Kunstig roi?

#1| 0

Sagen er den, at jeg tidligere i dag spillede en deepstack hu sng (22.70$), mod en reg stars spiller (en stjerne, med 16000$ i profit på 2000 spil). Vi har vel spillet 10 hænder, inden han foreslår, at vi dropper spillet, og han sender mine penge tilbage, og jeg lader mig tabe (så vi begge har tabt 1$). Han påstår, at der ikke er meget value i mig (jeg har skjult mine stats på shark), og der ikke er nogen ide i, at vi spiller videre.

Vi sitter out, og efter lidt diskussion (blinds stiger ikke i en deep stack), ender det med at jeg acceptere, og han sender mig mit buy in tilbage, og jeg lader mig tabe. Ud fra shark stats, har jeg vel realistisk været 25/75 mod ham, så at droppe spillet, er ikke nogen dum deal for mig.

Faktum er, at han har tabt 1 $. Enten har han stærkt overvurderet mig, eller også er den en del af hans taktik, hvor han kunstigt prøver at booste sin roi, evt til noget leaderborad. Hvad siger de kloge hoveder på PN, og er der andre der har været ude for noget lignende?

Afslutningsvis, skal det nævnes, at det var en fejl, at jeg satte mig i en deep stack HU sng.

29-10-2008 16:17 #2| 0

Tjoeh, det lyder vel meget realistisk.
Selvom jeg aldrig ville lade mig tabe, når han foreslår det. Så hellere omvendt, og sende ham BI tilbage.

29-10-2008 16:19 #3| 0

Der er langt nemmere måder at booste sin ROI på end den måde der.

05-11-2008 03:12 #4| 0

er det en fordel at ha god ROI? troede det var bedre at det lignede man var sick dårlig så man fik mere action ?

05-11-2008 04:12 #5| 0

Depends...

Høj ROI holder andre sharks væk, så man møder softere modstand...

05-11-2008 04:34 #6| 0

Forstår ikke hvorfor han ikke gad spille mod dig, hvis han skulle være så meget bedre?
Kan godt være det bare er mig, som ikke lige er det højeste kort i floppet.

05-11-2008 05:14 #7| 0

Aur @

Tror det er dét der er pointen, at han slet ikke er så god som sharken viser.
At han laver sådan en deal med de fleste, da han så egentligt har vundet spillet og siger i roi

05-11-2008 10:51 #8| 0

@ _Owner_

Der er langt nemmere måder at booste sin ROI på end den måde der.

Fortæl?

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar