Villan er solid TAG spiller, dog lidt til den forsigtige side - 20/15/2,2. Han ser mig nok også som TAG, men har svinet mig til et par gange på det seneste, fordi jeg har lavet nogle moves på ham med spekulative hænder og bustet hans høje par. Har desuden 3-bette ham af nogle hænder i denne session, men han ser ikke ud til at lade sig provokerer, holder fast i sit alm. TAG spil.
Føler mig bare lidt svanset efter hånden, men virker som et spot hvor jeg enten er way behind eller way ahead, hvorfor jeg ikke kan se særlig mange hænder jeg kan få et call fra hvis jeg skyder turn eller skubber på river, så hellere have pot kontrol og give ham mulighed for at "bluffe" med hænder som JJ-1010.
Er det for weak?
Game #5746837673: Hold'em NL ($2/$5) - 2008/03/11 - 20:23:56 (UK)
Table "Baku" Seat 2 is the button.
Seat 1: TRANS4M ($669.55 in chips)
Seat 2: Mrbeani ($121 in chips)
Seat 3: muppup ($440 in chips)
Seat 4: Hero ($495 in chips)
Seat 5: Loco118 ($671.46 in chips)
Seat 6: loibedo ($483 in chips)
muppup: posts small blind $2
Hero: posts big blind $5
----- HOLE CARDS -----
dealt to Hero A ♦ K ♠
Loco118: folds
loibedo: folds
TRANS4M: raises to $15
Mrbeani: folds
muppup: folds
Hero: raises to $50
TRANS4M: calls $35
----- FLOP ----- Q ♦ 6 ♦ 6 ♠ - pot: 102
Hero: bets $90
TRANS4M: calls $90
----- TURN ----- Q ♦ 6 ♦ 6 ♠ A ♥ - pot: 282
Hero: checks???
TRANS4M: checks
----- RIVER ----- Q ♦ 6 ♦ 6 ♠ A ♥ 3 ♣
Hero: checks??
TRANS4M: bets $180
Hero: calls $180??
for passivt?
Jeg better river. Tror oftest du har ham slået, når han checker turn.
@Hejhep
Er lige igang med en gang seriøs grind på nl500 (dog med lidt shots på nl1k), efter en solidt downsving. Men normalt spille jeg på value, så spiller alt fra nl400 til nl2k med enkelte shot på nl4-5k
@Wolsing
Det tror jeg også, men hvilke hænder ville han calle med. Min tanke er at han vil smide JJ-1010 til et bet, men godt kunne finde på at skyde med dem hvis jeg checker, da min hånd vel ligner air eller KK der bliver skræmt af A´et. Men jeg er i tvivl.
Spiller den 100 % som dig.
Edit: hvis jeg ikke spiller den sóm dig er det fordi jeg skyder turn igen og CC de fleste river.
Checker han ikke JJ og TT hvis han er TAG?
Hvor ofte caller han dit 3bet pf m Ax her? For evt vil et lækkert valueshove på river være virklig smukt... Især hvis du allerede har lagt lidt pres på ham før i tiden og han er ved at være ked, og dit spil ikke ligefrem lugter af AK (men luft og en sur mine over at have misset dine draws m JTs). Kunne måske også fremprovokere et herocall med en hånd du netop er langt foran mod.
Jeg c-better iø turn, da det er et godt bluffkort (også for ham)
Jeg veksler mellem at checke turn, og bette turn for at skubbe river.
Kommer an på feeling.
Her ser jeg ikke noget problem i at checke turn og kalde river med din beskrivelse af villian.
Jeg better turn og er oftest AI på river.
Du er HELT sikker på, han har 6eren, ser det ud til :)
Btw kan jeg godt lide et river CR som spillet.
Jeg vågner en Lørdag frisk og veludhvilet og føler mig utrolig liderlig. Går straks ud og får mig en spiller men det hjælper ikke særlig længe og jeg tænker der skal noget specielt til! Jeg ringer til dig og spørger om vi ikke skal i skoven....du spørger hvad vi skal, men jeg siger kun at du skal tage en kort nederdel på, en stram top, nogle høje støvler og ikke andet;-)
lol WTF Lyager hold nu lige styr på hvilket forum du får skrevet hvad i, nu er du vel så kommet til at skrive en analyse af en pokerhånd til en eller anden sød pige på scor.dk....... få dig noget søvn, kaffe eller noget til næsen :-)