Er der nogen som ved om disse kan bruges?
FPP Fortune
Der kommer en sjælden gang imellem nogle turneringer, hvor du kan bruge dem.
Ellers kan du ikke bruge dem til noget.
@T-killer
Hvad er det for en kvartalsturnering? Hvad er FPP buyin og hvad er prizes?
Du tænker ikke på den kvartalsturnering igennem PN vel? For den kræver ikke FPP buyin, men et lille cash beløb. Dog skal du have tjent 2500 FPPs på et kvartal for at kunne være med.
@eskeman
Jeg talte på et tidspunkt med Peter fra Mermaid, hvor jeg spurgte om nøjagtig det samme, og han fortalte mig at de afholdte en kvartals turnering, hvor man kunne bruge sine point som buy-in, da det er samme netværk, formoder jeg at tilsvarende eksisterer på Fortune....
T.
@T-Killer
Så vidt jeg er orienteret, så er FPP's turnering (næsten) altid sat op af sitet selv. Dvs. at hvis Mermaid sætter en FPP turnering op, så kan du ikke se den via Fortune klienten.
@Eskeman
Ok, du har sikkert ret, jeg var heller ikke sikker, men tror du ikke de har en lignende på Fortune?
T.
@T-Killer
Nej, det tror jeg faktisk ikke. Ved, at at Bonzai_DK herindefra har sat nogle turneringer op en gang. Derudover har jeg intet set i den retning.
@T-Killer
Ingen grund til at beklage, jeg var skam bare nysgerrig for at se om jeg kan bruge mine FPP's til noget.
Hej hej!
Fortune vil inden alt for længe sætte nogle flere freerolls op, hvor FPP's skal bruges som buyin.
Desuden vil der i en overskuelig fremtid blive indført en slags "shop" hvor man kan bruge sine FPP's til at købe forskellige ting.
Dog laver Boss en ændring i måden man optjener FPP's på.
Når denne regel bliver indført vil de FPP man bruger blive modregnet i den rakeback man modtager, hvis man altså modtager rakeback.
Mvh
Kenneth
Dvs. værdien bliver reelt 0,-
Hvem skal i øvrigt betale for de FPP der udbetales til turneringer o.l. er det netværket eller pokerskinnet (f.eks. Fortune) ?
@Rooger
Det har længe været de største skins på netværkets holdning, at der blev udbetalt for meget til rake back spillere. Boss har ganske givet lyttet til denne kritik.
I min verden er det meget fair. Får man 30% tilbage (og 50% i perioder med reload bonusser), så er det svært at kræve mere.
/Mikael
Hvorfor er de points blevet indført in the first place? Altså, det virker som om de stort set intet kan bruges til anyways.
@Rooger
Det var sådan vi fik forklaret det fra Boss's side.
Alle "gamle" point du har optjent ind til ændringen sker, kan du selvfølgelig bruge uden at det har indvirkning på din rakeback. Dette går vi også ud fra gælder efter at den nye FPP-regel bliver gennemført. Forstået på den måde at man først trækker fra de "gamle" point når du bruger dine FPP, og der vil altså ikke blive trukket i din rakeback med det samme.
Vi har dog ikke alle detaljer endnu, da det stadig er forholdsvis nye oplysninger.
Mvh
Kenneth
@hilberado
Som mange nok ved så er Fortune jo en del af Boss-netværket. For cirka et år siden besluttede Paradise Poker, som er ejet af SportingBet, som er det største skin på Boss-netværket, at skifte netværk til Boss. Men en betingelse for dette var at de på en eller anden måde kunne få deres FPP-program med over på Boss.
Problemet var dog at dette skulle ske hurtigt, da Boss havde en deadline de skulle overholde. Boss fik derfor hurtigt lavet et FPP-system, men dog ikke alle de rette værktøjer til operatørerne af de forskellige skins på netværket.
Derfor var det umuligt for operatørerne at sætte ordentlige FPP-tours, FPP-sats osv op.
Man fik dog at vide fra Boss's side at det ville være muligt at sætte større FPP-tours op på tværs af netværket, men dette fandt man ligeledes senere ud af var teknisk umuligt.
Så derfor har disse FPP's desværre ikke været til den store nytte for nogen i mange måneder.
På det sidste har netværket så besluttet at give spillerne mulighed for enten rakeback eller FPP's. Forstået på den måde at hvis du for eksempel har optjent $100 rakeback, men bruger hvad der svarer til $40 FPP's, så er din rakeback-udbetaling på $60.
Håber det opklarede lidt af det :-)
Mvh
Kenneth
@Marokko
Ifølge James, så var det hvad han fik at vide på mødet for operatørerne på Boss.
Vi ved dog stadig ikke helt præcist hvordan de vil gøre dette, før Boss udgiver den endelige release note vedrørende den nye software og hvad der præcis skal gøres omkring dette issue.
Ja lad os endelig vente os se hvordan det hænger sammen og så tage stiling :)
nogen der ved hvornår den næste fortune pokernetturnering løber af staben og hvad præmien bliver?