ordrup poker klub
Jeg syntes virkelig at du skulle stå frem med navn, når du skriver så grimt et indlæg. Det er usmageligt!
Også selvom nogen måske ved hvem du er.
/Mikael
Ovenstående indlæg er skrevet af Christina Ohrt i frustration over at være blevet fyret, og har intet med DPF at gøre.
@NE
Nej jeg laver ikke sjov.
Lol enten er du en troll, eller også er din mening at underminere DPF
Ved godt det er sagen uvedkommende, men!
Er der stadig live-turneringer i Ordrup?
Har været lidt væk for poker i stykke tid, og kunne da godt fristes til at genoptage det, hvis der er mulighed for lidt (u)hygge?!(lyder det som om) hvis det lovlig at spille deroppe.
Jesper
Du laver sjov ikke Carl ?
Jeg har fået nok af frede og hans løgne.......... jeg kopiere alt jeg har skrevet til ham og ligger det herinde nu.... jeg har ik nogen mulighed for at forsvare mig selv inde på pokerforbundet.dk eftersom du sletter mine indlæg selvom du vist ik burde have rettighed til at gøre dette da du ik er medlem af dpf´s bestyrelse....... det er så korrupt det der sker deroppe i ordrup og jeg vil ik have siddende på mig at jeg sku have gjort noget galt når jeg har lavet al arbejdet i opk de sidste 2 år !!!! og så siger han sådan noget lort og ka ikke engang stå v det når jeg spørger!!!
Hmmm lyder meget som en diskussion der på ingen måde kommer os andre ved....
Det var noget af en mund fuld c",) .... Men nu hemlighederne er ude sååå syntes jeg nu også at munden er en fisk, og er ret træt af at Steen drikker alle ølerne. så der ikke er til os andre . Og det er rigtigt nok at Iver lyver, men det er gode Løgn historier ( Det er faktisk vigtigt ! ) ... Glæder mig til at tage op og skændes i aften, Der er ikke meget ved poker uden lidt Drama i kulissen vel !
Mvh
Von Brok
p.s. Tror du trænger til et kram, Jeg holder med dig ! *SS*
Jeg ville gerne have holdt det på pokerforbundet.dk men carl blev v m at slette mine indlæg selvom han ik harrettighed til det eftersom han intet har m dpf og gøre og kun opk.
Jeg vil gerne kunne forsvare mig mod fredes løgne, jeg har ligget vandret for ham i 2 år og lagt ud af egen lomme til huslejen og andre regninger og jeg har arbejdet på fuld tryk og stået til rådighed 24t i døgnet for ham og så fordi han er i økonomiske problemer så skyder han skylden på mig!!! jeg har været 100%loyal på trods af jeg har kunne se hvordan han har været et svin over for sine andre ansatte og troet på han ik bagtalte mig og stolede på mig...... jeg fik noget af vide rundt omkring fra og spørger ham direkte om det er sandt..... han giver mig en lans sø forklaring om det er alle andre der lyver og han bare var bekymret for hvor jeg var de 2 dage(var så i sommerhus uden teleforen).......
Jeg vil gøre alt for at ingen tror jeg sku have gjort noget forkert for jeg er blevet trampet på og udnyttet og føler mig så meget til grin at jeg havde kunne stole på ham..... skulle bare have lyttet på hva alle havde sagt om ham, men jeg har været for naiv og det er jeg ked af nu....
Hmmmmm......
1) Hvad rager det os???
2) DK´s svar på Brandi Hawbaker???.
3) Hvad putter i colaerne oppe i klubben??? Coke`???
4) Klammeste post jeg har læst på PN????
5) Hvad siger han om dig?????
:0) tak keld, lang tid siden.....
men lad være m at tage opk tag i copenhagen cardplayers i stedet;) det er en meget hyggeligere klub
sendt til frede.........
har snakket m majbritt nu også...... Du er bare til grin frede!! Jeg suser rundt for dig og har gjort det i flere år nu og dether er takken????
du er i problemer og så ska du skyde skylden på mig så folk ik ska opdage det er dig der bruger alle pengene.
der er underskud på 6-7 tusind i kassen tror ik lige jeg ville stikke afmed den du!! og jeg ska komme m dine penge lige nu??!!? det er dig der skylder mig ik omvendt!!
Hver gang der ska betales noget har jeg lagt ud og det har jeg ikke haft noget imod men det kunne være rart du satte pris på at jeg gjorde det....
Og du vil kikke regnskabet igennem og siger det på en måde som om der er snyd i det?!?! du er langt ude frede! har spurgt dig 100 gange om du ik nok gider kikke på det fordi jeg sidder alligevel en halv time hver aften og skriverdet ind og det virker lidt spild aftid når du ik engang gider glo på det... vi aftalte en dag at vi skulle kikke det igebnnem hver mandag men det blev aldrig til en skid og det er pga. dig... jeg vil gerne have du følger lidt med i hva der foregår netop for at undgå sådan noget hvor du sku tro jeg snød dig!!
Jeg sagde at jeg ville skære meget ned for jeg var v at køre sur i opk, og derfor stoppede min løn 1april..... jeg kørte forleden ud da du fik patrick til at gå og hjalp til selvom jeg faktisk ik kunne.. havde mikkas og måtte få fat i en barnepige midt om natten så jeg kunne køre ud og hjælpe til... du skrider bare og sætter ik igen en skid pris på hva jeg gør for at hjælpe til i den lorteklub!
og det der er bare sket en million gange, det eneste du ser er hvor meget du selv er der og pyha det er hårdt at sidde og spille online, for det er alt du gør, brokker dig konstant og sidder på din røv og spiller!
Du gider jo ikke være hjemme så lad være med den der- oh.. det er så hårdt, jeg bliver nød til at være her hele tiden fordi christina er her jo aldrig:0(....... jeg kA BRÆKKE MIG!!! Det er DIN klub ikke min, jeg har strukket mig helt sygt langt for at få det der til at køre på trods af du er UMULIG at arbejde sammen med.... og det er kun fordi jeg holder så meget af dig at jeg er blevet i så lang tid frederik for jeg får sku ikke noget ud afdet i forhold til hvor belastende det har været for mig...... den sidate måneds tid har jeg været så træt at det sted og derfor har jeg ik været der så meget.....................
gider ik skrive mere nu er i røv dårligt humør!! troede sku vi kunne stole på hinanden og ku sige alt til hinanden!!
@svenningsen
Uden at holde med nogen af parterne, er det så ikke en lidt forhastet konklusion du kommer med???
@Sevelius
Det må da have relavans for alle medlemmer i Ordrup.
Igen, jeg har slet ingen mening om det her, men det er da klart at hvis der er en diskussion, så skal den da frem
Jeg synes du har røvrendt mig og manipuleret med mig og udnyttet mig.... jeg har ligget vandret for dig i 2 år og hjulpet m alt og stået til rådighed 24t i døgnet....
Du har givet udtryk for at du tror jeg har snydt dig eller at jeg skulle have stukket af m kassen og flere 100.000kr.... der er jo ik nogen penge og har ik været det ...... hver måned har jeg måtte ligge ud af egen lomme for regninnger og du har tit skyldt mig mange tusinde kr i længere tid så er helt i chok over hvordan du ka sige at det er dig der ligger ud for regninger og migder skylder dig penge
Du sviner alle til bag dres ryg.... selv din bror carl har du spredt de ondeste rygter om og folk tror på det, du sviner altid hans pokerspil til og siger at han stjæler m arme og ben og har snyt dig for mange 100.000 kr for affiliate aftaler og at han gemmer ladbrokes regnskabet for dig fordi han er piv skummel og vil have det hele selv..... det er gået op for mig nu hvem af jer 2 der er piv skummel! majbritt og bendt sviner du også til og når de er der så røv slikker du dem helt sygt...føj en person du er!
Jeg har mange mange gange sagt at nu sku du altså til at se på det regnskab og haft min computer med men du siger bare altid -ja ja, ska nok kikke på det men du gør det ik fordi du er doven..... jeg har ik holdt noget som helst hemmeligt for dig og at du siger at jeg ik har ville vise dig regnskabet er jo helt til grin!! Du er kommet dertil hvor du ka se jeg er kørt sur i klubben og ik rigtig gider mere og så vil du af med mig...... jeg har jo selv meldt op at jeg ik brændte for det mere og havde fået nok af dig og den dårlige stemning du laver i klubben... ka slet ik have du råber at de ansatte og sviner dem til foran kunderne, du stor sviner gamle dennis for din egen opmærksomheds skyld, det er sku en underlig måde at opføre sig på, du har ingen samvittighed!!
Det her du har gjort v mig nu er jeg i chok over, efter jeg talte m dig forleden og fortalte hva jeg havde hørt du skulle have sagt om mig og du nægtede det hele og sagde du bare var bekymret for mig, der troede jeg på dig...... du sagde det var de andre der lavede " lus i skindpelsen" på og og prøvede skabe splid og at jeg ik sku tro på dem for det var slet ik sådan det hang sammen..... Jeg kommer så som aftalt ud onsdag og stemningen er bare underlig og det går op for mig at du sikkert også troede jeg havde taget pengeskabet mandag...ringer så til majbrit og er helt ødelagt for jeg føler bare du er lusket og stadig spreder rygter om mig... jeg finder så ud af at du havde sagt det v ar dig der lagde ud for regninger og at majbrit havde fået opfattelsen af at du heltu er st troede jeg holdt noget skjult for dig og mange andre ting.... Der får jeg bare nok!! D u ska aldrig sige noget om mig der ka opfattes som om jeg er et dårligt menneske eller at jeg har snydt dig!! Du ved hvordan økonomien i klubben er og jeg ved at du ved at jeg ikke har holdt noget skjultt og u ska fandme ik t nogen at det er sådan det er!!
Regnskabet bliver mailet til dig ka ik finde ud af det for det er kalenderen der ska kopieres og det får jeg majbritt til at hjælpe mig med og sender nøglen, kassen står på kontoret i en pose....
Telefon numrene ka du selv skaffe, du får dem ik af mig...... jeg vil selv åbne mit eget sted ellers hjælper jeg jøden m at køre hans op..... ....... Hvis jeg hører noget eller nogen der fortæller om at du bare så meget som har nævnt mit navn i nogen dårlig sammenhæng så kommer alt frem.... Du har brugt folk og svinet dem selvom de ik har fortjent det og det har du sluppet afsted med i mange år, men jeg vil ikke finde mig i at blive behandlet på den måde og det kommer du til at fortryde du har gjort.............
Du er fanget i dine løgne nu... tror du ik jeg skulle finde ud af hvad du havde sagt??? hvordan ka du bare nægte og lyve videre når jeg spørger dig direkte??? du er helt væk frede
@Punk
På ingen måde!
Det er en tilsvining af enkelpersoner fra en tilsynladende oprevet person
@Sevelius
Hvis jeg var medlem i Ordrup ville jeg da være taknemmelig. Hvis der er den mindste mistanke om at der er rod i kassen, så er det da bare at stå frem og modbevise det.
Jeg frygter dog en anelse for hvis medierne konkluderer at Hostrup er en skidt fyr. Så vil vi pokerspillere ikke stå særlig stærkt i kampen for at lovliggøre sporten
Jeg er relativ ny i pokerforbundet, og kan derfor af gode grunde ikke sige sort eller hvid.
Men et ved jeg, og det er at mmmmmm starter en tråd som i den grad er fordømmende. Min holdning er, at den skulle være taget op i forbundet og ikke i et offentligt forum.
Det kan godt være Frede er problemet, det kan også være han ikke er. men hvis mmmmmm mener det, så er der andre bestyrelses medlemmer han kunne gå til.
Problemet med tråden er, at der bliver sat en påstand op mod Frede, og såfremt den er usand, så er det rigtig grimt, og utilgivligt. tråden er nuanseret.
Hvis din frustation er berettíget, så mener jeg du har håndteret sagen meget dårligt.
Og nej jeg er ikke håndlagen for Frede, men et menigt medlem af et forbund jeg har tillid til.
Denne tråd har intet med DPF at gøre. Det er et internt anliggende mellem en ansat og en formand for en af underklubberne om ting, der er sket i den pågældende klub.
Jeg håber selvfølgelig derfor heller ikke, at denne konflikt skader DPF på nogen måde, da DPF stadig arbejder målrettet med udvalgsarbejde og lovliggørelse af turneringspoker.
Alt andet lige lyder det her ikke godt, slet ikke de beskyldninger mod manden der skal forsvare poker danmark i højesteret med ansigt.
Det her har jo intet m poker at gøre, jeg burde tage det op m frede og har også gjort det men han har spredt rygter om mig og ka slet ik holde tanken ud at der ernogen der ska tro jeg kunne finde på at snyde nogen !! og slet ik når han selv godt ved det og udelukkende har sagt det i fustration over økonomien i klubben.......
Dette burde ik skade pokerretsagen på nogen måde jeg vil bare stå imod ham og gider ik at finde mig i at han siger sådan noget lort og ik ka stå ved det.....
jeg skrev lidt på pokerforbundet m det blev slettet......
har han os en dildo i handskerummet, en retarderet 21 årig kæreste, eller bare staket dig for nøgenbilleder ?
Nå ka åbentbart ik få lov af Carl at komme med min mening om frederiks afgang i opk på pokerforbundet´s hjemmeside så gør det her.....
Hej
Efter snart 5 år i DPF og OrdrupPokerklub er tiden kommet til at jeg har brug for at få en pause og jeg trækker mig derfor fra arbejdet i DPF og Ordrup.
Jeg vil gerne takke alle for den gode tid vi har haft sammen, og jeg er meget stolt af de resultater som vi i fællesskab har nået. Efter min mening vil der inden året er gået være et helt nyt regelsæt for pokerklubber og muligheden for at spille pokerturneringer med et begrænset indskud.
Jeg har brug for at bruge min tid på andre ting og kan ikke mere overskue at være "på" 24 timer i døgnet.
I det sidste år er tingene blevet mere og mere "kørt op" og jeg kan mærke at energien er væk, hvorfor jeg for min egen skyld bliver nød til at tænke på mit eget ve og vel og hvad der er vigtigt for mig.
mange hilsner
Frederik
-Den hopper i forhåbentlig ik på, det er et skalkeskjul og han får selfølgelig bare en anden til at være opk´s ansigt ud ad til:-)
@mmmmmm
Du er for klam nu.
Os som ikke kender baggrunden for sagen, virker du mere som en sur opsagt medarbejder, end et offer.
Det som du kommentere her:
-Den hopper i forhåbentlig ik på, det er et skalkeskjul og han får selfølgelig bare en anden til at være opk´s ansigt ud ad til:
Har du da også sagt på forbundets side.
Denne sag er en OPK sag, og Carl har også sagt det er en lokal sag i forummet og ikke en forbunds sag.
Det vi andre sidder og tænker nu: Er christina et offer, eller en hævngerrig opsagt medarbejder.
Mine tanker går på, at så længe jeg ikke ved bedre, og din håndtering af sagen, så er du det bitre person som er på hævntogt.
Tager jeg fejl, vil jeg være den første til at undskylde. Har jeg ret, er du bare en skidt person.
@simon900
når du siger at "vi" tænker det om Christina, må jeg lige påpege at du ikke er i stand til at tale på andres vegne. Hvis du snakker på vegne af en større gruppe, vil jeg gerne vide hvem det er?!
Jeg tror på ingen måde at christina "bare" er en hævngerrig opsagt medarbejder. Mange af de ting hun siger, passer jo bare. De nærmere detaljer, er selvfølgelig svære for os andre at sætte ind i, da vi aldrig kan vide hvad den fulde sandhed er.
Jeg tager ikke side i sagen, men jeg er sikker på at Christina har ret i mange af de ting hun siger om frederik. Jeg ved ikke noget om løgne og snakken bag folks ryg, og hvem der stjæler hvad. Det må de involverede i sagen vide...!
PhreaX
Jeg konkluderede ikke at carl lyver. men ville have mmmmm til at sige det. hvorfor mener du jeg er klam?
"Jeg tager ikke side i sagen, men jeg er sikker på at Christina har ret i mange af de ting hun siger om frederik."
"Jeg ved ikke noget om løgne og snakken bag folks ryg, og hvem der stjæler hvad."
graph: hvordan hænger de to sætninger sammen med det hun skriver ? hvad er de mange ting du giver hende ret i angående frederik som ikke handler om nogle af de ting du siger du ikke ved noget om ?
Som jeg siger tidligere i mine indlæg, så er alle mine indlæg baseret på "ingen viden" og det er bare hvordan jeg ser det.
Det er rigtigt at jeg skriver vi, men det er bare en talemåde. Der må sidde andre end mig og tænke som jeg gør.
Jeg kan og vil ikke sætte en finger på Christina da jeg ikke kender hende. men derfor er det stadig mig en gåde, at det skal op på et offentligt forum, istedet for man havde løst det internt i OPK. Og havde hun svært ved at få Frederik i tale, må der være andre i toppen i Ordrup.
kan godt forstå at det virker lidt underligt på folk der ik kender til hva jeg har gjort for klubben og ik kender til frede at jeg har postet det her på pokernet.... ville have holdt mit 1 indlæg på forbundets hjemmeside men det blev carl v med at slette selvom han ik har ret til det da han ik er medlem af dpf....
jeg blev endnu mere sur over det og derfor postede jeg alt her...ik pænt gjort nej det v jeg godt men er så sur så jeg ku kvæle ham og et er nok ik det smarteste alligevel:0)
han har sagt usande ting om mig og manipuleret m mig og alle der kender til opk ka godt forstå hvorfor jeg gør dette...... Jeg er ikke den første han røvrender på denne måde og han ydmyger folk i offentlighed og derfor giver jeg ham igen af samme skuffe....klamt ja helt enig og ville aldrig gøre sådan noget hvis ik jeg mente han havde fortjent det...
jeg er ved at være raset af nu og der kommer ik flere sure opstød medmindre han bliver ved med at være en nar.....
ka helt sikkert godt forstå nogen synes det virker som en dårlig person der ka finde på dette her men det han har gjort er 1000 gange værre end dette...... det er jo sygt han har opført sig sådan, jeg er i chok....
men fuck det videre nu har jeg fået trådt lidt tilbage på ham og det var det jeg ville.... ja jeg ville nok bare have hævn.... sorry skidt men jeg finder mig ik i at blive svinet til når der ik ka retfærdiggøres......
ska altså lige siges at jeg ikke er blevet fyret..... det var meningen at jeg skulle fortsætte og han sagde at alt det jeg havde hørt ik var sandt.... men han er bareen løgner og derfor fik jeg nok og skred....
@simon ....ja carl lyver der.......
har snakket m frede og der ska ik snakkes mere der .......jjeg ville bare lige forsvare mig selv mod eventuelle beskyldninger (selvom frederik ik selv mener at skulle have sagt noget og at det bare er ....majbritt, mike, tina, patrick, michael osv der lyver og prøver skabe splid mellem mig og frede) og da jeg skrev en forklaring på hvorfor jeg ville stoppe i opk så ingen af spillerne sku være i tvivl om grundlaget for at jeg stoppede, blev det bare slettet af carl hele tiden... lagde det vist på en 8-10 gange.... derfor gav jeg den lidt "gas" herinde fordi jeg blev endnu mere sur fordi jeg ik kunne komme m min forklaring fordi carl sikkert mente det ville skade fredes ry at jeg sagde han havde løjet over for mig og bedraget mig
@Christina / mmmmmm
Gider ikke kommentere dine indlæg, udover at du skriver jeg ikke har ret til at slette dine indlæg.
Jeg er moderator på DPF's hjemmeside , og har i den egenskab valgt at slette dine indlæg, idet de ikke vedrører DPF, men hovedsagligt bunder i problemer mellem 2 personer - dig og frederik, og derfor bør tages mellem jer.
Så dine beskyldninger om at jeg ikke har ret til at slette dine indlæg er desværre forkerte.
Beslutningen om at slette dine indlæg er til din orientering gennemdrøftet med DPF's formand Bent Almskou.
@Simon9o0p
"Jeg er relativ ny i pokerforbundet, og kan derfor af gode grunde ikke sige sort eller hvid."
Måske skulle du bare lade være med at sige mere....
@simon900
Jeg mener ikke du er klam. Jeg sætter spørgsmålstegn ved at du kalder Mmmmmmm for klam. Det er lige en tand for barnligt
@scavenger
Fordi jeg ikke er enig med en trådstarter, har jeg vel lov til, beskrive hvordan man ser det som en udefra. Hvis os som sætter "pørgsmålstegn" ikke må kommentere en tråd, så vil jeg spørge... Hvorfor oprette en tråd?
Er poker forums beregnet til dialog eller information??
Det er rigtigt at jeg er hoppet ned i en gryde, som jeg ikke kendte inden jeg gjorde det, men jeg fortryder det ikke, da jeg mener en så hård påstand, skal belyses eller glemmes.
Jeg har intet dårligt at sige om Christina, da jeg ikke kender hende, så det er for mig ikke en kamp mod hende.
Men det er alligevel skræmmende, at nogen reagere og går til angreb på min person fordi jeg sætter spørgsmålstegn...
@carl
Beslutningen om at slette dine indlæg er til din orientering gennemdrøftet med DPF's formand Bent Almskou.
hmm...... troede at jeres samtale gik ud på at DU ik havde rettighed til at slette mit indlæg eftersom du ik er med i DPF......... Ja i drøftede vel mine indlæg men havde du virkelig fået "lov" til at slette dem??
Jeg følger altså mere med end du tror Carl......
"Beslutningen om at slette dine indlæg er til din orientering gennemdrøftet med DPF's formand Bent Almskou."
Han er enig i beslutningen, og jeg er overbevist om at han også ville være enig i en beslutning om at slette andres indlæg hvis de var i samme stil.
Hey Christina,
Håber i finder ud af en løsning der er tilfredsstillende for jer begge, men som de andre siger bør i nok tage denne snak privat og ikke på diverse forums.
Hvis jeg ikke ser dig deroppe igen så tak for alt, du har altid været cool og kan ikke tror på at du ville "stjæle" eller gøre andet dumt fra OPK.
Hygge
Allan
Sikke en hønsegård, det er sgu lige før jeg fortryder min fornyelse af medlemskabet.
Men ikke helt det er der alt for meget value til!
@Nautilous
Er du blevet tilt fri?:D
Simon --> Du starter med at blande koncepterne (OPK og DPF) sammen, og tager en masse forbehold overfor personer du dernæst skriver du ikke kender...
Kan du ikke bare gøre som os andre der ikke har noget personligt med denne sag at gøre og "knytte" (ikke ment så hårdt som det er skrevet), men i denne slags sager bør alle, der ingen indsigt har, holde sig for gode til at kommentere, eller bliver det da først en mudderkage format.
tror godt han ved jeg ik har stjålet noget som helst, det har han ihvertfald sagt op til flere gange, men han har alligevel hentydet over for andre at det skulle være tilfældet, men der er ikke 1 som han ik har kørt den mistanke af på.. jeg vil bare slet ik inde mig i at han ska så meget som hentyde noget i den retning der... og da jeg spurgte ham så nægter han at han skulle have sagt sådan noget... han er bare syg.............. han er fanget i hans bagtaleri nu og det er det som alt det her går ud på........
jøden?var det ikke det sted i sad og grinte af og sagde var hel væk,virker mærkligt at du lige pludeselig er hel tosset med at komme igang med det sted?
hilsen iver som simpelhen ikke forstår en skid, og synes det er hel væk og indrage folk udefra i dette problem i åbenbart har.tag den dog på 2-mands hånd og kom vidre.
pøj pøj med dine nye arbejdsopgaver
jeg beskyttede selfølgelig min klub som var ordrup, har været super loyal over for opk eftersom det var min opgave at få spillere til klubben og derfor ik ville have nogen til at spille hos jøden... det jeg har sagt er at han er helt væk når han kommer op til 500rebuy og reklamere for sin klub hos os.....
jeg har nok ik tænkt at gå sammen m jøden, det er på tide jeg får mit eget tror jeg måske.... men v ik endnu hva der sker......
ser frem til at høre hva der bliver sagt på den extra ordinære gennerelforsamling som opk vel holder inden for kort tid.......
hvis du vil starte dit eget er dette med at lægge en 2mands snak ud på et forum som at skyde sig selv i foden,tror du får svært ved at skaffe kunder ligesom opk vil have det i fremtiden, men pøj pøj med det.
fatter stadigvæk ikke hvorfor du poster det du skriver, når i kunne snakke om det privat.du har jo aldrig brugt pokernet før?så hvorfor nu?folk fra din kundekreds er jo ikke her på pokernet men andre steder.at du siger frede har svinet mig og andre til må vi jo selv snakke med ham om,vel ingen grund til at du snakke på hans vejne.
du siger du ser frem til hvad der bliver sagt på generalforsamlingen,kan kun sige hvad folk fortalte mig idag-de var i chok over hvad der skete igår.det var under al kritik sagde de fleste, men da jeg ikke selv var der har jeg ingen menning om det (selvom det lyder hel væk).
hold dig munter og held og lykke hvis du vil prøve at starte noget op
@danomast11
"kan kun sige hvad folk fortalte mig idag-de var i chok over hvad der skete igår.det var under al kritik sagde de fleste, men da jeg ikke selv var der har jeg ingen menning om det (selvom det lyder hel væk)."
Jeg var de igår& ikke været i DFP regi i et års tid. for fornyelse af medlemskortet& en kop kaffe.
Jeg tænkte WTF sker der? er jeg med i en Godfather movie? Det er simplehen dybt godnat. Håndtere nu tingene ved at kommunikere som alm. mennesker.
-Magneto
Magneto/danomast
Jeg kan melde op at jeg stadig ikke er tiltfri - røg ud med AQ mod A10 allin preflop til den samme mand som knækkede dine esser magneto heh.
Plus lidt lækkert udsugning i cash gør at jeg føler mig nødsaget til at badbeate jer alle sammen imorgen ok, især iver! =)
Payback!
Allan
uden at holde med nogen af parterne,vil jeg udtale mig ud fra hvad jeg har hørt.det er hel væk hvad der skete igår,kan på ingen måde tilgives.ja man kan være pisse sur og tosset, men at gøre hvad der blev gjort igår ligger så lavt i min verden.fatter ikke hvorfor andre folk skal blandes ind i denne samtale mellem 2 vokse mennesker,men hun må jo have en grund til hun har handlet og skrevet som hun har gjort.
@Nautilous
hahaha:D
Ja du var på mega tilt:D
(edit)
Vil ikke gengive mit badbeat:)
nej jeg tog derud for at snakke m frede, og må ærligt indrømme (lidt pinligt) at jeg havde taget et kojern eller sådan en jern ting med fordi jeg ville smadre et par computere eller noget, det ligger slet ik til mig at reagere sådan.... men jeg var helt ude af den, og i fatter slet ik hvor klam han har været over for mig, derfor var jeg helt ved siden af mig selv, og ville bare tage derud og gå amok.... og selfølgelig fortælle ham at jeg vidste han havde løjet og manipuleret m mig og udnyttet mig og dolket mig i ryggen bagefter og alle de ting.... jeg var så såret at jeg ik ku lade være m at græde og jeg er normalt et ok rationelt menneske og rolig og nede på jorden... men ka slet ik have når nogen træder på mig på den måde som han havde gjort og endda ik ku stå ved det....
en kammerat tog ud for at stoppe mig men da han så hvor ked jeg var så lod han mig gøre hva jeg ville.... jeg så bare helt rødt der og det var forkert af mig at tage derud men jeg går op og ser der er for mange og derfor ik vil gå ind..... vendte om for at gå igen men min kammerat ser frede og går ind og får ham ud til mig, jeg mister besindelsen og er så hissig at jeg begynder at græde mens jeg skde et ælder ham ud.... han nægter stadig at skulle have sagt noget dårligt om mig og jeg ved jo m 100% sikkerhed at han bare står og lyver mig op i ansigtet igen.... ender med jeg kører derfra og så sker der ik mere......
alt foregik ude på trappen men der var en del der nok fik et lille chok og det er jeg rigtig ked af...... jeg var ik mig selv i går.... men hvem ville også være det hvis i fandt ud af at en i havde fuld tillid til og ville gøre og havde gjordt alt for i flere år havde lavet sådan et nummer på jer....
ihvertfald meget ked af det der skete i går....
ikke fordi jeg sammenligner ordrup med dpf på nogen måde, men min egen tråd får ikke rigtig nogen respons.
er det stadig nødvendigt at være medlem af dpf for at spille i underklubber ? hvis de overhovedet er underklubber mere ?
Hej Alle,
jeg er nuværende medlem at en Pokerklub i Dk og tidligere medlem af DPF.
Tror kun det er i "jeres" klub at man kan finde sådan en diskution :-)
Jeg kan ikke kommenterer den aktuelle sag, men komme med et lille indspark:
DPF tjente i de første år, bla via aftaler med pokersites og kontingenter, millioner af kr. Penge der aldrig er blevet redegjort for??
Nu skal man ikke rende rund og sige folk stjæler, men lad mig sige så meget: Hvis Fredrik ikke ellers ikke har gamblet det hele væk, så bytter jeg gerne madras med ham.
M.v.h.
Tidligere medlem af DPF/Ordrup (som vist nok stadig er det samme)
egentlig ligeglad, men skal have nogle kammerater med i morgen, og dagmedlemsskab er vel stadig muligt ?
fatter dog ikke helt hvordan det hænger sammen at det er lovligt at tage penge for det efter dommen, men omvendt er det jo heller ikke lovligt at spille.
kan sagtens forstå man kan være ked,skuffet og sur på en person, men ligefrem at medbringe kojern eller hvad det nu var for at smadre ting eller frede er hel ude i hampen(det er en omer i min verden).tænk på hvis du skal starte din egen klub,tror du folk står i kø efter at komme og besøge den efter det chok som du gav folk igår?
vi har altid snakket godt sammen men mener du er gået over stregen med at poste her på pokernet og opk og ang. hvad der er sket igår i klubben.ved godt du er skuffet,men vold er bestemt ikke løsningen christina.
hygge
jeg er 1.59 cm høj og er absolut ik voldlig og ville aldrig kunne gøre nogen noget... men ja indrømmer den stod lidt af for mig i går...... det var bare meningen jeg ville smadre computeren men stor fejl .....men du fatter slet ik hvor meget jeg har gjort for han og hva jeg har måtte ud i pga ham... jeg har måtte sætte mig selv i noget lort og påtage mig skyld for halv skumle og farlige ting for at skåne ham..... det er så sindsygt så loyal jeg har været for ham..... jeg er i CHOK over han har været sådan for mig iver...... jeg er helt chokeret over han er så ligeglad når jeg har været der så meget for ham i så lang tid.... men du har helt ret jeg sku ik have postet dether men jeg var i mit hævngerrige hjørne og ville bare træde på ham ligesom han har med mig...... men er faldet ned nu og ser lidt mere klart men han ligger som han har redt eller hva man siger....
Men denne her tråd virker det som om alle er mentalt ustabile i forbundet
jeg er helt sikkert mentalt ustabil lige nu;0) men er forhåbentlig faldet helt ned igen i morgen:)
Ja det håber jeg.
Det er godt nok et år siden jeg sidst var i forbundet, men der plejede Christina ikke at ville smadre folk med et brækjern.
LOL og hvad skulle du få ud af at smadre computeren ?
så kunne turneringen ik køre men droppede det da det jo ville gå mest ud over de der sad og spillede..... jeg var ik helt mig selv i går, ka godt se det ik har hjulpet noget at jeg fik en blødning .....
men det er jo helt hjernedødt så udspekuleret han er eller tror han er...... han nægter stadig at skulle have sagt de ting om mig selvom hele klubben har stået frem og sagt det..... syg mand
Kom hjem til mig, er også lige blevet single.
Jeg har først nu haft tid til at læse indlæggende. Sådan er det når man ikke er god nok til at kunne leve af at spille poker....
DPF's forum har ingen retningslinier for hvad der må og ikke må skrives, og DPF's tidligere bestyrelse har derfor valgt en moderator, der skal tilse at almindelig takt og tone overholdes i forummet.
Carl Hostrup har indtil nu udført dette arbejde, og i denne situation valgt at slette indlæg fra Christina da disse efter Carls mening var upassende. Det var ikke aftalt med mig på forhånd.
Det er nok en af de situationer, hvor det er lige meget hvad man gør, så er det forkert.
Vi har efterfølgende haft en snak i bestyrelsen omkring dette, og er blevet enige om at det for DPF er vigtigt at denne opgave kan ses som 100% uvildig, og vi er derfor blevet enige om at denne opgave indtil videre varetages af den siddende bestyrelse.
Carl samarbejder med DPF i andre henseender, og det er vigtigt at opgaverne ikke bliver rodet for meget sammen.
MVH
Bent
Checkbox opsummering :
[ ] Overraskende udvikling
[ ] Gavner poker i DK
[x] Kojern
@NhtyWp
Touche :o)
hej christina
OP MED HOVEDET.
jeg har spillet i opk i 3-4 år har sgu aldrig set dig sur eller negativ, altid
smilende som TD. har altid været glad for at spille der men har ikke været der siden de flyttede fra lunden.har hørt rygter om cashgame det nye sted. ikke lige det opk stod for før i tiden.
samt aldrig nogensinde fået en indkaldelse til generalforsamling i den tid jeg er kommet der. så noget galt er der sgu.
vil gerne takke dig for din tid i opk knæk og bræk
mvh tonny sørensen
"Beslutningen om at slette dine indlæg er til din orientering gennemdrøftet med DPF's formand Bent Almskou."
citat c_hope
Carl Hostrup har indtil nu udført dette arbejde, og i denne situation valgt at slette indlæg fra Christina da disse efter Carls mening var upassende. Det var ikke aftalt med mig på forhånd
citat Almskou
Skal love for nogen inddirekte beskyldninger der kommer! se Juhuu indlæg kl 22:24
Godt opsumeret!
(fanme svært når folk konstant redigere i deres indlæg :) ).
Asger_b 24-04-2008 22:17
[x] Worthless without pics
+1
NhtyWp 25-04-2008 00:53
[x] 2+2 wannabees suck
-1
@mmmmmmmm
Det er da dig, der er til grin her. Du fremturer med en masse grundløse beskyldninger mod Frederik, som gør et kæmpe stykke arbejde for pokeren.
Hvis du vil tages seriøst, ja så kom med nogle beviser, det andet kan de medlemmer og andet godtfolk, der skal tage stilling til din sag ikke bruge til noget.
Ps. Og mht beskyldningen om at Frederik skulle være ludoman og spillet flere milioner af foreningens penge op, kan jeg ikke andet end finde den absolut under lavmålet. Det er simpelthen så led en beskyldning.
Pokerens Pelé
aka
Asger Dokkedal
www.dokkedalpoker.dk
Wow... this is news for me! Har også først set tråden nu, og er dybt forvirret..
Vil dog sige som nautilus/Allan (redigeret):
"Hey Christina,
Håber i finder ud af en løsning der er tilfredsstillende for jer begge(...)
Hvis jeg ikke ser dig deroppe igen så tak for alt, du har altid været cool og kan ikke tror på at du ville "stjæle" eller gøre andet dumt fra OPK.
(plus at man uden tøven kan sige du lyste op i spillene:)
Hygge
Allan (og Kussen)"
Forresten lidt noget rod den her diskussion - alt alt for mange folk der blander sig i den uden at vide noget som helst om sagen (men logisk nok, når diskussionen forlader det interne forum, kan det vel kun gå galt). Jeg kender selv kun til nogle små margener af det, men bliver lidt ærgelig, når folk jeg ved sjældent sætter deres ben deroppe udtaler om at Christina er helt i skoven!
(disclaimer: jeg kender hverken til hoved eller hale i sagen, men plz, lad være med at sige at enten Frederik eller Christina er helt i skoven, uden at kunne backe det med en hvis kendskab til sagen)
@Dano
Indlægget med følgende ordlyd:
"uden at holde med nogen af parterne,vil jeg udtale mig ud fra hvad jeg har hørt.det er hel væk hvad der skete igår,kan på ingen måde tilgives.ja man kan være pisse sur og tosset, men at gøre hvad der blev gjort igår ligger så lavt i min verden.fatter ikke hvorfor andre folk skal blandes ind i denne samtale mellem 2 vokse mennesker,men hun må jo have en grund til hun har handlet og skrevet som hun har gjort."
....er nok noget af det mest selvmodsigende oog tillige infantilt formulerede gylle, der endnu er kommet for dagen i denne tråd.
Du vil ikke tage stilling, men mener alligevel, at det skete (som du indrømmer ikke at have set) "er utilgiveligt".
Hvor dum har man lov at lyde, spørger jeg bare (uden ellers at ville tage stilling til sagens substans).
HERMED ANBEFALET TIL VIDENSBANKEN! LOL....
"@dokkedal "Ps. Og mht beskyldningen om at Frederik skulle være ludoman og spillet flere milioner af foreningens penge op, kan jeg ikke andet end finde den absolut under lavmålet. Det er simpelthen så led en beskyldning"
hAR ALDRIG HENTYDET HAN HAR SPILLET FLERE MILLIONER OP OG DET ER OPK OG IKKE DPF DER SNAKKES OM!
har kun kunne finde det her som er noget der hen af:
@mmmmmmm
"Du har givet udtryk for at du tror jeg har snydt dig eller at jeg skulle have stukket af m kassen og flere 100.000kr.... der er jo ik nogen penge og har ik været det ...... hver måned har jeg måtte ligge ud af egen lomme for regninnger og du har tit skyldt mig mange tusinde kr i længere tid så er helt i chok over hvordan du ka sige at det er dig der ligger ud for regninger og migder skylder dig penge"
Ved ik hvor du får det fra at jeg beskylder ham for at have spillet millioner op af klubbens penge...... læs det ordentligt hvis du absolut mener du ska blande dig i denne tråd!
Jeg vil bare ønske alle en fed weekend.......:-)
- Og for alle parters skyld : stop nu denne diskussion..............
Ville som bare have ønsket at tråden havde kunne leve inde i DPF/ OPK´s forum, så ikke det ganske land kunne følge med.
Jeg er imod censur, og mener ikke at tråden burde have været sløjfet pga. at det var en " privat " sag mellem Frede og Christina......det argument blev allerede udhulet, da 30 - 40 medlemmmer var vidne til episoden i onsdags.
En åben dialog på vores egen site havde været at foretrække. :-)
May the cards be alive !
Jan Mund
giver dig ret jan....men en stor del afdette her er jo at jeg også bare ville forsvare mig mod hva han skulle have sagt om mig...... Vil sku ik have siddende på mig at jeg sku have gjort noget som helst galt i opk, og det ved jeg han har siddet og holdt fordrag om og solet sig i opmærksomheden mens han har siddet og svinet mig til med de ondeste beskyldninger..... Der er mange der har hørt på det og det kan jeg slet ik holde ud..... Ville gøre klart over for medlemmerne at det ik var sandt det som han havde fortalt, og det kan jeg jo ik gøre ved at snakke med frederik, jeg blev derfor nød til at fortælle mit synspunkt så folk ik kun havde hørt hans historie og måske troede på den......
Ville de fleste ik have fortalt hvordan tingene rigtigt hang sammen hvis i vidste der var spredt usande rygter om jer til folk???
Christina
Jeg forstår dine frustrationer........
Håber I kan få talt sammen.......klubben kørte skide godt ..så det er synd....og jeg ved at både du og Frede har lagt et kæmpe stykke arbejde i at få klubben til at køre........:-)
- Og Steen ( TheMad Viking ) er altså ikke lige så spændende at se på i sorte nylons og støvler, som du var Looooooooooooool
Pænt emsigt at en ludoman er i spidsen for et pokerforbund - sætter et godt eksempel for at vi skulle få nogen som helst ordning i en allerede tabende pokersag.
Self er det godt at Christina kommer med nogle beskyldninger og derudover har nogle beviser for det - at hendes måde at fremføre dem på så er lidt skidt, er jo en helt anden sag..
Hvad med at folk bare kommer over det, og lader være at tage tingene som små unger? Hvordan kan man blive børnefornærmet over nogle rygter og nogle ting som bliver sagt bag ryggen på én? Who gives a flying fuck.. Get over it and lets move on...
Sygeste børnehave.
1.59 høj sweet så behøver du ikke bukke dig ned når.. øøhhh sorry var lige et andet sted.
what ever.. vi havde besøg af ordrup poker klub i onsdag i silkeborg til gr8poker league, og der virkede alt helt normalt. jeg er lidt shokket over dette, og håber i snart finder en løsning.
Ps. hvad er adressen ti pokerklubben?
@ dingle ribs "Pænt emsigt at en ludoman er i spidsen for et pokerforbund - sætter et godt eksempel for at vi skulle få nogen som helst ordning i en allerede tabende pokersag."
Fat det nu.... OPK ikke Dansk Pokerforbund...... og har aldrig nævnt han er ludoman:).....
syntes da det er fair nok når christina ik ka give udtryk for det på pokerforbundets hjemmeside og indlæggene blir slettet af fredes egen bror uden bent har gevet sit samtykke til det.....yderligere vil jeg sige som medlem af opk i 4 år at jeg godt forstår hendes vrede når 5-6 mennesker deroppe fra deriblandt 3-4 ansatte ringer til hende og siger at frederik har hentydet at christina har stjålet kassen og skredet, det kan man da ik sige foran sine medlemmer....folk der kommer deroppe ved også godt at christina har hjulpet frederik i hoved og røv...ordnet regnskaber og sørget for ansatte og endda økonomisk har hjulpet ham....ka godt forstå at folk tar parti til en af siderne men hvis folk ik kender noget til episoden ska man ik svine den ene eller anden eller kalde christina barnlig eller andre ting, bare fordi man kender frederik og syntes han gør så meget godt for dansk poker!!!! har med egne øjne oplevet frederik svine den ene efter den anden når de ik var der...eller værre endnu stå og skabe sig og råbe overfor dealerne foran kunderne....skete i sidste uge med patrick, ekstrem dårlig stil.....held og lykke christina ved at hvis du åbner dit eget vil rigtigt mange forsvinde fra ordrup og komme til dig deriblandt også mange ansatte..
@Christina.
OPK = DPF er en helt almindelig opfattelse af manden på gaden. Det er svært at banke ind i hovedet på folk, at OPK blot er en klub under paraplyorganisationen Dansk Pokerforbund.
copenhagen cardplayers.............
Smid mig lige en PM med hvor den klub ligger og hvad limit man kan spille der....
Savner et sted til cash efter at saxo lukkede ude på amager
Snoogs
HighJacker lige tråden :
Dansk Pokerforbund spiller de stadig nede i de der små lorte lokaler bag den der bodega i hellerup ?!
Mvh
"OPK = DPF er en helt almindelig opfattelse af manden på gaden. Det er svært at banke ind i hovedet på folk, at OPK blot er en klub under paraplyorganisationen Dansk Pokerforbund."
Ja... det er rigtig svært - og det vil til enhver tid være svært at se OPK som andet en en direkte del af DPF, når man ser kontaktinfo her: www.pokerforbundet.dk/default.aspx?id=2_1&klubid=1
Du har vist ikke helt kigget det rigtige sted. Hvis du vil se de forskellige kontaktinfo til DPF og underklubber, så kan det gøres her:
www.pokerforbundet.dk/default.aspx?id=1_7
Så kan det vist ikke misforstås mere ;o)
Cliff notes?
mmmmmmmmmmm skriver jo som en ordblind 5 årig der lige har fået sin første mobitelefon - slet ikke til at overskue.
@NanoQ
Forstår din forvirring. Både referencen til OPKs egen hjemmeside og også emailadressen til Frederik kan give et indtryk af at OPK = DPF, men linket til hjemmesiden er lagt ind her, blot fordi OPK ikke har egen hjemmeside, men anvender forbundets side til at orientere deres medlemmer. Mht. Fredes email, så er det en vi har oprettet til ham, da han ikke ønskede at have sin private emailadresse til offentlig skue, og det forstår man vel godt.
@biletten
Er det et tilfælde, at dit indlæg har tæt på nøjagtig samme form, sprog og tegnsætning som mmmmmmm's..?
Det lugter lidt af en dobbeltprofil...
EDIT: Utilsigtet arrogant formulering fjernet.
Ingen overraskelse herfra ... Syntes arrogancen altid har lyst ud af den mand i hans indlæg herinde.
Så jeg er ikke i tvivl om at mmmmmmm har ret i det hun kommer ud med i den her sag...
Utroligt der ikke er flere der kan gennemskue ham.
Jeg kørte for længst kold i hans måde at agere på så en sag som den der kommer frem her er helt forventet.
Manden har jo ingen sans for at kommunikere med folk på et plan så man kan holde ud at høre på ham.
Fatter ikke hvordan han kan ha været formand for noget som helst med de leder egenskaber.
Tak Pn for ignore muligheden det har sparet mig en masse tid :-)
@huckleb
Godt spottet, de ligner jo nærmest hinanden på en prik... Og ikke mange indlæg "biletten" har postet igennem tiden ;-)
Nu må vanviddet start stoppe....
Jeg forstår ikke hvordan det her kan komme så langt ud, hvis OPK er en forening, kan man så ikke som medlem, til hver en tid, for lov til at se regnskabet???? eller er der ikke en revisor, som revidere klubbens regnskab? hvis der så har været fusk, eller mangler penge er det vel en politianmeldelse der skal til...... Jeg vil ikke tage parti for nogle af parterne, men håber at der bliver kastet lys over sagen, synes det er ubehageligt når der bliver skudt med skarpt fra alle sider og kanter....
@kspr og huckleb
Jeg håber at både stavning og tegnsætning, er bare nogenlunde i orden, i forhold til den høje standard i forventer....
@kspr og huckleb
Hvor må det være fedt at være så højt uddannet og godt begavet, at det ikke er muligt at begå fejl. I må absolut høre til top eliten i DK, tillykkke med det - og uden tvivl Jeres mange venner. Med den arrogance I ligger for dagen, må I have en stor omgangskreds.
I begge begår grammatiske fejl i de to indlæg, kan I selv finde dem?
Det er ikke OP som er biletten
Som totalt uvedkommende, kan jeg kun laese at der er en som kommer med beskyldninger, og det er OP.
I min verden, maa der vaere noget om snakken, siden du har saa travlt med at angribe og forsvare dig paa denne maade.
Sorry to say, men det er jo ren Tilt det du har gang i, og for det andet er det nok de fleste herinde total ligegyldigt snot, som er mellem 2 personer og ikke os andre.
Keep it simple, er vej frem i livet.
@ dtm
Med fare for at blive voldsomt upopulær undrer jeg mig over hvorledes 7xm kan få den taletid.
Jeg søgte på nicket da tråden blev lavet, der stod at det var det tredie inlæg - hvilket jo passet pænt på pns regler .... Jeg har ski bare ikke kunne finde de to første.
Du skriver selv i første respons ... at indlægget bør understøttes af navn... Du har vel for pokker selv godkendt det, og dermed haft muligheden forat tage en dialog med 7m.
Jeg undres
@ Nimacos
Med alle de andre underlige off topic tråde der kommer i en lind strøm herinde er en skarp kritik af en nu godt nok tidligere formand for et pokerforbund vel ikke ligefrem ligegyldigt snot. ?
Der er vel en del herinde fra som er medlemmer i dette forbund som kunne have en interrese i sagen.
@toesinger
Vi godkendte de 3 første indlæg. Det er korrekt, men vi har ikke muligheden for at tale med personen før vi godkender det.
Desuden har min holdning til hvad der skrives ikke relevans for, om det bør godkendes eller ej. Det står folk frit for, at kommunikere anonymt på PokerNet, men jeg gjorde min (i øvrigt private) holdning helt klart, da jeg mente det var for svagt at skrive så grove beskyldninger uden at bakke det op med minimum et navn.
Da jeg ikke kender sagen overhovedet skal jeg ikke gøre mig til dommer for om det der skrives er korrekt eller ej.
/Mikael
@kspr - jeg går ud fra, at du selv kan se det komiske i din kritik af andres grammatik, hvorefter du formår at lave helt op til to sproglige fejl på halvanden linje?
Fy for Helvede
Synes Christina's indlæg er helt på sin plads , også set i lyset af, at Carl sletter hendes indlæg og lyver om, det var aftalt med formanden for DPF.
Synes vi har set et utal af tråde her på PN gennem årene hvor frede snyder og bedrager folk/forbundet, utroligt at så mange overfalder Christina for hendes beretning om tingenes gang i OPK, folk burde i stedet støtte hende og være glade for at sandheden kommer frem i lyset, så de ikke også bliver røvrendt ved at arbejde for frede.
Held og Lykke Christina
@Anytwocards
Hvor har du fra at jeg lyver ????
Det er helt skævt, og bestemt ikke noget jeg vil have hængende på mig.
Jeg har slettet Christina's spammende indlæg på forbundet's hjemmeside.
Dette i henhold til det mandat jeg har haft til dette. Efterfølgende er gemmendrøftet dette med DPF's formand, og sammen med ham blevet enig med ham om at det selvfølgelig er mest hensigtsmæssigt, at der på ingen måde kan sættes spørgsmålstegn ved DPF's integritet.
Der er derfor ikke hensigtsmæssigt at jeg som samarbejdspartner med DPF og bror til frederik også indtager en moderator rollen.
Bestyrelsen for DPF har derfor taget moderator rollen til sig.
MVH
Carl
Carl Hostrup har netop skrevet danmarkshistoriens længste sætning - 83 ord, 524 anslag! WD!
@carl
Nedenstående virker lidt modstridende ??
citat c_hope
Carl Hostrup har indtil nu udført dette arbejde, og i denne situation valgt at slette indlæg fra Christina da disse efter Carls mening var upassende. Det var ikke aftalt med mig på forhånd
citat Almskou
@shp
lol.
ja irritationen over at blive beskyldt for at lyve gav sig udslag i at jeg bare tastede løs ! Jeg har rettet indlægget til kortere sætninger :-)
@kris_rem.
læs ovenstående.
Jeg har som moderator haft mandat til at moderere, og det eneste formanden påpeger er at jeg ikke har haft situationen vendt med ham INDEN jeg slettede, men efter.
@Carl
Det er vist et spil om ord.
Som jeg tolker dit udtalelse, er netop den eksakte situation med OP's indlæg drøftet med formanden. Men har meningen været en anden - så fred være med det.
@kris_rem.
Den specifikke situation ER gennemdrøftet med formanden, men først efter at jeg har udøvet min moderator rolle.
Hold nu op folk. Carls rolle i det her er minimal - han har slettet personlige indlæg jeg har skrevet i frustration, ligesom så mange andres. Det er enhver moderators job, at slette indlæg der kunne være taget 1-1. Derfor slettede han også christinas. Ikke fordi Frederik er hans bror, men fordi det var et personligt angreb. Tro mig, det ville han gøre ved hvem som helst. Hvis Frederik havde skrevet et angreb på forummet mod Christina i samme tone, ville han også have slettet det.
Og som han siger, er det jo en sag han har haft stående mandat til at gøre. Han snakker så med formanden bagefter, der giver ham ret i sagen (der pludselig er blevet offentlig og følsom), og længere er den ikke.
I får det til at lyde som om Carl er villain i historien. Cut it out ffs!
"Hvis Frederik havde skrevet et angreb på forummet mod Christina i samme tone, ville han også have slettet det."
Sandsynligvis ville jeg slå mig på lårene mens jeg gjorde det :-)
@Carl
Kris-rem forklarer det meget godt, var på det grundlag jeg skrev mit indlæg, men kan åbentbart fortolkes på flere måder, fred være med det og som comhood så fint skriver, lad os komme tilbage til det tråden handler om.
@ATC
Agree, håber også du har forståelse for hvis jeg tog det lidt ilde op at blive beskyldt for at lyve.
Hvad er det tråden handler om?
For mig ser det stadig ud til at du gav indtryk af at der var en aftale om at slette indlæg INDEN du gjorde det. Men Almskou kan jo skrive hvornår du drøftede det med ham.
Kradser en kradser?
Cosmic Det er der vidst ingen der rigtig ved :-)
frederik og christina pokerens svar på sussi og leo
Hvis hun starter en ny pokerklub, skal den da næsten hedde "Orth-drup pokerklub" ? :)
@billetten. er d u ik sød skrive navn på? tak for støtten mengad godt ingen tror det er mig der skriver til mig selv:0)
@Carl.... hmm...LOL...... du er helt væk..... du sagde til mig at dig og bendt havde snakket om det og han var enig i at du havde ret til at slette mine indlæg... og nu efter bendt har sagt at det IKKE PASSER , så laver du historien om fordi folk ser du er ude i en røverhistorie:)
Du slettede mig også helt som medlem af dpf og det er jo slet ik noget nå ka tillade dig bare fordi jeg kommer med et MOD-angreb på Frederik.
Og du ville slå dig på lårene af grin hvis frede havde skrevetdetom mig???
Du synes jo selv han er helt væk og uduelig, og at han har været tavelig over for mig...
men fair nok du støtter op om din bror udadtil, selvom det er et helt andet synspunkt du har når jeg snakker m dig.................
Men det er jo bare typisk i dette miljø, der er så mange slanger der er ens bedste ven når man snakker og dolker en i ryggen lige så snart det ka lade sig gøre....føj.....
@Christina.
Du forstår åbentbart intet, og er helt væk.
Jeg skriver at jeg ville slå mig på lårene, i morskab over at slette et indlæg fra min bror.
Det forstår alle vist i denne her debat UNDTAGEN dig.
Jeg laver ingen historie om, LÆS hvad der står i stedet for at fordybe dig i nogle tåger.
Nu er det måske på tide i denne lidt uværdige tråd, der ikke alene læner sig op af injurie lovgivningen, men i flere tilfælde langt har overskredet grænsen, at Frederik Hostrup selv stod frem og svarede på disse hårde angreb.
Så kunne folk på sidelinien måske finde ud af, hvad der er ret og hvad der er vrang i denne besynderlige stinker af en sag.
/FF
@Carl... efter telefonsamtale m dig har jeg fået af vide jeg har misforstået dit motiv til at skrive:
"Hvis Frederik havde skrevet et angreb på forummet mod Christina i samme tone, ville han også have slettet det.
Sandsynligvis ville jeg slå mig på lårene mens jeg gjorde det :-)"
Synes det var nedladende over for mig at skrive dette men du mener jeg har misforstået det og at det ik nedgøre mig på nogen måde og at du er 100% neutral og ik har taget fredes parti...
Jamen så undskylder jeg mit indlæg Carl, du er ik en slange og har så ik dolket mig i ryggen...
MHT. at du sku lyve om at det m at du havde snakket m Bendt og fik tilladelse INDEN du slettede det, så har jeg åbenbart også misforstået dette.... du Havde drøftet det efter og derfor er det ok du slettede dem...
En MODERATOR (som dig og mig og sigga og alle dem der arbejder i OPK) har rettighed til at moderere på hjemmesiden, dvs rette i indlæg osv... en ADMINISTRATOR har som den ENESTE ret til at slette medlemskaber og medlemmer på hjemmesiden, og du er da ik administrator vel?
Jeg vil gøre alt for at få Copenhagen Card Players promoveret.......
Klubben ligger på Kompanistræde 14 og ligger i helt nye lækre lokaler.....
Der er super flotte special lavet borde, har aldrig set så flotte borde før:0)
Det er stort set det samme klientel som Ordrup, og der er meget hyggeligere:0) send mig en privat besked hvis der er nogen der vil vide mere om ccp.
@Full Filt
Hvis Frederik er skyldig i alt det, som han bliver beskyldt for i denne tråd, står han sig bedst ved at holde en meget lav profil.
Hvis Frederik er uskyldig i alt det, som han bliver beskyldt for i denne tråd, står han sig bedst ved at holde en meget lav profil.
Hvis Frederik er lidt skyldig og lidt uskyldig og det også lidt er mmmmmmmmm's skyld alt sammen, står han sig bedst ved at holde en meget lav profil.
Som en der står rigtig langt ude på sidelinjen, kan jeg ikke lade være med at følge denne tråd meget intensivt (det er sgu spændende, altså set ude fra sidelinjen). Jeg tænker hele tiden: Der kommer ikke røg uden, at der er en brand. Der findes næppe noget fremtidigt indlæg, der kan få mig fra denne tanke.
Christina du er følelsesmæssigt oprevet, og agerer derefter.
Du misforstår mange og meget, og i denne tråd har du desværre givet udrtyk for en del manglende forståelse for hvordan ting hænger sammen.
En moderator er en person der har fået bemyndigelse til at skride ind hvis tonen i et debatforum ikke holdes i henhold til de retningslinier der er givet for moderationen, og i øvrigt i henhold til alm takt og tone.
Jeg har derfor i egenskab af moderator på DPF's hjemmeside modereret indlæg fra dig væk (ligesom jeg ville gøre fra alle andre der brugte samme sprogbrug), (men jeg ville slå mig på lårene af grin hvis indlægget kom fra mibn bror).
Jeg har meddelt dig at dine indlæg var upassende og burde tages i privaten, og bedt dig stoppe indtil flere gange, hvilket du har skrevet ok til, men alligevel fortsat.
Næste skridt overfor en forum troll (hvilket du bliver til når du fortsat ikke retter dig efter direktiverne) er derefter at blokere profilen, hvilket jeg gjorde med din.
Alle disse tiltag har jeg efterfølgende orienteret formanden om, og vi har i en længere drøftelse (hvor han gav udtryk for at han ikke var enig med min fremgangsmåde, og ville have gjort tingene anderledes), blevet enige om at det er klart mest hensigtsmæssigt at der ikke stilles spørgsmålstegn ved moderator arbejdets uvildighed, hvorfor bestyrelsen har taget denne rolle helt ind til sig.
Ovenstående procedure ser jeg som 100% standard, og dine angreb bliver desværre i mine øjne patetiske forsøg på at få medlidenhed, over al den uret du er udsat for.
Ja du mener min bror er en tosk (hvilket mange er enige med dig i, deriblandt undertegnede), men det ændrer ikke ved det faktum at du og han har drevet tingene på en helt latterlig måde, og som den daglige leder du har været, har jeg desværre kunnet se at du ikke har formået at kunne få tingene til at køre.
Det har resulteret i en konflikt mellem dig og ham, og længere er den sag egentligt ikke.
Held og lykke med det nye, og håber du som person formår at komme videre og får succes.
MVH
Carl
Du blokerede ik min profil, du SLETTEDE mig helt som medlem og det ka godt være at du fysisk kunne gøre det men du har ik rettighed til at slette mig helt.... men lad os lade det ligge for det bliver vi aldrig enige om alligevel....
Du har ret i at jeg overskred grænsen v at poste min forklaring hvorfor jeg ville stoppe på pokerforbundet.dk, du mener det burde være mellem frede og mig... meeeen frederik blander alle klubbens medlemmer ind i det ved at vældte rundt mandag, og råbe op om at jeg sku have stukket af m pengekassen(som iøvrigt var tom og skyldte mig penge)...
Alle blev indblandet i det og alle fik hørt på frederiks historie om hvor vide jeg var stukket af m Hans penge...hmm... frede du skyldte mig ik omvendt........
Derfor ville jeg give min forklaring til Alle dem som også havde hørt på frede, og det er vel fair nok.... Han lagde ud med at blande dem ind i det, og jeg forsvarede mig i det forum som jeg ved at medlemmerne læser.....
han gør det fysisk foran alle medlemmerne og jeg vælger at gøre det på hjemmesiden da jeg ik har lyst til at sætte mine ben i frederiks klub igen....
Ja, du har helt ret i at jeg som daglig leder ik har kunne få opk til at køre optimalt under fredes ledelse og fik til sidst nok af hans roderi og kørte lidt sur i det.....
OPK er udbrændt og hyggen er væk... Stemningen deroppe har de sidate mange mange måneder været trykket og ubehagelig...
Men jeg håber da at du Carl ka få det "gamle" opk tilbage og lave det til et rart sted at komme igen....
Men det bliver sikkert også muligt nu hvor frede er gået i "hi" og ik er der mere.....
@carl
- "og som den daglige leder du har været, har jeg desværre kunnet se at du ikke har formået at kunne få tingene til at køre."
vil lige gøre opmærksom på jeg altså ikkeer blevet fyret fra opk, hvis nogen sku misforstå ovenstående...
@Holstt
Du har sikkert ret. Måske burde Frederik i dette specielle tilfælde holde en lav "kryber".
Men jeg er opvokset og har levet i et miljø, hvor øretæverne sad løst. Og hvis jeg havde modtaget så mange hug, som Frederik har i denne penible sag, så ville jeg helt sikkert have slået igen så det kunne mærkes.
Men sådan er vi så forskellige - set fra sidelinien....
I øvrigt tror jeg ikke det så meget drejer sig om nogle manglende penge i en klubkasse. Det drejer sig nok mere om promoveringen af en ny pokerklub.
Hvilket 7 x m`s sidste indlæg til dels viser bekræftelse på.
/FF
"OPK er udbrændt og hyggen er væk... Stemningen deroppe har de sidate mange mange måneder været trykket og ubehagelig..."
Jeg frekventerer næsten dagligt opk, og det er bestemt ikke mit indtryk at klubben skulle være udbrændt
@ full tilt
Jeg har ligget vandret i 2 år for at opk sku køre, dag og nat.... jeg har været 100% loyal over for frede og klubben altid....
jeg har ik på noget tidspunkt haft tænkt mig at skifte klub før at frede udnyttede og røvrendte mig på denne måde....
mega... er det dig megamester:)??
du må give mig ret i at hyggen er væk, det er ik det samme som det var for 1 år siden....
Nu får vi rettet skuden (OPK) op igen, og får tingene til at køre som de oftest har gjort (nemlig skide godt).. Super kedeligt med denne sag, men det skal sgu ikke ødelægge dét som vi brænder for!?!
Held og lykke til dem som finder nye græsgange, mon ikke man stadig mødes til et slag poker en dag!? ;0)
@mmmmmmm
Ja Christina , det er mig.
Jeg kan jo kun svare for mig selv, og det mener jeg ikke at den er.
Jeg hygger mig ihvertfald sammen med de andre medlemmer.
At der kommer færre medlemmer dagligt, end for 1år siden , er en tendens der har været over hele landet. Det ved jeg da jeg for to dage siden talte med repræsentanter for flere andre klubber. Og vi talte om dette.
Lauge
@Mega
Det er mit klare indtryk, at der aldrig nogen sinde har været så mange spillere i Aalborg pokerklub, som der er nu. Der er mere eller mindre fuldt hus hver gang, med mange nye ansigter.
Lauge du burde kunne støtte mig i dette, du ved hvordan frede har nedgjort folk og skabt dårlig stemning, jeg ved du ka lide at være deroppe pga. pokeren.... men han har jo også været sådan over for dig....
,
@Dieb
Det er jo igrunden ikke så mærkeligt at i har fulde huse , når i har en ugentlig turneringsdag. Hvis andre klubber kun åbnede dørene een gang om ugen ville der også være run på denne dag.
Christina, det er tydeligt at du har et mål om at nedgøre Frederik, og skade Ordrup Poker Klub.
Tillykke med det, og tillykke med din nye klub.
@decoon
Er det den tyske udgave af Ace du læser??
acemag.dk/news/item.asp?id=4123
Under alle omstændigheder er det ret fedt med en mere centralt beliggende klub i CPH og en anden ledelse. Det vil få mig til at genoverveje medlemsskab af DPF.
Som ny bruger på pokernet, kunne jeg godt tænke mig at vide, om der er mange tråde i stil med denne.........?????????
Sidst jeg skrev noget fik jeg verbale øretæver, men prøver alligevel igen.
@mmmmmmm / Christina
Den anden aften skrev du på dpf´s forum, at du ville have hjælp til, at slette dit indlæg her på pn, da du havde fortrudt, at du offentlig gjorde sagen i et alternativt forum. Du fik hjælp, og fik slettet det.
Men nu er du tilbage igen, og holder i den grad tråden i live.
Jeg tror ikke der er nogen som idag ønsker dig noget ondt, for jeg har fået den forståelse, at du faktisk er et godt menneske.
Sagen er belyst nu, og skal vi så ikke komme videre alle sammen. Christina med et nyt klub projekt, og opk skal rettes op igen.
Der er ingen som vinder denne mudder krig, men en masse taber, og det er synd for os alle, der kan live live poker.
@decoon
Der har da været lavet et nyheds indlæg på ACE om det.
@Alle
Jeg håber i får en fantastisk god weekend med en masse god poker.
@Simon900
Christina tror fejlagtigt at det er god reklame for hendes nye arbejdsplads at svine den gamle til.
Hun glemmer alt det snavs hun selv slæber rundt på, og jeg håber for hende at alle holder sig for gode til at offentliggøre disse ting.
hvilke snavs Carl??? jeg ka godt lide opk og synes det var en rigtig go klub.... synes bare stemningen og hyggen er lidt væk og savnede opk som den var for 1 år siden......... det har vi jo også holdt møde om carl ik? vi snakkede om hvordan vi sku få den gode stemning tilbage...
og ja det er da klart jeg "reklamere" lidt for ccp...Det ville da være dumt ik at gøre det når jeg jo ved at mange gerne ville finde et nyt hyggeligt sted og spille:0)
men bare kom m det Carl, du har min fulde accept til at komme m "snavset" du skulle have på mig:)
sidder og tænker og tænker og ka ik lige komme på hva det sku være Carl...... ret nysgerrig faktisk:)
Christina jeg ser ingen som helst grund til at fortsætte denne mudderkastning.
Du ved præcist hvad jeg tænker på, og har bedt mig meget specifikt om ikke at komme frme med disse ting.
Jeg gider ikke kaste mudder, og vil håbe for dig at du meget snart indser at det nok ikke gavner nogen at du fortsætter denne hetz.
Jeg tager ihvertfald ind og spiller i aften, håber der dukker en masse op herfra også:)
CCP´s tlf nr. 26542722
knus christina;0)
Jeg tror der er plads til mange pokerkluber i København. Jeg er privat bekendt med flere. Så man behøver ikke "stjæle" spiller fra hinanden.
Jeg tror personligt det gavner OPK og CCP mest at stoppe hetzen mod hinanden. Jeg tror faktisk det gavner alle klubberne i Danmark at den stopper nu.. Jeg kan i hvertil fælde ikke se, at diskusionen skulle gavne overhovedet.
Man skulle mene, at folk har taget det ene parti eller det andet nu, så der er ikke nogen grund til, at fortsætte "valgkampen"
Lobbyisme er et godt værktøj, men hvis det bliver brugt overdrevet kan det have den modsatte effekt.
Jeg vil sige, at jeg glæder mig til, at komme i OPK, og være med til, at skabe en god stemning der oppe.
Til Christina: Held og lykke i CCP, og hvem ved måske vores veje en dag krydser hinanden.
Til Carl og Frederik. På gensyn i OPK
@Carl .... du kommer bare med hvad du vil sige, du ska ik tie for min skyld... Jeg mener ik jeg har nogle lyssky affære eller noget jeg ik ka stå ved..... Så vil da meget gerne have du fortæller hva det sku være:)
Måske, men det er jeg ik mere og ka virkelig ik se hvordan det skulle kunne skade mig på nogen måde, de fleste er jo allerede klar over det....
Hvad faen skulle der også være galt med at være stripper? Det er da nærmest et plus i min bog :)
/TheMuss
en 1.59 stripper ?
Nu er vi vist kommet væk fra emnet og der er ingen grund til at fortsætte tråden:0)
Ha det godt alle sammen.... hey hey;0)
@Cadillac
Kan du ikke holde dig til sagen Klaphat? Skulle du ikke stoppe med at være pokernets troll number 1?
En afsluttende bemærkning: Det er fejlagtigt at denne tråd til sidst indikerer at problemerene i OPK har noget med CCP af gøre.
CCP åbnede for 2 måneder siden og har intet imod OPK eller noget internt med problemerne af gøre.
At der er nogen form for rivalisering mellem OPK og CCP, er ikke mig bekendt, CCP er en selvstændig forening som gerne vil holdes ude af problemerne i OPK!
Mvh
Formand, Copenhagen Card Players
Wiseguys vil huske, at der var billeder af hende på en liveblog under EPT CPH.
Det her er lige som et grimt færdselsuheld med en masse ambulancer... Man ved godt man bare burde fortsætte, men man kan ikke lade være med at kigge på ;-)
"Jeg forstår ikke hvordan det her kan komme så langt ud, hvis OPK er en forening, kan man så ikke som medlem, til hver en tid, for lov til at se regnskabet???? eller er der ikke en revisor, som revidere klubbens regnskab? hvis der så har været fusk, eller mangler penge er det vel en politianmeldelse der skal til...... Jeg vil ikke tage parti for nogle af parterne, men håber at der bliver kastet lys over sagen, synes det er ubehageligt når der bliver skudt med skarpt fra alle sider og kanter...."
Nej det kan man ikke. De foerste regnskaber var mangelfulde og en masse affiliates var ikke bogfoert ordentligt. Da en person spurgte ind til det paa generalforsamlingen fik han blot nogle gevaldige verbale oeretaever af formanden og fik at vide han da bare kunne melde sig ud hvis han var utilfreds. Han fik IKKE lov at se yderligere regnskaber og fik ikke svar p[ sine spoergsmaal, til trods for han var medlem af foreningen.
Nu er det saa Carl som privatperson som staar for affiliatedelen i DPF (ifoelge DPF og Carl selv), og jeg fik aldrig rigtigt svar i en anden traad, om ALT dette er offentligt for medlemmerne.
Problemet er at ledelsen i DPF ofte glemmer at DPF er en forening og der derfor SKAL vaere fuld adgang til alle informationer om regnskaber m.m. i foreningen. Det er i hvert fald tidligere blevet glemt en hel del gange.
Fandeme en god omgangs søndagslæsning :)
Men kort sagt, regnskab har jo aldrig været Fredriks stærke side :)
At man sætter en ulv til at vogte får skal jo ende galt.
@CostasNoche vigtigt at huske på at der er skiftet bestyelse i DPF, som jeg har fået opfattelsen af så er der virkelig kommet styr på DPF nu og Hostrup´s har intet med dpf at gøre mere....
Bestyrelsen ligger mange timers frivilling arbejde i DPF og har efterhånden fået styr på det hele i dpf (hvilket må være en meget svær opgave efter frederik havde været formand":0)...
Grineren tråd, ud af nysgerrighed er christina så hende den mørkehåret rockertøs med silekone patterne??:)
@op
Gør dig selv, og os andre, en tjeneste og drop mobil telefonen, så vil dine indlæg måske være lidt nemmere at forstå..
@ Djoffer
Nej, kvinden på det postede billede er en eller anden random tøs, der intet har med tråden at gøre.
Skal lige siges at jeg intet kender til sagen, men vil med øjne udefra give 85%-15% i mmmmmmmmmm`s favør. Er helt sikkert nogen om snakken og det værste er da en formand som snakker bag om ryggen. Det er bare så usselt og drive noget på den måde. Kan godt følge, at folk synes det skulle være forgået mellem de 2 personer. Men jeg ville sku også stå frem offentligt hvis formanden sviner/lyver om mig bag min ryg når det er ham som det galt med. Mmmmmmm bliver da åbentlyst tysset ned så folk udefra ikke skal se hvor skidt det står til. Det skal bare ud i åbenheden, som det er blevet gjort her. Hvis Frede ikke har noget at skjule så skal han da bare komme til orde herinde på pokernet og gøre rede for sagen.
Nu da mmmmmmm nævner noget med affiliate penge som Carl bruger (ifølge Frede) kunne det da være ret så dejligt med noget dokumentation på hvår de penge er blevet kanaliseret hen. Er jeg den eneste som gerne ville se noget budget fra klubben og dpf? Gad godt vide hvad $ liver brugt til for har sku lidt på fornemmeren de måske går til noget som de måske ikke skulle.
De der affiliate penge har man jo snakket om mange gange der er aldrig fremlagt dokumentation på NOGET af det..
Måske skeletterne er ved at komme frem nu.
Som en relativ passiv bruger på Pokernet har jeg med undren fulgt nærværende tråd.
Som lægmand og udenforstående er det stort set umuligt at finde hoved og hale i, hvem der har ret i hvilke påstande, hvad der rent faktisk er sket og hvem der har grund og ret til at lade nogen noget høre.
Beskyldningerne er imidlertid som jeg hører dem ret alvorlige og kaster også visse skygger over hele pokerverdenens ry og rygte i vort land - taget i betragtning at ret prominente og kendte poker-personager er involverede.
Som jeg ser det, er det kun et spørgsmål om tid, inden den mere etablerede presses poker-redaktioner får nys om historien, og det vil sagen måske i virkeligheden have bedst af.
En neutral og professionel journalists tilgang til problemstillingen vil kunne opklare, hvad der er hoved og hale i denne sag.
Som vi alle ved, er der blandt Pokernets bruger netop et sådant lyst hoved, nemlig Ekstrabladets Jonas Huettel, og jeg skal hermed opfordre Jonas til at tage sagen op, så vi kan få en smule fornuft bragt på banen.
JonasHut
Copenhagen Card Players kompanistræde 14 d 3 sal. tlf. 26542722 Holder åbent i aften fra kl 19.00:-)
kom forbi til en sit n go;0)
Hilsen formand og næstforpige ccp;0)
HAHAHAHA, fedt at foreslå en ekstra bladet-journalist skal kigge på sagen. Det er helt sikkert den mest objektive mand, du kan finde....
"HAHAHAHA, fedt at foreslå en ekstra bladet-journalist skal kigge på sagen. Det er helt sikkert den mest objektive mand, du kan finde...."
Plz link til statistik over hvilke aviser der har de mest objektive journalister. Jeg går ud fra at det er noget du kan finde ?
Jeg ved ikke, hvad der skulle foranledige, at en ekstrabladsjournalist skulle være specielt og ekstra forhindret i at være objektiv i denne sag i forhold til en journalist fra Kristeligt Dagblad, men det kan du sikkert forklare mig Newcastle, selvfølgelig under forudsætning af, at du ved, hvad objektiv betyder.....
Under alle omstændigheder har jeg ikke taget ordet objektiv i min mund, men derimod ordet neutral, idet jeg går ud fra, at de fleste danske journalister ikke måtte have noget personligt i klemme i den aktuelle tvist.
Når jeg foreslog Jonas, er det fordi jeg anser ham for at være den danske journalist, som har den dybeste indsigt i pokerverdenen - bl.a. fordi han selv er en aktiv og ikke helt ueffen spiller og fordi han har et betydeligt kildenet.
For mig er det i princippet wurst, hvilken avis der måtte tage sagen op. Min pointe var og er, at sagen fra at være en krusning i et hjørne af et pokerforum nu har antaget dimensioner, som må forventes at kunne interessere en bredere kreds - med beskyldninger som hvis de havde været rettet uretmæssigt mod mig ville have fået mig til øjeblikkeligt at ringe til min advokat med henblik på udtagelse af en stævning.
@Friisen
Copenhagen Card Players er blevet medlem af Dansk Poker Forbund og det erså den hjemmeside, pokerforbundet.dk, som vi bruger :)
Der vil man også kunne finde adresse og tlf. info.....
Vi har ik noget fast turneringsprogram nu så det er mest sit n go´s der bliver spillet, men der vil i løbet af få dage blive strikket et godt turneringprogram sammen og den vil vi ligge på hjemmesiden...
CCP har åbent alle dage fra kl 19 af, også i aften (og vi har naturligvis trådløst internet og tv;0)
Jeg er temmelig sikker på, at der findes indtil flere (pokerspillende) journalister, som længe har anet ugler i mosen.
Når man/de/jeg ikke for længe siden har taget fat i de uigennemsigtige forhold i og omkring DPF, kan det skyldes flere ting, såsom manglende tid og lyst til at bringe sig på kant med centrale dele af det hjemlige pokermiljø med dertil hørende stigmatisering.
Man kan sågar anlægge den betragtning, at man som journalist ville gøre spillet skade ved at bringe de ledende skikkelser og dermed det organsatoriske bagland i svær miskredit.
Så hvorfor gøre sig ulejligheden? Det er trods alt ikke Nordisk Fjer eller A.P. Møller, vi taler om, men bare nogle skaldede foreningsmennesker, som dels er drevet af lyst og initiativrigdom, dels (måske) bare har taget sig vel godt betalt for det af midler fra pokerens honningkrukke.
Måske der blæser nye vinde nu. Om det skal være udmærkede Jonas Hüttel eller en anden, er underordnet.
Særdeles interessante betragtninger, Scavenger.
Jeg mener dog ikke at stigmatiseringsangst i al almindelighed bør få en eneste seriøs journalist til at undlade at tage en prekær sag op.
En grundregel i journalistikken er vel, at man skal være tæt på sine kilder, men passe på ikke at komme for tæt på.
Med andre ord - en ordentlig journalist undlader ikke at skrive en kontroversiel historie med den bevæggrund at han er ræd for at miste sine kilder.
At skandalehistoier fra pokersfæren under omstændigheder vil kunne være med til at bringe vort elskede spil i miskredit i det offentlige billede er der vel ingen tvivl om.
Men igen - skal det være begrundelsen for, at en seriøs fagjournalist med poker som specialområde lader være med at skrive historien.
Det mener jeg ikke.
Ånden er lukket ud af flasken, og nu vil folket vide, om der er noget om snakken. Hvis man havde ønsket at tie denne batalje ihjel, skulle man have tænkt på det noget før.
En af de største sider på nettet stjal fra deres kunder, løj om det, prøvede at hindre efterforskningen og har ikke gjort noget for at retsforfølge de ansvarlige. Det var kanp nok interessant at skrive om og har ikke rigtig skadet pokerspillet. Jeg kan ikke forstå hvordan uorden i regnskaberne og lidt personfnidder i en pokerklub kan være mere interessant og skadeligt.
Hvor kan man finde DPF's regnskaber?
§ 11. Generalforsamling
Stk. 4. Senest 2 uger før generalforsamlingen fremsendes skriftligt til hvert medlem: En dagsorden for generalforsamlingen, det reviderede regnskab for foregående kalenderår samt budget for indeværende kalenderår. Materialet kan fremsendes ved angivelse af en URL eller lignende, hvorpå materialet forefindes.
Husk nu at DPF ikke er det samme som OPK......... der er helt sikkert styr på regnskaberne efter bestyrelsen blev skiftet ud i DPF...
Det er OPK(ordrup poker klub) og ik DPF(Dansk poker forbund) der er blevet nævnt i sammenhæng med brok over frederik i denne tråd...
@MakkerDam
Du kan søge i arkivet ... der er flere gamle tråde om DPF og manglende regnskaber.
Der har jo historisk set være voldsomt personsammenfald mellem DPF og OPK ... det har man efterhånden fået ryddet op i, i hvert fald på papiret, men uanset hvad så vil negativ omtale og offentlig fokus på det rod der i hvert fald HAR været, reflektere negativt på DPF.
Desværre er både den nye og gamle ledelse samtidigt ret dårlige til at håndtere selv konstruktiv kritik.
Zap - som i øvrigt har forsøgt at melde sig ud, men stadig får al mulig post ... dog hovedsagligt affiliate deals, og aldrig regnskaber eller info.
@mmm
Selvom der er styr på regnskaberne i DPF kunne jeg godt tænke mig at se dem :)
Ellers synes jeg ikke rigtig jeg vil forny mit medlemskab.
@MakkerDam
Ja, men saadan var det jo ikke de foerste par aar vel? Regnskabet for 2006 blev i oevrigt heller ikke udsendt som lovet, ved ikke om det er sket efterfoelgende (som lovet, se link laengere nede).
@mmmmmmm
"@CostasNoche vigtigt at huske på at der er skiftet bestyelse i DPF, som jeg har fået opfattelsen af så er der virkelig kommet styr på DPF nu og Hostrup´s har intet med dpf at gøre mere...."
Der var en nyhed (paa forbundets side) om at DPF havde ingaaet en aftale med Carl Hostrup om at han skulle staa for affilate-delen i DPF:
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=143091
Dette var tidsbegraenset men har ikke hoert eller set det skulle vaere stoppet. Siden der blev reklameret for er dog ikke blevet opdateret siden nyheden paa forbundets side og nyheden paa den facebookgruppe Tune oprettede blev oprettet.
"Dansk Poker Forbund og xxx.DK (affiliatelink slettet) samarbejder om at give de bedste tilbud til
Dansk Poker Forbunds medlemmer !"
Men dette er ikke sket overhovedet, da siden slet ikke er blevet opdateret i over 1/2 aar.
Er det stadig Carl der staar for affiliatedelen i DPF eller hvordan fungerer det nu?
I samme traad spoerger jeg om medlemmerne ville faa indsigt i affiliatedelen (regnskaber og Carls loen m.m.) naar Carl overtager den, men modtager ikke noget svar.
I samme traad spoerger Zaphood til regnskabet for 2006 som stadig IKKE var udsendt. Er dette siden blevet udsendt som lovet? Medlemmer fra DPF maa kunne svare paa dette.
Kend din plads kvinde. Jeg har da aldrig kendt magen. Tilbage til kødgryderne med dig og det kan sat-rendeme ikke gå stærkt nok!
nhtywp er som altid spot on.
og det er da til at brække sig over den moralske highroad som journalist asspiranter udviser i denne tråd, ffs at lede efter beskidt undertøj man kan vise frem, er IKKE det samme som at have en neutral tilgang til et emne, man iøvrigt ikke aner en fløjtende hat om.
emnet har været oppe før ! og der er blevet svaret, og redegjort for affiliate aftaler.
@makkerdam jeg har ik haft noget m dpf at gøre og regnskabet der kender jeg intet til......
Så kom Pokernets to største retarder forbi i NTYWP og LIVE.
Det er virkelig flot.
OPROP!!!!!!
Til alle nuværende og tidligere medlemmer af Dansk Pokerforbund og Ordrup Pokerklub og i øvrigt alle andre hvem det måtte interessere:
Tag det bare helt helt roligt. Live kan forsikre jer alle om, at alt er i den skønneste orden og at der på intet tidspunkt er fejet noget ned under gulvtæppet.
Det var dog rart at få sat det endeligt på plads.
Jeg indrømmer blankt, at jeg ikke aner meget om de faktuelle forhold i den givne situation. Det er svært at følge med i hvad der foregår i forskellige klublokaler i det storkøbenhavnske, når man bor langt ude på bøhlandet.
Jeg er helt anderledes tryg nu og trækker mig ydmygt tilbage fra diskussionen. Det er godt at vide, at alt er og altid har været i trygge hænder i de to foreninger......
Jeg er sikker på, at enhver potentiel interesse fra den i øvrigt generelt subjektive danske presse nu helt er et overstået kapitel.......
@mmm
"Husk nu at DPF ikke er det samme som OPK......... der er helt sikkert styr på regnskaberne efter bestyrelsen blev skiftet ud i DPF..."
Hvis alt er i den fineste orden burde der vel ikke være noget i vejen for, at give medlemmerne indsigt i regnskabet. Og når det nu også står så flot i deres vedtægter.
Jeg har været medlem af DPF i to år og står for at forny mit medlemskab.
Ærligtalt er jeg kommet i tvivl nu. Ok, 300,- er ikke mange penge, men hvis de bare går til at forsøde bestyrelsesmedlemmernes tilværelse, ved jeg sgu snart ikke.
Da det sikkert ikke er nogen god ide at lægge det frem til offentlig skue, var det da ikke en ide at maile det til samtlige medlemmer?
/Dafne
Kan man få et kort referat af indlæget??? Jeg gider bare ikke læse i 3 timer
Skal vi nu ikke lade denne sag ligge og lade det være en sag mellem Christina og OPK?
"Som vi alle ved, er der blandt Pokernets bruger netop et sådant lyst hoved, nemlig Ekstrabladets Jonas Huettel, og jeg skal hermed opfordre Jonas til at tage sagen op, så vi kan få en smule fornuft bragt på banen."
Den her kunne jeg alligevel ikke lade være at trække på smilebåndet af. Jonas Huttel er nok den mindst objektive journalist, hvad angår pokermiljøet. Manden bruger uanede mængder af energi på at være på god fod med alle de store danske profiler i miljøet.
Jeg selv sætter stor pris på Jonas Huttel og hans mange opdateringer på ekstrabladet.
Pokerens Pelé
aka
Asger Dokkedal
www.dokkedalpoker.dk
Journalistok, netop dit ovenstående indlæg er grunden til hvorfor du burde holde dig langt væk, jeg aner ligeledes intet om hvem der gør eller har gjort hvad i dpf/opk, men dette er en gammel sag, og der er svaret fra frede om netop dette emne, at du vil have en journalist til at grave er så komplet blankt at jeg mangler ord !!!
den nuværende bestyrrelse må selv gå i gang, eller der må afgives et mistillidsvotum fra medlemmerne.
Fru holm, det er affiliate penge, ikke kontigent der snakkes om.
uden at gide at søge efter den gamle tråd, så er det efter min hukommelse efter aftale med bestyrelsen at frederik varetog affiliate og selv skummede fløden hvis han oversteg forventningerne.
Journalister er ikke egnede til revision, at du ser store fede overskrifter med korrupte nøglepersoner i dansk poker, hjælper sgu ingen.
Bliver nødt til at blande mig....
Sidste år fremlagde DPF et fuldt offentligt regnskab på en åben generalforsamling, hvor kun (læs: KUN!!!!) 4-5 mand dukkede op...
Typisk Pokernet...Altid brok brok brok.....Så kunne I da for ******* da være dukket op sidste gang.
At der måske ikke er fremsendt et eksemplar af det udemærkede revisorgodkendte regnskab, kender jeg ikke noget til.
Det svare vel bare til at købe pizza nede hos den lokale, men hans regnskaber er sikkert heller ikke som de burde være, men vi køber der alligevel for hans pizza udvalg er det bedste.
Så istedet for at svine enkelte folk til og brokke så over alt, så find en anden pizzabager.
Men jeg kan lide smagen af pizzaen i OPK og vil stadig komme der........
fuck der blev jeg sku sulten
En ting bestyrelsen i Pokerforbundet ikke har styr på er ejerskab af domænerne til deres forening, Frederik Hostrup står stadigvæk som ejer af alle domænerne jf. DK Hostmaster
Ja og det kommer vel næppe bag på nogen efter at have læst denne tråd om rodehovedet Frederik, at 1 af domænerne er Deaktiveret p.g.a manglede betaling til både One.com og DK Hostmaster, og her snakker vi om Pokerforbund.dk (http://www.dk-hostmaster.dk/index.php?id=42&query=pokerforbund.dk)
Dette blev også påpeget sidste gang der var røre i andedammen om Frederiks person og der blev der sagt at det ville blive bragt i orden.
Som der er nævnt talrige gange i denne tråd og tidligere tråde, er der stoppet store summer i lommen hos person kredsen som startede DPF fra affiliates aftaler, utroligt at dette kæmpe problem aldrig er blevet undersøgt tilbunds, da medlemmerne af DPF er mistet pæne beløb på denne konto.
Også bemærkelsesværdigt at Frederik endnu ikke har taget til forsvar og kommenteret denne tråd, hvis mmmmmmm og os andre var fulde af l...
Kender intet til sagen, men vil da lige komme med lidt backup til 7m..
Sammen med Gus og DTM, er Frederik nok den der har gjort mest for poker i danmark..
Så er da lidt ambivalent at tilsvine manden..
c_hope har jeg et specielt love/hate-forhold til :O)
Men man kan ikke komme uden om at de to brødre, har lavet så mange brølere igennem tiden.
Og det har kostet mange medlemmer og underklubber..
Der er flere steder i landet hvor de skal holde lav profil.. f.eks. har deres navne specielt i vestsjælland, ikke meget respekt om sig!
Om der er taget i kassen, har jeg overhovedet ingen anelse om..
Ville dog ikke komme som en overraskelse...
@Almskou
Kan kun respektere dine handlinger i denne sag.
Dog skal hun selvfølgelig have lov til at skrive på DPFs side, da det omhandler en af jeres underklubber, og jeg regner med hun er medlem!
jeg er ex-DPF medlem, hvis i skulle være i tvivl!
@ Dokke
"Den her kunne jeg alligevel ikke lade være at trække på smilebåndet af. Jonas Huttel er nok den mindst objektive journalist, hvad angår pokermiljøet."
Vil du hermed i henhold til din påstand være venlig at indvie folket i, under hvilke subjektive omstændigheder, du har oplevet Hüttel i?
@AnyTwoCards
"En ting bestyrelsen i Pokerforbundet ikke har styr på er ejerskab af domænerne til deres forening, Frederik Hostrup står stadigvæk som ejer af alle domænerne jf. DK Hostmaster"
Dette er ikke korrekt.
Dansk Pokerforbund står som ejer. Frederik Hostrup stod som kontaktperson og har derfor også fået tilsendt regninger som han naturligvis ikke skal betale.
Mvh
Bent
DPF
Det flot Bent, men kan se du har bragt det i orden nu.
Da jeg skrev mit indlæg, var alle 3 domæner registeret med en anden adresse og frederik som konkakt person, det er nu korrekt rettet til Slimmingevej 36, 4100 Ringsted
Selvfølig skal han ikke betale forbundets regninger, men mon ikke forbundet burde få betalt one.com for webhotel og DK Hostmaster for årlig reg. af domæne
@AnyTwoCards
Skal vi ikke slå fast at det var ukorrekt at domænerne var ejet af Frederik Hostrup?
Adressen var den tidligere adresse for DPF's sekretariat.
Når der så er fejl i navn og e-mail adressen på kontaktpersonen, så rammer fakturaen den forkerte person.
Det er nu rettet og regningerne kan nu blive betalt af DPF.
DPF's hjemmeside bliver hosted hos Mondo, og DPF har - så vidt jeg ved - intet mellemværende med one.com.
Tak for hjælpen.
Mvh
Bent
DPF
One.com var dem som startede med at hoste pokerforbundets hjemmesider og der er et mellemværende med One som ikke er bragt ud af verden på domænet pokerforbund.dk , som du kan se på DK Hostmaster står siden som deaktiveret og med one.nu som navneserver
Selv Tak :)