Kan man ikke godt forvente at få fuld kompensation for det her?:
4/8 gbp
Mig raise til 32 med K-T, 2 callers.
Flop K74(tror jeg) med flush draw
Jeg better 90 ud i 104, næste folder og sidste rester for 193 hvor jeg får en unexpted error og bordet lukker ned inden jeg kan nå at trykke call . Alle bliver kastet af bordet.
Mvh. Lundsgaard
Boss bug
Har snakket med ham, dog tak for info :)
Du skal vel nærmere betale kompesation da du ville have kaldt og tabt ;)
De burde virkelig få fixet deres software. Der er ved at være mange bugs.
1. Waitinglist virker ikke ordenlig, smider dig nogle gange bare af.
2. Er du på waitinglist og du multitabler, og der bliver plads på et bord, så popper dine border ikke frem, først når du har accepteret bordet.
3. "Money in play" virker ikke over 5 borde.
4. Borderne lukker ned (katastofalt)
5. Nogle gange stopper den med at poste blinds, og du skal trykke på "auto post blinds" en gang til.
Ikke fejl, men bare dårligere ting ved deres software:
1. Ingen "tile-table" knap.
2. Hvorfor den dumme opløsning på borderne? Grr
3. Ingen HU-borde på lavere limits.
Synes det er ærgeligt :/
Min hånd er altid god... Sådan er det bare :)
Vedr. din nr. 4: Dette skulle efter sigende være ved at blive fikset for du har helt ret i, at det ikke holder.
/Mikael
Hej alle !
Boss har kørt en opdatering som burde/skulle have klaret probs med at borde lukker ned....Led selv kraftigt under det, men har intet selv mærket til problemet efter seneste opdatering ??? Skal tjekke op på det.
@Joanna
1) Sandt og r...irriterende, den er smidt videre
2) Det gør den her hvergang ?
3) Heller ikke over 4 :/
4) Er besvaret
Kommer snarest en release med miniview etc...
HU borde på små limits er Boss temmelig bange for, da erfaringer viser at der bliver mega chipdumpet på disse. Jeg har dog snakket med James og et par andre sites om evt. at køre det os imellem også på lavere takster. Dette skal der dog nok lige regnes på, da vi som sites selvfølgelig ikke er interesserede i heller at få en kæmpe "chargeback" bon hver d. 1
/Kimo