Bedre sent end aldrig.. SHIIIIPPPP

#1| 0

Rev sgu et sæde hjem til EPT CPH i Fortunes FPP turnering igår..

Føj for den.

16-02-2008 15:59 #2| 0

Tillykke champ :)

16-02-2008 16:34 #3| 0

Du fra Aalborg? ;)

Tillykke sgu!

16-02-2008 16:35 #4| 0
OP

nope fra CPH

16-02-2008 16:44 #5| 0

Godt spillet til sidst, Walther ;-)

17-02-2008 18:57 #6| 0

Hvem tog det andet?

17-02-2008 21:04 #7| 0

@Wagn

Det gjorde jeg :-)

17-02-2008 21:59 #8| 0

Når nu du selv tidligere har haft så travlt med pegefingren Kenneth, så kunne jeg da godt i den forbindelse tænke mig at høre, om du mener at det er god stil at shippe en så heftig præmie som en EPT er, med tanke på at du er ansat ved Fortune Poker ?

Mvh
Kimo

18-02-2008 00:11 #9| 0

BUMP

18-02-2008 09:35 #10| 0

Tja Lilja....Gætter på at der er heftig aktivitet i kulisserne ;)

Moral er godt, dobbeltmoral er dobbelt så godt.

Patetisk, simpelthen !!!

/Kimo

PS: Smid da i det mindste en T-shirt til nummer 3 som et plaster på såret, det ville klæ´jer drenge.

18-02-2008 09:38 #11| 0

Patetisk betyder ophøjet eller højtidelig. Ordet er afledt af det græske ord patos.

18-02-2008 10:10 #12| 0

Kilde da.wikipedia.org/wiki/Patetisk ?

I givet fald kunne det være det sidste af teksten skulle med...

"I nyere dansk bruges ordet dog mest i betydningen ynkværdig. Dette skyldes sandsynligvis indflydelse fra engelsk, hvori ordet pathetic bruges i denne betydning."

Spam +1.

18-02-2008 10:17 #13| 0

Heftig bonusvalue der har været på Fortune/pokernet dealen sidste uge.
4 EPT sæder på 5 dage.

grats

18-02-2008 10:49 #14| 0

@kimo

At fokusere på, at manden har vundet er ikke relevant efter min mening. Spørgsmålet er hvorvidt han burde have lov til at spille eller ej. For spiller man er det klart at man spiller for at vinde.

Da jeg så at han spillede kontaktede jeg med det samme James, som fortalte mig, at Kenneth laver PR for Fortune Poker og ikke har backend adgang.

Han har altså ikke nogle fordele ud af hans job og det ændrer efter min mening sagen en del.

/Mikael

18-02-2008 11:09 #15| 0

Hej Mikael !

Never mind.....Var såmænd ikke et sekund i tvivl om at det ville være spild af tid og energi og er såmænd heller ikke for at starte en ny mudderkastning, men kan da godt afsløre at jeg er fuldstændig målløs her, hvilker jeg langtfra er den eneste som er. Tror den almindelige PN læser er helt på linje med, hvad jeg mener anyway.

Moralen her afspejler vist ikke ligefrem hvad som har været meldt ud tidligere, gør det ?

Fred være med det....

Hav en god river

/Kimo

18-02-2008 11:20 #16| 0

kimo,

Bare så jeg har forstået det rigtigt:

Bonzai_DK arbejder for fortune. Bonzai_DK har kritiseret mermaid-folkene for at spille på eget netværk. Hverken mermaid-folkene, der spiller poker, eller Bonzai_DK har adgang til systemets backend. Korrekt?

Edit: Der er et par citater fra bonzai i det her tråde:

www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=147432
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=141058

DerBirne,

Yeah fra wiki. Jeg kan bedre lide følelsesfuld som et synonym. Jeg tror alle ved hvordan patetisk bliver brugt, så gad ikke tage den sidste del med. Begge betydning er nok i ordbogen efterhånden anyway, så min pointe var lidt meh.

18-02-2008 11:44 #17| 0

Er det tomme tønder eller forsmåede donks der buldrer mest ?

Prøv at læse hvad DTM skriver og hvad Bonzai meldte ud for nogen tid siden... han er markedsfører sitet, og har INGEN backend adgang (det håber jeg selvf. er rigtigt).

Hvis man ikke kan se forskellen, er der vidst ingen grund til at fortsætte dialogen

18-02-2008 11:58 #18| 0

@Kimo

Lad det være sagt med det samme, at jeg helst så at ingen ansatte spillede på egne sites overhovedet. Dette gælder Kenneth, James samt dig og resten af Mermaid drengene.

Når dette er sagt, så er der selvfølgelig gradbøjninger. Kenneth er i praktik hos Fortune Poker med baggrund i hans studie. Han laver PR i Danmark og har ingen adgange til noget.

Der er dog en forskel på ham og f.eks. dig i denne sammenhæng og det er selvfølgelig, at du har backend adgang. Du kan se hvor meget folk har vundet og tabt, hvor længe de har spillet, hvor meget de spiller osv. (selvfølgelig kun for Mermaid kunder).

Jeg tror selvfølgelig ikke at du kunne finde på det, men i teorien kunne du sortere jeres database efter de største tabere og vente på at disse kom online.

Selvom jeg ikke er ultimativt pjattet med, at folk spiller på sider hvor de arbejder, så har Kenneth ikke denne mulighed.

/Mikael

18-02-2008 12:02 #19| 0

@DTM

Lol.

hvordan skal alm kunder vide (eller stole) på hvorvidt en medarbejder har backend adgang eller ej.

At lade ansatte spille på eget site er i mine øjne dumt, da man som site risikerer så meget badwill.

18-02-2008 12:11 #20| 0

Hej Mikael !

Er sgu ikke i tvivl om at du vil os alle det bedste. Dette ville jeg aldrig sætte spørgsmåltegn ved. Men jeg synes godt nok der er nogle modsigende ting og sager her ifb med tidligere udmeldinger, backend eller ej.

Jeg undrer mig bare over hvor den tidligere så store moral er henne, og det flere veje ? Dette gældende både integritet og det faktum om man som firma, samt samarbejdspartner er helt okay med at en ansat løber med hovedpræmien ?

Eks. fører undertegnede suverænt vores CHL kampagne, men ved gud om jeg ville shippe en sådan eksklusiv billet/tur til egen fordel foran en af mine egne drenge !!!!! - Not in this lifetime....

Jeg var sådan set ikke engang opmærksom på Kenneth vandt den EPT, men har modtaget en del mails, samt opringninger omkring det, og som skrevet ovenover temmelig forbløffet over hvor let og elegang den slags bare bliver skudt hen ?

Well.....Jeg har et EPT cirkus som skal skydes af, så orker sgu egentlig ikke endnu en mega debat omkring det her, stiller mig såmænd bare MEGET undrende på op til flere områder.

Må skrubbet være med jer til EPTén drenge.

/Kimo

18-02-2008 12:36 #21| 0

@Kimo/Carl

Som skrevet tidligere så er det ikke noget jeg er ubetinget glad for. Hverken som partner eller som pokerspiller. Dette vil jeg godt slå fast igen!

Jeg "skyder ikke noget hen" her. Jeg mener det er et skråplan præcis på samme måde som dengang diskussionen var oppe i relation til jeres spil på eget site.

Men selvom jeg mener det er et skråplan, så er der stadig forskellige grader hvorved man kan overtræde moralske regler her.

Burde jeg f.eks. spille hos Fortune? Jeg er partner/konsulent. Min rolle er ikke meget anderledes end Kenneths - jeg repræsenterer Fortune Poker på PokerNet (Kenneth har så bare hele Danmark). Hvad hvis James havde hyret et selskab til at klare PR arbejdet i Danmark? Var det selskabs ansatte så over stregen, hvis de spillede hos Fortune?

Min pointe er, at grænsen kan være svær at placere og selvom jeg mener at det er et problem at Kenneth spiller, så er han tættere på grænsen end fastansatte, folk med backend adgang etc..

Jeg vil dog anbefale James, at de tager Kenneths spil på eget site op til revision.

/Mikael

18-02-2008 12:51 #22| 0

Jeg kan sagtens forstå at kimo er lidt uforstående overfor bonzai, når han nu har bitchet sådan..
Og det er ligegyldigt, hvor mange oplysninger han har adgang til!

Men er ellers med DTM, i burde slet ikke spille..

18-02-2008 13:07 #23| 0

@DTM.

1. Jeg er ikke ansat af Mermaid og har aldrig været det !

2. Så spørger du om du kan spille på fortune.
Selvfølgelig kan du det, du er uafhængig af Fortune og forhåbentligt ikke bleg for at svine dem til hvis det er på sin plads. Dog bør du nok overveje om det er i jeres fælles interesse at du deltager i promotions etc.

3. Ja grænsen er svær at sætte, men når kenneth så klart har givet udtryk for hvor hans grænse er, gør han sig formidabelt til grin med det stunt han her laver.

Grænsen er meget meget nem at sætte. Er du økonomisk afhængig af et site bør man nok ikke spille der.

Samtdig - er man det mindste i tvivl - så lad være. Risk/Reward risikoen er helt helt skæv.

18-02-2008 14:29 #24| 0

Hej hej!

Wow, Kimo... Så fik du da lige pisket en stemning op...

C_hope, du definerer grænsen således:

"Er du økonomisk afhængig af et site bør man nok ikke spille der."

Så må jeg ligge på den rigtige side af grænsen, da jeg ikke får en eneste rød reje for at være i praktik hos James... Desuden har jeg ikke den MINDST adgang til oplysninger om andre spillere på netværket, hvilket jeg da ellers ved at der er en hvis anden person der har...

18-02-2008 15:21 #25| 0

@Bonzai_dk

lol.

hvordan skal en tilfældig spiller der logger ind på Fortune vida at du ikke er lønnet, og ikke har adgang til data ?

Du underskriver dig Fortune Poker, og sætter dermed sitets integritet i et dårligt lys.

Gør nu det rigtige - smid en undskyldning afsted, og send sædet videre til 3'eren.

18-02-2008 15:23 #26| 0

Undskyld udbruddet, Carl... Blev en kende irriteret og følte mig uretfærdigt behandlet. Det var ikke meningen det skulle gå ud over dig.

18-02-2008 15:27 #27| 0

kanon måde du håndterer kritik på...........

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar