har lige fået en mail fra pacific efter jeg satte 50$ ind (har donket dem væk igen..) den lyder sådan:
EDIT: AFSENDER: "PacificPoker" <[email protected]>
Dear ***,
Join us in 888 Santas Prize Surprise!
888.com wants to wish you a happy holiday season and a healthy and prosperous New Year!
Now is the best time to get back to the tables, because 888 Santa is coming to visit and will be giving away:
An amazing cash prize of $8,888
100s of additional bonuses
888 Santas sack is so full of prizes you just never know what special surprise he might pull out for you!
Find out how you can win in 888 Santas Prize Surprise
Remember, the password to your Pacific Poker account is 'HER STÅR GUD HJÆLPE MIG MIT PASSWORD'. Get help depositing or contact us.
Enjoy the game!
Regards,
Alex Reign
Promotions Manager
www.888.com
Excellence in Gaming Since 1997
Kan sku da ikke være rigtigt de sender mit password på den måde helt uopfordret???
insta slet konto, køre viruskill og spyware....
er det normalt? skal jeg være så bange som jeg er nu??
WTF Pacific Poker?????????
hvorfor fanden har de ikke skrevet til mig - jeg har været kunde hos dem i 5 år!
hmm. Tyder på det ikke bare er mig der er ude for et svindel forsøg så, men sku stadig ikke betryggende.. Det er da nok til at miste mig som kunde!
Jeg har heller ikke fået nogen mail selvom jeg har været kunde længe, men tror ikke du skal være bange. Der er vel ikke nogen ide i at sende dig dit password hvis du var ude for et svindelnummer.
Men hvad der er seriøst scary er, at de ikke har krypteret passwords i deres database. Det er jo sick, når man tænker på hvor mange formuer der er på deres kunders konti...
@jonasag
Ja man må da ikke håbe de har ligeså troværdige folk ansat som Absolute poker!!!
Hmm mit password står ikke i den mail jeg har fået...
Og jeg har fået den samme mail, undtagen linjen "Remember, the password to your pacific Poker account is 'xxxxxx'. Get help depositing or contact us."
@Ellum
har du penge på kontoen? Jeg har som sagt ingen på min, måske det er derfor de vil være sikker på jeg kan mit pass i tilfælde af jeg ville sætte flere ind. Det har jeg så ikke ligefrem lyst til! Skulle bare ind og lege lidt med et par kammerater der kun spiller derinde,tror det har fået rigeligt nu. Jeg hopper tilbage til fortune.
virker egentlig mærkeligt at de først chekker om der er penge på kontoen, før de sender sådan en ?standard? mail ud.
Nu har du vel ikke lavet en djoffer? ;-)
Bare underligt, at de sender passwordet med i mailen til dig, men ikke i min.
De vil åbenbart gerne beholde dig som kunde, så de sikrer sig lige, at du kan komme til at depositte igen. :-)
Nope. Ingen djoffer her, den er sku god(eller vel egentlig dårlig) nok...
edit: skulle jeg have opmæksomhed havde jeg sku gjort det på hestenet.dk der er flere pigebørn ;-)
og selvfølgelig vælger de da en top minimumsraker som mig, frem for dig ;-)
Sygt at de opbevarer kodeordet overhovedet.
Endnu mere sygt at de kan finde på at sende det via email.
Konklusion: De har ikke en kompetent sikkerhedsafdeling.
Jeg er glad for, at jeg ikke er kunde hos dem.
Jeg spiller der indimellem, men jeg har ingen mail fået.
Men okay, der er ingen action over NL400 derinde lige nu...
jeg fik også mailen men der stod heller ikke noget med kodeord
det var der altså!! ser ud til mikkmakk har været ude for det samme. www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=146335
Jeg skrev en mail til dem i går ved 18 tiden, den har de ikke svaret mig på endnu..
jeg ville egentlig hellere høre forslag til hvad jeg evt bør tage af forholdsregler? end om dem der har fået den ene eller anden mail, nu føler jeg mig sku mistænkeliggjort... :-(
hmmm, nu har jeg så lige fået denne:
De sender så tilsyneladene deres promotions ud fra forskellige mail adresser, jeg syns det er skummelt..
EDIT:AFSENDER: "888Promotions" <[email protected]>
Dear *******
We are happy to inform you that you have qualified for the $1,000 Depositors Freeroll to be held on Saturday, 15/12/2007, at 13:00 PPT*.
Registration Begins at 13:00 PPT on Friday, 14/12/2007.
Registration Closes at 13:00 PPT on Saturday, 15/12/2007-at this point the tournament will begin.
The tournament is located under the 'Multi Table' tab in the main lobby.
Tournament ID: 17877879
Tournament Name: $1000 Depositors Freeroll
Registration is restricted to 3,000 participants and is on a first come, first served basis.
Good Luck at the tables!
Best Regards,
Alex Reign
Promotions Department
Pacific Poker
www.888.com
*PPT is GMT minus 4 hours
*Unsubscribe:
You have received this email because you, or someone else, have registered this Email Address with Pacific Poker. If you no longer wish to receive our Email Updates, please send a blank Email to: [email protected]
Den har de så i det mindste ikke mit pass med i, men intet svar på den mail jeg sendte dem i går.. den tror jeg de ka stikke op hvor solen ikke skinner..
Har også fået mail fra Pacific hvor mit password stod i...
Dear XXXXXXX,
Join us in 888 Santas Prize Surprise!
888.com wants to wish you a happy holiday season and a healthy and prosperous New Year!
Now is the best time to get back to the tables, because 888 Santa is coming to visit and will be giving away:
An amazing cash prize of $8,888
100s of additional bonuses
888 Santas sack is so full of prizes you just never know what special surprise he might pull out for you!
Find out how you can win in 888 Santas Prize Surprise
Remember, the password to your Pacific Poker account is 'Her var mit pass skrevet'. Get help depositing or contact us.
Enjoy the game!
Regards,
Alex Reign
Promotions Manager
www.888.com
Excellence in Gaming Since 1997
Har også modtaget MED password
Har dog ingen penge der - i hvert fald ikke noget i en størrelsesorden jeg har styr på ...
Virker som en alvorlig sikkerhedsfejl!!
stadig intet svar fra pacific. Jeg har nu rykket dem for svar, med henvisning til denne tråd.
Sidste nyt (ikke nyt men først postet nu) Modtaget d. 15/12: AFSENDER: [email protected]>
Hello Peter,
Thank you for contacting 888.
Peter, I am very sorry if you feel that your security has been
compromised by this email.
Please be assured that I have forwarded your emails to both our
Promotions and Technical Departments for them to respond to your
concerns.
I will be certain to contact you once I have received a response from
them regarding this issue.
If you require further assistance in this or any other matter, please
feel free to contact us - we are here for you 24 hours a day, 7 days a
week.
Kind regards,
Amy R.
Member Support Representative
[email protected]
www.888.com
Herefter har jeg intet hørt..