Denne tråd er for tilmelding, vær sikker på i vitterligt vil være med før tilmelding.
MTT challenge er for at finde pokernets bedste turneringsspillere, de fire sidste spiller finale om procentfordeling af den samlede pulje.
der spilles 5 runder med stigende indskud, runde 5 er finalen, der er indlagte gevinster for hver runde til de to bedste i runde 1 og 2, i senere runder kun til nr1.
ALLE gevinster går til puljen og med tilmelding er man indforstået med at shippe gevinster til kasseren, dog med undtagelse af dem der når et finalebord, her beholder de selv 40%
Indskud er 15 dollars.
målet er at top 40% går videre fra hver runde, dette kan dog ændres hvis der ikke cashes nok, men runde 1 og 2 vil være fastlagt på 40%
runde 1a og 1b skydes igang lørdag d.5 april og søndag d.6 april klokken 21:00 (dette kan ændres hvis det er umuligt for et stort antal spillere, men post det i den tråd der linkes til nedenunder, evt en opsamlings dag 1c på en hverdag, dette køres fleksibelt for at få størst mulig tilmelding)
Runde 1 er 8.80 der spilles klokken 21:00
runde 2 11 $ på et passende tidspunkt af dagen
følgende runder afhænger af cashes, men går det som forventet hedder det
runde 3 22$
runde 4 33$/55$
finalen med de sidste fire udvælges efter hvad puljen står på
indskud på 15 dollars skal være overført til kasseren senest dagen før man vil spille på enten dag 1a eller dag 1b.
kasseren udvælges ligeledes i den nedenstående tråd, og der vil være noget arbejde involveret.
spørgsmål stilles i nedenstående tråd.
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=154043
MTT challenge tilmelding
Count me in ;-)
kspr, det maks beløb hver spiller skal betale er 15 dollars, intet mere og intet mindre ; o)
når de er betalt betaler puljen alt.
andre spørgsmål skal stilles i den tråd der linkes til for at holde denne ren
Count me in.
---
www.bimbampoker.wordpress.com
jeg er også med. går ud fra man får nærmere info. om bla hvordan man betaler de 15$
spiller selv med obv,
det er de første syv. plus en del har tilkendegivet interesse i den anden tråd.
30 er imho det mindste antal hvor vi starter, men mon ik også vi rammer det ?
kom så ind i kampen, det er god lir.
jeg er ready
er også max klar, lyder sku mega spændende
der står spørgsmål i den anden tråd der kan man også se sitet. men det er PokerStars da det er der det bedst kan lade sig gøre. pga player transfer..
Men jeg er også klar håber jeg får lov at spille ellers er pengene bare doneret i puljen hehe
Jeg er frisk..
Jeg går ud fra man kun skal spille enten 1a eller 1b?
pt er vi på 17, plus der falder lidt fra som altid, synes det er noget i underkanten for at starte det.
@Live
Hvad med at hæve indskudet til 25$ pr. mand eller lignende!?
Jeg er klar.
Jeg er på.
jeg er frisk