Hej,
Er der nogen som ved om der er noget at spare ved at lave bankoverførsler til sin private konto fra Moneybookers i stedet for Neteller?
Tune
Cost bankwire Neteller/Moneybookers
neteller $x + 1.9% (x = 2 tidligere, men er vist steget)
Moneybookers EUR 1.8 + 1.7% (gebyr for konverting fra USD/EUR til DKK)
Det billigste vil være at oprette en EUR og/eller USD konto i din bank og så lave en wire transfer fra et pokersite til din valuta-konto
Jørn
@Thyssen
Enig, men jeg synes at have hørt på vandrørene, at mange banker af princip ikke tillader privatkunder at oprette konti, der ikke er DKK-konti.
Du må ikke spørge hvorfor - det virker temmelig godnat..
Er det muligt at komme med et svar på følgende eksempel:
Pokerkontoen er i alle eksempler i $
Jeg hiver 1000$ ud på Neteller der er i $, og videre ud på bank transfer der er i DKK. Hvad vil dette koste mig?
Jeg hiver 1000$ ud på Moneybookers der er i $, og videre ud på bank transfer der er i DKK. Hvad vil dette koste mig?
Jeg hiver 1000$ ud på Moneybookers der er i EUR, og videre ud på bank transfer der er i DKK. Hvad vil dette koste mig?
Hvorfor ikke cashe ud fra pokersiden til din konto? Nogle af dem dækker gebyre/kurs tab.
@Puma35
Passer ik!!
Jeg har jyske bank og har oprettet valutakonto i SEK, da jeg handler meget med svenske aktier.
Burde nok gøre som Jørn foreslår.
For skid hul i at neteller nu har sat prisen for deres overførelse op til 10$
Det er vand imod hva man mister på deres dårlige valutakurs.
Det kostede mig omkring 600kr at overføre $4K fra Neteller til min bank.
Tillader mig at BUMPE Kittenz indlæg, da jeg også er interesseret i svaret.
Er det muligt at komme med et svar på følgende eksempel:
Pokerkontoen er i alle eksempler i $
Jeg hiver 1000$ ud på Neteller der er i $, og videre ud på bank transfer der er i DKK. Hvad vil dette koste mig?
Jeg hiver 1000$ ud på Moneybookers der er i $, og videre ud på bank transfer der er i DKK. Hvad vil dette koste mig?
Jeg hiver 1000$ ud på Moneybookers der er i EUR, og videre ud på bank transfer der er i DKK. Hvad vil dette koste mig?
Har altid fået en god kurs med Moneybookers.
Når jeg hiver x antal euro ud går de endda ind på min konto til en højere kurs ens på valutakurser, eller det har de ihvertfald de sidste 3 gange :P. Mener man betaler 1¤ pr 500¤ hvis man withdrawer til visa men det er vel også overkommeligt
@Thyssen
Skal man så ikke bare betale gebyr når man flytter dem fra valutakontoen til sin private?
Nej, du betaler lidt promiller på kursen.
Hos Danske Bank vil du f.eks. få ca 7.44 (den officielle kurs er 7.46, svarende til 0.25% i kurstab) og man betaler ikke noget gebyr.