Poker after dark cash game

#1| 0

Sad lige og så lidt poker after dark cash game og undrede mig over hvorfor phil hellmuth begynder at bitche så meget over der er en som slowroller ham med KK . man sku fandeme tro han var en lille pige som lige havde fået stjålet sin barbie dukke..

18-07-2008 16:49 #2| 0

Fordi at slowroll er det væreste du kan gøre ved en i poker. Man kan gå helt ned over det.

18-07-2008 16:58 #3| 0

Jeg synes slet ik' det er noget slowroll, jeg ville også være i tvivl hvor gode mine konger var på det tidspunkt, synes Hellmuth går over stregen der...

26-07-2008 04:41 #4| 0

@Myth_Dark

Fortæl mig lige hvad forskellen er på at slowrolle og trappe. Som jeg ser det kan KK jo håbe på at 99 forsøger at bluffe på river. Jeg synes, det er fint at variere sit spil, som KK gør her, og jeg kan slet ikke se, at Phil har nogen adkomst til at kritisere hans spil. Hvis Phil føler, han er så meget bedre, kan han jo forsøge at vise det i stedet for at opføre sig så pinagtigt.

Link: www.pokertube.com/Movies.aspx?movie=6963&title=Poker_After_Dark_S04_E02_Cash_Game__4_4&player=1&page=0&FreeText=s04%20e02&list=9

Endelig kender jeg kun til følgende definition på slowrolling:

Slow Roll - Slowrolling - Slow Rolling
To turn over a winning hand in a non-timely fashion,
usually done by sleazy players to annoy opponents

Og KK vendte sgu da sine KK hurtigt nok om og viste dem frem.

26-07-2008 07:25 #5| 0

LOL

første hånd i E2 1/4

Helmuth spiller sin AK helt væk og bliver ramt af en straigt på river, så valuebetter den anden 1100 ind i 11K og hellmuth betaler med TPTK

den anden gut siger til hellmuth: "Velcome to value city, population you"

KAMP GRINER LOL, efter bruger Hellmuth 2-3 mins på at bitche over hånden, ahahaha

LOL

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar