Ongame bugs

#1| 0

Jeg har nogle forskellige problemer med ongame

for det første quitter den automatisk et bord af og til. Det lader ikke til der er noget mønster i hvornår den gør det, jeg kan i hvert fald ikke lige lure det. Ingen warning eller noget, den qwuitter bare som om jeg selv har trykket leave.

Et andet problem opstår når jeg vil have borde på begge skærme. Når jeg 6-tabler på min 24" er det det fint nok, men når jeg flytter bare ét bord over på min sekundære skærm fucker den op. Bordet begynder at lagge vildt, og blive sort.

Et tredje har med PT at gøre. Jeg har altid dagens stats kørende, men nogle gange er den helt skæv. Jeg er måske oppe med 600, men den står til oppe med 1400, eller nede med 300 eller whatever. Helt skævt i hvert fald. Når jeg lukker autoimport, og genåbner bliver den ok. Det er i forbindelse med import fra ongame.

Nogen der ved noget om de forskellige bugs? Og måske endda kan løse dem :D ?

Er der forresten nogle kan anbefale et lækkert betpot-og-andet-godt script til ongame?

29-11-2007 19:19 #2| 0

Lige et tillægsspørgsmål - Kan man gøre noget så Acehud kan se forskel på bordene selvom de hedder det samme. Viser kun stats på det ene bord og det er ofte for det andet bord :S

@Snask
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=139120 script på ongame, der blev lagt et nyt et op i dag- virker perfekt

29-11-2007 20:31 #3| 0

ad 1: Det oplever jeg også. Dog meget sjældent.

ad 3: De har bøvlet med deres session browser på det sidste, mon ikke det hænger sammen med det? Anyways, jeg har gjort opmærksom på det, og synes, det er blevet bedre.

30-11-2007 01:16 #4| 0

1) Oplever det også af og til.
3) Efter jeg skiftede til nyeste beta (af PT) så har jeg ikke oplevet problemet.

30-11-2007 20:14 #5| 0

Det med grafik problemet har stået på i over et år, og der er intet der er forbedret for mig der. Det kan sagtens køre fint, og jeg kan spille 8 borde på mine to skærme. Det eneste jeg skal huske er at jeg ikke må stå på venteliste til et bord, da det ved at poppe op starter problemet. Ligeså når jeg skal lukke et bord ned, så skal jeg flytte det bord som står på det sted på skærmen hvor problemet dukker op til et andet sted, og så sætte det tilbage når jeg har lukket bordet ned.

Jeg har skrevet ovenstående til Eurobet flere gange. Det tog dem 2-3 måneder hvor jeg rykkede gentagne gange, og slutteligt fik jeg svaret at det ikke var et problem de kendte! Med andre ord er jeg ret overbevist om at de aldrig nogensinde kiggede på det.

Du kan forbedre din autoimport ved at "reset DB's" i Auto-Import funktionen. Jeg skal ca op på 1000 hænder inden det begynder at blive et problem, men varierer dog meget fra gang til gang.

Det med ens bordnavne er der ikke noget at gøre ved mig bekendt, men vist noget de kigger på til PT3.

Jeg har prøvet få gange at den kvitter bordene, men har altid tilskrevet det er jeg må have ramt "leave" uden at have været opmærksom på det. Har bedt dem lave en pop-up boks med bekræftelse her, da der ellers er 2 døde spots på skærmen pr bord som man ikke må ramme ("leave" og X'et der lukker vinduet).

Har også lige et spm. Er det bare mig der gerne vil have mucked hands også i den skrevne HH til harddisken, således at det kommer med i PT? De skriver den alligevel til den webbaserede HH, og det ville gøre at man kunne bruge PokerEVSoftware, som jeg brugte da jeg havde en kort periode på Party. Programmet er godt for mig til at undgå tilt når jeg kan se at jeg taber mine penge på aa-ins der går den forkerte vej eller lignede, og sørger for at jeg lettere kan fastholde mit A-spil fordi jeg ved at det jeg gør er rigtigt, selvom jeg i en given session er i minus.

Har tænkt mig at skrive ovenstående til dem, men ikke fået taget mig sammen endnu. Hvis nogle går i samme overvejelser, så burde vi poste det et sted, og få så mange som muligt af Ongame spillere til at sende samme mail ind, således at det får deres opmærksomhed.

Jeg undres forøvrigt over at pokersites ikke er bedre til at finde de små ting der gør deres site bedre. F.eks stinker den måde man kan bette på i Ongame hele vildt. Hvis man vil bette 70 skal man skrive det, da man kun kan klikke sig direkte fra 50USD til 100USD. Det samme gælder også et standard preflop raise i 200NL, hvor man better 7-8, men man er tvunget til at skrive det.

30-11-2007 20:27 #6| 0

Som jeg postede et andet sted (inden OP gjorde mig opmærksom på denne tråd), så har jeg også omtalte grafik problem.

img110.imageshack.us/img110/9646/ongamegraphicsproblemqk9.jpg

Men, men jeg skrev ovenstående, så slog det mig at jeg måske kunne ændre mig setop. Mine skærme står som 2 og 1 i opsætningen, dvs at min højre skærm har selve windows startmenuen. Da problemet som det kan ses på ovenstående screenshot sker til venstre herfor, tænkte jeg at ejg ved at flytte skærmene til 1 og 2, og dermed få min "start" knap over på den venstre skærm, indirekte ville fjerne det område hvor problemet står, da der nu ikke er noget område til venstre herfor.

Og............. ved første skud ser det sgu' ud til at virke. Der skete ihvertfald intet da jeg åbnede 8 borde, og den opstår hvergang jeg placerede noget i det område tidligere, uden undtagelse.

Hvis ovenstående viser sig at holde vand, er der så noget med lidt IT forstand der kan forklare hvordan den kan lade sig gøre at problemet opstår når man har opsætningen på den måde?

Anyway, gå i "kontrolpanel" --> "skærm" --> "indstillinger" og træk bord 1 over så den står til venstre for bord 2.

EDIT. Forstår stadig ikke hvorfor Ongame (eurobet)kan påstå at de aldrig har hørt om dette problem før, og hvorfor man ikke forsøger at løse denne samt mange af de andre bugs der er i deres software.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar