80,35$ til 9.232,23$ på 6 timer(sammenlagt).
Gaaaaaaaaaaaaaaal et rush.
Og ja, BRM har desværre aldrig været min store force. Dejligt for en gangs skyld det går min vej.
4000$ af dem taget HU vs en gut der gik totalt på tilt og smed penge efter mig. DEJLIGT.
SKRUUUUUB
For satan Lyager.
Husk nu at cashe lidt ud denne gang, før det hele forsvinder i et kæmpe rush.
Men tillykke med det, er jo ikke småpenge det drejer sig om.
Faktisk synes jeg selv jeg spiller en stabil omgang poker, LAGish vindende på de fleste levels over kortere tid(og ja, kortere tid mener jeg at det er INDTIL jeg laver noget hovedløst som at smide 10k$ væk på tilt.
Mit problem er diciplinen bag ved det hele, og ja, jeg kender godt alle BRM argumenter osv.. også derfor jeg betegner mig selv som en hyggespiller med alt det indebærer.
Håber jeg kan holde den kørende tid nok til at hive en masse skillinger ud.
Wish me luck all. :)
@Windfeld
Tak! Hvem er du forresten. Mindes ikke dit nick. Smid mig lige en PM hvis PN ikke skal have fat i navnet.
Jeg fatter ikke hvordan man gør det der. Det meste jeg har vundet på en dag er 300$ cirka. Hvordan fanden gør man sådan der :/
@kismetkismet
Easy(alt er ralativt)
80,xx ind på NL400... blive der til omkring 500-600, over til NL600 hvor man tager 2 BIs fra nogle tosser = 1800...
Derefter ind på NL1000 med 900 på 2 borde og sidde beton i 2 timer, med ca. +2 BI status er det nu omkring 3800.
Så tog jeg ca. 8 BIs fra en på NL600 HU private table, da han mente jeg var en donk. Tak for det. Lidt NL400 senere er det ca. 9,3K$
lyager - kom ned på cafeen, så skrider vi ud og fejrer det! jeg havde 9k$ skrub i fredags, så vi har begge noget at fejre:)
@comhood
Kan sq ikke i dag Klaus... Damen kommer over senere, har ikke set hende i 1 uge...
hun har ikke været der i en uge, men lige så snart du vinder 9k+ så dukker hun op....skrub? =)
HeHe ;)
@Culkasi
n1 mate... Tjo det er en måde at sige det på. Havde dog en aftale med hende længe før jeg startede min session i går :) Desuden ved hun ikke jeg leger med penge over en plov på nettet.
@1000år
Ja, også derfor jeg poster. Lidt ligesom at vinde i lotto :)
@UniQue
Mark?
@UniQue
Fik sq helt en klump i halsen der Marc. Jeg har dårlig samvittighed overfor dig. Vi tager den lige over MSN her på et tidspunkt. Skriv til mig.
@Blomme
Nej :) Det noget gammelt noget med Marc, intet med OP at gøre.
P.S
Lyager > UniQue
Så er dagens omgang poker overstået. Nåede heldigvis ikke at tilte det væk :) LIVE TO DIE ANOTHER DAY.
Resultat: 80,35$ til 13.429,34$ på små 10timer spil. Dog uden at cashe en eneste gang i ca. 5MTT's <--- ANTI SKRUUUUUB.
Godnat alle, GL ved bordene.
Lyager
Nice work
jeg skriver om 10 timer så har jeg gjort det samme....
men så kan det godt være det bliver på et andet netværk end crypto ellers ville det da tage 1000 timer...
@Vendelbo
Hvordan kan det være de er så tight på crypto ved du det?
Lyager@
Nice job ;)
tror jeg selv er oppe med godt 4k på nl 200-300 i dag ;)
@ Lyager
"Dog uden at cashe en eneste gang i ca. 5MTT's <--- ANTI SKRUUUUUB."
omfg el oh el, du regner med at cashe mindst 1/5 MTTer? haha, hvorfor tror du vi er nogen der kører en slags brm? :) du skulle prøve det:)
najs med fortsat skrub - brug nu for døvlen chancen til at styre det!