Kl. 19:20:
Anne: "Hey Bent, har sat 20 ind på unibet, kan du ikke hjælpe mig om jeg skal spille poker, eller spille på oddset?"
Bent "Jeg skal nok spille dem op :D Hvis jeg taber pengene, får du dem i skolen på mandag.. Hvis jeg vinder penge, beholder du overskuddet 100%, fair?"
Anne "Hehe, okay"
Kl 01:20 står der 1200
gg
How to impress women!!!!!!!!!!!!!!!
[?] OP will get laid for this LMR
Det er jo ikke fedt?! Vil du også gå ned i kantinen og købe en kakaomælk til hende, hvis hun er tørstig? Buhabaha.
hahaha...
hvis du vil noget med hende, så sig i skal bruge pengene på middag, og en tur i biffen!!
Great succes, youre going to have some Sexytime :-) pussymagnet.. Niiice!
@Vendelbo
Ja sådan måtte jeg i hvert fald gøre med min kæreste. Men det virker sgu. Har lige haft 4 årsdag :)
[x] Anne is fucking hot.
Jeg synes nu det er ret sjovt!
1200¤ ud af vinduet :-(
Men mon ikke hun blir glad når hun vågner i morgen, og ser der står knap 10k på hendes sparsomme studenterkonto...
[x] Tager gerne en tur i biffen med op, hvis han spiller 20 op for mig
;)
Smutter i byen
GL ved bordene guys
du burde tage over til hende at spille, mens hun så på free coach lesson, og måske bliver du betalt tilbage i noget andet end penge ;)
Hvis hun ikke insisterer på at du minimum skal have halvdelen af overskuddet samt et håndjob, er hun da en so af rang.
som signic! alt andet ville da vaere max donket!
Som humse!
Måske hun kan slippe for handjobbet, men hvis ikke hun deler ud af gevinsten enten på den ene eller anden måde er hun sku for nærig
Hehe, utroligt hvad mænd vil gøre for en pige. Der står der intet om at hun er køn ?
Jo, OP skriver: "Anne is fucking hot!!!!!!!" efter en anden har antydet hun er Plus-sized! :)