Nogle poker proer som har lyst til og blive en del af at poker team som vil blive delvist sponsoreret? De mest kvalificerede vil få mulig. Der er 5 pladser til rådighed. Send venligst PM
Poker team
Tror du skal skrive noget relevant for at folk tager tråden bare lidt seriøst. Tråden indholder ingen information hvis dette skulle være en seriøs tråd burde du måske have site osv med som indebære denne ''sponsore'' kontakt til eller hvordan det hele hænger sammen.
Når man tilbyder noget herinde så bliver det for det meste cencureret væk hvis man kommer med detaljer som bare har en snært af konkurrece på nogen måde med pokernet. Så send hellere en email adresse til min PM og så vil jeg poste noget info
Det lyder helt ærligt hammer-useriøst.
Med mindre der er tale om noget affiliate halløj, så er det jo ikke i direkte konkurrence med PokerNet.
Hvis det er et godt, seriøst og ærligt projekt, tror jeg stort set alle forventer noget mere info. Det kunne i så fald også lægges op uden problemer.
Som her ved folk jo ret beset intet. Lad os se noget mere fakta.
Mvh. Fryden.
Det er jo bare og smide en PM hvis man har interesse. Så er man da sikker på og få det info som man skal bruge. Aldrig nogen garanti for hvad man må poste i trådene herinde
@fryden
"Hammer-useriøst" rolfcopter...
Hvis du vil forsøge at tjene penge på poker, så er det dig vel ondt, men ligesom alle andre forretninger, så må man altså betale for reklame pladsen.
Vi tillader ikke, at folk forsøger at sælge kommercielle ideer på PokerNet og det gælder som udgangspunkt alt. Nogle ting er meget harmløse og dem lader vi som regel stå. Andre ting er mere organiseret og det sletter vi. Når folk forsøger at sælge ting på vores forum, som er i direkte konkurrence med os, sletter vi selvfølgelig også dette. Alt andet vil da være direkte dumt.
Det er derudover vores erfaring, at vores brugere også ønsker, at holde debatten fri for kræmmere og andet sælgende godtfolk.
Da du tilsyneladende selv mener, at det projekt du forsøger at sætte i søen er imod forum reglerne, så har vi valgt at lukke tråden.
/Mikael