mIRC PokerNet Channel?

#1| 0

Hej alle PNere.

Sidder her midt om natten og overvejer om man ikke burde oprette en mIRC pokernet channel?

www.download.com/mIRC/3000-2150_4-10001733.html?part=dl-mirc&subj=dl&tag=button&cdlpid=10764664

mIRC er et realtime chatprogram lidt ligesom MSN(bare hvor alle kan se hvad der skrives) - private chatrum kan også laves. Det er meget simpelt og ikke det store med grafik(derfor heller ikke den store belastning på computeren)

Grunde til hvorfor man burde lave en channel:

- Så har man altid instant help til diverse ting omkring pokeren( beslutninger, strategier, reads osv osv)
- Hjælp til sparring over nettet
- Hjælp til tablesellection - Folk kunne informere om tiltede/steaming personer derude på de forskellige sites.

Der er nok mange flere fordele og ja, ingen ulemper, ihvertfal ikke af hvad jeg kan se.

Jeg har tidligere brugt mIRC meget til diverse online computer games(er lidt en gammel nerd til online games) hvor det har hjulpet utroligt meget med stort set alt deromkring.

Desværre er jeg lidt skidt til at få sat en channel op i mIRC så det har jeg ikke kunne få gjort endnu, men valget er vel easy.

Find en random server og lav #pokernet.dk

(Hvis dette er imod reglerne så sletter i bare admins, men overvej lige selv at oprette denne channel)

Mvh.

Lyager

05-03-2008 01:56 #2| 0
OP

@DSRasmussen

Aiiite

Meeen burde vi ikke have en channel for pokernet også så? I mean, pokernet er støre end poker.dk..

05-03-2008 01:56 #3| 0

Der er allerede en dansk poker kanal og har været der er i flere år #poker.dk på quakenet

05-03-2008 01:57 #5| 0

Som DRRasmussen siger så har kanalen #poker.dk været der i mange år og den har intet med sitet af samme navn at gøre :)

05-03-2008 01:57 #4| 0

har også haft tænk på det... har også brugt mIRC mht. online gameing.. og sys det virker super fint.. så en god idé

05-03-2008 01:58 #6| 0
OP

@Alle

Nu ved jeg den eksistere, men burde der ikke være en pokernet channel?

Nogle der kan sætte en op derinde? Registere den osv?

05-03-2008 02:05 #7| 0

Quakenet, 5 idlers i et par timer og så er der channel ;)

05-03-2008 02:18 #9| 0
OP

Jeg sidder i pokernet.dk på quakenet.. hvis en af jer derude der stadig er vågne er skrappe til mIRC så kom lige og giv mig en hånd.

05-03-2008 02:18 #8| 0

Hvorfor ikke bare bruge den der er der og allerede har en masse faste brugere?

05-03-2008 08:47 #10| 0

Nu er det et par år siden jeg har brugt mIRC, men det der skal ske er vel at der skal en bot derind som fx L eller Q. Der er nogle forskellige krav til dem hver især.

05-03-2008 08:49 #11| 0

ARRRGGHHH!!!

mIRC er et program, og deri kan man ikke lave en kanal! Man bruger IRC og det eneste mIRC kan er at kommunikere via IRC protokollen!

(Sry var bare lige nødt til at få det ud! Common mistake af mIRC brugere!)

05-03-2008 08:57 #12| 0
OP

@vonMC

men kspr har vist ret ik?

I mean, du kan lave en bot som "Q" som holder styr på ens channel. Kicker banned personer osv. Sikre at andre ikke laver det samme på #pokernet.dk

anyways, har du styr på mIRC ? Give us a hand? :)

05-03-2008 08:59 #13| 0

Brug da poker.dk i stedet. Er der virkelig brug for et sted hvor pokernet.dk 's brugere kan komme og svine hinanden til?

05-03-2008 09:06 #14| 0

@Lyager

Jo du kan godt få en Q til at holde styr på ens channel, men mener det kræver et vist aktivitetsniveau før de "gider" at lade Q kigge forbi, og holde styr på sagerne.

Og nej har ikke styr på mIRC, men på IRC(!!). Sidder på jobbet nu, og har for øvrigt droppet det IRC for længst. Ud over det er nemt at kode bots til er der ikke meget andet positivt ved det. Det er ret irriterende at "snakke" i! Er der 3x2 der snakker sammen om 3 forskellige ting bliver det så snot forvirrende at der ikke er tid til poker ved siden af alligevel! Plus så bliver det ikke logget noget sted, som fx et forum så ikke så mange der får noget ud af det bagefter.

Men self fint til railing...

Og så holder jeg lidt med de andre omkring poker.dk i stedet! No need to reinvent the wheel right?

05-03-2008 09:30 #15| 0
OP

Ok gutter jeg overgiver mig :)

have fun

05-03-2008 09:34 #16| 0

@vonMC

Nu er der jo diverse scripts der gør det muligt at gemme logs + når det kommer til poker vil diskussionen oftest foregå med en mand der poster en hånd via pokerhand og andre der giver kommentarer til så det er lidt nemmere at overskue. Har man noget at snakke om heads-up er det jo ikke sværere end at starte en priv.

Nu bruger jeg ikke selv #poker.dk så meget omend jeg idler derinde. Dog mest fordi jeg mener niveauet i analyserne ikke er optimalt. Har dog en channel sammen med nogle mates (omkring 15 i det hele) hvor vi diskuterer hænder og følger hinanden i turneringer og dette virker fint.

05-03-2008 09:53 #17| 0
OP

AHHAAA

endelig en der har set lyset :)

tak @skodko

men tror folk er mindre klar på forandring, anyways, kunne man få adgang til denne channel? PM if possible.

Lyager

05-03-2008 10:04 #18| 0

Man får ikke lige Q med det samme. L er derimod tilgængelig for alle og er en lightweight version af Q. Det er kun de rigtigt store kanaler på Quakenet, der får tildelt Q. Kig engang på www.quakenet.org for info til at requeste L.

05-03-2008 11:30 #19| 0

Vi har også lavet en på Undernet, der hedder #poker.dk, hvis nogen er interesseret.

05-03-2008 14:37 #20| 0

Jeg kan godt hjælpe med at sætte en pokernet kanal op.

05-03-2008 17:45 #21| 0

Nu er der i så fald en kanal med L bot. Tvivler dog på det er noget pokernetterne har tænkt sig at bruge. Er vel også ret lige til bare at bruge det forum her

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar