Tilbageblik, op-ned, frem-tilbage!

#1| 0

Kunne ikke lige finde en dækkende kategori.

Har haft mit bedste poker halvår, ever!
Skal siges at poker kun er en fritidsbeskæftigelse og ikke andet end en bi-inkomst.

Alligevel sidder jeg lige nu og har næsten ingen bankroll tilbage!

- Hvad skete der?
- Hvad kan der gøres for det ikke sker igen?
- Op på hesten igen, hvordan?

Det hele starter tilbage omkring den 20 november så cirka et halvt år siden.

På det tidspunkt flakker jeg stadig lidt frem og tilbage mellem turneringer og cashgame. Kan ikke helt finde ud af hvad det er jeg vil spille og veksler meget. Længe siden jeg på daværende tidspunkt har haft et sjovt cashout.

Spiller forskellige multis alt fra 11$ - 109$ på dette tidspunkt.
Først vinder jeg en 11$ turnering på ladbrokes der giver i omegenen af 2k $. Da jeg aldrig rigtig spiller på ladbrokes bliver hovedparten cashed out.

En lile uge senere vinder jeg en turnering på omkring 3 k € på ongame endnu engang et cashout og får afdraget 12.000 dkk på bank lån.

Derefter er det lidt stille i julen, lidt op og ned men vinder fint i live poker.

Altså fin december måned.

"Runners up" year is comming!!
Januar:

Efter t-mændene har lagt sig spiller jeg igen den 3 januar, hvilket udmønter sig i en 2nd place i en 75 dollar knockout ca 2100 ind med knockouts.

Dagen efter bliver jeg runner up på ladbrokes i en 50 dollar hvilket også giver ca 3 hvad jeg husker..

Der sker nu det at jeg har fået en tendens til at trække det meste ud til min bank konto da jeg er bange for at smide pengene væk på cashgame. Tidligere har jeg smidt alt for meget væk på cashgame efter et stort tourny cash.

Jeg sidder løbende og depositter når jeg skal spille, har nogle gange 1k til at stå men næsten aldrig mere.

Mit forbrug i hverdagen stiger abnormt, og rullen forsvinder lige så stille igen.

Den 16 januar spiller jeg en 162$ med 570 fra start men må desværre tage til takke med en 16 plads og sølle 5xx$. Skuffet da jeg taber et coinflip om at blive cl..

Den 31. januar vinder jeg så en 8.80$ rebuy på PS med 1200 fra start hvilket gav rigtig godt.

Januar gav endnu engang et godt plus. Men rollen er kun blevet øget minimalt. Øsede bl.a. 15.000 væk på en lille tur til kbh over til the boys..

februar og marts var rimelig kold og ender samlet med minus 1500$ Et par søndagstours olign kostede lidt.

April: Gik op og ned men havde da en enkenlt 2 place i en 109 dollar freezeout til en 6000$ Skandale jeg ikke vandt 4-1 cl og bedst inde men han blev ved med at suge...FFS

Maj:
Giver et solidt plus efter et par FT uden at tage den ned og plus i multi sngs.

Sidst i maj vinder jeg daily 50$ grand, 1454 fra start og 10.000 + til vinderen. Vi laver desværre deal da vi er 3 tilbage, dumt set i bakspejlet.
Overvejer at poste lidt hænder fra den senere da det var en turnering, hvor der virkelig var styr på det hele vejen igennem.

Tog til barcelona et par dage senere for at se Barca-Man utd og hænge lidt ud med guttene. Spillede lidt Omaha 5€/10€ men blev suget så ulækkert taber en 3200€ pot med AKJ8 vs AJ98 på et rainbow A-K-2 flop.. turn og river 9 og 9..

Efterfølgende har jeg ikke spillet så meget eneste nævneværdige var en 50 plads i warm uppen.. HVilket var meget skuffende efter at have været CL en stor del af tiden fra vi var 950 til 100 tilbage. Den første der rundede 100.000- 200- 300 - og 400, men fik ingen kort og grudede den tidligere aggresivitet fik jeg ikke lov til noget.

summa summarum:

Min roll er vokset, men i forhold til hvad jeg har tjent på online og live poker er det næsten utilgiveligt, så lidt den er vokset.

Fremtiden?
Tjaa det meste af min roll kommer med til vegas i slutningen af juli, og så skal der spilles et par live-tours. Derefter ved jeg ikke hvad planen er endnu. Casher jeg godt er det selvfølgelig ikke et problem men gør jeg ikke så er det forfra igen.

En ting jeg må og skal lære, er at holde BR og "alm. økonomi" adskildt.

Status lige nu er at jeg har cashet alt ud. Har nogle dollars til Vegas-turen og forhåbentlig også nogle med hjem igen, FTW!

Evt. "Roskilde drunkgame" redder rullen :)

Det er nok mest for min egen skyld jeg har skrevet det her så jeg sort på pisgul kan se hvad jeg har kladtet væk.

Kan være jeg bliver nødt til at tage imod en stake hvis jeg ikke skal gå ned i niveau, men er ikke noget der er helt på plads/ sikkert endnu.

Held og lykke derude og lyt nu til alle de fantastiske råd der er vedr. BRM. Thyssen og andre har lavet rigtig mange gode posts.

Til sidst grats til Kipster, satme imponerende!

Repsak

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar