Mansion reload-button ??

#1| 0

sidder og stener !!!!

Har ikke rigtig haft brug for den endnu, men hvor f.... er reload knappen på det skod-site ???

de spiller satme ringe plo derinde, ligesom mig ;)

14-12-2007 22:25 #2| 0

ANTES/BLINDS
LonesSkat posts blind ($0.25), jeppejoo posts blind ($0.25).

PRE-FLOP
panopuu folds, mikkmakk10 bets $1, funkyjeff calls $1, LonesSkat calls $0.75, jeppejoo bets $4.75, mikkmakk10 bets $16, funkyjeff folds, LonesSkat folds, jeppejoo calls $12.

FLOP [board cards: JH,7D,2C ]
jeppejoo bets $21.60 and is all-in, mikkmakk10 bets $23.80 and is all-in.

TURN [board cards: JH,7D,2C,4C ]

RIVER [board cards: JH,7D,2C,4C,8S ]

SHOWDOWN
mikkmakk10 shows [ AH,AC,9S,TD ]
jeppejoo shows [ 9D,KC,6D,JD ]
mikkmakk10 wins $2.20, mikkmakk10 wins $77.70.

I TOLD U ;)

14-12-2007 22:48 #3| 0

Du bliver nødt til at trykke sit out. Så kommer der en cashier-knap hvor du kan købe chips.

Og btw - IMO er det noget af det mest elendige, laggy, forvirrende pokersoftware der nogensinde er lavet.

14-12-2007 22:57 #4| 0

@royal

ok, TY ja det virker da ;)

Det er et lortesite, havde så 13 $ ville cashe ud , min 15 skrev den så, ok vi tilter lortet væk.. nu har jeg så 117 $ ;) eneste positive der..

Prøv lige og hør, de skrev til min buddy, spil x antal hænder på x antal dage og få 25 $ tilført din konto ved at skrive en mail til denne emailadresse.. Han gjorde som de skrev. Der kommer ingen $ han skriver til dem " HVAD SKER DER "" med de 25 $,.. Jamen din konto var ikke verificeret da du modtog tilbuddet !!! ;), det blev den først 2 dage senere, fordi deres support er så pisse herre langsom..
Så siger jeg også bare HVORFOR FANDEN giver i ham så tilbuddet.............
Må fandeme håbe, tror jeg også de gør, at PN scorer kassen på at reklamere for dem for det er da det værste lorte sted i hele pokerverdenen.. ja nu skal jeg nok holde kæft de næste 3 uger herinde ;)

14-12-2007 23:20 #5| 0

Wow du har ret. NLO er alt for vildt derinde... satte mig lige for sjov med nogle bonusdollars derinde... 1 orbit senere sidder jeg med 5 gange så meget. Det minder om et PN bord :)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar