osse lukke ens pokersite og beholde evt vundne penge?

er der et eller andet klogt hoved der kan besvare det 100% korrekt?
TAK

29-11-2007 00:04 #144| 0

Da man kun må have en konto fra samme hustand/IP, skal man sikre sig at andre ikke spiller fra samme netcafe.

29-11-2007 00:05 #145| 0

rollo28, det der som regel vil ske, er at de to så bare ikke kan sidde ved samme bord.

29-11-2007 00:09 #146| 0

fra samme netcafe ? LOL...du fatter det vist ikke..
siger jo kontoerne er åbnet samme sted dvs derefter går folk andre steder hen og vinder og vil ha pengene hjem...
men hov så opdager ongame net værket at mere end een har fået penge ud fra SAMME ip adr. hvad så???????
er du med nu?

29-11-2007 00:11 #147| 0

@Rollo
"hva nu hvis der sidder 30 forskellige spillere og åbner en konto på en og samme netcafe???det er jo samme ip????????????"

Ja, eller fra samme kollegie. Men heldigvis er de folk som checker for snyd hos pokersitesne ikke så dumme som vores ven "AndreaZen" vil gøre dem til her.

Mon ikke de 30 ville blive undersøgt hvis de ligefrem samtidigt oprettede 30 konti fra samme IP, men hvis de ikke samtidig har sat sig ved præcis samme borde - og endt med alle pengene hos 1 eller 2 af de 30 - eller haft andre mystiske omstændigheder f.eks. omkring kreditkort, falsk navn, mangel på ID osv. osv, så vil de sikkert ikke have nogen problemer med at spille på sitet.

29-11-2007 00:15 #148| 0

Zaphod2000 som du skriver det der , så jov . Men du glemmer jo lige nick sagens kunne tage dem ud da han har tjent 900 point og vist billede id . Du kan vel forstå at hvis der nu havede været snyd med i det , havede de lukket hans bruger. Du glemmer dog lige nick ikke prøver og tage alle pengene ud da han stadig har lidt på poker. dog små penge forhold til 900 jeg kan godt følge dig. men du glemmer lige fra mandag til fredag ! hvor nick kontakter dem, siger de til ham at han skal vise billede id for og kunne få dem ud . Han sender dem så billede id men da han ikke vil vente 8 dage , fordi han alligevle for løn der. kan han ligeså godt spille for dem kontakter så livesupport og ber ham annullere den . det gør de så uden problemmer.

Jeg ved ikke om Nick var sur han sover kan ikke spørger ham , jeg ved dog han følte det var langtid og at det var lamt de ikke havede skrevet en mail til ham angående id. > Dog efter han har snakket med livesupport var der intet !!...

Og nu siger jeg det ikke mere er dog glad for du går op i sagen ... Men jeg må ærlig indrømme lidt for meget når du poster min hot.dk account op osv. Dog tak for alle de hits jeg har fået ...

Rollo28 han har sendt pass så jov :) og nej man kan ikke joine for samme ip derfor jeg gik hen til min ven.

Så har jeg svaret på de spørgsmål der har været orker nu ikke mere .. At sku skændes med et helt forum var ikke meningen , det var bare og advarer mod hvor let et spillested kan lukke ens bruger og at jeg er sikker på Bet24 har snydt mig ...
Så hold jeres penge på en bank konto og når i vinder hæv dem!

Det er vel ikke så svært og forstå ...

Jeg kommer ikke med flere svar i denne tråd " admin du må gerne lukke den" > jeg kommer dog igen når jeg kender det endelig resultat af hva de gør med pengene osv ..

Altså i det mindste kan de jo så give folk alle deres penge tilbage , endag selv nick . så kan han få 1500 så slipper jeg også for hans brok om hvor lamt jeg spillede den dag. Og han kan hæve dem gennem mansion Men de drikker sku nok bare pengene op til julefrokost ...

Nu skal der games 2/4 Unibet hvist nogle penge der skal vindes hjem ses vi ?

29-11-2007 00:15 #149| 0

Sidste svar .

29-11-2007 00:16 #150| 0

Nå, med fare for at blive flamet for ikke at have læst hele tråden. for den er sgu blevet lidt lang.

Så er Handhistory vel bevisgrundlag - Og jeg formoder at du kan få den fra Bet24/mansion. Kan du så ikke poste den her, så kan vi kigge på den og vurdere om der er tale om CD,

29-11-2007 00:19 #152| 0

andreaZen har nu forladt det her emne ....

29-11-2007 00:19 #151| 0

Det kunne jeg godt , gennem mansion , jeg sku gerne få den her imorgen når nick vågner dog har jeg ikke tænkt mig og spilde mere tid på denne tråd da det har kostede mange timer og jeg vil spille poker , men du kan pmm mig imorgen og så kan du jo få den .

29-11-2007 00:24 #153| 0

@Andreazen

Den vil jeg med glæde modtage og kigge igennem

Og bakke dig op i diskutionen

29-11-2007 00:25 #154| 0

der kan jo være 100 tilfældige mennesker der har åbnet en konto på mansion fra samme netcafe i evt kbh.....og dvs samme ip
godt .! fortæl mig så om de 20 der måske "vinder" og vil ha pengene hjem så blir beskyldt for snyd og de 19 får tilbageholdt pengene.

NOGET helt andet stort grineflip vedr. hans PROFIL der hahahh

29-11-2007 00:27 #155| 0

Hermod bare sørg og og pmm så skal jeg nok sende :)

Rollo28 tog mig også tid og lave :D
^^ Profil teksten på hot.dk

29-11-2007 00:28 #156| 0

Fedt fedt fedt

29-11-2007 00:34 #157| 0

wp zaphod. den her tråd er guld imo.

29-11-2007 00:36 #158| 0

@andreaZen
"Rollo28 tog mig også tid og lave :D"

Er det konti hos Mansion du hentyder til?

29-11-2007 00:38 #159| 0

haha det er sku en farce...fortsæt da chipdump men husk at køre den mellem en 5-6 brugere før du casher ind på din egen:-) hvis der så er flere penge tilbage efter raken griner

29-11-2007 01:05 #160| 0

Jeg har læst det meste af tråden, og kan forstå på AndreaZen at de fleste er helt i skoven, selvom Zaphood har rimelig check på tingene (som sædvanlig).

Jeg syntes du roder helt vildt rundt i forklaringerne, men håber da det er som du skriver.

GL med kampen mod Bet24.

29-11-2007 01:12 #161| 0

hej
lige en ting jeg ikke forstår, hvis jeg tager min computer med over til en ven og logger på hans net og derefter går ind på den side jeg vil spille på, vil det så vise en anden ip end den jeg normalt bruger og derfor kan få min konto lukket?
hilsen
niels

29-11-2007 01:53 #162| 0

@Sembach

Selvfølgelig skal klagen ske på Malta, når spillet er foregået der.
Problemet er blot, at der skal være et ordentligt sted at klage! Der skal være et klagenævn!

OP får besked på at klage til licensudstederen:

Dette virker fuldstændigt ørkesløst. Beklager, hvis jeg undervurderer denne instans, men det virker altså ikke som om de er gearet til helt almindelige kundeklager. Man kan også næsten fornemme Bet24's hånlatter gennem mails'ne.

Tilbage står en retssag, som økonomisk selvfølgelig vil være hul i hovedet.

"Et retssamfund" handler ikke om *formelle* retsmuligheder, men om de *reelle* muligheder. Og der har forbrugere altså brug for aktiv beskyttelse i form af bekvemme og billige klagemuligheder.

"Hvad skal pokersitet gøre, hvis de mener, at der er sket ulovligheder????"

Trods de udviste tegn på storhedsvanvid, er dette ikke blot udbyderens skyld.
Der må ske en ordentlig regulering af de her ting. Spilleren står alt for svagt i disse konflikter. Det er uholdbart, at udbyderen selv skal vurdere sagen og så derpå selv beholder pengene(!!), hvis de finder spilleren skyldig!

29-11-2007 05:19 #163| 0

Fuck mand.. Saved my day..

Er det seriøst det her AndreaZen? Snydt eller ej af Mansion, så er du fandme blevet snydt i skolen. Jeg ville uden tvivl kræve mine skolepenge tilbage igen....

29-11-2007 07:38 #164| 0

@Henry
"Der må ske en ordentlig regulering af de her ting. Spilleren står alt for svagt i disse konflikter. "

Det er jeg så enig med dig i, desværre er der aldrig kommet en ordentlig spiller-forening som kunne være et sted at gå hen med den slags. I USA er der jo PPA (Poker Players Alliance) som de fleste bare har et smil til overs for og som i hvert fald ikke har vist meget handlekraft i de få sager de har været indvolveret i. De var endda sponsor for en af dette års skandalesager : CEO Poker tour.

I Danmark kunne det jo ha været Dansk Pokerforbund, men jeg syntes nu ikke det virker som om de er særlig interesserede i at være spiller-repræsentant i den slags sager selvom de har hjulpet et par folk med de gode kontakter de har til nogle pokersites.

Tilbage er så steder som Pokernet, og den seneste tid har vist hvor stærke sådanne communities er. Det bedste eksempel er Absolute-poker skandalen som blev oprullet alene på grund af og ved hjælp af 2+2 og P5's.

Så OP har sådan set gjort det rigtige ved at skrive på PN, men man skal bare kunne præsentere en noget mere veldokumenteret sag en det her før nogen vil gå videre med det.

29-11-2007 07:54 #165| 0

@andreaZen

"andreaZen har nu forladt det her emne ...."

Der er lige blevet spurgt efter HH's, og så smutter du ???

Jeg synes de skal postes, så alle der har svaret i denne tråd, har en chance for at se dem.

29-11-2007 08:25 #166| 0

"Så har jeg svaret på de spørgsmål der har været orker nu ikke mere .. At sku skændes med et helt forum var ikke meningen , det var bare og advarer mod hvor let et spillested kan lukke ens bruger og at jeg er sikker på Bet24 har snydt mig ...
Så hold jeres penge på en bank konto og når i vinder hæv dem!"

Det kunne os ske du havde handlet extremt dumt?
That sounds about right.

Selvfølgelig snyder Bet24 ikke deres kunder.

29-11-2007 08:48 #167| 0

Hvor er det fedt at folk gang på gang bliver knaldet i at forsøge at snyde PN

AndreaZen: Denne sag lugter alt for meget af snyd til at du kan få noget hjælp herinde. Hvis du poster alle beviser i sagen HH osv.og har du en god sag er der mange herinde der nok skal hjælpe dig.

Der findes masse af folk der har fået deres penge, efter de har indrømmet Chipdumping, så indrøm det bare, og du er heller ikke den første der har forsøgt at snyde PN

29-11-2007 09:25 #168| 0

@AndreaZen

Vi er flere, som glæder os til at se HH..

POST!!

29-11-2007 09:48 #169| 0

hmm. OP virker som en der laver sjov med folk på seriøse fora. Nu husker jeg ikke sætningen præcis på hans hotprofil, eller hvad det nu end er.

"Min ven Nick bænker 40 kg. så hvis I messer med mig messer I med ham"

ROFL, LOL, OMG

29-11-2007 10:17 #170| 0

JA 40kg det er en del, men mon ikke der skal stå TON. ;-)

29-11-2007 10:24 #171| 0

den hot profiltekst er jo ffs ikke real, det er noget pis han har skrevet for at være sjov. at I tror det er oprigtigt ment gør Jer til fjolset

29-11-2007 10:30 #172| 0

Damn, betfolder - du er godt nok skarpsindig :0)

29-11-2007 10:46 #173| 0

@AndreaZen

PM sendt

29-11-2007 10:56 #174| 0

@betfolder
læs nu lige igen hvad der står skrevet

04-12-2007 20:03 #175| 0

Jeg har oplevet noget af det samme hos bet24. Det skal siges at jeg ikke har spillet på samme ip adresse eller har haft bekendte som har benyttet den samme ip adresse.. Jeg har spillet på boomtown i aarhus, hvilket jeg kan forstå er ulovligt (lidt sendt at opdage)..

Jeg startede med at overføre 1500dkk og gik derfra med 3000dkk (så et overskud på 1500dkk).. Dagen efter ville jeg spille igen, men da var min poker account lukket... Jeg har derefter gentagne gange sendt mails til dem, de kommer dog med de samme svar.... bla bla bla, kontakt www.lga.org.mt/lga/home.asp

Nu har jeg taget kontakt lga.org.mt - ingen respons endnu (2 dage siden)..
Desuden har jeg skrevet til basta (tina nikolaisen)

her igår fik jeg flg. mail "template" - samme mail som din...

---------------------------------------------------------------------

Hej "navn"

Jag hänvisar till mina kollegors tidigare svar samt ber dig vänligen läsa nedanstående

Vi och vår Pokerprovider har avancerade och sofistikerade system och rutiner för att kontrollera kundernas spelbeteende, IP-adresser, samband med andra spelare och flertalet många andra parametrar.
Anledningen till att detta görs är för att stävja och hindra kunder utnyttja möjligheter som gör att andra kunder blir lurade på insatser och en ärlig chans att vinna samt att flytta eller tillskansa sig pengar på ett otillbörligt vis.

Vår Poker Provider har alla händer och alla relationer avseende ditt och andra konton klara för sig och har, efter att alla larmsignaler kontrollerats, omedelbart stängt ner ditt konto för chipdumping och överträdelse av regler.
Efter att vi fortsatt vår undersäkning och tagit del av Ongames beslut har vi självklart beslutat att stänga även ditt Bet24konto.

Från Bet24 anser vi ärendet vara utagerat då du har brutit mot de Terms & Conditions som du bekräftat att du läst och godkännt. Vår supportpersonal kan inte bistå dig med någon annan information än det som du redan erhållit.

Om du anser dig vara orättvist behandlad eller vill överklaga ber vi dig vänligen ta kontakt med The Lotteries and Gaming Authority (LGA is a public single regulatory body that is responsible for the governance of all forms of gaming in Malta) vilka Bet24 lyder under då vi har vår internationella spellicens registrerad på Malta.

Om du väljer att ta ärendet dit kommer vi att bistå LGA med all den information som de önskar ha för att kunna granska ärendet och göra en fullständig bedömning.

MvH,
Lars
Support Manager
BET24
www.bet24.com
Öppetider för support:
10-20 hela veckan

04-12-2007 20:09 #176| 0

Min sag har kørt siden d. 14november - igår lukkede de så min betting konto da jeg truede med at gå til den danske presse..

For ca. 1uge siden ville de have en scanning af mit kreditkort,id, faktura.
Efter at have modtaget diverse beviser på jeg var den jeg var, fik jeg flg. mail..

-----------------------------------

Fri, 30 Nov 2007 09:22:10 -0500

Hej,

Vores sikkerhedsafdeling har nu kigget på sagen og dokumenterne.

Din bettingkonto er åben og klar til brug.

Vi har også haft fat i vores pokerudbyder OnGame Network og de vil dog
ikke tillade åbning af din pokerkonto. De finder en klar overtrædelse
af reglerne, hvor blandt andet chipdumping har fundet afsted.

Er du ikke enig i denne afgørelse kan du klage til LGA - deres side
er...

Skulle du have brug for atter at kontakte os henvis da venligst til
denne mail-kode LTK7105426738X.

Med venlig hilsen,

Glenn
Customer Support Agent
Bet24.com
www.bet24.com
09-21 hele ugen

04-12-2007 20:11 #177| 0

I mine øjne er det Bet24 der er nogle svindlere, tror de selv napper pengene..

04-12-2007 20:17 #178| 0

Zaphod2000 -> Det er ulovligt at spille poker på en netcafe iflg. Bet24 regler... Så mit råd til folk SPIL ALDRIG POKER på netcafeer...
Nu er jeg så heldig at beløbet ikke er mere en $600, hvad havde jeg gjort hvis det var $10.000??

Nok taget flyet til malta og fundet glenn, lars, Filipp, mette, Kenneth og alle de andre fra Bet24..

15-12-2007 22:44 #179| 0

Bump

@Andreazen

Jeg har sendt PM - men du svarer ikke, så jeg begynder lidt at tro du ikke har så rent mel i posen alligevel

15-12-2007 22:51 #180| 0

nasaruk = OP

16-12-2007 00:29 #181| 0

@ forpokerda: Sjovt at nasaruks eneste 4 indlæg er i denne tråd! loooooooool

16-12-2007 00:56 #182| 0

Ingen tvivl om at begge "heroes" har visse regler så ikke meget sympati fra min side..

Men vil Malta overhovedet kigge på sagen ?

Bet24 har jo ikke POKER-licens på Malta, kun betting-licens.

16-12-2007 01:09 #183| 0

Jeg har lavet mange chipdumping gennem tiderne for og få mine penge over på et skatts frit site. Er blevet bustet et par gange og det eneste der sker er en advarsel og der kan da aldrig være snak om at de må beholde mine penge.

16-12-2007 01:13 #184| 0

Drop Bet24. Der er 40% rake back på scandic

04-01-2008 02:00 #185| 0

BUMP - Jeg formoder nu at historien var en lille løgn

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar