Jeg kan ikke være den eneste der gang på gang, sidder og irritere mig over små fejl og mangler på bossen?
Derfor tænkte jeg, at vi lige så godt kunne udforme en fejl- og mangelliste.
Mange af de fejl jeg prioritere er sikkert allerede på deres liste over ting de skal have fixet.
1. Bedre table selections muligheder i cash
- Mulighed for at vælge de forskellige valutaer fra. Mulighed for at gøre, så det kun er et givet niveau der kommer frem. Flere muligheder for at kunne åbne "normale" borde (der er sgu ikke til at grinde når man har mere end 4 borde åbne, og man har 7 sek til at reagere). Jeg starter ofte nye borde, og det irritere mig meget, at jeg kun har mulighed for at åbne et normalt bord. Hvorfor ikke bare gøre, så der altid er 2 ledige (både normale og turbo) borde, jeg kan starte?
2. Bedre table selection muligheder i SNG'
- Det samme som før. Mulighed for at sortere, så jeg kun får de sng' frem, jeg har lyst til at spille.
3. Flere tomme sng'
- På hvert niveau er der én ledig sng. Fx én 5 mands turbo, én speed og én winner takes all. På party poker er der på de lavere niveauer altid 4-8 ledige borde af 11$ speed sng' fx. Det gør det noget lettere at grinde mange sng' af gangen. Jeg mener ikke at der skal være 8 ledige sng'. men hvis vi bare kan få 4, eller 2 så er jeg tilfreds.
4. Mulighed for selv at bestemme hvor man vil sidde
- Det kendes fra PokerStars og Prima. Man vælger selv hvor man har lyst til at sidde. På denne kan man komme til at sidde det samme sted, hvilket gør det en hel del lettere når man skal grinde.
5. Problem med rebuy i cash
- Har man været all in, og tabt en hånd, så kan man ikke få lov til at lave rebuy. Hvis man vinder en pot imens men har trykket på rebuy knappen, så forsvinder ens rebuy, og man skal vente endnu en runde.
6. Informationer i turneringer
- Den nye informationstavle er ca. det dummeste tiltag der endnu er fremkommet på bossen. Det er super træls at sidde i højre hjørne. Jaja, man kan fjerne den, men med mange borde åbne, har man altså andet at tænke på. Der må være bedre alternativer.
7.
Boss, Fejl og mangler
7. mere skrub !!
7. Mulighed for "Joine waitinglist" selvom bordet ikke er fyldt op. Når man åbner et FR bord, som ifølge lobbyen har 1-3 ledige pladser, er pladserne væk inden bordet er åbnet op.
ad 4:
I miniview sidder jeg altid samme sted uanset hvilket seat jeg har.
EDIT: stavefejl
Nu spiller jeg næsten kun cash så de andre ting er jeg lidt ligeglad med, men kan sagtens se det er træls..
Til nr. 1 så er jeg helt enig med dig i der burde være mulighed for at vælge valuta fra, og det kunne man jo også engang, så stor fejl at fjerne det.
Du siger desuden der ikke er både normale og turbo borde frie til at sætte sig ved, eller hvad mener du? For der er altid et bord af hver på hvert limit, og der kommer en ny ligesom man sætter sig ved det frie bord.
Har også tit bandet lidt over man har ikke fået lov til at rebuy efter at have tabt en pot, og man får AA eller lign. og ikke kan få fuld betaling! ARGH!
nr. 10
Så er det også pænt træls, hvilket også er oppe og vende i en anden tråd, at de ikke har fået fixet så man kan se sin rakeback. Plus at deres shop har været under vejs i utrolig lang tid.
11. Fjern de skide pop ups i lobbyen, det er super frustrerende at enten sidde og acte i sidste øjeblik med nødder pga mange beslutninger bare for at se lorten bliver foldet fordi jeg skal ha en info om en freeroll i min lobby...
12. ADD ON FUNKTION I PAUSEN! Misser den ALTID, iøvrigt kan det sku da kun være en gevinst for boss man har mulighed for at lave add on så længe som muligt...
13. Resizeable tables, resizeables tables, resizeables tables, resizeables tables, resizeables tables...
Nr 11
Er sgu nok det mest tåblige som Boss har lavet, DE SKAL VÆK, den info skal være i chaten.
Resizeable tables, resizeables tables, resizeables tables, resizeables tables, resizeables tables...
Resizeable tables, resizeables tables, resizeables tables, resizeables tables, resizeables tables...
enig med METAL, MichaelHJ og Fishy...........
14. Bettingbar uden all in -> auto-gay funktion!
Spiller sjældent på bossen, og det er måske derfor jeg ikke kan vende mig til det.
Men feck hvor det pisser mig af når man er short i en tour og river baren helt ud til højre for at gå all in, og deres forbandede software ændrer ens all in til et gay-raise før man når at opdage det!
Og så det med pop-up vinduerne og resizing af borde.
enig i alt hvad der er sagt, især det med popups! damn det er belastende!
og selvf Resizeable tables, resizeables tables, resizeables tables, resizeables tables, resizeables tables...
if you want to i can put it all togheter and take it on with Boss.
I already have some other thing regarding the software.
Let me know if you want that or not.
Anna
@C4
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=159798
og en opfølgning
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=159947
Måske et mindre problem, men jeg kan ikke finde husreglerne for denne situation, så regner med at det er et problem i softwaren.
Utroligt at folk stadig spiller hos Boss.
Det kan godt være at modstanden er meget overkommelig, men jeg ville sgu da dø af halvdelen af de ting I nævner!!
Er der ikke en der kan samle alle punkterne og sende en mail til BOSS???
@ Razga
som du kan se har fortune en god support... der for spiller jeg der og er godt tilfreds....
livesupperten bør vide om det koster mig noget at deposit og withdraw fra neteller..!!?
ved i om det gør det?
PLO og PLO hi lo er blandet sammen.. Jeg ved ikke hvor mange gange jeg har sat mig ved et hi/lo bord..
nogen der ved om der er omkostninger forbundet med at sætte penge in og ud via neteller?
Er der ikke en der kan oversætte de forskellige forslag, sætte dem flot op, så kan vi bruge det som en template mail og sende det til alle skins + boss media ?
@Dieb
Gudeforslag... hvis de blev vedtaget vil software blive weltklasse !
Hold kæft hvor er det site bare crappy. Jeg spiller der kun pga. James' perfekte support.
Så vidt jeg ved, har folk klaget over disse ting i et par år nu - hvis ikke mere - men Boss annocerer altid en opdatering "medio om et halvt år", som aldrig kommer, og hvis den gør, er der bare stoppet nogle flere fejl ind. Please.
15.
Cashier -> altså penge man har på borderne virker ikke hvis man spiller over 4 borde, det mener jeg ikke i hvertfald.
@Joanna47
Jo - det fik de sq alligevel fixet sidst :)
Hvis jeg kender Anna ret, så har hun allerede oversat dem.
@Metal
"11. Fjern de skide pop ups i lobbyen"
Enig, faktisk er det lige før, at det er den værste. Nøj der er blevet tabt et par gode potter pga det lort.
15. mange flere tourneys, altså ikke fedt med 1 tourney i timen (udover 1 rebuys og freerolls, scottish open og wtf der ellers er)
dertil også flere større tourneys
og endelig var det ikke en del at prøve nogle større tourneys med måske 10 buyin, se om der kom nok folk til at de kunne køre dem uden overlay, for er fandme fesent at deres største tourneys max har besøg af 300
16. Gør alle deres turneringer garanteret
- Det er faktisk sørgeligt at se, at alle de turneringer der ikke har en garanteret præmiepulje bliver aflyst, pga der kun er 0-5 med. Hvornår mon det går op for bossen, at folk ikke gider spille turneringer uden garanteret præmie?
@dieb
Ja og de tours har der meget sjældent overlay i, så må sgu være en fin ide...
Nemmere adgang til HH's - Evt. som et link på bordet, som mange andre klienter har.
17.
Jeg vil gerne have lavet HH om..Der er ingen info omkring de hænder, hvor andre villains har haft en stor pot. Hvis jeg selv har været i en stor pot kan jeg se fx (-124, +198), men jeg kan ikk se andres. Jo så skal jeg sidde og lede men det er der ikke altid tid til.
Derfor vil jeg gerne have man kan se pot størrelser på alle hænder og ikke kun ens egne
Enig med Razga. Enten vr0vler du eller ogsaa kommunikerer du paa et niveau hvor jeg ikke kan vaere med. Saa absolut en mulighed btw.
Vi oversætter forslagene og sender dem løbende.
Kenneth
Fortune Poker
@Razga
Give me A break already.. Og hva så hvis jeg har gået på HHX :)
well, boys and girls :-)
I think all skins on boss are pretty frustrated from time to time with this upgrades and belive me when i say we all fight hard to make changes and work with this side long with all other things all the time.
I think all skinns do. I hope they do. THEY should do :-)
we try our best to push things trough since we all are pokerplayers and we know how irritating some of these things are.
When "a big" handful things are fixed, and they will, it just take too long when one sit and play everyday, i know the feeling. .. but after fixed i beliave we will have a really good software. We are as well as you players frustrated over this situation but even if you dont hear us scream over the roof tops, its a constant every day job going on discussing with Boss about these things. And those of you who know me... :-) am very very stubborn, and can be quite bitchy so trust me, Boss hears it- every day! I think if they could chatban me they would!
Most and really OUT most important right now is to get ride of the lagging, frezzing and fact that software dont run smoothley 24/7!!
They are working hard with this things, and every new thing that are inplanted in the software are tested in playmoney function first.
you can always pop me an mail at [email protected] if there is anything you want me to specific push, i glady do so.
@ Dieb
lol, yes, its done and shiped ;-)
cheers
anna
PokerTracker compatibility! Fix currency i HHs + andre problemer der måtte være med dem (hvilket der åbenbart er, siden man konstant misser hænder). Derudover er det ufattelig irriterende at PAhud ikke virker til Bossen, ved ikke om det er et Boss problem eller et PAhud problem, dog har GT+ jo også det problem at man selv skal udpege bordene, hvilket kunne tyde på det er Bossen.
Jeg har nu endelig taget konsekvensen og er skredet fra Bossen.
Øhhh det lyder som om folk er tvunget til at spille på bossen, her er en tanke, hvad med at skifte site?? lols
lad være med at ændre noget!
dårlig software = lavere antal regs :)
Lol MHT
"6. Informationer i turneringer
- Den nye informationstavle er ca. det dummeste tiltag der endnu er fremkommet på bossen. Det er super træls at sidde i højre hjørne. Jaja, man kan fjerne den, men med mange borde åbne, har man altså andet at tænke på. Der må være bedre alternativer."
Så har jeg nu fundet ud af, at man rent faktisk kan placere den hvor man har lyst. Det gør den lige ca 100 gange bedre.
Trist at ingen havde lyst til at fortælle mig det.