Hey,
Har tænkt mig at signe up på Danepoker, da jeg har set at de har en 250% signupbonus (uden expiry) på op til 1.500
Man skal optjene 25.000 VIP points for at spille den fri, er der nogen der har en ide om hvor lang tid det tager forudsat man 4-tabler NL200? (de hører til på b2b netværket)
Som sagt udløber bonussen ikke, hvilket passer mig perfekt, da jeg ikke har så mange timer om ugen til at spille i, men ville bare have en idé om hvor lang tid det tog, da jeg ikke kender VIP point systemet på b2b.
Link: gaming.danepoker.com/da/Poker/Promotions/Foerste-indskud.aspx
Danepoker 250% signupbonus?
@Superchok
Her står hvor meget hver hånd giver, så kan du selv regne lidt på det:
gaming.danepoker.com/en/Poker/Promotions/What-is-Contributed-rake.aspx
@Qured
Tak, har allerede set den, men det er jo ikke altid praksis og teori følges ad, så tænkte jeg hellere ville spørge nogen som spillede der fast.
Du får 1 points hver gang du betaler 0.40 euro i rake - så vil anslå du laver ca 40 points i timen men er jo meget afhængig af hvor aggresiv du er osv osv.
hvor mange timer spiller du om ugen? Jeg spiller primært HU på b2b, og der går det stærkt med vip. 4 borde SH kan det godt tage et par md afhængig hvor meget du spiller.
@Ulhdahl & PhyxiusDK
Takker, så har jeg noget lidt mere konkret at gå efter.
Er Danepoker blevet en seriøs aktør på markedet?
Mindes at der var noget snak om at sitet ikke virkede helt proffessionelt.
Nogen der spiller der til dagligt, der kan sige noget om niveauet og antallet af spillere?(blot to borde på 0.5-1 pt ser jeg)
Lyder jo som et meget godt tilbud hvis det krydres med rb...
Mino
ved 1-2 og 4 borde, og 4-6 timers spil om dagen laver du ca 800-1000 point om dagen.
imjakes
Ja det skal helt sikkert kombineres med rb. Ellers har det ikke meget værdi, den manglende action ift. de store sites taget i betragtning..
Så vidt jeg forstår det af det tilbud, så får man deres rakeback oven i bonussen, man kan bare ikke overstige 60 % på en måned.
Da jeg spillede min 100 % bonus fri var det + rakeback
jeg spiller selv en del på danepoker og kan kun sige at jeg er godt tilfreds, de er en del af b2b(24hnetværk) & boss media. Det er jo 2 store professionelle netværk.
supporten er god og på dansk
cash fungerer perfekt tilneteller under 3-4 timer i dagtimerne, har dog ingen erfaring med creditcard da jeg kun har brugt neteller.
u-muck
Bemærkede godt det er samlet 60%. Så det kommer selvfølgelig an på hvor høj rb de kan tilbyde.
Min største bekymring er mest om de tilsyneladende få spillere på 0,5-1 og 1-2 bliver opvejet af deres bonus+ evt rb i forhold til et større site..
Var der nok action til du kunne 4-table med et min. af tableselection?
@Mino
De tilbyder op til 60% i rb.
Der er vel i den døde periode 7-8 aktive borde af dem du omtaler.