Hej!
Jeg har optjent nok point inde på stars til, at jeg kan købe 3 amazon £250 gavekort inde på PokerStars. Disse gavekort sælges, da jeg ikke ved, hvad jeg skal bruges pointene til.
Jeg bor i Odense, og jeg vil foretrække, hvis vi kunne mødes eller benytte en troværdig mellemmand!
Kom med nogle bud!
Mvh. Liger
3 x £250 amazon gavekort sælges
Det kan nævnes, at når jeg køber gavekortet på PS, så får jeg en kode, som man kan indtaste på sin www.amazon.co.uk account, hvor man så får 250 pund sat ind på sin konto. Disse udløber dog efter et år, hvis de ikke er brugt.
Jeg er ikke desperat efter at sælge disse gavekort... Så beløb på $200 er alt for lidt! Det er jo over 50% rabat.
altså 750£=>7.5K ca dkr i værdi?
if so, 2000kr budt.
PM virker ikke rigtig pt.. Hvis du vil sælge så skriv tilbage i denne tråd inden kl 22, da jeg bestiller der og kun er interreseret hvis jeg kan spare på forsendelsen...
Det skal iøvrigt tilføjes at man kun kan købe nye og ikke brugte bøger for gavekort...
Kris
Hej Kris
Du kan prøve at snakke med Rooger om et fælleskøb af et 250 punds gavekort... jeg kan ikke sælge flere 50 punds gavekort, da det så ikke vil passe med mine FPPs. Så kan i jo også dele portoen....
Tak for ordene Rooger. Der er stadig 2 gavekort tilbage. Disse kan erhverves til 215 pund per styk.
Det er også muligt at købe 100 gavekort til www.amazon.fr....