1.
De sidste 19 gange jeg har været AI på flop eller turn mod flush-draw, bliver der suget ud, heraf 10 gange hvor jeg har set og altså også har "outs" til et FH.
2. Af de sidste 27 gange jeg har været AI, har jeg været favorit i de 23 men kun vundet 2, heraf tabt 4 med set mod et top par, som rammer runner runner FH eller flush.
3. Over de 12k hænder er jeg i minus med mine AA-KK (jeg 4 better næsten aldrig, men har bestemt ikke slow-playet)
Spurgte kort Thyssen hvad odsene var for ovenstående.... den er vist så lille at en alm. lommeregner ikke engang kan indeholde tallet :-(
Er rimelig godt tilfreds med jeg trods alt har haft 75k hænder inden da, hvor jeg har ligget over 8 ptbb/100h, men man må vist sige at min tid som DK´s mest stabile pokerspiller er slut :-)
Poker er nogle gange et ondt hassard spil :-)
Ses på de lidt lavere limits den kommende tid...
hvordan taber man 45 buy ins på 8 d
Op på hesten, har selv oplevet mit største og første downswing i denne måned, var nede med 25 Buy ins, ramte en guldåre tidligere i aften på en ny side jeg ikke har spillet på tidligere her til aften, har nu hentet 7 af dem tilbage.
Regner stærkt med vi er even inden juleaften;)
Ja vidste jo godt det kom, men når man i 4 år aldrig har haft større downsving end 22 buy ins, så gør den alligevel en smule ondt.
Det værste/bedste er at jeg faktisk i denne periode har spillet noget af det bedste poker nogensinde :-)
Men en ting er sikkert, mit personlige største mål inden nytår, er at finde ham der har opfundet flushen....... så vikler jeg hans hus ind 800 ruller toiletpapir og smider 40 lortebomber mod hans hus..... og du behøver ikke at prøve at gemme dig, jeg skal nok finde dig :-)
"Men en ting er sikkert, mit personlige største mål inden nytår, er at finde ham der har opfundet flushen....... så vikler jeg hans hus ind 800 ruller toiletpapir og smider 40 lortebomber mod hans hus..... og du behøver ikke at prøve at gemme dig, jeg skal nok finde dig :-)"
hahaha
Har tit haft de samme tanker om flush.. Den ødelægger altid det hele!
was bound to come Laur.. men tough luck bare op på hesten og spil videre...
12 K hænder er jo heller ikke alverden...
@Laur
Hvem siger poker ikke er held,
Ja prøv mig nu lige at fortæl,
At dette spil virkelig kræver hjerne,
Så må de runner runner flush fjerne.
Dette viser rimelig godt hvorfor poker bliver betragtet som hasard selvom der er noget skill involveret. 45 buyins ouuuuuch :( Føler sgu med dig.
Sry m8, men jeg kan ikke få den store medlidenhed med folk, der "trods alt har haft 75k hænder inden da, hvor jeg har ligget over 8 ptbb/100h".
.. For det er fanme varmt!
@Laur
75k hænder * 8 ptbb/100 hænder = 120 buyins
downswing = -45 buyins
-------------------------------------------------
Total 75 buyins
Over 87k hænder er det 4.3 PTBB/100 hænder, hvilket stadig er en fin winrate.
Men med en winrate på 4.3 og en SD på 50 så er 45 buyin downswing ret usandsynlig, så enten er din "true" winrate lavere (eller SD højere) eller også har du været på tilt i perioden.
@AB
Øh, er en winrate på 8 ptbb/100 ikke almindelig? Måske har jeg også været varm de sidste 70k hænder... Nah, unlikely :)
Jørn
Thyssen, hvis du går fra 10 borde til 14 borde, så går din winrate nok ned til 7ptbb/100h.
:-)
ptbb/100h er worthless uden limits og #tables IMHO.
Her er et muligvis halvtåbeligt spørgsmål fra en som ikke bruger PT. Hvad er en standard winrate eller acceptabel winrate?
Og ja, Laur, held og lykke med at komme tilbage - når du ikke spiller mod mig i hvert fald (jeg tog jo et lidt over et buy in fra dig i går så keep up the good work i den henseende :-)
@Hooks
MT ratio = 4, limits NL600 6-max og NL1000 6-max @ party
PT stats: 28/22/3 (varierer mellem 22/18 og 32/24 afhængig af modstand)
Jørn
WEEEEEEEEEEE så skete det og endda mod en anden PN´er...... mine QQ holdt AI på flop mod et flush-draw..... så er vi tilbage, one buy in back 46 to go, kan allerede mærke selvtilliden er tilbage :-)
hmm du er 28/20 og har en agg. på flop på 5,5 og der ligger et flush-draw på floppet... du er jo ikke just en TAG spiller :-)
Skulle mene din range er så bred, at jeg er foran til over de vel godt 35% der skal til for at det er et +EV call
fair nok :) hader bare når mine draws ikke rammer...det plejer de jo at gøre.