Dette er et af mine MEGET sjældne OT indlæg, så jeg håber i bærer over med mig.
Jeg skal være drillenisse for en kollega, som godt kan tåle at man tager pis på ham, så jeg søger nogle gode idéer.
Hvad synes I?
---
www.bimbampoker.wordpress.com
Drillenisse
1. Nu ved jeg jo ikke hvor du arbejder, men du kunne jo eventuelt lægge et spor af karameller (eller lakridskonfekt, kun fantasien sætter grænser) på gulvet, som vedkommende skal følge. Lad det så føre til fx rengøringsrummet, hvor der så står en skål småkager og fx en julefigur. Husk at skrive "hilsen din drillenisse".
2. Fyld sko med nødder.
3. fyld skærmen med gule sedler.
4. Læg krøllet avis papir ud over hele gulvet.
5. Vend møbler på hoved
6. hæng billeder skævt
7. Lig en hilsen i personens bil lige som en fartbøde, hvor der står en hilsen i stedet for en bøde :)
8. postkort med gåder på, og uden svar (de kan evt. komme ugen efter med den næste gåde)
9. Spred clips på bordet
10. Sæt clips på sidderne i en bog, så de sidder sammen
11. Ændre baggrundsskærmen på computeren
12. Ændre ringetonen på mobilen
13. hæng julepynt på blomsterne
14. skru pæren løs i lampen
15. Toiletpapir el. køkkenrulle vikles rundt i huset/kontoret. Vikl det rundt om lamper, gardinstænger og stole.
16. Mal med vandfarve på vinduerne (oplagt, hvis de alligevel trænger til at blive pudset)
17. Har du døre/skabslåger der kan tages af - så gør det!
18. byt blyanter ud med farvede sugerør
19. byt rundt på tingene på værelses, skufferne, kontoret med mere.
20. sæt dobbeltklæbende tape på dør håndtag
21. Fyld en skuffe med nisser.
22. Pak en tom æske chokolade ind
23. giv en pose frosne vingummier
24. Byt rundt på knapperne på tastaturet
PIVSTJÅLET
Havde en drillenisse da jeg gik på gym. Hun gav mig en toms chokoladeskildpadde. Mums...
Lige indtil jeg tog en stor bid og opdagede, at hun havde suget cremen ud (ja, af skildpadden) og fyldt den med sennep i stedet for.
God gas, men fuck den smagte dårligt.
@Mccrap
Den var god. Den skal jeg helt sikkert bruge.
Andre gode forslag?
---
www.bimbampoker.wordpress.com
>Lige indtil jeg tog en stor bid og opdagede, at hun havde suget cremen ud (ja, af skildpadden) og fyldt den med sennep i stedet for.<
LOOOOOOOOOL
fuck en grinern prank :)
Hvis nogen vil bruge #16: 16. Mal med vandfarve på vinduerne (oplagt, hvis de alligevel trænger til at blive pudset) - så husk for alles skyld at det virkelig -er- vandfarve...
"11. Ændre baggrundsskærmen på computeren"
eller tage et screenshot af baggrunden, som du så sætter som baggrund og sletter alle hans ikoner.. så fatter han ik hvorfor de ik virker..
Senere på måneden fik jeg en pakke, som jeg skulle åbne midt i en tysktime. Det var et par g-strengtrusser, lyserøde i str. s. (Jeg er selv en fyr omkring 1,90)... Til stor morskab for resten af klassen.
Da jeg havde gættet hvem hun var til sidst fik jeg en pose med små marcipanbrød, som trøst for den hårde måned.
De første smagte ganske godt, men ikke de sidste. Det var margarine overtrukket med chokolade. Kunne ikke se forskel. Føøøøj. Nok den ondeste, men også sjoveste nisse jeg nogensinde har haft. Har næsten stadig dårlig smag i munden efter den skildpadde.
9. Spred clips på bordet.
Det er jo helt gakkelak. Så står han bare der og tænker :"Årrh, hvad mand... Hvor er den lille frække drillenisse dog henne. Øøøiiihhh, jeg skal komme efter dig, skal jeg. Din lille drillenisse."
Nu skal I bare høre, jeg var selv en drillenisse sidste år, og det var det sjoveste December vi nogensinde havde. Afprovede ideer kommer her.
- Brug et par toilet ruller til at rulle hele bord/stolen /skærmen sammen.
- Svin hele skrivebord til med Mandarin skrald, slik papir, småkage krummer
- Pak hele skrivebord samt alt på skrivebord i avis.
- net stikkene kan tages ud.
- tastene på tasteturet kan tages ud og byttes især a med s og n med m, det kan ikke ses i første øjeblik.
- dyrk lidt karse i et gamle tastetur, og byt den på kontoret.
- Lav en jule dekoration med lys i (talerne til lyset kan købes løst og sættes på i tilfældigt rækkefølge)
- lav skattejagt hvor personen skal kunne finde et stykke slik,
- hvis to personer sidder tæt sammen byt deres tlf rør.
- tag et par strips og luk jakke ærmene med dem.
- strips alle kabler tæt sammen,
- brug sort tuds til at farve tastene på tasteturet (undgå de hvide bogstaver) så de ikke kan ses.
- brug tape på hørerøret i tlf, hvis nogen ringer kan det ikke høres.
- brug dobbeltklæbende tape på tlf så røret sidder fast.
- send et stykke chokolade med posten (bare for at vise at nissen kan også være sød)
- fyld andens taske med alle kuglepenne fra kontoret
- send et postkort fra nettet.
Det var en sjov december, nu er vi igen startet på ny bwahahah...
udhul en treo og læg den i toppen af en polo pakke
@Daisy
I lavede ALLE de ting og ingen fik en flad ?
HOLD da kæft hvor belastende...
et billed af mogens camre som pauseskærm på com