Ved ikke lige hvad bookierne mener de har set i kampen mellem Viborg og FCM i weekenden!!!???
Scandic åbnede med odds 1,90 på FCM, men odds er nu slashet til 1,75, som imo stadig er yderst spilbart!
Vil mene at de tager de tre point min. 65% af gangene!
Stats:
FCM har vundet de sidste 4 kampe i ligaen, hvoraf de to sidste er vundet relativt sikkert over FCK og Aab!
Derudover er de sidste 5 (!) indbyrdes opgør mod Viborg vundet!
Skader:
FCM har godt nok Thygesen, Olawufemi, Reid, Madsen og Raska skadet, meeen alligevel!
Andet:
FCM har godt nok en pokalkamp mod Brøndby torsdag, men denne kamp mod Viborg ligger altså 3 døgn efter...dette burde spillerne efterhånden være vant til!
Det er desuden en kamp hvor FCM stort set ikke har noget at spille for og derfor sparer en række spillere (http://www.bold.dk/nyt/?vis=82359)!
Man må formode at de kan lugte blod nu hvor de for alvor blander sig i guldkampen, så rækkens dårligst scorende hold, der ligger næst sidst i tabellen bør besejres! :)
/Daniel
SAS Liga - SKYND JER!!!
16-04-2008 10:38
#1|
0
16-04-2008 11:51
#3|
0
Hvis der var noget værdi tror jeg det er væk nu. FCK var storfavoritter med et gnmsodds på omkring 1.34 og de fik lige akkurat skrabet sig til sejr. Indrømmet VFF er ikke imponerende, men FCM skuffer altså ofte mod de lidt blødere hold på udebane - alt for tit egentlig. FCM havde jo også svært ved at spille Lyngby i bund selv med en mand i overtal. Se på deres europacupresultater mod Færøske hold(de har mødt dem to gange) - ja de har lige knebet sig forbi.
16-04-2008 12:32
#4|
0
lidt offtopic, men:
16-04-2008 12:50
#5|
0
jeg har også skudt pegne efter midtjylland, tror simpelthen ikke de fejler!
16-04-2008 12:54
#6|
0
rasken,
16-04-2008 12:55
#7|
0
Cheiron OP
@Odin
16-04-2008 14:53
#8|
0
Det bliver spændende mht FCM. De spillede godt sidst mod AAB, men var reelt pisse heldige med at vinde mod såvel FCK, OB og Lyngby. Det var reelt et mirakkel at de holder nullet med OB og FCK, og mod Lyngby var det tyveri i den grad, at de vinder hjemme mod 10 lyngbyspillere. |