skrev i den anden tråd, men det her er vist specifikt nok til at få sin egen
skal ha fragtet en mac-book med til århus af en nedslået pokerspiller på vej hjem. Sikker på at modtageren (Michael Lyder) gir en skilling til benz'en for at slippe for at den blir kastet rundt af PostDK.
Any takers ?
jyde/århus drenge til ept kbh
Butch-Lyder nu kender jer jer begge og kan kan sagtens hjælpe jer. Tager tilbage til Århus søndag, skal dog ikke af i Århus, da jeg ikke bor der mere, men i stedet ca 45 min derfra, men hvis vi kan aftale du henter den på stationen Lyder, så kan jeg godt hjælpe jer..
/Martin
Hey det lyder sgu godt...
@ Hahila
Er du i Århus før Martin? - glæder mig jo som en lille dreng til at se min nye comp.
@begge
Er I i bil? Butch bor jo i slagelse, så det forudsætter jo lige et hurtigt smut forbi Butch.
Lyder
Selvfølgelig nemmest for en i bil, som Lyder skriver. Går ud fra I skal over broen, så det betyder bare et hurtigt stop på vejen mod Korsør.
Hvis I fattigbumser kører med DSB kan jeg evt. stå parat på stationen i Slagelse og tyre tasken ind til jer..
Og go' stil i øvrigt!
jeg er med dsb
og tager hjem efter hvornår jeg ryger ud af epten, så måske imorgen og måske først søndag
hahila fra turbos konto
God karma herfra hahila - dvs jeg håber først at se computeren søndag så ; )
Men hvis det utænkelige sker, at du ryger før søndag, så meld endelig op..
altså hvis jeg ryger ud imorgen bliver det noget med jeg rykker hurtigst muligt ind i et tog, så bliver måske lidt svært og kordinere
hahila