GO GO
WSOP #49 Jungleras del 3 HU
KAN DE DER KOMMENTATORERE IKKE BARE HOLDE KÆFT?!?! - jeg ville hellere høre hvad jungle sagde! :)
Tænkte det samme
hehe... jeg sad virkelig og koncentrerede mig, om at høre hvad han sagde, og ignorere kommentatoreren. Det eneste jeg hørte var kun "Men det er sgu ok, når man når så dybt"
Han synes der var en ringe struktur i disse 1500$ turneringer, men at det var okay når man kom så langt .. mere fik jeg ikke fat i
og ffs hvor sku de holde deres kæft så man kunne høre hvad der blev sagt.
hvorfor fanden holder de alle sammen med Tran? tabere...
Ved godt at det Rasmus ramte før med KK var sindsygt heldigt. Men når de var all-in pre, og Rasmus havde den klart bedste hånd da pengene kom til midten, er det vel ikke et decideret bad beat?
OMFG!!!!!!!!!!! SHUT UP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! STOCKHOLM!!!!!?`!?!?! LIGE OM LIDT SKRUER JEG LYDEN FRA
WTF!?!?!?!?!
Nielsen from Stockholm, Denmark
KOOOOOM SÅÅÅÅÅ JUUUNGLEEEE!!!!!
Det er jo vold mod en sagesløs, det der... Har ham der Tran kvallet gennem en $3 supersat?
Indsæt denne URL i din medieplayer i stedet
bm30342.edgeboss.net/wmedia-live/bm30342/29876/500_bm30342-live_071215.asx
Jeg sidder seriøst og tuder af grin over de kommentatorere. Det er da for sygt looool... Og så samtidig med den latterlige accent hehe...
And we are heads up with J.C. tran, and EPT winner Rasmus Nielsen from Stockholm...! loooooool
syntes da ikke der er nogen value i at bette JJ der Pump.
Jeg tror de 2 spejlæg, som sidder der og kommentere, skal se efter og
lærer lidt :-)
enig med kommentatorene for en gang skyld, kunne godt have valuebettet/beskyttet sine knægte på turn der..
Måske, men hvad skulle ha betalt dem? et mindre par eller Q høj? alt andet havde ham vel i posen.
Beskytte knægtene mod en 2- eller 3-outer? Det er langt bedre at bette river, hvis han endelig skal bette.
river bet ok. men turn bet er da way off.
Håber sgu han vinder, ville være cool.
HU har han været langt foran. Lidt tidligere var han lige nede at vende på anden pladsen.
@Skaarup
Tak. hva er stack sizes ca.?? Kan ikke se så meget ud fra live stream.
"Even if he doesn't have anything when Tran bets the flop, he should reraise [sic] to see where he's at..."
@Pureking
Tror der var en periode på ca 10-15 hænder hvor Tran var CL.. Men så tog Jungleras lige glansen af ham og har ført solidt siden.
jeg fornemmer at denne HU bliver laaaaaaaaaang (plz. la mig jinxe varigheden :) )
Er de ikke ca 6,3 mod 1,8... mener jeg.
snork.... mon ikke snart de får nogle kort..?
Så sidder Jungleras med det største smil :D - han synes ikke modstanderen spillede hånden særlig godt
he´s winning with a Queen high straight (board: JJKA3) :S
Heads-up-dysten varede fem timer fordelt over 180 hænder.
I det mindste er de begyndt at tale pænt om jungleras ;)
Hand #146: Rasmus Nielsen
J.C. Tran limped, and Rasmus Nielsen raised to 210,000. Tran called.
The flop came {6-Hearts}{K-Hearts}{8-Diamonds}. Nielsen bet 300,000, and Tran called. The turn was the {Q-Clubs}. Nielsen checked this time. Tran paused a beat, then checked behind.
The river was the {K-Clubs}, pairing the board. Nielsen bet 325,000. Tran rechecked his cards, then stared across the table for about thirty seconds. Finally, Tran folded.
avs... hvad synes I om det call?
Han bør tænke hånden i gennem... Kan ikk lide callet på turn...
Det er helt standard med en K der HU. Hans store turnraise er mistænkeligt, men at kalde et call down for en fejl er meget naivt og farvet!
"millions of people around the world, might say: I'm better than you - But are they bluffing"
looooool... har man set den reklame 1000 gange på et par timer nu?!
Hvis han kan vinde med TPTK og tage så stort et bet fra JC så har han ham næsten nede i sækken så kan godt forstå hans idé i at kalde den.
hvordan er det reglerne er, når Jungelas viser K op, kan Tran så kræve at se hans kicker?
Kan Tony Hachem ikke holde kæft?
Han er så søvndyssende at høre på....
Mente nu heller ikke at det var en fejl. Anede bare ikke overhovedet, hvordan jeg selv ville have spillet den hånd ;) derfor jeg lige ville høre nogle bud..
Edit: Eller jo. Ved godt hvad jeg havde gjort i den hånd: skidt i bukserne.. Tænk at sidde HU mod JC Tran.. er godt nok sygt.!
ahh ;)
Det var også mest til unreal :-)
AX ruder til nut flush
@ Turbofluen
sry, men til mit forsvar... første gang HU at Tran ændrer sit spil udfra det jeg har nået at se! Jeg satte ham på et en hånd der var bedre end et par!
Ved dog godt at du må have mere styr på sagerne :D
at han blot caller med AT der, er jo helt helt væk?
Måske tænker han det samme som kommentatorene, at hvis han raiser så folder Jungleras:-)
Sick at Tran kun caller der. Generelt har Tran været ret dårlig HU so far! Ekstremt nem at spille.
JC vinder desværre den her (JEG PRØVER AT JINXE HAM :-))
"and another pot for jc" de må altså også lige forstå at spillet nok skal komme, når kortene kommer... Jungeras har været lidt uheldig med kortene i HU
Damn Jungle bliver owned pt.
Lidt sick at se. JC rammer godt, men Jungle kalder godt nok også light ned.
han får jo intet at arbejde med, og jc rammer jo alt lige nu.....kom nu med lidt skrub til jungleras for h............
@ King Khan
Har få jo super odds ved at limpe ind på ham, så hvorfor ikke? Jeg tvivler dog også på, at jungle får noget sjovt at kigge på pt.
Vel begrænset hvor meget der er ved at reraise når JC sidder med 2 par og den slags hele tiden..?
Men ville godt nok være rart med noget action !
Jeg mener preflop, på floppet osv. Det virker meget lidt aggressivt.
hvis han er totalt kort død mod en skrub bamse nytter det jo ikke noget at bygge potten op til ham....kom nu med de biletter....
bare et eksempel... jc raiser pre-flop. Og Jungleras viser 7-2 el.l.
Så er poker et svært spil lige pludselig..
passive match yeah og ikke gode kommentatorer, men ved det er tran, som får Jungle at spille, så passivt. Tran rammer bare godt, men spiller dårligt
KOM SÅ JUNGLE
Jungleras er desærre helt væk pt.
Årh drenge nu giver jeg sgu snart op... er så træææt...
Havde håbet på noget hurtigere HU-spil, men nu er jeg sgu blevet træt af at høre på de kommentatorer. Kan ikke se forskel på 2 og 3 og jeg ved ikke hvad...
Men tak for i aften ;)
Alt held til Jungleras herfra!
Gal en kedelig HU :s
Vil have noget søvn, håber du tager den Jungle.
mon ikke jungle har kigget ham ud nu, og er klar til at pule skrub bamsen...selv hans card rush må have et limit.... skrub den nu jungle...
Lur mig om ikke ikke Rasmus Nielsen samler en god æske op om lidt (OG FÅR MODSPIL)!
"Tran rammer bare godt, men spiller dårligt"
?!? De potter vi har set har han ikk haft de syge vaffer, Jungle har bare betalt let af..!
Synes Tran har været god til at tilpasse sig Jungles spillestil..
Men ja, Jungle har da absolut ikke skrub..
Nice, go Jungle, nu er han ved at få fat...
SÅDAN!!!
Uh jeg bliver måske lige hængende lidt endu! Kør på Jungle !!
Næsten lige nu, det bliver spændende at se om Jungle kan holde fat i den agressive stil...
Sådan!! hvad tror i han havde?
SÅDAN!
Men nu kommer jeg jo aldrig i seng og kæresten står op om en times tid.
Wow det lugtede langt væk det raise... Tror han er glad for det fold
Hvis det var et bluff var det genialt.
Var det for value lignede han hva han havde.
imo
edith: preflop
Holder også på AK
Så er de even, var ellers ved at frygte for at det var ved at være slut!
Ja når man selv bliver suget ud af nattens turneringer, må man da håbe jungle kan hapse den!
lol amatøren.. auch! :D
bliver sjovt at høre om det var AK , eller bare KK ;)
Tran er rimelig let at spille og er rimelig transperant.
Men Jungle bliver ved med at lave kæmpe fejl.
kors ham hachem gør mig træt. up blinds til 2-4mill og lad os få det overstået
Kan jeg få en hurtig recap af, hvad der er sket HU? Magter ikke lige at læse tråden, og er lige kommet med :-).
Har han været tæt på at vinde/buste so far?
jc kan sgu spille må man indrømme, p.t river han jo jungle rundt...
Han lyder egentlig også som om han selv er ved at falde i søvn.. Kan ikke være mange skillinger han får for at sidde der og mumle..
@Rockrokok
Det har svinget lidt med momentum. Tran har haft det meste. For små 10 minutter siden vandt Jungle et par gode pots i træk, men det ser ud til at Tran har taget over igen.
Bad luck ://
damn
nooooooooo
ØV.
gg
øv. gg tillykke med nr. 2.
surt, men tilykke med 2 pladsen....
word of advice<: jungleras......skaf et par solbriller, dine øjne snakker om kap med dine arme......
Det lignede frustration over, at det obv. var det bedste han så i den HU match.
man hørte ham lige sige han har været uhyggelig kortdød, og ja så virke top par jo som the nuts:)
2 bracelet der røg lige i kloakken hehe... Men er du gal han er ond ham Tran...
Grats med 2. pladsen...
Det var ærgeligt... I følge jungle ramte han ikke nogle flops, så kan da godt forstå hans all-in move der. Og så kan man da endelig få noget søvn.. Men nøøj, jeg synes en dansk sejr var på plads der! Rigtig flot spil meget af tiden :)
Men nu vil jeg lige sove et par timer, og så ud og købe noget GAMMA-O !!
Well played Jungle...
Tillykke med den flotte præstation.
Fair nok at du ikke kunne overkomme en J.C , der rammer så hårdt.
Det er da lidt ærgeligt at komme HU i en WSOP event, og så være ligeglad med penge og bracelet. Måske det var derfor han virkede så træt :-)
pumpstick :) - der kørte nok meget rundt oppe i hovedet på ham. sjovt, at han lavede en enkelt sproglig fejl i hver sætning, for så at rette den bagefter :P
@rocksantos
Ja jeg tror at han er enormt skuffet, og det synes jeg sagtens at han kunne have sagt.
...men alt i alt et rigtigt flot resultat, og mange gange tillykke med det...
@Whiskey sjaauw
'Tran er rimelig let at spille og er rimelig transperant.'
'Men er du gal han er ond ham Tran...'
Ja, du mener vel det ene eller det andet..
God klasse af J.C i interviewet og flot (og velfortjent) kompliment til Jungleras ..
Edit: Stavebøf
Nå men godnat alle sammen, og tilykke trods alt til jungle for et(endnu!) super flop resultat!
Tilykke Rasmus, trods alt fantastisk resultat.............
selvom det måske ikke føles sådan lige nu!?!
Skal du spille main event, hvis ja, så gør det lige en tand
bedre der...................
Synd mester.
Men virkelig godt gået. Du tager bare det næste event :)
He he, sgu rart sjovt at læse de mange kommentarer igennem - poker er bare lettere når man er på tilskuerpladserne ik ;)
Lidt ligesom når vi alle leger landstrænere i fodbold :)
Jeg skal nok komme med en længere post om turneringen hvis det lyster, men kan da f.eks. sige at jeg i den reraiset pot med et QJ3 board ikke har AK eller KK som gættene har været, men derimod J5o.
Jeg kunne bestemt have spillet bedre HU, men en del af kommentarerne i denne tråd kan jeg altså ikke tage skide seriøst - der er sygt mange faktorer at tage højde for, så flere af de meget håndisolerede analyser kan man ikke rigtig lave på den måde.
Jeg ER faktisk ret ligeglad med bracelets - min drøm og mål har altid været EPT's. Jeg ER faktisk lige nu ligeglad med pengene - jeg spiller tours for at stå på toppen som den bedste - det skete ikke i dag, men jeg tabte til en bedre spiller, som tilmed blev varm da vi endte HU.
Snakkede med JC bagefter og han har blandt andet AA to gange mod mig, nut flush osv. osv. Han sagde helt ærligt at han bare ramte bedre end mig HU, og at det var det der gjorde forskellen.
Jeg er rigtig godt tilfreds med mit spil, også HU selvom der da sneg sig fejl ind, og har som altid lært en masse til næste gang jeg står i samme situation.
Den sidste hånd var på ingen måde desperation eller noget - QJ er en monster der!!
Men tak for støtten til alle!!!!!!!!! :D
"Ses" til main event snart :)
øv øv øv, godt at høre du er ved godt mod. Super præstation og tak for god underholdning i de sene natte / morgen timer.
@ Jungle
Selvom vi er så dejligt kloge vinder vi ikke lige så meget som du gør:)
Hvad havde du forresten da han callede dig ned med 96o på et x9x77 board i den kæmpe pot 6-vejs hvor du meldte J høj op?
Stærkt spillet Jungle..
Du tager bare armbåndet i main..
Gongrats... - og GL på resten af turen..
Tillykke Rasmus. Fandeme flot at spille sig gennem så stort et felt og kun blive besejret af en varm JC Tran!!! Thumbs up :-)
Kæmpe Tillykke - Det er supergodt også også selvom du snublede til allersidst :).
JC havde btw AA i denn hånd hvor jeg river hus, siger han efterfølgende...
øhm hvis der er nogen der skulle være i tvivl så mente jeg flot og ikke flop i mit sidste indlæg:)
Forresten burde du snart få en opringning fra en af pokersiderne - over/under på en uge før du får sponsorsamtaler? Jeg snupper under;)
edit: og ses derovre imorgen, hvilken startdag har du?
@Jungle
Tror aldrig nogensinde du vil slippe for de kommentare. Folk er netop meget snæversynet da, som du selv siger, poker er meget nemmere fra tilskuere pladserne. Og det er utrolig nemt at være bagklog.
Det jeg så af FT er jeg stadig imponeret over dit spil. Så desværre ikke HU, men har fået at vide Tran gav dig kredit for at være en virkelig dygtig spiller i et interview efterfølgende.
Endnu en gang stort tillykke med det flotte resulat.
PS:
Hvis der er nogen der har link til det interview må i meget gerne smide det.
Kæmpe tillykke, selv om du havde fortjent at blive n1 er det sku et flot resultat. Skrub til dig når main event står for døren :D
Tillykke med det, selvom du sikkert ikke føler dig som en vinder :)
2. pladser er og bliver noget man taber.
Og som du selv pointere, så er det altid nemt at være backseat driver. Glem det og tag ME ned ;)
GG & Gl.
Argh surt champ... :(
Gratz me runner up though, hvis man kan bruge det til noget... :)
damster
Tillykke med det flotte resultat!
Surt det sidste skrub ikke lgie var til stede når nu du var så tæt på....
@ jungle
Tillykke, i dén grad wp :)
Angående Trans spil HU, var det jo først og fremmest tydeligt at han ramte langt langt bedre end dig. Men der var et par lidt underlige, meget forsigtigt spillede monster hænder fra JC
1: Tran har pos og har nutstr8 på river på et board der hed noget i stil med JKJA3, men der kommer blot en medium pot ud af det. Tran har 10-Q.
Ved showdown bryder du ud i et meget stort smil :)
2: Tran har igen position og rammer top to par med A-10 da river slår en 10er. Så vidt jeg husker er boardet noget i stil med A-3-6-9-10, og altså kun set og løbe str8 kan slå Tran.
Du better ind i ham på river og han er ved at være lidt short, samt potten er stor. Alligevel caller han blot, meget overraskende synes jeg.
Når han nu giver dig credit for at være en god spiller i interviewet kan han jo ikke forvente at der kommer meget bedre spots end dette til at komme til midten.
Har du nogen ide om hvorfor Tran spillede de hænder - specielt hånd 2 - så forsigtigt?
NEEEEJ!! Jeg går i seng kl. 05:01. kl. 05:04 bliver den afgjort?! Jeg sad fucking i over 5 timer og fulgte med :D
tillykke med det flotte resultat :)
@Jungle
Bittert at du ikke tager den ned. Tillykke med den flotte placering, og tak for mange timers god underholdning og en 1/2 times søvn. Damn jeg er træt nu !!
@Jungleras
Tak for en god rail-oplevelse, der denne gang varede længere end ved ept'en, og var mere spændende og underholdende. Men jeg er godt nok træt, for det var jo direkte på arbejde uden søvn.
PS: Længere oppe i tråden (tråd 2 tror jeg nok) er der et link til Frank Hvam, der leger med en tøjkanin ved navn Jungleras. Har du ikke set episoden, så dyrk den lige ved lejlighed. Er det dig kaninen er opkaldt efter?
Nå ja glemte sgu helt at sige tillykke :)
Very well played! Synd det ikke blev til mere HU.
Så også hele skidtet i nat. Superpræstation jungle. Syns du spiller en skidegod HU. Eneste problem IMO er at du kalder JC ned lidt for light et par gange. Men du spiller fantastisk. Især formår du at skifte momentum og ikke blive fanget mod hans spillestil (den stil der rammer). Er igen superimoineret over din præstation. GL i main event...
PS. Med hensyn til den længere udredning af HU er jeg en sucker for sådan en post. PLZ do that.
WP!
Men godt nok nitte når jeg havde et last-longer bet, mellem lige netop dig og JC :(
:) GL!
Grats med et super resultat Jungle!!!
Egentlig ikke overrasket over dine seneste resultater. Det var vist kun et spørgsmål om tid og det rette skrub.
Nu havde jeg desværre ikke selv mulighed for at følge dig "Vi dødlige mennesker har jo et 8-16 job der skal passes :-)", men jeg er sikker på at dine elskede resteals sad lige i skabet.
GL i ME!!
/Faceman
Tillykke med det gamle dreng... Super super flot!! Ja, man hørte jo en fugl synge om at du var med fremme - så lidt skulle man jo følge med : )
Godt at høre at spillet behandler dig godt... Keep it up!
Hils lillebror - kan fornemme på det hele, at han er med derovre?! Jeg holder skansen på Roskilde mens I er væk! ; )
Go skrub fremover... GL i ME!
/Michael
Stort tillykke Rasmus.. det er satme stærkt gået :)
Ærgerligt du taber HU, men sådan går det jo.. stadig meget stort.
"Jungleras"
"Den sidste hånd var på ingen måde desperation eller noget - QJ er en monster der!!"
Fuldstændig enig, sick cooler at slutte af på.
Bah - lige skrevet en længere post som blev slettet :S
Mange tak for støtten alle!!!!!!
@ say
Hånd 1 har jeg J8o - dealeren siger til JC, (ikke i mikrofonen) "hvor er resten af potten da han ser de to hænder - JC siger til mig hvad han har sagt, og svarer til os begge, at mod enhver anden spiller ved bordet havde han doblet. Men ikke mod mig :P
Hånd 2:
Han overvejede også et rest - men han burde have restet da jeg betaler af med dårligere to pars hænder - havde btw ingenting i den hånd - KQs som samler flushtræk op på turn.
@ com
Jeg tror ikke du skal tage det bet med nogen - fra to år siden fløj kontrakterne om ørene på folk - det gør de altså ikke helt længere :)
@jungle
arggg mon ikke der er nogle der henvender sig...... alt andet ville være mærkligt og skuffende :-)
især når man ser hvilke andre tosser der er på kontrakt
Mange gratz. Skønt med nogle danskere på final tables.
8-D
Enormt godt gået. Respekt. Superlativer ad libitum :)
Undrede mig dog lidt over hvad Scotty lavede midt i jeres HU. Man ser at han giver Tran nogle chips og snakker lidt med ham, kunne godt tænke mig at høre hvordan du oplevede det.
Btw Jeg tror det var Hachem der mente at det var Tran´s tur til at vinde et bracelet, men sjovt nok var det dig han roste for dit spil og efter hans mening din evne til at omstille dig.
Scotty kom vadende ind midt i det hele, og hilste på os begge - først gav hånd til mig og sagde "good luck, baby" som kun han (og men the master ngyuen) kan :D
Han hilste bagfeter på JC, og de chips han viste var hans cash fra Horse eventen han havde udbetalt i chips - det var nok et par ret værdifulde chips!!! :P
Men det var sgu meget sjovt at han pludselig tropper op :D
@Jungleras
Det lød også godt da du sagde: "Bananer? Jeg er der om lidt" eller sådan noget? :D
Ja tillykke med det, rigtig flot resultat at komme så langt i et 2700 mand felt.
Tillykke. Super godt gået
Totalt iorden jungleras - Hele fyn var på den anden ende, storskærm masser af hyl & skrål ;)