ta det lungt....
Skidt ide imo og lidt uetisk.
Vær i øvrigt opmærksom på folk googler deres nick.
Gør dette privat hvis i skal gøre det.
Synes det er meget uetisk og imod spillets ånd at offentligøre den slags på et åbent forum.
Tja er da også regs tråde for en masse sites på 2+2 feks.. Ved ikke om det er mere uetisk end PT og lignende..
Ser de gør det meget på 2+2.....ret nederen imo!
Som de 2 andre fisk: Uetisk
Ud over det kan det udvikle sig til et sted, hvor folk begynder at smide bad beats og brokkerier og jamre op: " ham her er godt nok en fisk!!" osv.
disse tråde har været oppe om forskellige networks før, hvor ingen har nævnt noget om etik....whats the difference?
På 2+2 bliver de såvidt jeg ved, heller ikke brugt til at analysere og diskutere styrker, svagheder og tendenser hos andre regs.
edit: Hvis folk vil have en tråd om alt der sker på lads/prima/stars/whatev er det ikke noget galt. Det er bare forkert i større grad offentligt at diskutere enkelte spilleres tendenser og tells.
Enig med Paula12....
Har nu læst en del svinere på 2+2 i de der regs tråde...
google sit nick...
det havde jeg aldrig tænkt på, jeg må være en fisk...
lol donks
Svenningsen:
Tråden om Paula var lavet i en tilstand af tilt. Han hit and runnede mig ikke, men jeg troede, han skrev han ville gøre det.
Selvfølgelig var det ikke tilfældet, men Paula og jeg blev enige om at lade den anden tråd dø, efter jeg gav ham en undskyldning.
Jeg vil gerne have, hvis du undlader at give Paula den beskyldning, tak.
Igen vil jeg gerne undskylde min opførsel.
Jeg er i øvrigt dybt uenig vedr en offentlig tråd om diverse reads etc på regs.
Tinamus@
Det er noteret... Sorry...