Hvilke film er værd at købe i nogenlunde samme genre som "Superbad" "American Pie" osv.??
Kom med jeres bud på hvad i synes er gode film, dog helst i denne genre og gerne 1990 og opefter..
/Michael
Gode film
Jeg kan anbefale "Juno" - bl.a. med Michael Cera fra SuperBad. Ikke helt samme stil men meget morsom.
jep har set den, super god film...
Zoolander. The Big Lebowski. Dodgeball. Shaun of the Dead. Hot Fuzz.
anja og viktor :)))))))))))))))))))
@granaten
Den bliver nok nedprioriteret lidt :p
"Harold & Kumar Go to White Castle"
super grineren film i bedste American Pie stil, dog med lidt anderledes sort humor (godt) indblandet:)
"40 year old virgin"
Lidt samme stil, også rigtig fed.
Van the man, tror nok den hedder det.
The longest yard.
Ikke lige helt i samme katagori:) men sjov og god film med Adam Sandler genial skuespiller :)
Blades of Glory
Anchorman
Alt hvad Will Farrell rør ved.. Zoolander, Anchorman, Blades of Glory, Talladega Nights... Den mand er sygt grineren!
af andre:
Balls of Fury
Hot Rod
Dodge Ball
etc...
Af nye kan jeg anbefale:
The Hammer, Med Adam Carolla fra The man show.
Be Kind Rewind, med jack Black og Mos def.
@PowerMichael
... se nu bare nogle andre film, donk.
Ps. køb mandril-aftalen på DVD. Selvfølgelig ikke en film, men kvalitetsmæssigt langt mere værdi end 90ernes frygtelige komedie årti.
knocked up er klasse :P
Will Ferrell er hjernedød amerikanerbs
WILL FERRELL deler altid folk i to lejre enten er det et kvalitets stempel, eller også et kvantitet..
Vil mene de fleste er nævnt:
40 year old virgin
Knocked up
Superbad
lidt ældre:
Roadtrip
Eurotrip
Old School
Hot Rod
dumb dumber
Men, er man vil med disse film vil jeg umiddelbart tro, man også finder disse "børnefilm" sjove:
- Ratatouille (8.2 på Imdb)2007
- Surf's Up ( 7.1)2007
- Happy Feet (6,7) 2006
- Kung fu panda (-) 2008
Kommer i øvrigt en opfølger på "terkel i knibe"..
Har set langt de fleste af de film som er nævnt, men nogle er da blevet skrevet ned :)
En film som dumb dumber gider jeg ikke, bare ikke min humor...
@repsak
tja de der børnefilm tiltrækker mig nu ikke vildt meget, men de er sikkert sjove nok. Terkel i knibe er dog en helt anden sag, den er fed. Hvor har du hørt der kommer et opfølger, mener Anden sagde han ikke ville lave en mere, men man har vel et standpunkt til man tager et nyt :p
@Kjerfish
Ser skam masser af andre film, har bare haft lyst til denne slags på det sidste. :)
/Michael
msm89dk SAID IT!!
Harold & Kumar Go to White Castle
!!!1
Den eneste slags tråde, der gør mig mere deprimeret end den her slags, er God Musik-trådene...
@rock
det er jeg da ked af...