Danske spil, kan ikke få penge ud

#1| 0

Satte lige 200 kroner (minimums beløb) ind på Danske Spil - den moralske højborg der forhindrer at folk bliver ludomaner i danmark.

Ville spille et spil ludo under tysland kampen.

Fandt ud af at de tager 25 % !!!!!!!!!!

Jeg betaler 20, modstanderen betaler 20, vinderen får 30 !!!!

Sindsygt...
Hvad værre er; jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvordan jeg hæver mine resterende 180 kroner tilbage... ???

Nogen der kan hjælpe ??

Det er da super surt for ludomaner; at man ikke kan hæve når man beslutter sig for det: så udspekulerede har ingen poker-selskaber på san antigue endnu været...

13-06-2008 01:08 #2| 0

yep, email dem at lukke kontoen, så får du dine penge ud igen - du kan derefter få lukket op igen

13-06-2008 01:09 #3| 0

Nu er det godt nok et stykke tid siden jeg har spillet hos DS, men så vidt jeg husker, så kan du kun få overført gevinster til din bankkonto. Penge på kontoen skal altså "vindes ud".

13-06-2008 01:11 #4| 0

Danske Spil har så vidt jeg er ikke lov til at føre 'bank-virksomhed' herhjemme, og man kan derfor ikke bare hæve sit indestående, sådan som man ellers kender det fra udenlandske bookies.

Man skal ganske som Pibric siger få Danske Spils kundesupport til at lukke din konto, så bliver et eventuelt indestående automatisk overført til den bankkonto, du i sin tid brugte til at overføre penge fra.

13-06-2008 01:12 #5| 0

"Penge på kontoen skal altså "vindes ud"."

Og hvem er det så lige der skaber ludomaner i danmark!!

13-06-2008 01:17 #6| 0

Du kan sætte limit lavt, så når du vinder et beløb, der får din konto over det limit, så sendes gevinsten til din bank. Det er ok, når man ofte spiller på trav. Du kan jo altid sætte ind igen, hvis kontoen går kold.

13-06-2008 01:28 #7| 0
OP

De er jo fuldstændig syge i hovedet.

Man sætter 200 ind, taber 20, og så kan man ikke hæve sine 180 tilbage..

Hvor stod det lige da jeg satte minimuns-beløbet ind ???

Det er jo helt vildt at de gør det umuligt at hæve; det er jo bondefangeri.

Hvis et pokerfirma på antiga gjorde det, ville det være i KONTAN - SØNDAGSTIMEN på DR1 i en måned i træk!!!

13-06-2008 01:35 #8| 0
OP

Har et nyt reklame forslag til Ladbrokes:

Danske Spil med engelske odds, og mulighed for at hæve penge tilbage

13-06-2008 01:37 #9| 0

Jeg kan sagtens hæve, og har ikke noget minimums deposit på danskespil :)

13-06-2008 01:50 #10| 0
OP

Der er minimums deposit på 200 kroner, jeg prøvede at deposite 100, og fik en error meddelelse, hvor der stod "minimums indskud 200 kroner".

Fortæl gerne hvor jeg hæver mine 180, for jeg kan ikke se hvordan det kan lade sig gøre.
Har aldirg været ude for noget lignende.

Man burd sgu klage til forbrugerrådet; der stod intet om at man ikke kunne hæve da man lavede sit deposit ???

De er syge; men da jeg så der var 25% afgift pr. ludo spil/pr spiller tænkte jeg at der var noget galt.

De penge (188) er nok tabt.... orker ikke at kæmpe med dem..

Det er bare vildt at Danske Spil laver sådan noge fusk.

Online gambling kan være lidt af en jungle; men jeg troede at når man satte penge ind på statskontrollere Danske Spil var man i sikre hænder.

Jeg har aldrig været ude for ikke at kunne hæve hos udenlandske bookies/pokerklienter etc.

Det er jo helt vildt...

13-06-2008 01:53 #11| 0

Står i deres FAQ under "Betaling og præmier"

6. Hvorfor kan jeg ikke overføre penge fra min spilkonto til min bankkonto?
Danske Spil har ikke fået tilladelse til denne funktion, da dette kræver en speciel licens fra Finanstilsynet. Da Danske Spil ikke er et pengeinstitut kan beløb fra din spilkonto ikke overføres til din bankkonto. Midler på spilkontoen kan kun tilbageføres i tilfælde af aftaleophør og lukning af kontoen.

Bemærk, at du selv kan ændre din grænse for, hvornår gevinsten skal ind på spilkontoen og hvornår den skal overføres til bankkontoen. Dette kan du gøre her »

13-06-2008 01:54 #12| 0

Razga said it first
Jeg er helt enig - det er dybt tåbeligt.

13-06-2008 01:55 #13| 0

@Pibric

Don't play the speed-game.. you will fail..

13-06-2008 03:52 #14| 0

Der er poker firmaer der gør det der :)

Det var ude for inde på Full tilt

Jeg satte 50 dollars ind og vandt lidt og fandt så ud af at jeg hellere ville spille på en anden site, Men minimums withdrawal på Visa er 100 dollars, OK!

Så får jeg en fra min klasse til at spille min poker konto op på over 100 dollars og prøver så igen men kan stadig ikke få mine penge ud. Så åbner jeg en Moneybookers og overfører 50 dollars til og prøver så at få mine penge ud. Så lukker full tilt min konto.

Så efter 10 emails får jeg endeligt mine penge igen.

Men grunden til at de kan gøre dette er jo bare fordi det er så små beløb, alle de virksomheder der gør det her ved at folk ikke gider bruge krafter på at få pengene igen når de er så små beløb (eller jeg gider i hvert fald ikke gå videre med det når det kun er 500 kr)

13-06-2008 05:11 #15| 0

Aww.. Det er lidt vildt at de kan tillade sig at tage 25% fra hver spiller..

@Martin18

Full tilt er den værste lorte-side der ikke overholder det de promoter med.

Desuden har de en sindsyg lang responstid på deres support.

Føler lige jeg ville udnytte chancen da det kommer på tale fordi jeg føler mig snydt eftersom de sender newsletter og ikke overholder deres promotion.

Håber ikke der nogle der har lyst til at spille på deres side, for hvis i ender med et problem der skal fixes så kan i godt regne med mindst 1 uges ventetid. Har selv ventet 2 uger og er stadig igang med at maile dem. De svarer ca. hver 2 dag på mail, de første mail tog ca. 3-4 dage zzzzzz.

13-06-2008 05:33 #16| 0

jep

Brugte også 2-3 uger på at få mine penge

13-06-2008 06:08 #17| 0

@shugi

Hvilken promotion har de ikke overholdt ?

Mvh

Guti

13-06-2008 09:40 #18| 0

Jeg var i samme problem for 2mdr siden ca. og lavede også en tråd herinde.. Det er helt sygt at et monopol som DS "tvinger" folk til at spille, hvis ikke så skal man lukke ens konto..
men mail dem og sig den skal lukkes og du skal have dit tilgodehavende

13-06-2008 10:01 #19| 0

Prøvede faktisk noget ligende da de startet op med deres bingo, jeg spillede et spil hvor man spillede imod andre, men da det startede op var jegb den eneste tilmeldte, Jeg fik noget overraskende Bingo først, og fandt 3kr men havde betalt 5kr hmmmmmm

13-06-2008 10:30 #20| 0

@Shougi

vedr. ft sjovt jeg overhørte en chatsamtale på stars, hvor

en spille ikke kun få svar og udbetaling og responstiden var oppe på
3 uger, hvor han intet havde hørt noget.

beløbet han ville hæve var på ca. 2000 usd.

@spliff

ludo og Danske Spil og 25 % - nej det holder ikke, men forstå slet
ikke du vil spille ludo?

13-06-2008 10:31 #21| 0

LOL @ 20-40% rake

13-06-2008 11:26 #22| 0

Hahahah kan man ikke lave cash out :P LOL

13-06-2008 16:38 #23| 0

@Guti14

Det er ikke den vildeste promotion men grunden til at jeg overhovedet satte penge ind på Full Tilt var pga. jeg normalt spiller low limit og nogle turs.

Ved ikke om jeg må linke til det men det er igennem www.ThePlayr.com hvor de siger læg 50$ ind og du får 30$ oven i "no strings attached".

Nu kommer de så med en undskyldning om noget med en affiliate agreement. Problemet er bare at jeg jo ikke er affiliate og har derfor heller ikke indgået en affiliate agreement.

www.fulltiltpoker.com/affiliates/agreement

er siden jeg bliver linket til. Har også set under 10.2, men igen kan dette ikke passe på mig da jeg ikke er affiliate.

Edit: Synes bare det er ugennemsigtig markedsføring og kunne ligeså godt have sat dem in på stars.
Det er ikke fordi det er de store summer vi snakker om. Men der er faktorer der er med til at jeg bliver irriteret sådan som:
1. Nyhedsbrevet med promotion
2. Lange ventetid på svar.
3. ThePlayr.com kan ikke se noget problem og siger jeg skal kontakte FT support men støder ind i endnu en mur med lang ventetid.

Jeg kan da godt undvære de 30 dollar. Ikke en skid penge. Men deres vold dårlige kundeservice og det at de "snyde" en kan jeg ikke klare. Føler mig helt klart fusket.
Det værste af det hele er i deres første mail uden at jeg har spurgt siger de at jeg ikke kan slette min account hos dem.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar