"Bwin bliver Pokernet partner"
Således lyder overskriften på en af PNs officielle tråde. Det er min erfaring, at PN gør alt for at lave gode bonus- eller affiliateaftaler med diverse poker sites. Jeg har også opfattet det sådan, at PN ikke vil lave aftaler med skod sites, der i inderkredsen er kendt for at yde dårlig service til spillerne. Jeg betragtede det derfor som en kvalitetsstempling af Bwin, da PN annoncerede, at Bwin var deres nye partner.
Jeg har nu spillet en del på Bwin på det sidste, og har egentlig ikke noget at klage over. Når jeg så stiller et spørgsmål, der mere er af opklarende karakter, end handler om at rakke ned på Bwin:
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=167655
så vælter det ind med negative ytringer omkring sitet. Det er så også ok, for der vil altid være nogle, der har dårlig erfaringer med et site. Men den totale mangel på opbakning til sitet gør mig lidt bekymret på sigt.
Derfor kunne jeg egentlig godt tænke mig at vide, om det bare er mig, der er naiv, når jeg betragter PNs indgåede aftale med Bwin som en kvalitetsstempling af sitet.
Pokernets kvalitetsstempel?
BWIN.... LOL
lukkede min konto med en mail for 14-20 dage siden, uden at at give en grund, der stod desuden at mine igangværende udbetalinger ville blive sendt indenfor 24 timer ( ca 29.500 kr )..... dem har jeg INTET set til endnu + nu svarer de ikke på mine emails !
KAN PN hjælpe ?
@Holstt
Du kan bestemt betragte de officielle sites vi lægger ud som et kvalitetsstempel. Vi promoter ikke sites, som vi ikke mener er troværdige og har et produkt, som vi kan stå inde for. Support er altid en trickzy ting og derfor tager jeg det også mindre og mindre tungt, når supporten er tung at danse med. Det er den snart overalt med undtagelse af PokerStars og få andre sider.
Inden vi går ind i et samarbejde med en partner, så prøver vi altid siden af selv. Vi tjekker også vores kontakter i markedet for at høre, om nogen har haft problemer med dem (hjælper også til at sikre at vi ikke selv bliver snydt).
Og tro mig vi afviser sites hver eneste dag, som vi ikke mener er troværdige nok og jeg mener også at vores track record er ret god. Vi har f.eks. aldrig haft noget med de fuskede prima skins fra "Tusk familien" at gøre, selvom flere af disse mange gange har tilbudt os nogle ret heftige aftaler for at komme på siden. I dag er de alle lukket!
I ser ikke PokerNet promote mange af de skidte Ipoker skins, som tilbyder rakeback til højre og venstre og generelt ikke følger reglerne, selvom det er alment kendt i markedet, at dem der promoverer disse sider tjener stygt mange penge på det.
Vi vil ikke risikere, at vores brugere bliver udsat for sites der går konkurs (med dertilhørende problemer med at få penge tilbage) og for sites der snyder, hvis vi kan undgå det. Dermed ikke sagt, at vi ikke på et tidspunkt vil kunne opleve, at der sker noget grimt med et site i PokerNets rake back program eller i den cirkel af sites, som vi promoter, men det er ikke sket endnu og vi gør ret meget for at sikre, at denne track record stadig står!
Det er vores opfattelse, at bwin, som et af verdens største gambling selskaber (hvis ikke det største), er til at stole på. Det er desuden bwin der ejer Ongame netværket og dette giver en yderligere sikkerhed for, at sitet ikke pludselig får problemer med netværket og lign..
Vi er bestemt lydhør overfor de problemer, som visse af vores brugere har haft på bwin, og vi vil gerne hjælpe hvor vi kan (skriv til dantheman (a) pokernet punktum dk).
Jeg mener personligt at vores udvælgelse af pokerrooms er en af vores stærkeste sider (og bestyrelsen mener at det er af vores svageste, men det skyldes nok, at vi ofrer en del penge på at være sikre i vores sag). Vi har ikke 500 rooms at vælge imellem ligesom en del af de øvrige forums har, men de rooms vi rent faktisk promoverer er nogle som har et godt ry i markedet, er på god fod med deres netværk og som leverer en aftale vi mener er god for brugerne.
/Mikael
PS: Bemærk at pokerroom listen falder uden for dette indlæg. Næsten alle pokerrooms kan blive listet her og så er det brugerne der anbefaler. Vi overvejer dog kraftigt at fjerne denne liste og erstatte den med noget andet, da vi ikke finder metoden hensigtsmæssig i det nuværende marked.
Jeg har nu været rigtig godt tilfreds med bwin - aldrig haft et problem, bare synd de aldrig har så meget som en dollar i reload bonus..
@OP
Læg mærke til hvem der har "problemer" med de forskellige sites. No offence, men så er det sjældent at det er regs der klager.
Jeg har som Zaphod, heller aldrig haft det mindste problem med bwin. Vil faktisk gå så langt at sige, at det er det bedste sted jeg har spillet på - ever. Ved godt det lyder som en lovprisning, men jeg har vitterligt aldrig haft et problem.
Jeg skulle sågar skifte bankkonto og dermed visakort for noget tid siden. Det var der ingen problemer forbundet med, og så snart jeg havde indbetalt $20 med det nye kort, har jeg kunne hive så meget ud jeg ville.