Hvilken kvinde skræmte jer så meget
at i valgte at blive svanser??
Hvorfor blev i svanser
Jeg er også et okay bud...
klørkonge er imo langt foran alle!
du skriver perseon i "ental"
øhh gælder det også Brødre ?? (flertal)
sårrrr har jeg nemlig et bud
hehe
4500
Men min stemme går nok til mickey..
Der altid er god for en lille tilsvining af nye profiler, der vover at stille et uskyldigt spørgsmål..
DTM
NhtyWp - Mickey
Tror netop det er de her åndsvage tråde der gør Mickey usympatisk...jeg forstår ham næsten godt.
Ikke overraskende falder min stemme på den pessimistiske og racistiske Lilja4evah.
det må da være den røde, klamme, kommunist lort ved navn ElskerPiger.(også selvom han ikke skriver under denne profil mere)
For satan en ulækker stodder...!
Mvh
Johnny Steinbrenner
"Kongen af Skanderborg"
@jim
Det nægter jeg at svare på, også selvom jeg godt ved det.
Den er svær. Hvad er kriteriet?
En "moderator" som lukker en tråd uden forklaring, uden begrundelse til "forfatteren", fordi tråden efterfølgende bliver spam'et af andre?
"Ikke overraskende falder min stemme på den pessimistiske og racistiske Lilja4evah"
LOL?!
Lilja
Jacob Juhl
roidan er fandeme en klam satan
Quotes fra Lilja:
Om Asmaa:
"HADER HENDE OG RESTEN AF HENDES RACE!"
I en tråd om indvandrere:
"De er sorte og lorte. Ved ikke hvad gud tænkte på da han skabte jorden."
Endnu en tråd:
"ENHEDSLISTEN KAN RENDE MIG I RØVEN!!!! `
JEG VIL HELLERE HAVE AT HITLER GENOPSTOD END AT ENHEDSLISTEN FORBLEV I NUTIDENS DANMARK...."
hmmm
hvad kalder man det når man
tyller en flaske HOT SHOT , og 1 minut efter brækker det hele op igen
??????????????????????????????
You gotta love this site....
@4500
Forudsat at der er tale om Sorte Svin, så må det vel betegnes som en etnisk udrensning.
Lilja4evah
min stemme går også til lilja
"Jimslim -- man kan da ikke være så ubegavet og oprette en sådan tråd.
Lige som man på en arbejdsplads bare lader være og kommentere dem man ikke har det godt med, opretter man bare ikke sådan en tråd IMO."
Yeap! Tror der var mange der sad med tanken om sådan en tråd da man læste "Mest sympatiske person på pokernet", men ikke oprettede en.
Mod's... Luk nu bare den her tråd... Den kan der da intet godt komme ud af...
Så er vi sgu kommet i en kåd julestemning. I like it! Jeg tager Tinamus, no homo :)
LOOOL!!!!!
lol
LOOOOOL. Nu er det sgu da først, at den bliver morsom ;)
LILJA
Selvom det egentlig er syndt for ham som person og menneske. Tænk at have et så snævert syn på tilværelsen og den verden vi bor i.
Jeg tror aldrig han har været uden for landets grænser..
lol
eehehehehehe :)
N1 OP!
alicia keys
i love it OP!!! u made my night!!
and for all the flamers out there, i hope u blush baaaaaaaad :-P
Utallige af de lækre one-night stands jeg har haft, som dagen efter dog er blevet så ædru, at de indså det var en fejl at være sammen med mig..
En af de uttalige der fik mig til at trække på smilebåndet:
Orion 23-12-2007 17:26
Jeg vidste den ville komme! Klørkonge
:D
lol klasse!
Desuden har OP vel også brug for noget wanking material....om det så kan hentes i tråden her so far er et andet spm :) men held og lykke med det nye "job"
Jeg ville godt knalde alle jeres mødre...
Ikke noget ondt i det på nogen måde.. Jeg elsker bare modne kvinder..
Men skulle jeg vælge nu og her.. Så ville jeg vælge Birthe Neumann... Hun er pænt lækker i forhold til sin alder.. mmmmm...
Næ, alle kan få en stivert på over hende.. Jeg har onaneret til hende i samtlige danske film hun har været med i de sidste 10 år!
Eva Longoria ville jeg gerne kneppe any day. Hun er bare for lækker. Det er Ally også.
@OP
Nice lvl. (for those who noticed)
ROFLboy siger jeg sku højt !!!
OG glædelig jul alle
@JimSlim
Hvor er jeg glad for at jeg svarede
"Der er så mange at vælge imellem.."
Denne tråd er ikke sjov hvis man ikke var med fra starten!!!
Men det var jeg!! LOL
Nu bliver Asmaa nævnt i denne tråd, jeg synes nu hun er meget lækker og ville helt klart gerne knalde hende!
Johanne Smith Larsen eller hvad hende den nye hedder fra enhedslisten ville jeg også godt knalde, tror faktisk Pia K. er den eneste kvindelige politiker jeg ikke ville knalde med, og så alle de gamle selvølgelig som Birthe Rønn Hornbech osv.
Pia K ville jeg gerne ondulere
Angelina?
Tove Fergo
I er godt nok nogle af mine bedste venner, men jeg er ikke bøsse.. Sorry guys!
Mit bud må nok blive......øhhh.... en krydsning mellem den lille havfrue og et par ben.. hold nu kæft hvor skulle man noget mere i svømmeren så!!!!
Alle jeres kærester og søstre!!!
Been there done that - kommer snart en bog om mine oplevelser der..
;)
Det lir ;9
LOL @ jilsmlim
Og sjovt nok passer AlexKP's første svar bare bedre og bedre for hvert nyt level :)
Jeg blev svans til vild med dans - eller også rimer jeg bare? ;)
Jeg blev svans efter den første gang min far rørte ved mig...
LOL @ spliff
!! :D
Kun sjovt første gang